Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 02 Paź 2006, 10:15 
Weak
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 44
HP: 112
Society: Kingsajz
Nick w grze: Diz
Jak w tej chwili jest liczony decay pańcerzy?
Co na niego wpływa? Czy tylko dmg otrzymane od moba czy też zależy od durability i wartości TT poszczególnych części.
Jak wpływają platy na decoy pańcerza, czy jedynie poprzez nie wykorzystanie ich w sytuacji gdy damage będzie w zakresie samego pańcerza?

Jest wiele teorii na temat pańcerzy i kosztów ich eksploatacji, może podzielicie się wiedzą.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 02 Paź 2006, 10:35 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Według mnie zależy tylko i wyłącznie od ilości zadawanego dmg od moba.
Należy zwrócic uwagę iż moby potraią zadawać różne rodzaje dmg.
Np. atrox zadaje 3 typy dmg i walka z nimi będzie najbardziej kosztowna jeśli zbroja chłonie oczywiście 3 te same typy obrażeń.
Argo zadaja 2 typy obrazeń więc zbroja będzie się niszczyć wolniej, a np taki ambulimax zadaje jeden typ obrażeń, więc zniszczy zbroje nam najmniej (oczywiści mówie o zbroi mającej wyparowania na cut imp i stab).
Oczywiście należy pamiętać że jeżeli np taki atrox zadaje 30 obrażeń a zbroja ma po 10 pkt na cut imp i stab to zada nam jedno obrażenie. Natomiast w tej samej zbroi walczymy z ambulimaxem to wyparujemy tylko 10 (imp) a 20 wejdzie nam na hp.

chyba jasne.

Jeśli coś ostatnio zmienili to proszę mnie poprawić.

Dzięuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 02 Paź 2006, 11:44 
Weak
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 44
HP: 112
Society: Kingsajz
Nick w grze: Diz
No dobra ale zgodnie z tym co napisałeś zużycie takich pańcerzy jak shadow, angel, ghost czy rascal z takim mobem jak exo young (teoretycznie 15dmg) było by takie same, każdy z tych pańcerzy w pełni ochroni przed 14dmg więc zgodnie z tym powinien mieć decay tylko dla tych 14dmg.

I jeszcze jedno jak jest liczony decay platów, czy tak samo jak pańcerzy zależny od dmg? Czy jeżeli pańcerz pokryje całe dmg platy się nie zużywają?

Moim zdaniem musi być jakieś powiązanie z durability i TT, bo w innym przypadku nie byłoby sensu używać słabszych pańcerzy. No chyba że w powiązaniu z platami ale w takim razie jak one są liczone? :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 02 Paź 2006, 12:19 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Hejka,
Zrób test :
Pójdź na np. ARGO w Rascalu (prot : 0/5/15), z platami (sugeruje 2a) i bez platów za każdym razem poluj w tym samym miejscu i z tej samej broni (np. opalo +a104) z tym samym ampem
potem przeprowadź experyment z pixie (0/3/9) platy/brak platów
aha - zawsze używaj takiej samej apteczki (np. fap5)

potem pójdź na tego samego moba z Korsem 400 +a106 i porównaj o ile więcej zużywasz amma (bo ECO korsa z a106 jest gorsze od eco opalo z a104) i zobacz o ile mniej żuzyły ci się zbroje, platy i apteczka.

porównaj wyniki (jeśli możesz opublikuj) raczej nie uzyskasz dokładnej opwowiedzi jak liczony jest decay armorów i platów za to na bank bedziesz mógł sobie porównać ekonomikę poszczególnych zestawów broń/amp/armour/platy/fap

cała zabawa polega na tym aby optymalizwoać taki zestaw pod maturity moba na jakie polujesz.

pozdro & gl
Lu


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 02 Paź 2006, 14:58 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
dizet napisał(a):
No dobra ale zgodnie z tym co napisałeś zużycie takich pańcerzy jak shadow, angel, ghost czy rascal z takim mobem jak exo young (teoretycznie 15dmg) było by takie same, każdy z tych pańcerzy w pełni ochroni przed 14dmg więc zgodnie z tym powinien mieć decay tylko dla tych 14dmg.

Moim zdaniem musi być jakieś powiązanie z durability i TT, bo w innym przypadku nie byłoby sensu używać słabszych pańcerzy. No chyba że w powiązaniu z platami ale w takim razie jak one są liczone? :wink:


Zakładając ze shadow paruje 28 dmg a ghost 14 dmg :
jak bedąc w shadole dostane 14 dmg to zje tyle pec decay co będąc w ghoscie. Ale jak dostane 28 to shadow wchlonie calosc i decay bedzie 2x większy ale w ghoscie nadal będzie tyle samo kasy decayu z tym że nadwyżka wejdzie w hp i dostane na gola klate 14 dmg( w shadole tylko 1 bo zawsze 1 wchodzi niezaleznie od zbroi)
wiec im wiecej chroni zbroja tym wiecej decay od uderzenia. Ale tu oszczędza sie na apteczce.
Mam to wyrysować czy wystarczy?
Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 02 Paź 2006, 17:12 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
proszÄ™ oto uniwersalny wzor:

Decay=Absorbed Damage*0.0025+0.03

tak więc wszystkie armorki maja taki sam decay i wszystko zalezy ile dmg taki armor pochłonie.

dlatego takie troxy,traxy,czy hooglo bardzo szybko zzeraja armor (stub+impact+cut ) ale zato w ghost+5b hooglo na poczatku robi nam po 1 ;) Tylko na początku poniważ w miarę jak armorek się psuje maleje teżdawana przez niego ochrona, zmiana ta jest proporcjonalna:

np: jeśli armor ma 20 stab 10 cut 10 impact i 10 ped tt to kiedy zdecayuje się o 1 ped bedzie miał juz tylko 18 stab 8 cut i 8 impact (nie dotyczy to platow L)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 02 Paź 2006, 20:06 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
A decay platingów tez wg. Ciebie jest taki sam jak armorów (to znaczy stały i liczony wg takiego samego wzrou ) ?
BO jeśłi nie to oczywiscie narzucają się badzienwe zbroje (nawet takie któe wogóle nie dają protection przeciwko zadawanemu przez moba obrażeniu) z dobrymi platami (mod pixi) 8)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Paź 2006, 18:24 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 155
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: KiioobbaaXVIII Kozakiew
Poluje w Ghost
serie z opalo 5500+103
argo 10-12 pd dec
foule-tripudion 5-7 dec
armax-11-13/14 dec

nie ma nic gorszego teraz niz wbic sei w argo niby 1 dmg ale zjada Tt armaora jak szalone
doszedle mraz do 17 pd (decay)
na serie z opal omasakraaaa
UZYWAM 1A Platow:)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Paź 2006, 07:35 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Kjobaa, to spory decay jak na argo. Ile masz Evade?
ja dokładnie nie pamiętam ale na podobną rundke mam ponizej 10 ped. ale zrobie próbę jeszcze raz.
dziekuje i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Paź 2006, 13:36 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
Dragon napisał(a):
proszÄ™ oto uniwersalny wzor:

Decay=Absorbed Damage*0.0025+0.03



To co podałeś to wzór na oblicznie kosztu pochłonięcia 1 dmg przez daną zbroję

1dmgdecay=suma_ochrony_armoru*0.0025+0.03

(jak taki armor oberwie 50 dmg to otrzymany wynik mnozymy razy 50)

aby obliczyc koszt danego hitu proponuję wzór:

decay=0,014*(absorbed_dmg^1.6)

(gdzie ^ oznacza "do potęgi")

żródła:
http://rony.bahq.net/
http://www.entropiaforum.com/forums/sho ... php?t=8173


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Paź 2006, 12:14 
Weak
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 44
HP: 112
Society: Kingsajz
Nick w grze: Diz
po pewnych testach dla goblina, gnoma i pixie, mogę stwierdzić że to powinno się zgadzać.
Jeżeli platy są liczone oddzielnie ale w ten sam sposób. To łatwo sobie policzyć ile oszczędzamy na decay używając ich.

Muszę sprawdzić połączenie z platami. Zobaczymy może pixie wcale nie jest takim dobrym i ekonomicznym pańcerzem dla noobów.


Jeszcze jedno Aster "suma_ochrony_pańcerza" ?
edit: kumam "s_o_p" - zaabsorbowany dmg

aha i czy liczyć należy sumę damage która nas chroni więc razem cut+stab+imp=dmg i dopiero do wzorku z rony.baht.net czy składowe policzyć i potem dodać?


Ostatnio edytowany przez dizet, 05 Paź 2006, 13:33, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Paź 2006, 13:23 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
To ja nie za bardzo jarzę te skróty. Jeśli komuś się chce to niech poda na przykładzie PIXE, SHOGUNA, GHOSTA dla walki z mobem np. EXO, AGRO, ALLO, TROX albo przynajmniej dla jednego wybranego z przykładów.
I jeszcze jedno pytanko: Czy przy chodzeniu na różne moby własciwe jest posiadanie jednej zbroi uniwersalnej typu GHOST, czy np 2-3 wyspecjalizowanych?
Oczywiście inną sprawą jest tt+ zbroi bo jeżeli mogę kupić jedną za tt+25 i jej decay będzie większy po polowaniu o np 3 ped od zbroi za tt+1500 to po 500 polowaniach może się zacząć zwracać i oczywiście dochodzi różnica w decay apteczki. Czy ktoś może porównać pod tym kontem SHOGUNA I NEMESIS?
pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Paź 2006, 13:52 
Weak
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 44
HP: 112
Society: Kingsajz
Nick w grze: Diz
najbardziej opłaca się używać platów

idziesz na argo a ten zadaje Ci 20dmg
5 cut i 15imp
jeżeli pójdziesz w Neme to zaabsorbuje Ci te dwaścia obrażeń
i prawdopodobnie (jeżeli poszczególne rodzaje obrażenia się sumuje {cut+imp})
twój decay na pańcerzu będzie wynosił dla 20dmg=1.65peca

jeżeli pójdziesz w shogunie i placie np 2A to i plate i armor dostaną odzielne dmg
nie wiem jaka jest kolejność czy armor najpierw dostanie obrażenia czy plate.
1. plate dostanie najpierw
decay plate dla 8dmg=0.39
decay armor dla 12dmg=0.73
suma decay=1,12

2.armor dostanie najpierw
decay armor dla 15dmg=1.03
decay plate dla 5dmg=0.21
suma decay=1.24

czyli używając shoguna + 2A sporo oszczędzasz w porównaniu do neme

P.S. prawdopodobnie platy pierwsze dostają chodź opinie są podzielone


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 10 Paź 2006, 18:34 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Rada wujka Morta:
Zacznijcie grać, a nie liczyć :P

Co z tego, że decey Neme będzie większy? Jeśli kogoś stać na Neme, to te 40 pec różnicy dla niego nie będzie tregedią.
Ja rozumiem huncić ekonomicznie, ale popadacie w przesade, licząc tak wszystko.

Od dawien dawna wiadomo, że najbardziej universalny i ekonomiczny zestaw to:
Ghost i platy 2a! Polować można na mocne moby, a przy tym cena nie jest tak wysoka jak np. Neme.

Czym walić?
Do okolo 4k riffla opalo+ amp (najmocniejszy na jaki cię stać np. a105)
Lub też gunem z tt+amp, ale to w przydaku jeśli chcemy skilować GH (co jest w sumie teraz mądrzejsze niż skilowanie riffla)

Po 4k HG korrs jakiÅ› albo h350 albo h400.
A co po 4k riffla? Tego jeszcze sam nie wiem, bo narazie nic nie wydaje mi się pożądne ;)

pzdr.


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 10 Paź 2006, 18:36 
Powiem tak...grajcie a nie gadajcie.
A co do porad osoby wyżej...
Jak ci się wymaxuje broń limited...poluj nią...bo nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie z gunami z tt do 4k w rifly/HG bił lol, wiem, że niektórzy i do 7k doszli tym sposobem...ale to nie ludzie są...(8h dziennie huncąc...a puźnie psychika padnięta).
Maszyny jedne.... :x


Nie podano
PostWysÅ‚any: 10 Paź 2006, 20:15 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Ja mam w riffla 3100 :D Dobije do 3.5-4k i zmieniam :D Tylko nie mam pomysłu na co... Zna ktoś fajną broń riffle?


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 10 Paź 2006, 21:22 
ja przyjmuje taki plan: do 500 w riflu z oplem, 500-1800 w riflu-Opel +A103 razy x (ilość ampów według upodobania...jak ktoś lubi długie serie to i 3-4) bije krewetki
Next: Breer m2a+A103 albo wyżej jak kto woli i tak już zostaje-bijemy to co pasuje, tu trzeba samemu znaleźdź moba.
Co do handgun:
do 500: pistol z tt
500-1500 pistol z tt+A103 razy x (jak wyżej)
1500-2000-2500-Korss 350, 380 +amps
A puźniej Korss400, a dla mająych pedy p5a ale to puźniej oraz imp korssy.
Ech to troche zbacza z tematu dlatego dopisze coÅ› o platach:
Plecam 1a,2a,4a....natomiast 5B dla szukających extremalnych doznań na polowaniu ale też i w Repair Terminalu:D


Ostatnio edytowany przez Level, 11 Paź 2006, 12:03, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 08:29 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Levelu super opisałeś sciężkę rewolwerowca 8)
Do Korsa 400 styka 1,5-2k w HG a jak już ktoś zacznie walić z Korsów to Agility i skile hunterskie robią windę w górę i nagle patrzysz a skile są warte kilkanaście K ped 8)
A co do platów to 6B jest na moby elektryczne (12 prot) i decay raczej niski. Za to 5B może być bolesne...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 08:39 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
Lu_NiX napisał(a):
Za to 5B może być bolesne...


Bez przesady ... bolesny moze byc decay ek-2600 jak siÄ™ 5b NIE UZYWA ... ;)

Generalnie dobór platów powinien byc taki aby HP oscylowało sobie stale w okolicach 70%, czyli tak aby caly czas automatycznie się odnawiało, a moby nie robily nam takiedo dmg aby to nam zagrażało.

Pamiętajmy że jeśli nie używamy FAPa to oddajemy kilka strzałów więcej na minutę, więc moba zabijamy szybciej i decay jest niższy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 08:44 
Poor
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 32
HP: 99
Society: DASK-recruits
Lu_NiX napisał(a):
Levelu super opisałeś sciężkę rewolwerowca 8)
Do Korsa 400 styka 1,5-2k w HG a jak już ktoś zacznie walić z Korsów to Agility i skile hunterskie robią windę w górę i nagle patrzysz a skile są warte kilkanaście K ped 8)
A co do platów to 6B jest na moby elektryczne (12 prot) i decay raczej niski. Za to 5B może być bolesne...


Akurat jestem w temacie odnośnie pistoli - mam prawie 1.7K w HG i moje 3grosze :)
1) Korss 400 to jednak jeszcze troche za wcześnie (zbyt niskie HA) prędziej korss 350 lub 380
2) Dla mających mniej pedów (bo jednak korssy troszke drogie są) polecam breery -
- przy 1.5K p2a
- pow. 1.7K p3a lub więcej - optymalny (co nie znaczy najlepszy pod względem dmg i przyrostu skilli) wydaje się 2a - ma niezły dmg wystarczający na mobki, które w tym okresie się ubija (krewety, słabsze argo) i z ampem łyka tylko 3 ammo na strzał...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 09:24 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
też racja Brerki :
2a na słabsze mobki
i 4a na silne
sÄ… b.dobre
Brera 3a nie polecam - jest za wolny, droższy od Breera 2a a po dołożeniu ampa mają podobny dmg/sec więc IMO nieopłacalny jest zakup Brera 3a


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 09:36 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
A ja zaczynam mieć jednak wątpliwości czy pakowanie się od początku w ścieżkę HG jest dobrym pomysłem.

Opalo z ampem mozna spokojnie dociągnąć do 3-4k w riflu, a skille dodatkowe będą tak wysokie, że przejście na wymaxowanego korrsa H400 powinno potem zając nie więcej niz 1 dzien ... (przynajmniej tak mi się wydaje, bo jakos tak pamiętam ze z 5k w riflu z dnia na dzień udało się na H400 przejsc jak zapas diabolików się wyczerpał)

A opalo ma jednak 2x większy zasięg przy zaledwie 3 dmg/s mniejszym dmg niz wyampowany p2a (p3a) a econo jednak wyzsze (a większy zasięg zmniejsza decay zasadniczo)

Moje wątpliwości wynikają z tego że skoro jest p3a p4a p5a to moze kiedys zobaczymu m3a m4a m5a, nie mówiąc juz o tym ze diaboliki i anaboliki tez mogą masowo wrócić.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 10:40 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
No i tu swoje trzy grosze dołożę:
Jak pohunciłem opalo+amp103 i miałem 2.3k riffla to tak sobie postanowiłem przesiąść się na próbe na pistola, biorę z TT 2100 i myślę sobie, że zaczym go wyskiluję i przesiądę się na korssa 350 lub beara to trochę potrwa i TU NIESPODZIANKA 2100 był wyskilowany na maxa... :) to od razu dałem na korssa 350 chociaż zastanawiam sie nad bearem a cel jest taki: z daleka riflem jak mob blisko to szybkostrzelnym pistolem z silnym ampem. Oczywiście zgadzam się z Aster - zasięg rifla, no i przyjemnośc grania znacznie większa jak dla mnie. A swoją drogą chociaż jeszcze nie strzelałem z plazmy to na razie ma ona dla mnie najprzyjemniejszy dźwięk... :))))
Tytaj MA się nie popisało bo czym bardziej wypaśna broń to powinno się słyszeć wypaśne dźwięki a czasami to aż uszy bolą... w ogóle stona dźwiękowa jest jako taka a powinna być na tyle wciągająca żeby nie przełączać słuchawek na muzę z CD.

pozdro dla wszystkich powerfiściaków


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 11:16 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Myślę, że to bardzo indywidualne. U mnie np. było tak, że mimo iż miałem wyższe niz Okta rifle, LWT na poziomie 3k - to M2100 wymagał jeszcze skilowania. Natomiast z plazmą szło mi jakoś relatywnie bardzo szybko - mimo, że specjalnie dużo jej nie używam, to mam trochę ponad 1k. Niestety plazma jest koszmarnie wolna i to zabija całą przyjemność używania.

Zastanawiam się ciągle czy avatary nie miewają "zdolności" do niektórych broni, albo może są te "biorytmy" avatarów o których kiedyś ludzie pisali?

Z MA to nigdy nie wiadomo jak widać :)


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 12:03 
sorry, chodziło mi o platy 5b:) he poprawiłem.
Ja gram i robie disciple tak jak napisałem wyżej.
Co do tych wartośći jakie podałem...chodzi mi o jak najszybsze dojście do kreslonych wartości, zachowując przyzwoite eco, średnio +/0 albo niewielki - z tego wychodzi. (przy korssie400L schody sie zaczeły...tracenie pedów itd.) Jak ktoś ma czas...minimum 6h dziennie bezustannego strzelania to niech robi na oplu nawet 8k rifla...ale tak jak mówie, to dla szaleńców i odpornych psychicznie na rutyne.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 12:28 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 128
HP: 0
Society: DARKSIDE Renegades
Nick w grze: Widziu Widzioslaw DarkSide
a ja od dawien dawna poluje Freedomem , leszczeckie moby oczywiście opalo i nigdy nieprzeliczałem złuzycia na pedy i takie tam w rifle mam prawie 3k , niewiem może ktoś ma doświadczenie z freedomem i wypowie sie na temat tego guna . zbroii używam paladin +a2 i mam wymienny zestaw b3 na roboty i mocniejsze moby


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 19:04 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
widziu -
malo kto strzelal freedomem , ja jakies dwa lata temu , ale zostawilem go bo wzialem do reki Mk2 , jakos inaczej sie gra nim niz Mk2 -jest roznica - poprostu wez i porownaj .

a;le musze Ci powiedziec ze mam jak najlepsze zdanie o tej bronii . ( pomijam limited bronie)


JC


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 168 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso