Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 00:39 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Tak przedstawiają się decaye ( durability ) z czasem ta lista bedzie updatowana, ponieważ jest jeszcze wiele wyższych durability
Kod:
Exceptional       0.00  -  0.09
Exellent        0.10  -  0.49
Very Good       0.50  -  0.99
Good            1.00  -  2.49
Above Average   2.50  -  3.99
Average         4.00  -  9.99
Bellow Average  10.0  -  24.99
Mediocre        25.0  -  44.0
Fragile         172.0 -  180.0


Dane zaczerpnięte z EF
Pozdro


Ostatnio edytowany przez Sebek 06 Maj 2005, 18:26, edytowano w sumie 4 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 00:57 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Cytuj:
All items that are worn when used have a durability rating, which shows the general level of deterioration when used.

Ehm. Czy to oznacza, że ubranie będzie się niszczyć od samego noszenia?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 06:13 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Moje 2 grosze:

Primo - durability jest wyliczane a nie przypisane na stale ("Fetching from server" - tak jak przy skill chipach) wiec moze skille maja na to wplyw ? (tylko przypuszczenie),

Secundo - durability to durability czyli wytrzymalosc przedmiotu na zuzycie a nie "economy". Czyli jest to zuzecie/na klik (uzycie) a nie w stosunku do np max dmg (czyli nie pec/dmg itp).

Ubrania nie maja durability tylko bronie i narzedzia.

A wogole sklece to w jeden watek (temat VU 7.3 przeciez juz jest).


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 08:56 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 180
HP: 0
Society: jestem aspoleczny:P
miedzy verry good a exceptional jest exellent ;p


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 10:59 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
OMG 28 pec to medicore? :P Ciekawe jaka jest nazwa na apteczne 2500 dlx :P jak to gówno ma 180 pec decay :P pewnie uber great :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 12:25 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
z tego co wiem to Fragile ale niejestem pewny

To jest chyba dobre miejsce bo jak ktośbędzie chciał siędowiedzieć co oznacza excellent durability, to niebędzie szukał w informacji o VU, tu ma temat o durability, jest to nowość jak głosi dział, to jest dobre miejsce :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 13:18 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Cytuj:
Primo - durability jest wyliczane a nie przypisane na stale ("Fetching from server" - tak jak przy skill chipach) wiec moze skille maja na to wplyw ? (tylko przypuszczenie),

Secundo - durability to durability czyli wytrzymalosc przedmiotu na zuzycie a nie "economy". Czyli jest to zuzecie/na klik (uzycie) a nie w stosunku do np max dmg (czyli nie pec/dmg itp).

Primo - Durability JEST przypisane na stałe, czy jak masz 2k first aid, a 100 to masz inny decay na deluxe fapa?

Secundo - jak napisałeś wyżej, durability jest wyliczane ( porównaj durability D1 i mkII ), myśle że każdy doskonale wie, że decay jest na jeden klik, a nie dmg/pec ( wtedy do jednej broni było by pełno decayi )
Durability = decay, oczywiście po uwzględnieniu TT ( inaczej wygląda sprawa armorów dlatego one nie mają podanego durability )
Albo ja niezrozumiałem konretnie co ty napisałeś, albo sam niewiem


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 17:14 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
Skille nie mają żadnego wpływu na decay używanych rzeczy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 17:53 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Sebek napisał(a):
Primo - Durability JEST przypisane na stałe, czy jak masz 2k first aid, a 100 to masz inny decay na deluxe fapa?


Nie jest i z jakiegos powodu nie nazywa sie "decay" -zauwaz, ze po wybraniu tej zakladki wszystkie dane masz wpisane (jak zasieg np) a przy durability pojawia sie najpierw "fetching from server" (jak przy skill chipach - nim podadza ile skilli ci urosnie) a dopiero pozniej pojawia sie wartosc. Wiec w jakis sposob jest to wyliczane na bierzaco a nie przypisane na stale. I mysle, ze jakis powod tego jest - czyli jakas zmienna musi na ta wartosc wplywac. A skoro zalezy od zmiennej... :)

Ale moze tez byc, ze programisci poszli na latwizne i postanowili zamiast to przypisac na stale jak pozostale statsy - wpisali wzorek na wyliczanie tego i w durny sposob obciazaja niepotrzebnym liczeniem serwery.

Dla tego tez po tym punkcie napisalem w nawiasie, ze to tylko przypuszczenie.
I nigdzie nie napisalem, ze skille wplywaja na decay !

Sebek napisał(a):
Secundo - jak napisałeś wyżej, durability jest wyliczane ( porównaj durability D1 i mkII )


Wiec jest wyliczane czy przypisane na stale ? :)

Sebek napisał(a):
myśle że każdy doskonale wie, że decay jest na jeden klik, a nie dmg/pec ( wtedy do jednej broni było by pełno decayi )
Durability = decay, oczywiście po uwzględnieniu TT


Czym jest decay pewnie wiekszosc wie (?) ale nie wszyscy wiedza czym jest to nowe durability (ktore nie nazywa sie decay) i napisalem to aby ludzie nie mysleli, ze bron z durability=fragile to nieekonomiczny syf a bron z durability=excellent to cud malina.
Fakt - moglem napisac jasniej ale pora byla wczesna...

Sebek napisał(a):
( inaczej wygląda sprawa armorów dlatego one nie mają podanego durability )


Nie maja ? A o co sie zalozymy ? :twisted:

Sebek napisał(a):
Albo ja niezrozumiałem konretnie co ty napisałeś, albo sam niewiem


Na to juz ci nie odpowiem :)

I chyba masz racje - niech ten temat tu zostanie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 18:08 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Hmmm no to update był nowy, jak ja wlazłem odrazu jak uruchomili to na armorach niebyło durability.
Durability masz w każdym armorze w statsach, tam mozna porównać z innymi durability.

Napisałem, że jest przypisane na stałe, bo się niezmienia, a z durability wyliczany jest decay, który niebędzie inny niż był, niema żadnej zmiennej gdyby tak było to newbie mieliby kape z kupowaniem bo więcej kasy by im schodziło... aż tak MA to nie jest porypane, napisałeś że może skile mają wpływ na durability durability to DECAY! lol :)
durability - fragile to jest syf, przynajmniej w większości ( to jest ponad 1.5 ped decay! )
excelent ma d1 ( chyba ) czy nie jest dobry i ekonomiczny?? mi sięzdaje, że jest


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 18:32 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Sebek napisał(a):
Hmmm no to update był nowy, jak ja wlazłem odrazu jak uruchomili to na armorach niebyło durability.
Durability masz w każdym armorze w statsach, tam mozna porównać z innymi durability.


Wiec sie zdecyduj :) (updatu nie bylo).


Sebek napisał(a):
Napisałem, że jest przypisane na stałe, bo się niezmienia,


Wiec kiego wala jest liczone i sciagane z serwera a nie na stale w statsach ?? To mnie zaciekawilo.

Sebek napisał(a):
a z durability wyliczany jest decay, który niebędzie inny niż był,


No to wylicz decay broni ktorej durability=average a tt=100 ped.

Sebek napisał(a):
napisałeś że może skile mają wpływ na durability durability to DECAY! lol


Raz piszez, ze z durability wyliczany jest decay - za chwile, ze durability to decay...

Powtarzam, ze to nowe durability to nie decay !
Durability to podatnosc na zuzycie (okreslana w pewnym przedziale umowna nazwa) a decay to konkretna wartosc.

Sebek napisał(a):
durability - fragile to jest syf, przynajmniej w większości ( to jest ponad 1.5 ped decay! )
excelent ma d1 ( chyba ) czy nie jest dobry i ekonomiczny?? mi sięzdaje, że jest


Przed takimi uogulnieniami wlasnie uprzedzalem - czyli jesli cos jest fragile nie znaczy, ze jest syf ! Moze zadawac ogromny dmg i tym rekompensowac ekonomicznosc !
Zobacz jakie durability ma najbardziej ekonomiczna bron w grze (axe 1x0) a jakie ten d1. Nie mozna tego tak prosto przekladac - wlasnie z mysla o newbie ktorzy moga zaczac sie tym durability glownie kierowac przy wyborze broni.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 19:00 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Updatu niebyło, ale właśnie mi się coś dogrywa jak włączyłem clienta....

Cytuj:
Wiec kiego wala jest liczone i sciagane z serwera a nie na stale w statsach ?? To mnie zaciekawilo.

o to mnie niepytaj

Cytuj:
No to wylicz decay broni ktorej durability=average a tt=100 ped.

Niepotrafie tego wyliczyć i niechce mi się bawić w wyliczanie :P ale jeśli pixi part jakiś ma ( przypuśćmy ) 1500 durability i do tego 5 ped full tt to decay jest większy, od itemku który ma 3000 durability i 2 ped full tt

Cytuj:
Raz piszez, ze z durability wyliczany jest decay - za chwile, ze durability to decay

Skoro z durability mozemy powiedzieć jaki jest decay oznacza to, że durability to decay ( to jest to samo tylko napisane w drugą strone :P )

Cytuj:
Durability to podatnosc na zuzycie (okreslana w pewnym przedziale umowna nazwa) a decay to konkretna wartosc.

czyli jeśli durability d1 to exceptional ( naprzykład 0.02 pec ), to nie jest to samo jeśli powiemy, że decay d1 wynosi 0.02 pec?

Cytuj:
Przed takimi uogulnieniami wlasnie uprzedzalem - czyli jesli cos jest fragile nie znaczy, ze jest syf ! Moze zadawac ogromny dmg i tym rekompensowac ekonomicznosc !

niejestem głupi i wiem, że tak jest ja mówiłem o fragile ( jest mało ekonomicznych itemków z tym oznaczeniem ) dlatego napisałem "przynajmniej w większości"

Pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 19:42 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Rece opadaja... ty juz tak musisz, zeby chocby bez sensu ale twoje bylo na wierzchu ?

Z nowego durability nie potrafimy wyliczyc decay.

Moja teoria ktora nie do konca sie sprawdza w swiecie PE:
Nowe durability to odpornosc przedmiotu na zuzycie (nie podatnosc jak napisalem blednie wczesniej) jego trwalosc! okreslane umownÄ… nazwÄ….
Jesli cos ma lepsze durability - dluzej nam posluzy bez naprawy. Jest po prostu bardziej trwale ! Nic wiecej !
Durability nie ma nic do ekonomicznosci i nie okresla jaki jest decay.

Exceptional to nie to samo co 0,02 pec tak jak "cieplo" to nie to samo co "30 stopni C" !

Decay to konkretne zuzycie broni.

Zalozmy, ze bron A ma decay 0,01 pec i tt=100 a bron B ma taki sam decay tylko tt=5 ped. Bron A bedzie miala wspaniale durability (bo powoli sie bedzie zuzywac i posluzy nam dluzej) a bron B bedzie miala slabe durability bo zuzyje sie szybciej. Ale decay pozostaje ten sam ! Wiec przestan powtarzac, ze durability=decay bo tak samo mozesz mnie przekonac do tego, ze 2+2=5.


Nie mowie, ze jestes glupi wiec nie uogolniaj i nie wprowadzaj innych w blad takimi twierdzeniami.


Ostatnio edytowany przez ateush, 06 Maj 2005, 19:23, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 22:41 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Ati wygląda na to że to durability określa właśnie decay ta tabelka na samym oczątku się zgadza dla przykładu:

fap -5 jest good decay 1 pec czyli 1,5k uzyc
adj fap jest good decay 2 pec czyli 11,5k uzyc
maddox decay 3,5 peca jest above average a starcza na ~4285 uzyc

najprawdopodobniej wczytuje to poniewaz MA zrobilo jeden wzór zamiast wprowadzac 2000 lub wiecej poprawek w przedmiotach (chociaz mozna to bylo rozwiazac i bez tego) a wzasadzie kto ich tam wie

co do decayu armorkow to jest to full tt/durability fulll tt konkretnej czesci czyli harness ma zawsze wiekszy decay niz shiny tego samego seta

moze sie myle ale odnosze takie ciche wrazenie ze wbrew temu co sądzi wiele osob armor psuje sie za kazdym razem o tyle samo bez względu na dmg jaki pochłonoł


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2005, 23:46 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
Dragon ma rację. Armor za każdym razem psuje się tak samo. Jednak co do tego, że np harness a shiny mają inny decay... mmm nie zgadzam się. Moim zdaniem moby o wiele częściej trafiają w harness, dlatego po polowaniu to właśnie on jest najbardziej zepsuty.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Maj 2005, 00:21 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
I co ati? ;)
ale jak już powiedziałeś moje na wierzchu hehehehe

jeśli mieli by zmieniać decay robili by to bez utrudniania sobie jakimiś określeniami...
wcześniej tego niebyło i było ok, czy coś zmieniali? niesądze

a co do prayera to ja bez rękawiczek rascala, dostawałem często max dmg:D lol wiem polak potrafi :P
kumpel założył sobie angel gloves i helm w 5 strzałach z d1 dostał po 1 dmg... , może MA coś zmieniło, bo kiedyś to rękawiczki mało kto potrzebował

ps. ati nieunoś się tak :P jak wiem co mówie to tak usi być hehehe

a to z linkami to niemiłe jest....
usuń tego posta ( twojego ) :P
Recoda napisał(a):
I usually test my theorys before I post them. I think you should do that aswell.[...]

i wszystko jasne :wink:

i...
calm down 8)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Maj 2005, 05:25 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
No i Dragon mnie przekonal - podajac konkretny przyklad.

Moze sam za bardzo uogulnilem moja teorie...
Nawet jesli ona tak idealnie nie pasuje do praktyki
- to nadal "durability" daje nam tylko jakis przedzial decay,
tak jak napisal i to testuje Recoda.

Jesli dla Recody i Ciebie decay broni 1 i 2,49 to to samo (ciagle good durability wg tej tabeli) to niech wam tak zostanie.
Dla mnie decay to okreslona wartosc a durability mowi najwyzej o sporym przedziale wartosci.

Czemu nie mile ? Jesli nie mile to tylko ze strony MA jesli takie zamieszanie wprowadza i nazywa cos "durability" a co de fekto ma nie byc durability...
No i po to jest forum aby takie rzeczy dyskutowac :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Maj 2005, 07:22 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Prayer/Devour napisał(a):
Dragon ma rację. Armor za każdym razem psuje się tak samo. Jednak co do tego, że np harness a shiny mają inny decay... mmm nie zgadzam się. Moim zdaniem moby o wiele częściej trafiają w harness, dlatego po polowaniu to właśnie on jest najbardziej zepsuty.


Zgadza siÄ™ moby najczesciej trafiajÄ… w harness ale rozne czesci armora psuja sie roznie. Ogolnie sÄ… 3 grupy jezeli dobrze pamietam

1) harness
2) Thigs , arms
3) helm glove shiny

dam jeszcze w tym temacie bardzo pomocny podczas gry link

http://www.pecharts.info/ chyba jedne z najlepszych (najdokladniejszych) chartow w tej chwili

i chart z decayem armorow on tam uwzględnił ilosc dmg ale ogolnie wszystko wychodzi bardzo zblizone do tego wzoru co ja podałem wiec juz az tak kombinowac jak on to chyba nietrzeba aby sprawdzic decay na szybko :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Maj 2005, 07:49 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Jeszcze, uzupełniając wpowiedź Dragona, dodam inną tabelkę, która także jest bardzo przydatna. :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Maj 2005, 11:56 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Niemiłe miałem na myśli linki do słownika angielsko-polskiego.....
I nareszcie napisałeś coś, co zrozumiałem. No tak ateush
spora różnica to 0.00 i 0.09, jak masz 0.01 a 0.09 to tak odczówasz tę różnice że szkoda gadać.... , jeśli chcesz byćaż tak dokładnym to masz to:
Dirk napisał(a):
[...] For example, a gun may have a decay of 1.340001 pec per shot according to MA's code, but we call it 1.34[...]

czy to cię przekonuje, że decay nie jest tak dokładny jak sądzisz?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Maj 2005, 19:18 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
He, he Sebek - jestes boski po prostu :)

Dokladnosc w tysiecznych po przecinku mysle, ze mozemy sobie darowac - wiesz dobrze o jakie roznice mi chodzi :)

Ja tez mialem na mysli odnosniki do slownika - tym bardziej teraz widac jak MA "jasno" przedstawia statystyki broni :(

Reasumujac - zbiore ta cala burze mozgow w jedno podsumowanie i zaopatrze moja teorie stosownym komentarzem aby w blad nie wprowadzac... ale jak znajde wiecej czasu. Ostatnio mam zapier... , brak mi czasu i do tego wdaje sie w dyskusje z Sebkiem ;) (ktory zaraz i tak cos odpisze) :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Maj 2005, 02:33 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
podobno nowe forum miało się różnić od tego "złego" starego, ale widzę, że zachowania pozostały niektórym te same... moderator chyba powinien się zająć osobami, które w radosnym podnieceniu udawadniania swojej wyższości wypisują po kilka postów jeden po drugim zamiast użyć magicznego edit

pozatym chyba niewiele tu zostało wyjaśnione, a raczej bardziej zagmatwane dla niewtajemniczonych

durability to nie jest decay i odwołanie do słownika jest jak najbardziej słuszne (przypomina mi się stare "złe" forum :P), bo gdyby te dwa słowa były równoznaczne to istniałoby jedno lol
durability to wytrzymałość, decay to zużycie
znając durability można określić decay, znając decay można określić durability, ale tylko w połączeniu z parametrem tt
bez znajomości tt durability niewiele nam mówi o decay przecież,
więc nie można twierdzić, że durability=decay bo to bzdura

możliwe, że każdy przedmiot ma przypisane stałe durability tak jak to widać na armors, ale MA niechętne podawaniu zbyt wielu informacji, jednak od dawna naciskane przez społeczność postanowiło ulec i przyobiecało dodatkowe info przy items
ale żeby nie było za łatwo to zagmatwali jak zawsze i wykombinowali, że podadzą durability opisowe
spora część graczy wogóle nie zagląda na fora na których znaleźć można pomocne tabelki i będą się mogli tylko domyślać, że coś się będzie zużywało bardzo, średnio, mało (albo wogóle :P) za każdym razem kiedy tego użyją
co oczywiście niekoniecznie musi się przekładać na ekonomię, bo zabijania troxów w celu zdobycia loots przy pomocy jestera nie nazwałbym ekonomicznym

tak czy inaczej wszystko zależy od punktu widzenia i zamierzonych celów

ale też można zostawić teorie spiskowe i wyjaśnić sprawę prościej,
MA już ma wypracowany decay każdego przedmiotu, więc tak jak mówi Drago, programiści poszli na łatwizne i durability jest wyliczane za pomocą wzoru (tt/decay)x10 na przykład co znacznie upraszcza problem dodania kolejnej statystyki przedmiotu, więc boss zadowolony i premijki będą ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Maj 2005, 11:00 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
hmmm... szkoda bo sam niemoge usówać postów ( swoich :P )

edit:

Coover niewiem gdzie dragon tak napisał, bo niewidze ( moze źle widze :) ) ale jeśli nawet tak napisał to jest to zły wzór
przykład:
Axe 1x0: (7/5.6) 10 = 1.25 * 10 = 12.5
12.5(durability) to bellow average w grze pisze average

co wy na to? :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Maj 2005, 20:11 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Drago pisał o wzorze, ale go nie podawał, nie napisałem tego wyraźnie, ale późno już było ;)

ten wzorek (tt/decay)x10 to sobie sam wykombinowałem patrząc na tabelkę, którą zapodał Warlock i wydaje mi się, że jeśli chcemy sobie wyliczyć durability to się nada, jeśli ktoś ma sporo czasu wolnego to można to sprawdzić na różnych items, bo na przykład dla
plates 5b (31.1/0.346)x10=899 czyli mozna przyjąć 900 tak jak jest podane ale juź dla adj fap to durability wyszłoby 115 000 lol

więc wychodzi na to, że Drago ma rację mówiąc, że MA poszło na łatwiznę i podając durability opisowe korzysta z funkcji sprawdzającej decay itemu i przypisującej decay do właściwego zakresu, a jako wynik zwraca konkretne durability opisowe

w sumie to chyba dobra wiadomość, bo oznacza, że znając zakresy decay przypisane do konkretnego durability opisowego można przynajmniej orientacyjnie, na szybko okreslić decay przedmiotu nie przeszukując gorączkowo mniej lub bardziej dokładnych tabel

Sebek napisał(a):
[...]jest to zły wzór
przykład:
Axe 1x0: (7/5.6) 10 = 1.25 * 10 = 12.5
12.5(durability) to bellow average w grze pisze average

co wy na to? :)


jak na lato :P
skąd wiesz, że durability 1250 jest przypisane do zakresu average?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Maj 2005, 21:59 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 88
HP: 0
Society: Szare Szeregi
Nick w grze: Littlefeather
Oj Panowie wzory, tabele, obliczenia a tymczasem podany opis tekstowy ma nam tylko uswiadamiac mniej wiecej jak czesto z danym itemikiem trzeba bedzie odbyc pielgrzymke do repair terminala i siegnac po bedaca na diecie PED karte :). Oczywiscie korzystanie z tabelek jest uzyteczne jak sie porownuje juz dokladnie np 2 bronie miedzy soba ale w grze codziennej wystarczy teraz rzut oka by stwierdzic ze naprawa adj 2722 nie skroi nas tak bardzo jak maddoxa 4 po analogicznej ilosci ammo (nie biore tu pod uwagi roznic dmg itp)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Maj 2005, 06:14 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
wzorek pasuje tylko do armorow i platow jezeli oto wam chodzi


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 50 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso