Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 18 Sty 2011, 19:25 
Inept
Dołączenie:
Styczeń 2011
Posty: 15
HP: 0
Nick w grze: Wojtek Wojtaszek Kurdupelek
Witam.
Latałem wczesniej z Sollomato Opalo i wbiłem
Aim-weak 45 pkt
Inflict Ranged Damage-weak 55pkt
Rifle-Beginner 291pkt
Weapons Handling-Mediocre 68 pkt
Zmieniłem broń na AP series Brave
Czy nie za wcześnie zmiany dokonałem,jeśli tak to czy zostać jeszcze przy opalo czy może jakiś lepszy model od opalo kupić.Co by koledzy doradzili.
Jestem kompletnie zielony ale powooooooooooli się ucze:D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sty 2011, 20:23 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
no no kolega skille ma niewiele mniejsze od star, może od razu walnij jakis jungle stalker ;) a tak poważnie wracaj prędko do opalo!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sty 2011, 20:24 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
http://www.planetcalypsoforum.com/forum ... p?t=165740


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sty 2011, 21:26 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam
wojtek zostan przy Opalo ,ap wloz do storega albo do TT zeby Cie nie kusilo , po co Ci ma kurzyc sie . Ten wykresik mozna sobie do .... nosa wlozyc , chyba ze masz duzo kasy i bardzo Ci sie spieszy - znaczy nie jest zly ,ale to teoria .

Chudy ma racje , wracaj i to biegusiem , kolegow tutaj nima sa same "wilki" . Jak bedziesz mial tak okolo 1500 pkt w riflu sie zastanow jaki typ broni bedziesz chcial uzywac .
JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sty 2011, 22:48 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
JC Krakow napisał(a):
witam
wojtek zostan przy Opalo ,ap wloz do storega albo do TT zeby Cie nie kusilo , po co Ci ma kurzyc sie . Ten wykresik mozna sobie do .... nosa wlozyc , chyba ze masz duzo kasy i bardzo Ci sie spieszy - znaczy nie jest zly ,ale to teoria .


nikt nie pisal o zmienianiu guna od razu jak sie wejdzie na okres SIB, ale po juz mozna ;) zreszta bylo o tym pisane dzisiatki razy na forum, dlatego wrzucilem tylko linka do wykresiku bez opisu


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sty 2011, 23:13 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
Drogi kolego Wojtku ... każdy Ci tłumaczy co i jak ... i nikt z powyższych racji do końca nie ma :D skill możesz sobie w cztery litery wsadzić, a już na pewno nie myśl, że jeśli nabijesz skila zaczniesz zarabiać kasę - mam w riflu grubo +10k i wiem co mówię. Ja osobiście Ci radzę i proponuję byś na oplu podskilował do jakiejś broni (L) - limited - to taka której nie da się naprawiać - można ją kupić na aukcji - i po oplu przerzuć się w 100% na Lki - wal dotąd jednym typem Lki do puki przestaniesz coś zarabiać potem zmieniaj na lepszy model jeśli skill na to pozwala (jedyny pożytek (a raczej przeszkoda) ze skila). To czy masz wymaksowaną daną pukawkę sprawdzaj sobie na aukcji podglądając statsy danej broni, zwracaj uwagę na każdy parametr: reload, dmg, hit ability, critical hit - cy już masz maksa - jeśli tak to kupujesz i jedziesz na tym typie broni do trzeciej porażki i zmiana :) no chyba, że skill nie pozwala to skilujesz dalej i od razu zmiana na coś mocniejszego - powtarzam się ale tylko dlatego abyś to zrozumiał :) bo jesteś nowy i masz prawo nie wszystko wiedzieć ;) Razem z bronią zmieniaj moba na mocniejszego tylko nie przesadzaj, dobieraj moba z głową aby nie było za trudno no i nie może być też za łatwo...


Zdrów!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sty 2011, 23:51 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Opalarka ponad wszystko!!!

jest jeden mob przy którym nawet star wysiada :)

1) Po pierwsze secundo musisz sie uzbroić w cierpliwość albo kupić sobie na aukcji Mentora (L) (taki koleś który będzie Ci podpowiadał co należy i gdzie huncić oraz do czego służy czerwony przycisk... - NIE NIE nie naciskaj go !... ufff - a, że (L) to dlatego bo nie da się go naprawić i jak jż raz zepsujesz to niestety nic z nim nie wskurasz :) )

2) Po drugie Secundo jak już uda się Ci zobaczyć tego moba to staraj się ze wszystkich sił opanować myszkę, klawiaturę, szklankę z PoloKoktą (dla posiadających dowód - kufel)

3) Po czwarte secundo jak jż zaatakuje Cię mob Chiripi to staraj się robić uniki - jak będziesz miał dużo Evade (tak ok 5-7 pts. ) to spokojnie zrobisz uniki przed Chiripi ale ale to nie koniec krwawej walki bo

4)Po trzecie secundo teraz zobaczysz czym różni się prawdziwy hunter od prawdziwego craftera :) Hunter za wszelką cenę będzie chciał doprowadzić do zlootowania Chiripi natomiast Crafter (przykładów znajdziesz od groma na forum ale czy tym to już sam ocenisz z jak wybije 24:00) a no prawdziwy, rasowy Crafter za wszelką cenę będzie chciał włożyć Chiripi do maszynki :)

Poooowooodzeniaaaa! A tym którzy nie wrócą powodzenia podwójnie :)


pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2011, 00:16 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
no patrz pan, a jak sie lognalem w dzien to okta byl trzezwy... :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2011, 01:46 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2199
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Wojtku, chyba nie trzeba ci mowic, ze post Okty niczego nie wnosi i zebys nawet nie probowal go zrozumiec? ;p


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2011, 02:29 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
Elanor napisał(a):
Wojtku, chyba nie trzeba ci mowic, ze post Okty niczego nie wnosi i zebys nawet nie probowal go zrozumiec? ;p

bullshit, post okty wnosi wiecej niz wszystkie powyzej....


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2011, 02:49 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2199
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Martre napisał(a):
Elanor napisał(a):
Wojtku, chyba nie trzeba ci mowic, ze post Okty niczego nie wnosi i zebys nawet nie probowal go zrozumiec? ;p

bullshit, post okty wnosi wiecej niz wszystkie powyzej....

Ach, to ja sie nie znam :|


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2011, 05:41 
Inept
Dołączenie:
Styczeń 2011
Posty: 15
HP: 0
Nick w grze: Wojtek Wojtaszek Kurdupelek
Wracam spowrotem do opalo(wkońcu tak żle mi z nim nie szło)
Faktem jest iż dużych obrażeń nie ma no ale z nim loot mi sie zwracał w okolo 70% a snable mobki spokojnie padały.
Gorzej wyglądała sytuacja z AP series brave ale to mi amunicji żłopało i za dużo missów było(pójdzie na sell i amunicje dokupie)
Dziękuje wszystkim za odpowiedżi.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2011, 12:10 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam
wojtek , prawda jest brutalna ,na poczatku nie "rzucasz sie z motyka na slonce" . To co pisali poprzednicy jest w warte do przemyslenia oraz zastosowania ( Chudy,JIII3, XII , Okta , JC ) ale obecnie masz cel ,na tym poziomie bez zbednego wysilku mozesz sobie "pykac" daikiby cala misje , bedziesz mial kilka rzeczy w jednym.


ps.
Ela - nie znasz sie na literaturze czytasz jakas "chałe" typu ..... (sama seobie dopisz ) ,a podstaw nie znasz wez do reki spowrotem "Kubusia Puchatka" .
Okta - bedziesz musiał chyba robić odnosniki , im bardziej gmatwasz tym bardziej plątasz , za bardzo sie wczuwasz , nie wszyscy juz sa "dziecmi" i nie rozumieja .

JC


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso