Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 22 Sty 2013, 15:27 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam
nowa aktualizacja , mozna poprawic "ciało " całe :P ,ale tez zmienili w strzelaniu cos co mi sie podoba i teraz nie wiem czy to jest efekt ze nie ma tak duzo jeszcze ludzi czy poprawiono cos w huncie . Lepiej mi sie strzela . Mam nadzieje ze to sie utrzyma , loot taki jak byl wiec tutaj nic nie musze dodawac .

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sty 2013, 16:54 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
To by się zgadzało z tym co piszesz:

Cytuj:
New Features

The threat level calculation for creatures has been adjusted to more accurately reflect difficulty and danger level.
The chance to miss has been slightly decreased when shooting at creatures.
The cost of ammo and decay has been removed when firing a weapon that is not aimed at a target, such as into the air or ground. (This change does not affect weapons with area of effect damage).
The cost to equip armor parts has been removed.
When in combat, the text “MISS” has been changed to “EVADE”. These messages will be further refined in a later release to more accurately indicate the actual outcome of each attack attempt and provide better information to participants.


http://www.entropiauniverse.com/bulletin/release-notes/

Zastanawia mnie tylko, dlaczego nagle przeskoczyli z takimi drobnymi zmianami z 12 na 14?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sty 2013, 18:48 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam

to mniej wiecej tak wyglada jak tam napisane jest , im mniejszy level moba a ty masz wysoki skill to masz mniej missow a dokladnie po tej zmianie mob ma mniej komunikatow ze obronil sie . przetestowalem to na nisko leveleowym mobie i , i mialem rewelke tzn malo zoltych komunikatow , przez chwile myslalem ze cos spie... znaczy zepsuli ( ukazal sie wreszcie zolty komunikat ). , a pozniej poszedlem na cos o wyzszym levelu i tutaj juz bylo wiecej zoltych napisow o blokowaniu lub jak to chce obronie moba przed strzalem . wreszcie skille do czegos sie przydaly ( ciekawe jak bede uczyc " 5 levelowi " mentorzy swoich uczniow ).

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sty 2013, 20:48 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Northberg napisał(a):
To by się zgadzało z tym co piszesz:

Cytuj:
Zastanawia mnie tylko, dlaczego nagle przeskoczyli z takimi drobnymi zmianami z 12 na 14?


Szwedzi muszą być przesądni ;)

poza tym nagła zmiana może wynikać ze względów reklamowych, jest nowy rok, niech portale coś napiszą o EU (artykuły ze zdjęciami nowych pięknych avków), jakby się pojawił update z 12.10 na 12.11 to nuda, ale jak jest "duży" update o pełny nr wersji to już coś! ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Sty 2013, 17:14 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
zmiany są przełomowe, MA rezygnuje z części przychodów


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Sty 2013, 20:02 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
łooo w mordę! obudziłem się dzisiaj w EU jako Murzyn! :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Sty 2013, 21:20 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
JIIIS napisał(a):
łooo w mordę! obudziłem się dzisiaj w EU jako Murzyn! :lol:



Ja też :D
...najwyraźniej MA właśnie tak nas widzi :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Sty 2013, 22:59 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2200
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
A ja miałam zielone włosy i wzrost mutanta :D

Btw, koszt wkładania armora usunięty, za to wkładanie ubran kosztuje teraz 2 pece ;) Ale ta zmiana i tak mi sie podoba.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Sty 2013, 11:35 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
JIIIS napisał(a):
łooo w mordę! obudziłem się dzisiaj w EU jako Murzyn! :lol:


To zemsta MA za te gadki o mudżinie :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Sty 2013, 14:24 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam

dobra
podsumujac - oprocz zmiany w postaci ( to szczegół , nowe ciało i etc. )-
1. armor zdejmowanie i wkladanie za darmo
2. zmiana komunikatu przy strzelaniu , oraz to ze nie ma juz decaya jak sie strzela poza cel lub bez celu ( nie pobiera ammo )
3. dostosowanie levela moba do jego mozliwosci obrony ( lub cos takiego )

co jeszcze zauwazyliscie , prosba tylko o uwagi "normalne " , craft i minnig tez jest brany pod uwage .

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2013, 01:27 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Jeszcze jedna bardzo ważna zmiana, która chyba wielu umknęła. Zmienił się sposób liczenia HA/CH dla starych, nielimitowanych broni bez SIB. Dawniej te wskaźniki były liczone przez podzielenie lvl w odpowiedniej profesji przez 10, w tej chwili wygląda to następująco:

HA=4.0+0.06*L

CH = √L

W praktyce oznacza to, że większości z nas znacząco podniósł się na tych broniach CH i HA, dmg i range pozostały bez zmian.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2013, 12:52 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Norb tak jak komentowaliśmy - czy aby to nie jest próba zachęcenia do nabywania broni UnL? Gracz z powiedzmy 20lvl ma wtedy HA=5,2 a CH=4,5 a to już nie jest tak tragicznie jak przy starym HA=2,0. Nabywanie starych UnLek siadło ze względu na niebotyczną granicę wymaxowania (w praktyce nowy gracz bez porządnego chipowania nie jest w stanie osiągnąć HA=6-7 a teraz wystarczy dociągnać do lvl33-50). Zastanawiające jest po co to wprowadzili skoro Lki się szybko maxuje... Ale tutaj już wymiatacze mają wyrobione zdanie w odniesieniu do lootu. Czyli otwarte pytanie Lki czy UnLki?

W/g mnie Lki za mało kasy blokują w systemie i tylko UnLki dają MA możliwość poróżnienia wartości TT itemów do wartości MU a przecież cały czas im o to chodzi aby ta różnica była jak największa.

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2013, 14:18 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam
to mi dali do myslenia :

wchodze do gry , mam zamiar byc hunterem (ogolna wiedze mam na temat broni ) , SZUKAM BRONI KTORA MOGLBYM W PRZYSZLOSCI UZYWAC NA STALE i ewentualnie ja juz kupuje - chodzi o bron UNL. Oczywscie mam fundusze na starcie i co teraz ..... . Kupuje ogolne skille -antomia, skill np pod bron BLP lub LWT , kilka skilli innych - Aim ,IRD ,Marksmaship, RDA oraz do wyboru rifla lub pistol ( biore pod uwage te bronie gdyz sa dosc tanie skille ) , reszta skilla wpadnie w momecie jak bede uzywal tych broni wiec nie ma sensu kupowac chyba ze dostaniesz cos za darmo . No i jazda szybko podskoczy skill w ciagu kilku miesiecy i bede mogl uzywac mojej UNL broni . Odrazu odpowiedz dla OKTY - biore w tym czasie tylko limited bronie , gdyz mam wieksze szanse szybciej dojsc do odpowiedniego skilla , dla mnie min HA = 6 i CH = ~ 5,5 .
Limited bronie nie blokuja kasy :
a. napedzaja rynek tzn. trzeba je wytworzyc craftujac a jak craftujesz trzeba miec materialy czyli znow ktos musi dostarczy mineraly .
b. jezeli sa w loocie to jak maja wysokie TT dostajesz globala i jak zuzyjesz te bron "przejesz " ta nagrode :P.

zrobila sie taka sytuacja ze Hunter obecnie jak by uzywal , ale to teoria,Opalo i doszedl do dosc dobrego skilla to teraz ma mozliwosc wyboru broni innych . Wszystkie skille pozostale rosna ( chodzi mi o ogolne skille w danej broni ).
Ale jest jedno ale im wyzej tym gorzej bo skill nie rosnie juz tak szybko trzeba wydawac coraz wiecej aby móc mieć wiekszy skill ( klania sie pierwiastek ).

JC
to narazie tyle wymyslilem , jak cos piszcie wiecej -im wiecej tym gorzej ale zawsze cos mozna wyszukac miedzy wierszami , TYLKO Na temat .


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lut 2013, 09:57 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
JC i o to chodzi a teraz spójrz na bronie UnL z perspektywy MA... Taka mala próba wczucia się w ich role... Ja też spróbuję i niech się stanie wiedza (albo raczej niewiedza :) )

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lut 2013, 10:54 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
?
ja gram UNL od poczatku gry , uzywalem limited broni z TT oraz kilku typu rifla,pistol LWT ale max do 15 LVL , kilka razy p5a i to wszystko , a tak to cala gre unl. Pisalem juz to w ktoryms poscie ze MA promuje Limited gdyz to napedza rynek , unlimited nie bo sie nie zuzywa ( zuzywa ale moge naprawic ), nie znika ze systemu . Za limited placisz na aukcji , oddajesz do TT jak ma 103 % i nieraz trzeba zdobyc czyli nieraz wydac wiecej kasy niz jest wartosc TT tego przedmiotu .
wiedza masz na ten temat. Ja nieraz trace wiecej na kilku polowania niz ludzie uzywajacy limited broni ,ale .... jestem konsekwetny.
JC


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso