Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 06 Lut 2006, 21:03 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Zrobiłem taką małą tabelkę która w przybliżeniu pokazuje ile pełnych implantów możemy napełnić określoną ilością skili

ilosc gsi - ilość skilli by je napełnić
1 - 1800
2 - 2500
3 - 3000
4 - 3400
5 - 3700
6 - 4000
7 - 4220
8 - 4450
9 - 4650
10 - 4850
11 - 5000
12 - 5170
13 - 5340
14 - 5500
15 - 5640
16 - 5780
17 - 5910
18 - 6040
19 - 6170
20 - 6300
21 - 6430
22 - 6560
23 - 6690
24 - 6820

dalej nie bardzo mam jak sprawdzić, oczywiście wszystko to wartości przybliżone

jak odczytywać tabelkę

jeżeli mamy 3827 w skillu rifl powinniśmi śmiało napełnić 5 implantów i jeszcze ciut zostanie tego skilla na avatarze

jeżeli zaś mamy 2950 w jakimś skilu napełnimy napewno 2 implanty i 1 bedzię prawie pełny

mając 2980 w jakimś skillu mamy szanse że to będą już 3 pełne implanty

pemiętajcie że niektóre skile moga troszke szybciej napełniać implant ale naogół różnica do napełnienia nie jest większa niż 5-10%

_________________
EU to tylko kilka linijek pokręconego kodu,
Nie próbuj z nim walczyć,
wystarczy go zrozumieć :twisted:


Profil Offline
Kobieta
PostWysłany: 06 Lut 2006, 22:04 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 101
Skąd: Kraków
HP: 103
Society: RED LEGION CADETS
Dzięki wielkie. Czegos takiego właśnie szukałam.... :)
Acha. Czy to działa też w drugą stronę? czyli że jednym skill
implantem z danego lvl napełnię sobie do danego?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Lut 2006, 23:47 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
tak, przy wkladaniu sa podobne wartosci.

Wiekie dzienx za taka tebelke, w koncu policze sobie ile moja postac jest warta :)


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 06 Lut 2006, 23:52 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Heh a wlasnie nosilem sie z zamiarem zapytania ile full implantow da sie napelnic z 10k skilla :P To pewnie bedzie tak ~50. Ty za tabele

_________________
Kędzior

Image


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 07 Lut 2006, 01:09 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
Skąd: Wrocław
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
dobra robota :)


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 07 Lut 2006, 01:12 
Green
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 203
HP: 112
Society: Freelancer :P
nurtowal mnie ten temat, az mialem zamiar to testowac... na wlasnej skorze :P
ciekawych rzeczy sie mozna dowiedziec

_________________
cynik


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 07 Lut 2006, 08:54 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
Skąd: Wawa
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Dobra i przydatna rzecz:)

Kiedyś na forum EP widziałem coś podonego. Była nawet tabelka i wykres ale nie mogłem się tego doszukać.

Dziękuję i pozdrawiam

_________________
LET THE HOF BE WITH YOU ALL TIME LONG :)
Teoria co do lootu jest jedna: po prostu jest. Czasem większy, a czasem mniejszy i przyrasta w miarę czasu :)

Alkohol nie rozwiąże twoich problemów... A z drugiej strony, mleko w sumie
też nie..


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 26 Mar 2006, 12:49 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
A tutaj % napelnienia implantu ponizej 1900 skilla:

100 - 0.03
200 - 0.06
300 - 0.10
400 - 0.13
500 - 0.17
600 - 0.21
700 - 0.26
800 - 0.30
900 - 0.35
1000 - 0.40
1100 - 0.45
1200 - 0.51
1300 - 0.56
1400 - 0.63
1500 - 0.69
1600 - 0.76
1700 - 0.83
1800 - 0.91
1900 - 0.99

_________________
Kędzior

Image


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Mar 2006, 12:48 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
Skąd: Warszawa
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Dragon i Kędzior - SZACUNEK, super robota. Jak mówią w korporacjach : WELL DONE :!:

_________________
Image


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Sie 2006, 19:29 
Poor
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 37
HP: 0
Dobra, poradnik dla początkujących, temat - wyjmowanie skili, więc może coś wiecej napiszecie. Bo domyślam sie że skile, które zdobędziemy - można wyjmować. Napiszcie jak to robić. Jakie są plusy i minusy tego? Czy opłaca się kupowac takie skile?
Dzieki wielkie


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 04 Sie 2006, 21:35 
Mediocre
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 74
HP: 125
Kedzior ,czy w twojej tabelce jest uwzgledniony -1 % od kazdego skila? BO przy kazdym wyjeciu 1 skila trzeba odjac 1 %


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 04 Sie 2006, 23:49 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Tuba napisał(a):
Napiszcie jak to robić. Jakie są plusy i minusy tego? Czy opłaca się kupowac takie skile?


Wszystko to już było na forum:
http://www.entropiauniverse.pl/viewtopic.php?t=149

Plusy - masz szybko skille.
Minusy - płacisz grube pieniądze, zaburzasz "naturalny" rozwój postaci.

Czy się opłaca ? Wg mnie - nie.

_________________
Jestem zarobiony i pochłonięty masą innych spraw, przepraszam za "odpuszczenie" forum.
Jeśli jest ktoś chętny do pomocy w redagowaniu niusów to proszę o PM'a


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 05 Sie 2006, 12:10 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Moja tabelka, Dragona tez, nie jest juz aktualna. Bodajze przy VU 8.3 system zostal troche zmieniony. Teraz np z 1900 skilli pelnego implantu nie zrobisz, potrzebujesz na to okolo 2k leveli. Pozostale wartosci do 4k skilla tez sie zmienily, znam je tylko na oko to nie bede ich podawal. Z 4k zrobisz 6 implantow, ilosci powyzej 4k sa raczej prawidlowe. Ronin, przy wyjmowaniu skilli tracimy 10% a nie 1%.

Co do oplacalnosci, to niektore skille warto kupic bo ida bardzo wolno a ich implantacja ulatwia gre. Warto wsadzic np implant First Aid. Po jednym implantcie bedziesz leczyl max 90% razy, obojetnie jakim fapem. Ja wsadzilem takze diagnosis to nie wiem czy samo First Aid pomaga w jednakowym stopniu, ale i tak wsadzenie tego implantu bardzo sie oplaca.

_________________
Kędzior

Image


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 06 Cze 2007, 15:44 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
Skąd: Łódź
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Jako, że zlootowałem ESI to zachciało mi się wypakować skilla.
Wybór padł na HG bo: używam K400L do polowań a skill który posiadam w HG ma duży zapas dla tego pistola i nawet jakbym sobie go wypiął połowę to i tak jeszcze K400L będzie wymaxowana.
Wygląda to tak:
Image
Najpierw należy zaopatrzyć się w maszynkę do prania mózgu
Image
Oraz posiadać lub nabyć ESI
Image
Następnie trzymając maszynkę w dłoniach robimy "Use Tool" i pojawia nam się okienko Panel Sterowania Naszym Mózgiem :) Wybieramy wolny slot i
Image
kładziemy tam nasze wypasione ESI a następnie naciskamy przycisk Insert (ten po lewej stronie za uchem)
Image
Pojawia nam się okno info avatara gdzie na dole koło mikrochipa mamy licznik wartości skilla do przelania
Image
Wybieramy odpowiedni skill i wciskamy w niego tyle ile chcemy. UWAGA! Nie możemy wcisnąć więcej skila niż ESI o danej wartości TT jest w stanie przyjąć (w tym przypadku do ESI o wartości 11.05 nie mogłem wcisnąć więcej niż 369 punktów skilla ale uwaga z MOJEGO poziomu czyki 3.4k w HG co oznacza, że avatar o HG na poziomie 1.7k HG będzie musiał przelać całe 1.7k swojego HG). Pozostało nam jeszcze nacisnąć przycisk Transfer.
Image
Zostajemy poinformowani o utracie 10% wartości skilla. Utrata następuje na wartości TT implanta co widać dalej na screenach.
Image
Po dokonaniu transferu skilla dostajemy zbiór wielu info związanych z degradacją naszych ranków. W okienku pojawia nam się napełniony ESI pod nazwą Handgun Skill Implant oraz jakaś resztka z różnic wartości ESI i HSI. Przy dużych wartościach ESI jeśli nie napełniamy implanta do końca dostajemy skill implanta plus ESI i wartości wynikającej z różnicy przed transferem i po chyba, że miałaby być to wartość końcowa ESI poniżej 10 ped wtedy dostajemy zamiast ESI ze zmniejszona wartością tylko pedy i rónowartości TT tegoż ESI.

Image
Image
Tu pokazuję jak zmieniły mi się profesje po wyjęciu skilla ale co istotne z 3474 HG po wyjęciu 9.92 ped TT HSI zostało mi 3105 HG i żaden inny skill nie poleciał w dół tylko profesje.
Image
I zostawiamy sobie dla potomnych w storage lub jak kto woli wywalamy na giełdę. :)
Image
Jako ciekawostkę pokazuję, żę jakbym chciał wszczepić sobie spowrotem swojego implanta to miałbym docelowo 3451 HG (początkowo przed operacją 3474).


Jeśli wyjmiemy za dużo skilla, który odblokował nam inny skill przykładowo po odblokowaniu serendipity (odblokowanie następuje mając 30 lvl w Laser Pistoleer Hit) wyjmiemy HG do poziomu poniżej odblokowania serendipity
Level napisał(a):
skill wtedy robi sie czerwony i jest "zablokowany" .. jego wartość do jakiej go wyrobiłeś pozostaje, ale staje się jakby "nieaktywny" aż do momentu "ponownego" odblokowania go

wygląda to w ten sposób:
[url=http://img105.imageshack.us/img105/444/entropia200706111511240yi8.th.jpg]Obrazek[/URL]

skill nie jest wliczany do profstanding ect


Zablokowany skill też można wyciągnąć.

i to mam nadzieję wyczerpuje temat

pozdro

_________________
(Tygrysek o pomidorach w ogródku zajączka) "Trzeba zerwać pomidory Puchatku, sa już zielone." huhuhu pozdrowienia dla wszystkich TYGRYSKÓW


Ostatnio edytowany przez Okta 13 Cze 2007, 12:14, edytowano w sumie 2 razy

Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 06 Cze 2007, 18:06 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
Skąd: Kraków
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
wielkie dzieki! naprawde! takiego przedstawienia wlansie mi bylo trzeba!

+ rep!


Profil GGOffline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso