Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 00:59 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
bardzi ciekawe zestawienie + opis, bardzo polecam !!
ekonomia wybranych giwer L, karabiny i pistolety

jeśli ktoś łaskaw to może zrobić tłumaczenie dla wszystkich itp

http://www.entropiaforum.com/forums/sho ... hp?t=49876


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 09:34 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
Wartościowy jest nie tyle artykuł co uwagi do niego

Dodawanie i odejmowanie raczej większość osób zna więc wyliczenie średniego TEORETYCZNEGO dmg nie sprawi nikomu problemu.

Najistotniejszą sprawą nie poruszoną w nim jest ilość missów.

A ona jak wspomniano w komentarzach MOZE byc liniowa.

Choć np Entropiatools.com nie wykazuje liniowości funkcji missów:

przy HA=0 ilość missów 20%
przy HA=4.3 ilość missów wynosi 14.8%
przy HA=10 ilość missów wynosi 8%

a korekta broni o ten współczynnik zasadniczo zmienia jej ekonomikę.

aczkolwiek moim zdaniem te ilości missów podawane na entropiatools.com są zaniżone. Obserwując ilość missów na DOBRYCH ŁĄCZACH bez lagów uzywając gunów w starciu bezpośrednim (bez missów wynikających z przekroczenia zasięgu) przy HA=10 wychodzi mi 10-12% ilość missów, a na avatarze z HA=0 w granicach 35-40% ...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 10:49 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Chociaż o ekonomice L miało być ale o missach też jest więc zadam pytanko.
Do niedawna użuwałem takiego sposobu huncemia, że albo zaznaczałem moba w ramce zielonej i dalej w zależności od moba zatagowałem i albo czekałem aż przybiegnie albo go cały czas kill jak biegł do mnie (corny, armaxy troxy spoko ale moliski, argo to już porażka i misów od cholery aż dobiegł do mnie i wtegy już ok). Zauważyłem, że jest spowolnienie wynikające (jak mob podświetlony jast w zielonej ramce) chyba z "celowania" a szczególnie widoczne jest to z powerfistem. I tak zacząłem tagować, czekać az podbiegnie i kill ale bez zielonej ramki tylko raz PKM i "use tool" a potem tylko kill. Co dziwne przy wymaksowanej broni miałem ok 30% missów. Dodam, że wszystko z oddalenia kamery.
Od pewnego czasu zacząłem (właściwie przez przypadek jak byłem na moliskach bo już mnie wk.. missy) tagować i killować z FPP - pierwszy strzał w ramce zielonej na moba a potem bez ramki z celownikiem i co się okazało: że mam mniej missów nawet na moliskach.
Pytanie:
Czy mogliby doświadczeni gracze opisać różnice w sposobach huncenia na powiedzmy dwie, trzy grupy najpopularniejszych mobów? (oczywiście w kontekście zaznaczania moba w ramkę zieloną i bez ramki oraz z oddalonej kamery i z FPP)

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 11:42 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 110
HP: 0
Po raz kolejny slysze o technice "celowania". Mianowicie Okta jestes kolejna osoba ktora twierdzi, ze z 1st person jest duzo mniej missow. Wczesniej bralem to z przymrozeniem oka, ale skoro tyle osob dochodzi do podobnego wniosku cos w tym musi byc.


Jezeli chodzi o zielona ramka (rozumiem ze jest to health bar status?) to osobiscie nie moge potwierdzic wiekszej czy mniejszej ilosci missow


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 12:52 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 94
HP: 145
Society: Eldorado
Nick w grze: MrBlonde
Ja gram tylko z pierwszej osoby bez żadnego zaznaczania ramki, strzelając przez klawisz nie przez klik myszy. Chyba najlepszy sposób. Na początku grałem tpp i z zaznaczaniem ale wtedy praktycznie nie sposób trafić w biegnącego moliska a o igni to już nawet szkoda gadać :) Dużo zależy na pewno od pingów i lagów. Celując myszą w fpp można nawet przy odrobinie wprawy brać poprawkę na lag dla moba biegnącego pod kątem (celować delikatnie przed niego). Szczególnie przydatne w teamie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 13:07 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 325
HP: 121
Society: Kingsajz
Ja też potwierdzam że strzelanie w fpp jest o wiele skuteczniejsze, teraz to nawet biegnące z górki berry potrafie trafić. Kwestia lekkiego wyprzedzenia tylko jest i tyle :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 13:07 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
GandalfSzary napisał(a):
Po raz kolejny slysze o technice "celowania". Mianowicie Okta jestes kolejna osoba ktora twierdzi, ze z 1st person jest duzo mniej missow. Wczesniej bralem to z przymrozeniem oka, ale skoro tyle osob dochodzi do podobnego wniosku cos w tym musi byc.


Jezeli chodzi o zielona ramka (rozumiem ze jest to health bar status?) to osobiscie nie moge potwierdzic wiekszej czy mniejszej ilosci missow


Zielona ramka pojawia sie, jak np. wyciagniesz "moba na pulpit" i go zaznaczysz.

Ja widze roznice efektywnosci (missy) pomiedzy:
- strzelaniem w FPP i TPP (FPP lepiej o niebo, autotargeting jest do d***, jego to przysweatwaniu mozna uzyc)
- strzelanie "z zielonego zaznaczenia" to imho pomylka, ja zazwyczaj:
zazaczam, taguje raz(zeby system nacelowal PO SWOJEMU, czyli czesto troche nad mobem, koryguje kolejne strzaly JUZ recznie - zazwyczaj nieco nizej)
- strzelaniem FPP z klawiatury (zbindowany klawisz) i z myszy (szybciej imho, moze to bindowanie jest wolne, jak wszystko, co sie w EU-HUDZIE dzieje?)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 17:04 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 363
HP: 177
Society: P.L.(Polish Legion)
Pp prostu strzelajcie prawym klawiszem myszy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 18:18 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Prawy to autotargeting i wlasnie tez jest do kitu czesto.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 19:33 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 64
HP: 128
Society: P.L.
Nick w grze: Max
Ja strzelam lewym klawiszem myszy, a lotuję z klawiatury :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 19:51 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Ja przy okazji pytanko mam, bo jakos nie moge znalezc - jak sie wyznacza minimalny dmg w funkcji skilli lub HA? Jak szukarki uzywam to mi za duzo smiecia wyrzuca - moze ktos ma jakis konkretny link w zanadrzu?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 20:34 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Bonki napisał(a):
Pp prostu strzelajcie prawym klawiszem myszy.


howgh


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2007, 23:13 
Green
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 179
HP: 116
Society: Freelancer
Nick w grze: Thomas Thomasso Sta
Max napisał(a):
Ja strzelam lewym klawiszem myszy, a lotuję z klawiatury :)


Ja tez strzelam lewym, ale lootuje prawym. :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Sty 2007, 00:02 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
A ja strzelam lewym i lootuje lewym :P
A co do min dmg w funkcji skilli to w jakim sensie pytasz? Dla każdej broni?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Sty 2007, 14:09 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 363
HP: 177
Society: P.L.(Polish Legion)
Dla ułatwienia.
mierzyć strzelać prawym , ponownie namierz i strzelać prawym i.t.d-to dla tych co chcą uniknąć missów dla mnie to zbyt męczące , a często po missie zadaje criticala.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Sty 2007, 15:39 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
hehe coś mi się zdaje dyskusja poszła w złym kierunku, nie o to chodziło ;)

od siebie dodam że całe "życie" poluje z "pierwszej osoby" FFP
lewa ręka na klawiszach a bronie ustawione są na numerach 1-5 w zasięgu paluchów lewej dłoni, myszką celuję i podnoszę loot

ahhh no i totalnie nie kumam jak można w PEU polować z "trzeciej osoby" klikając myszką coś ala "diablo/mu" ... lame, lame, lame... :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Sty 2007, 18:30 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 128
HP: 0
Society: DARKSIDE Renegades
Nick w grze: Widziu Widzioslaw DarkSide
no z tym polowaniem z 3 osboby to polewka :) , tylko do zbierania kup sie nadaje lub do zaglądania za wzgórze, ale do polowania heheheheee


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Sty 2007, 20:52 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2006
Posty: 269
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Andrew Naturek Naturat
Ja poluje z 3 osoby i calkiem mi sie to podoba :)
... mam sie czuc "inny" z tego powodu ? :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Sty 2007, 22:02 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Rzeczywiscie temat troche zboczył ;)

A tak apropo, mi sie znudziło strzelanie z pierwszej osoby. Wiec namierzam z FPP i czekam az podleci (oczywiscie lewym bo prawym imo w ogole sie strzelac nie da - za wolno i anemicznie). Jak moba mam przy klacie to włączam TPP i dalej strzelam\bije\tne :)

Znudziło mi sie ogladanie ciagle torsów mobow ;) (są wyjatki heh)
Ale namierzanie z 3 osoby to juz lipa :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Sty 2007, 23:50 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 133
HP: 104
Ja na początku grałem w TPP do momentu aż nie sprawdziłem FPP. Żałuję że wcześniej nie chciało mi się spróbować. Auto jest do bani sprawdza się tylko na terenie płaskim. Co do namierzania w TPP w sumie brakuje jedynie jednej rzeczy - lini strzału. Gdybym wiedział gdzie tak naprawdę teraz celuję (/ patrzę) to z chęcią wróciłbym do TPP bo trzeba przyznać że wygląda efektowniej i daje lepszą orientację w sytuacji. Na różnych screench widziałem kropki z celowników laserowych czy to nadal działa? Jeśli tak może warto byłoby zanabyć :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2007, 00:35 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
Naturek napisał(a):
Ja poluje z 3 osoby i calkiem mi sie to podoba :)
... mam sie czuc "inny" z tego powodu ? :wink:


heh bo jesteś młody jeszcze i ... mało doświadczony, pograsz - zrozumeisz ;)

3cia osoba nadaje się tylko do "podziwiania krajobrazu", zaufaj mi, zdecydowanie lepsze efekty w walce osiąga się walcząc "prosto w oczy" czyli FPP


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2007, 08:54 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Dupa jaś fanatycy pieprzeni :P Nie umiecie spojrzeć szerzej na sytuacje tylko "moje jest najlepsze".

Plusy grania z "pierwszej osoby" FPP:
Mniej missów, więcej trafiasz w cel
Czuje się, że się gra
Nie ma głupiego namierzania moba, po którym i tak się pudłuje
Wszystko robisz sam

Plusy grania z góry:
Masz szerszy punkt widzenia, widzisz co się do okoła ciebie dzieje <wielki plus na pvp>
Podnoszenie lootów dużo szybsze <jesli wyciagasz wczesniej pasek hp z moba>


Od i tyle, a jak kto gra to już jego sprawa, i bynajmniej nie jest się noobem bo ktoś robi inaczej :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2007, 11:52 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Wczoraj Garwen sprawdzał "ekonomikę" broni L-ki wymaksowanej i zaczął liczyć missy na określoną ilość wypalonego ammo (loot był ustawiony na "zbieracza") i tak mnie naszło aby do przeliczeń zacząć dodawać crity. Jeden crit jeden miss mniej do obliczeń. Taki crit to darmówka od MA - bonusik, a taki miss to "podatek od wzbogacenia" :D dlatego do obliczeń i to i to powinno się brać.
A co do techniki polowania to zauważyłem, że z FPP leci więcej critów niż z TPP (ktoś to potwierdzi?).

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2007, 14:45 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Mortifer napisał(a):
Dupa jaś fanatycy pieprzeni :P Nie umiecie spojrzeć szerzej na sytuacje tylko "moje jest najlepsze".

Plusy grania z "pierwszej osoby" FPP:
Mniej missów, więcej trafiasz w cel
Czuje się, że się gra
Nie ma głupiego namierzania moba, po którym i tak się pudłuje
Wszystko robisz sam

Plusy grania z góry:
Masz szerszy punkt widzenia, widzisz co się do okoła ciebie dzieje <wielki plus na pvp>
Podnoszenie lootów dużo szybsze <jesli wyciagasz wczesniej pasek hp z moba>


Od i tyle, a jak kto gra to już jego sprawa, i bynajmniej nie jest się noobem bo ktoś robi inaczej :P


Oczywiście, że można chodzić na snable youngi w shadow, zabjać je z Marbar Tango i leczyć się fapem delux na przykład i jeśli ktoś tak lubi to nic innym do tego.
Ale jeśli komuś zależy na ekonomii to nie powinien tego robić. Dokładnie to samo tyczy strzelania z 1os/3os.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2007, 15:20 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Dla innego ekonomią jest to że ma mniej missów a dla innego ze szybciej podnosi loot i dlatego w tym samym czasie zabija więcej mobów.

Wszystko sprawą gustu i przyzwyczajenia. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2007, 16:48 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Więcej missów to większa strata czasu na zabicie moba, której nie równoważy nawet ewentualne wolniejsze lootowanie.
Strzelanie z 3os "bo tak mi się podoba" to jest ekstrawagancja, ale uzasadnianie tego ekonomią to już noobostwo.

Ja mam lotowanie podpięte na klawiszu i szybkość lotowania jest taka sama jak z 3os.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2007, 18:20 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
a skąd w ogole pomysł ze z ktorejs osoby jest mniej \ wiecej missów?

(pomijając fakt namierzania z 3 osoby, co imo w ogole nie jest wykonalne :P)

Spojrzcie na to od strony systemu a nie swoich przemyslen ;) Dla systemu (mowie o grze) nie ma znaczenia z której kamery patrzysz - bo dla niej wazne jest czy nacelowales na moba.

I to mam nadzieje zakończy wszelkie watpliowsci, łacznie z tymi o criticach itd ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2007, 19:34 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
E tam, dajesz tylko nową pożywkę do dyskusji :)
Patrząc od strony systemu to wygląda tak:
-system wysyła do ciebie pakiet nt położenia moba, mija czas
-ty celujesz i strzelasz, komp wysyła do systemu dane strzału, mija czas
-system to odbiera, porównuje z bieżącą pozycją moba i uznaje strzał za celny/niecelny, oczywiście jeśli celny to dochodzi dalsza analiza na podstawie twoich skili i dopiero potem zapada decyzja czy faktycznie trafiłeś.

I teraz jeśli mob porusza się, a do tego jest mały, to przesunięcie moba wynikające z opóźnień pakietów/systemu jest na tyle duże, że go nie trafiasz. Dlatego wszędzie radzą że jeśli strzelasz do biegnącego moba to celuj zawsze ciut przed nim. W przypadku auto-aima komputer celuje w środek moba co przy opóźnieniach może być przyczyną missów.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2007, 20:39 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
misko napisał(a):
..... W przypadku auto-aima komputer celuje w środek moba co przy opóźnieniach może być przyczyną missów.


O wlasnie... to chyba najlepsze wyjasnienie ( i jasno okresla, czemu czesto musze celowac w "jakies dziwne miejsce obok", a nie moba ktorego widze)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2007, 23:12 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Tak, ok ale wy ciągle piszecie o tym jak mob dobiega do gracza, co ja od dwóch postach trąbie ze nie biore tego pod uwage. W momencie jak mob stoi obok Ciebie to nie ma znaczenia kamera :) Swoja drogą namierzanie prawym klawiszem sux, i tak to ja tylko lootuje.

Yy.. a bronie L sa ekonomiczne :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Sty 2007, 11:52 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 110
HP: 0
Posse napisał(a):

Yy.. a bronie L sa ekonomiczne :P


zalezy po jakiej kupione sa cenie :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Mar 2007, 11:33 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Po ostatnich "doświadczeniach" z UL-kami L przeliczyłem sobie i co wyszło:

UL1+A103

markup UL1 105%
decay UL1 1.722
decay 103 1.607
ammo 5
+
------------------
8,329 pec/strzał
dmg średni liczony jako max+min/2=25.875 (byłoby 26 ale amp 103 przepala 0.5 dmg za dużo)
wynik ECO: 3,107 dmg/pec

UL2+A103

markup UL2 121%
decay UL2 1,609
decay 103 1.607
ammo 6
+
------------------
9,216 pec/strzał
dmg średni liczony jako max+min/2=28,5
wynik ECO: 3,092 dmg/pec

Missy nie brane pod uwagę bo będzie ich tyle samo na obydwu broniach.

Wniosek:
1. Mimo "przepalania" ampem 103 na UL1 taki zestaw jest ekonomiczniejszy (niewiele bo niewiele ale zawsze to coś).
2. UL1 jest sporo na giełdzie w przeciwieństwie do UL2 co powoduje, żę niejednokrotnie markup UL2 wzrasta do 130% lub więcej a co za tym idzie spada ECO UL2.
3. Jeśli jestes w stanie zakillować moba zanim ten podbiegnie i udeży Cię powodując stratę armora lub fapa to UL1 jest o 1-2 ped do przodu względem UL2 przy przepaleniu 100 ped ammo.
4. Przy ECO liczonego w ten sam sposób dla opalo+101 = 3.245 dobijaj opalusem.

Sprawdzono na : exo, combi, saba, daiki, bery, feffy, corny, pluma, corundos

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Mar 2007, 13:31 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
Okta napisał(a):
4. Przy ECO liczonego w ten sam sposób dla opalo+101 = 3.245 dobijaj opalusem.


eco liczone w ten sposób dla opalo to 3.090 a nie 3.245 (avg dmg/sec = 6.05)

i jeszcze jako ciekawostkę podam iż korss h400 kupowany po 140% z nałożonym a106 ma econo 3.127 (avg dmg/sec = 35.06)

Najekonomiczniejszą bronią w grze (na maleńkie mobiki) staje się natomiast M2A kupowany po 105% z ampem a102 na pokładzie: 3.170 dmg/pec (avg dmg/sec na poziomie 11.05)

Przy wymaksowanych broniach L poziom missów wynosi 9%.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Mar 2007, 14:15 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Dokładnie Aster doszedłem do tego samego wniosku tylko nie miałem czasu sprawdzić M2 ostatnio bo się zapuściłem w UL.
Dzięki, że mnie uprzedziłeś - właśnie miałem sprawdzić M2.

Z opalo to popełniłem błąd licząc decay ampa 0.522 a powinien być 0.652 czyli patrzę jak mobowi zdejmuję pasek i jak, że ostatni strzał M2, UL, innym "przepali" niepotrzebnie to kończę opalusem.

pozdro


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 156 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso