Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Sty 2011, 19:25 
Inept
Dołączenie:
Styczeń 2011
HP: 0
Nick w grze: Wojtek Wojtaszek Kurdupelek
Witam.
Latałem wczesniej z Sollomato Opalo i wbiłem
Aim-weak 45 pkt
Inflict Ranged Damage-weak 55pkt
Rifle-Beginner 291pkt
Weapons Handling-Mediocre 68 pkt
Zmieniłem broń na AP series Brave
Czy nie za wcześnie zmiany dokonałem,jeśli tak to czy zostać jeszcze przy opalo czy może jakiś lepszy model od opalo kupić.Co by koledzy doradzili.
Jestem kompletnie zielony ale powooooooooooli siÄ™ ucze:D

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Sty 2011, 20:23 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
no no kolega skille ma niewiele mniejsze od star, może od razu walnij jakis jungle stalker ;) a tak poważnie wracaj prędko do opalo!

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Sty 2011, 20:24 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
http://www.planetcalypsoforum.com/forum ... p?t=165740

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Sty 2011, 21:26 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam
wojtek zostan przy Opalo ,ap wloz do storega albo do TT zeby Cie nie kusilo , po co Ci ma kurzyc sie . Ten wykresik mozna sobie do .... nosa wlozyc , chyba ze masz duzo kasy i bardzo Ci sie spieszy - znaczy nie jest zly ,ale to teoria .

Chudy ma racje , wracaj i to biegusiem , kolegow tutaj nima sa same "wilki" . Jak bedziesz mial tak okolo 1500 pkt w riflu sie zastanow jaki typ broni bedziesz chcial uzywac .
JC

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Sty 2011, 22:48 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
JC Krakow napisał(a):
witam