Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Paź 2013, 16:31 
Newbie
Dołączenie:
Październik 2013
Witam mam 14,66 funta na karcie i chciałbym o jakieś doradzenie co mógłbym i gdzie kupić za zakupiony ped.
I co mógłbym robić, może polowanie?
Mam kilka questów akurat na potworki,
W grze jestem zielony, średnio słabo znam angielski, ale szukałbym ekipy do pogrania, chciałbym z czasem jak znajdę kogoś do pogrania, albo jak zrozumiem grę w nią włożyć pieniążków i się pobawić :)

Dodam moje GG w razie ew kontaktu zainteresowanych do wspólnego grania planeta Calypso (ta podstawowa) o ile się nie mylę.

GG: 44767233

@EDIT: Kupiłem karabin, pistolsa i nóż do huntinku, 200k amunicji, kilka części pixie zbroi i pojazd latający. Zostało mi jeszcze 70-80 PED

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Paź 2013, 08:25 
Newbie
Dołączenie:
Czerwiec 2013
HP: 0
Karabin, na poczatek salomote opalo i ammo, nie pominajac mentora, zaden armor zadne noze na poczatek :)

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Paź 2013, 10:02 
Newbie
Dołączenie:
Październik 2013
Czemu nóż nie?
Gram i opalo i nożem.
Skilluje

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Paź 2013, 15:41 
Newbie
Dołączenie:
Czerwiec 2013
zanim wymaxujesz opalarke i zmienisz gnata, duzo ped przepalisz a mieczyki, koziki podnosza inne skille niz ranged weapon, mozesz robic jak chcesz ale na poczatek uwazam ze lepiej specjalizowac sie w jednym kierunku, potem mozesz sie bawic wszechstronnie ale to moje podejscie :)

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Paź 2013, 18:48 
Newbie
Dołączenie:
Październik 2013
Ile miesięcznie ładujesz PED?

Bo dla mnie takie 10 funtów chociażby tygodniowo (Około 150 PED) to nic wielkiego.
A za taką kwotę mogę sobie pozwolić na polatanie samolocikiem i machanie nożykiem w armorku :)

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 14 Paź 2013, 08:23 
Newbie
Dołączenie:
Czerwiec 2013