Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 10 Paź 2011, 15:18 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 10 Paź 2011, 18:35 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Huh - jaka ekscytacja :) Jakby co najmniej naprawdÄ™ lecieli ;)

Robi nam siÄ™ Star Trek z gry ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 10 Paź 2011, 23:26 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia
Kolejny filmik, a glos (kobiecy) naezy do Alaina Bonnie Scotia



Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2011, 11:42 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
to wszystko jest lipa... ładnie się niby zaczyna, planetka w tle przed statkiem nagle błysk planetka znika i statek leci lol potem znowu błysk planetka się pojawia... bez sensu. Takie samo bez sensu jest to, że startując z planety, wylatując w kosmos nie ma płynnego przemieszczenia się z atmosfery w kosmos tylko znikanie z atmosfery i pojawienie się w kosmosie... w dodatku zawsze w tym samym miejscu i to w strefie PVP (po ostatnim VU) - podczas powrotu na planetę też respawn w tym samym miejscu ... sry panowie ale w starej - zresztą bardzo fajnej grze pt. Frontier na Amigę/PC (na pewno są tacy co tę grę pamiętają i dużo czasu w niej spędzili) było płynne przechodzenie z atmosfery planety w kosmos i na odwrót - robiło to niesamowite wrażenie mimo lipnej w perspektywie czasu grafiki (na tamten czas grafika była powalająca :)) i na 100% da się to zrobić w tej grze... ale MA chce tanim kosztem ... dmuchać graczy nie dając im przyjemności decydowania chociażby w którym miejscu lub z którego miejsca startować w kosmos / pojawić się w przestrzeni lub na ziemi... źle mówię?!

Ati tej grze daleko do Frontiera (biorÄ…c pod uwagÄ™ sam kosmos, lÄ…dowanie czy startowanie na/z planety), a co dopiero do Startreka


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2011, 12:41 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 637
HP: 98
Society: Kanwo
Nick w grze: Michal Pypek Kowalski
LalalalaLAME.

Na filmiku z pokładu wygląda gorzej... nie widać prędkości wcale.

Na drugim filmiku, tak jak powiedział Mutak, błyski są takie dziwne. Powinno to wyglądać jak w EVE- dostajemy przyspieszenia i zostawiamy planetkę za sobą.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2011, 13:07 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Eee tam - nie o to w tej grze chodzi aby była symulatorem lotów kosmicznych.
Uważam, że efekt jest bardzo ładny i w zupełności wystarczający.
Nie mogą każdego aspektu gry urealniać czy raczej uszczegóławiać nie wiadomo do jakich rozmiarów bo by wyszło istne monstrum.


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2011, 15:08 
Zgodzę się XII z tym że źle ocenia brak płynności przejścia pomiędzy planetą a kosmosem i odwrotnie, nie tyle dawało by to fajny efekt wizualny ale dodając do tego jeszcze znaczenie skąd starujemy i gdzie się pojawiamy w space moglibyśmy uzyskać przewagę taktyczną nad piratami a tak jak to wyżej zostało powiedziane pojawiasz się w pvp dostajesz bez orientu 3 hity i nawet podejmując walkę jesteś na straconej pozycji i PEC leci za zniszczenie quada... A gupi pirat się cieszy że jest dobry


poprawka własnie się zalogowałem i znów w safe zone się pojawiasz poprawili :D


Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2011, 16:33 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
...ale mimo wszystko wolałbym się pojawiać w pvp ale w przeze mnie wybranym miejscu a do tego płynnie. Mapa kosmosu powinna być 3D jednak brakuje tego trzeciego wymiaru. Mimo ze pojawiamy się w safe zone pirat wie ze chcemy gdzieś lecieć i zaczyna śledzić... Po za tym każdy widzi ze się tam kręcimy. Bez sensu... A teraz o ludziach debilach... Gdzie tu jest sens latać za te same stawki co przed vu kiedy teraz leci się trzy razy dłużej. MA wiedział ile brać za tp a debilnie głupi ludzie nie wiedza. Śmiech i żenada.


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2011, 17:18 
Mapa 3d była by idealna ale pozostaje w sferze marzeń póki co, dyskusja na priv chat była ożywiona na ten temat. Na szczęście poprawili system waypoint a mianowicie z większa dokładności a przede wszystkim "wysokością" można określić obiekt w przestrzeni kosmicznej ale to tyle z ułatwień nawigacyjnych zaproponowanych przez MA i tak jest dobrze heheh :) co do ludzi gupich to co zrobić jak ceny sami obniżają ciężko konkurować z głupotą...


Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2011, 18:56 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
XII napisał(a):
w starej - zresztą bardzo fajnej grze pt. Frontier na Amigę/PC (na pewno są tacy co tę grę pamiętają i dużo czasu w niej spędzili) było płynne przechodzenie z atmosfery planety w kosmos i na odwrót - robiło to niesamowite wrażenie mimo lipnej w perspektywie czasu grafiki (na tamten czas grafika była powalająca :))



Frontier II był niesamowity, jakby ktoś jeszcze miał pliki z muzą to będę wdzięczny za podzialkowanie


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Paź 2011, 06:33 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Mogę Ci to załatwić :) ja czasami nawet w nią gram :D


looknij sobie tutaj

Na samym dole masz pliczki midi :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Paź 2011, 16:47 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
XII napisał(a):
Mogę Ci to załatwić :) ja czasami nawet w nią gram :D


looknij sobie tutaj

Na samym dole masz pliczki midi :P



dzieki, ale to znalazłem, szukam z Frontier II


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 54 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso