Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 21:10 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Fota z kajakami jest the best :)

Olga no no ;) ... dobra już nic nie mówię bo dostane od Wasa :P

Graty zlotu. Słowo się rzekło, kobyłka u płotu muszę teraz siebie wrzucić.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 21:23 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
to moze was, wrzucic reszte ?:P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 21:33 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
jasne - wrzucaj - się przejmujesz :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:08 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
wyłazi na to, ze Kingsajz jest najbardziej ujawnionym socem na forum ;P
pozdr
Martre


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:13 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
nom z taka popularnością to możecie nawet założyć na forum temat "gotowanie z kingsajzem"


Profil Offline
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:15 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level 01 Sty 2008, 20:55, edytowano w sumie 2 razy

Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:17 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
level, bis jest brany pod uwage i to powaznie, z wiekszym zaangazowaniem i srodkow i czasu, powiem wiecej przygotowania juz trwaja, a rozmiar mialby byc bardziej globalny....
a ty czemu mialbys tam nie wpasc? nie kumam ;P
pozdr
Martre


Profil Offline
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:18 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:55, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:21 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2199
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Martre napisał(a):
wyłazi na to, ze Kingsajz jest najbardziej ujawnionym socem na forum ;P
pozdr
Martre

Przeciez juz ustalilismy,ze Kingsajz razem z Poltropia trzesie calym forum ;d planujemy przejac wladze nawet,nie? ;p Na razie priorytetem jest 4girls (FoRuM dla nasToLaTkUff), ale potem - strzezcie sie..

PS Oczywiscie fajne zdjecia ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:22 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
lol, level, w tym rzecz, ze sklad ma byc w zamierzeniu miedzy - socowy, a ty chyba nie odmowisz przyjemnosci niektorym, dyskusji ze soba inrl ;-P
moga byc ....hmmm tworcze ;-P
zasadniczo mysle o pelnych trzech dniach i co najmniej, obslugiwanym przez firme zewnetrzna rollbarze i grillu, ale to w fazie projektow jest narazie, poza tym zima za pasem :)
i tak pewnie to znowu olga mnie pogoni, zeby to ruszyc, jak ostatnio ;-P
pozdr
Martre


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:24 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2199
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Level, jeszcze jeden tego typu post i zaraz przypomne sobie, ze mam tu funkcje moda :>


Profil Offline
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:29 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:55, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:31 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
pieprzysz, przyjdzie wiosna, potem lato na zielonym sloncu i cieplej trawie i bedzie milutko :P
zwlaszza jak mozna sie wyluzowac do tego stopnia, ze piwo samo sie napelnia i teoretycznie za nie nie placisz:P
bedzie miodzio, wiem, bo mam to sprawdzone w praktyce :P
pozdr
Martre


Profil Offline
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:35 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:56, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:41 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Level napisał(a):
garwen pojedzie za mnie eh


Ja zawsze jeźdze za siebie


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:54 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Świetne zdjęcia ! I te letnie klimaty...
Aż nabrałem ochoty na uczestnictwo w bardziej "globalnym" spotkaniu :)
Byle latem !


Profil Offline
PostWysłany: 27 Lis 2007, 22:56 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level 01 Sty 2008, 21:22, edytowano w sumie 2 razy

Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 23:09 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
to ja ci powiem, level, ze ja na kilku imprezach zimowych bylem :P i to niestety w tatrach :P jak nas gopr, a kiedys wop odwozil nieprzytomnych do schroniska bo pobladzilismy w ... zwidzie, to nie bylo wesolo ;-P

ati - zarys globalnej niepogody wyslalem cefałiksowi bo sie zaciekawil :p moze ci stresci :P
pozdr
Martre


Profil Offline
PostWysłany: 27 Lis 2007, 23:29 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:56, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 27 Lis 2007, 23:38 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
zakładanie czegoś z góry nie jest pr0!


Profil Offline
PostWysłany: 28 Lis 2007, 02:14 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:56, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 30 Lis 2007, 01:37 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
ice, ze tak zartobliwie zagaje... a ktora to ty ?:P
hhlelhelheeeheh


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Mar 2008, 11:11 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
lul, muti to zes temat odgrzebal :P
roftl

tak btw jakbym cie nie znal to i tak bym nie uwierzyl, ze to ty :P za male uszy :mrgreen:
pozdr
Martre


Ostatnio edytowany przez Martre, 28 Mar 2008, 16:07, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Mar 2008, 15:50 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Ale masz maly monitor :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Mar 2008, 16:36 
Mediocre
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 103
HP: 120
Nick w grze: Olga WITCH Aksolta
Kraty w oknie , hmm Mutak nie chwaliłeś sie ,ze siedzisz w kiciu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Mar 2008, 17:27 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
aga mu wstawila po tym jak sie zlosic na looty zaczal, wstawila kraty i kazala grac, az mod i im fapa lootnie... :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Mar 2008, 18:33 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
OMG to nie kraty... tylko salon mam dzielony wyższym stropem (podestem), a to jest barierka, że jak ktoś wypije za dużo gorzały to nie spadnie :P a do "kącika" z kompem schodzi się po schodkach :P

Coś jeszcze jest nie jasne? :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Mar 2008, 19:06 
Mediocre
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 103
HP: 120
Nick w grze: Olga WITCH Aksolta
Nie no wszystko jest jasne. Istny labirynt i forteca z tego twojego domku.
Tylko czemu usnąłeś zdjęcie :P wstydzisz sie czegoś?
Co do włosów , czy mnie pamięć nie myli ale ty chyba jesteś łysy :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Mar 2008, 19:06 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Hym... XII.... 24.... a jednak z 42 cale albo wiecej :P

(monitor)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Mar 2008, 21:47 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
co do tematu... jakby okazalo sie, ze jakis zlocik jest organizowany to ja sie pisze...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Mar 2008, 21:58 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 556
HP: 169
Society: Hunters Unlimited
Nick w grze: Infinity
Mutak + rep za fotkę, jeśli to naprawdę twoje zdjęcie :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Mar 2008, 11:07 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
kurt to nie jest jego zdjecie ;-)
solti, zlot bedzie wiec spokojnie mozesz sie pisac :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Mar 2008, 13:39 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 42
HP: 118
Society: Kingsajz
Nick w grze: Bulber Boo Zembula
Martre napisał(a):
zlot bedzie wiec spokojnie mozesz sie pisac :)


A kiedy???


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2008, 17:13 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
odswierzyc chcialbym ten temat...
daski brzydale sobie zlocik zrobili, to mam pytanie czy ktos sie podejmuje? czy robimy w szczecinie u mnie na dzialce (jak sie mama zgodzi)...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Cze 2008, 14:09 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
solti, to sie juz dzieje, pozostaje tylko kwestia czy wy z pomorza wolicie wybrac sie na poludnie Polski czy do centrum...musialo cie nie byc jak o tym mowielm :P na dniach powysylam pw do wszystkich


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Cze 2008, 14:44 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
mart ja w kocu ogladnalbym te wasze za przeproszeniem geby, na poludnie nie za chetnie bym sie wybral wole centrum, lub polnoc jechalbym prawdopodobnie swoim polonezem, zatem dluzsze podroze w glosnym kokpicie sa dla mnie nie wskazane :P... bede czekal na pm


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Cze 2008, 16:10 
Mediocre
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 103
HP: 120
Nick w grze: Olga WITCH Aksolta
Martre jak dla mnie stara miejscówka pasuje ja postaram się w przyszłym tygodniu czegoś koło Poznania może poszukać.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Cze 2008, 17:03 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
martre:) do centrum:) albo nawet od biedy pod krakow ale nie do poznania:D pliz:D
a nie lepiej na wybrzeze?:D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Cze 2008, 18:33 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
nigdy wszytskich sie nie zadowoli, ale wybrzeze to tez fajnie...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lip 2008, 22:33 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
od 17 VIII bede na wybrzezu (blizej nie okreslonym ale zapewne bedzie to okolica wladyslawowa jak znam siebie) - cos wiecej waidomo kiedy gdzie itd?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lip 2008, 16:17 
Mediocre
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 103
HP: 120
Nick w grze: Olga WITCH Aksolta
Martre rzuć jakiś termin i miejscówkę .


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lip 2008, 17:00 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
termin - sadze, ze przelom miesiecy czyli koncowka lipca - poczatek sierpnia

co do miejscowki - a chcemy jakos aktywnie spedzac czas? czy tak jak w zeszlym roku, zasadniczo, opalac sie w oparach piwa ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lip 2008, 17:55 
Mediocre
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 103
HP: 120
Nick w grze: Olga WITCH Aksolta


Ostatnio edytowany przez Aksolta, 02 Lip 2008, 17:57, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lip 2008, 17:56 
Mediocre
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 103
HP: 120
Nick w grze: Olga WITCH Aksolta
A co moze nie aktywnie go spędzaliśmy ? Co poniektórzy byli tak zmęczeni ,ze przespali całą sobotę.
Mi jest obojętne co do aktywności. A miejsce hmm wybrzeże dla krakusów mija sie z celem no chyba ,ze urlop wezmą ale ja np. nie mogę :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lip 2008, 18:09 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
ja jestem za wypoczynkiem w gronie znajomych, a nie meczeniu sie... oczywiscie piwko aktywnie lubie pic, wiec taka wlasnie forma mi odpowiada.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lip 2008, 19:05 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
nom spedzalismy tak aktywnie, ze nie mielismy czasu ognicha rozpalic :mrgreen:

czyli reasumujac, termin przelom miesiecy, miejscowka, okolice zalewu zegrzyńskiego, moze tam gdzie ostatnio, zaobaczymy jak z miejscowkami, ale tlumow tam nie widzialem w zeszlym roku :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lip 2008, 23:33 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 325
HP: 121
Society: Kingsajz
Apacz :D
Image

Martens :D

Image


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Lip 2008, 01:00 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ajsowi gratulujemy grafiki rodem z VU 3.0. :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Lip 2008, 09:24 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 325
HP: 121
Society: Kingsajz
CvX! napisał(a):
Ajsowi gratulujemy grafiki rodem z VU 3.0. :wink:


Hehehe, Wyglądał tak tylko Martens i Apacz. Resztę widziałem normalnie ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Lip 2008, 16:51 
Mediocre
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 103
HP: 120
Nick w grze: Olga WITCH Aksolta
Po obradach kilkunastominutowych wśród rady starszych ustalony został II Zlot Kingsajzu.
Czas : 19-21 lipiec 2008 ( wstępnie)
Adres imprezy: Zegrze ( teren wyśmienity do zabawy w chowanego , ciciubabkę i dwa ognie :P
Prosimy o zabranie poloCockty !!!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Lip 2008, 22:39 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
ola wez nieco doprecyzuj ten adres tudziez szczegoly gdzie sie spotykamy

mam juz czas zarezerwowany, agniefka tez. bedziemy


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Lip 2008, 00:26 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
no to luzior,
jutro bede wysylal emile, na te, ktore podaliscie na stronie socowej, bardzo prosze o odpowiedz
pozdr
Martre


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Lip 2008, 22:31 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
Edit :!:
po pierwsze, zmianie ulegl termin - teraz jest 1-3 sierpien
po drugie, byc moze zmianie ulegnie miejsce, ale szczegolow nalezy oczekiwac od Olgi :)
wyjezdzam, wiec do potem :P
pozdr
Martre


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Lip 2008, 16:11 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
no to ja odpadam....
to byl jedyny wolny moj weekend

milej zabawy


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Lip 2008, 16:45 
Mediocre
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 103
HP: 120
Nick w grze: Olga WITCH Aksolta
No to lipa, a ja własnie załatwiłam nową miejscówkę.
Prosiłabym w takim razie o pm kto jedzie . A sirapacz a jak inne terminy ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Lip 2008, 20:11 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
niestety teraz do o ile pamietam poczatku wrzesnia mam zablokowane wszystkie weekendy za wyjatkiem wlasnie 19-20 - dlatego na czacie w grze naciskalem ze ten termin jest okay. wszystkie nastepne tak ja jak i agniefka sa zablokowane. najblizszy to bedzie cos kolo wrzesnia chociaz tez nie pamietam czy na wrzesien sobie czegos nie wrzucilem


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lip 2008, 18:41 
Mediocre
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 103
HP: 120
Nick w grze: Olga WITCH Aksolta
Z przykrością informuję, że niestety nie udało mi się znaleźć odpowiedniego miejsca - pozostaje czekać na Martrego i jego miejscówkę.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lip 2008, 19:35 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Bieruń i pijactwo czeka :) Wpadnijcie kingsajz'owcy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Cze 2009, 22:36 
Inept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2009
Posty: 18
HP: 112
Society: Kingsajz
Nick w grze: Nicil Blood Vice
Mi by pasowalo kolo wawy tylko miejscuwke trzeba dobra :D :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Lip 2010, 18:29 
Mediocre
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 103
HP: 120
Nick w grze: Olga WITCH Aksolta
Odnawiając temat - mamy dwie lokalizację które mogą być wolne jeśli chodzi o sierpień ( Sielpia w Końskich oraz Zalew sulejowski) . Zatem dobrze by było byśmy określili terminy - komu kiedy pasuje w sierpniu.
Jeśli macie inne koncepcje wrzućcie w temat.
Do dzieła krasnale.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Lip 2010, 20:24 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2009
Posty: 66
HP: 91
Society: Kingsajz
Nick w grze: Marcin Huger Żmudzin
:( Szkoda,ze wczesniej prawka nie zaczalem robic.A tak...coz pozostaje mi zyczyc milej zabawy :lol:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Lip 2010, 21:33 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
a po co ci prawko ? zeby ci zabrali ? :mrgreen:
Olgus, ja brykam od 2 na 14 dni, potem jestem wolny :)
lokalizacja jest mi obojetna i tak wiadomo co tam bede robil ;P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Lip 2010, 21:50 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
Huger napisał(a):
:( Szkoda,ze wczesniej prawka nie zaczalem robic.A tak...coz pozostaje mi zyczyc milej zabawy :lol:

Czas i miejsce ustalimy na tyle wcześnie, że będziesz miał okazję dotrzeć na miejsce choćby na piechotę :twisted:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Lip 2010, 22:39 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2009
Posty: 66
HP: 91
Society: Kingsajz
Nick w grze: Marcin Huger Żmudzin
:mrgreen:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Lip 2010, 23:10 
Green
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 161
HP: 220
Society: BlackAngels HQ
Nick w grze: Zlotko
przekaze Nicol'emu :D autko kupil, to moze i ja sie tam zmieszcze w razie czego :P koordy w 4D tylko poprosze ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Lip 2010, 23:21 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 359
HP: 180
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Hyhy, może jednak Amsterdam i tak muszę jechać przez Berlin? :P

Image

Image

Nie, żebym narzekał, jeśli czas i portfel pozwoli to mogę dojechać choćby i na Biegun Północny ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Lip 2010, 00:46 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
norciak znowu zaczynasz jak co roku ;P
do amsterdamu nas nie wpuszcza ;P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Lip 2010, 23:30 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
niestety nie dam rady się pojawić, z przyczyn jakich nie chcę podawać. miłej zabawy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Lip 2010, 03:17 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
Level napisał(a):
niestety nie dam rady się pojawić, z przyczyn jakich nie chcę podawać. miłej zabawy.

no se chyba kpisz.... ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Lip 2010, 07:02 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
Jeszcze nie wiesz kiedy i gdzie a już marudzisz!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Lip 2010, 14:11 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
Nie chodzi o miejsce, ani o czas. Chodzi o los. Po prostu nie dam rady, sobą. Takie jest już życie, gdzie niedojrzałym brakiem odpowiedzialności i kontroli nad sobą, stajemy się nie tym, czym chcielibyśmy i mieliśmy być. Zawodzimy bliskich, ukochanych, aż w końcu odchodzą bezpowrotnie. I nie ma już nadziei, jest tylko wybrakowana egzystencja a raczej jej resztki. I nie wiesz co masz ze sobą zrobić...a czas nieubłaganie leci naprzód, nawet gdyby się zebrać do kupy, po latach poprawy, to już chyba nie będzie to co kiedyś, o ile te osoby wrócą. Wszystko się pieprzy, wymyka z rąk. Bawcie się dobrze.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Lip 2010, 15:11 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
:ohh:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Lip 2010, 17:17 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 243
HP: 121
Society: Niveus Lupus
lev zmien dilera albo bierz po pol...
:D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Lip 2010, 20:16 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2009
Posty: 66
HP: 91
Society: Kingsajz
Nick w grze: Marcin Huger Żmudzin
Lukgr nie ma sie co brechtac.Czasami jest tak,ze sie cos uklada dobrze,a jak sie pieprzy to wszystko naraz :( .Pogadamy jak tobie sie cus takiego zdarzy..


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Lip 2010, 21:01 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
a itak twierdze, lev, ze obecnosc obowiazkowa, zabierz swoj problem ze soba, a cos poradzimy, Maciek, ja i magiczny koszyk ;P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 31 Lip 2010, 18:13 
Weak
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 61
HP: 0
Society: Kingsajz
Witam
Co się będę czaił. Chętnie bym się z wami napił ;p


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 31 Lip 2010, 22:11 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
no przeciez to oczywiste Misku ;)
znaczy to, ze my z toba rowniez :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lis 2010, 10:42 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 128
HP: 105
Society: KingSajz
Nick w grze: Lola Farfala Bobek
Może nie zlocik, ale... Czy ktoś ze stołecznych lub okolicznych ma ochotę na sesję w Wolsunga lub partyjkę w planszówkę? Po imprezie mogę ewentualnie odwieźć, przynajmniej na przystanek :wink:


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso