Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 01 Lip 2015, 10:02 
Newbie
Dołączenie:
Lipiec 2015
Posty: 2
Hej,

grałem w to w 2007 roku. Tak z ciekawości zajrzałem. Spodziewalem sie tlumow w Port Atlantis przy TP a tutaj pustka, doslownie nikogo. W Twin Peaks wcale nie lepiej. Moje pytanie brzmi: gdzie sie kurde wszyscy podziali? Przeniesli sie w inne miejsce czy po prostu ta gra opustoszala? Wydaje mi sie ze to drugie patrzac na aktywnosc na forum. Nawet na anglojezycznym jest pare postow na miesiac :( Chetnie bym wrocil i troche pogral no ale nie na pustym serwerze :( Orietuje sie ktos jak to teraz wyglada?


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 01 Lip 2015, 17:02 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 636
Skąd: Kołobrzeg
HP: 98
Society: Kanwo
Nick w grze: Michal Pypek Kowalski
Szczerze mówiąc, to wątpię, żebyś uzyskał odpowiedź od kogoś innego, niż ja :mrgreen: .
A ja nie gram, to nie wiem :P


Profil E-mail GGOffline
Kobieta
PostWysłany: 01 Lip 2015, 22:24 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2198
Skąd: z Kosmosu
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Haha, jedyna odpowiedź od niegrającego gracza :P Zakrawa na paradoks ;D

_________________
In another life, when we're cats
Screw gravity.


Profil GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lip 2015, 22:31 
Newbie
Dołączenie:
Lipiec 2015
Posty: 2
Ha, tak w sumie sie balem ze tutaj nikt juz nie gra. Az cud ze ktos mi wogole odpowiedzial :D


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 07 Lip 2015, 14:03 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
Skąd: zzzzzzzz zadupia!
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
Sprawa wyglada tak....z tych graczy których znasz zapewne wiekszosc nie gra a ci co graja nie udzielaja sie na forum z prostych przyczyn albo I'm sie nie chce albo nie bardzo jest o czym pisac.
Z kolei jesli chodzi o graczy z wymienionych miast to teraz nowi zaczynaja w miejscu znajdujacym sie na e od port Atlantis a co do twean? To to miejsce jako Centrum handlowe umiera
Z prostego powodu Argo jako mob na fajne loty sie skonczyl wiec I graczy mniej w tym miejscu. Jest kilka nowych planet wiec I gracze sie porozchodzili po nich, prym tu wiedzie Arkadia to tam jest teraz kolebka gry I najwiecej graczy. Duzo fajnych mobow I fajnie sie gra poczatkujacym, znaczy lepsze profity za loty z mobow, a wracajac do graczy to spora czesc glownie traderow codziennie sie przemieszcza miedzy calypso a arkadia


Profil GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lip 2015, 16:28 
Newbie
Dołączenie:
Lipiec 2015
Posty: 1
Oczywyscie ze warto, cóż za pytanie :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Lip 2015, 09:26 
Newbie
Dołączenie:
Lipiec 2015
Posty: 1
Ja wrócilem niedawno, warto :)



garnki nierdzewne gastroprodukt | http://www.gastroprodukt.pl


Ostatnio edytowany przez crasz, 01 Paź 2015, 13:05, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 07 Sie 2015, 23:29 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
Skąd: Piaseczno
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
hmm temat rzeka, gra ma się dobrze, ci co grali graja, ci co mieli perm bana jak widać dużo maja do powiedzenia na temat gry atm
ci co przestali wracają
forum jest martwe atm, z wielu jak sadze powodow
pozdr
M

ej złodzieje, przestancie ***** spanowac to forum, i tak jest kupa smiacia

_________________
...jeden poleciał tam, drugi śmignał siam, a trzeci wzbił się nad kukułcze gniazdo...


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 02 Wrz 2015, 10:11 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
Skąd: Warszawa
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
To może i ja wrócę. Jak wyprzedam śmieci to może i z 50 PED się uzbiera na noob hunty na Arkadii :)

_________________
Nie pozwól aby cham gównem prychał miast je sam połykać.


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 06 Wrz 2015, 11:09 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
Skąd: zzzzzzzz zadupia!
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
Martre napisał(a):
hmm temat rzeka, gra ma się dobrze, ci co grali graja, ci co mieli perm bana jak widać dużo maja do powiedzenia na temat gry atm
ci co przestali wracają
forum jest martwe atm, z wielu jak sadze powodow
pozdr
M

ej złodzieje, przestancie ***** spanowac to forum, i tak jest kupa smiacia



Ci co mieli permbana to i mają permbana ale za to jak widać ci co uja graja mają dużo do powiedzenia znawcy teorii, jasnowidze jak Jackowski , jak i Detektywi jak Rutkowski,
a tak w ogóle to wiesz co to jest Perm Ban? bo chyba nie bardzo ...


Profil GGOffline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso