Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Lis 2009, 21:39 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Nie zebym sie czepial ale jakos sobie inaczej wyobrazalem ta potezna moc drzemiaca w jednym z najnowoczesniejszych silnikow do gier no i mocozernych bo ma dosc spore wymagania. gralem juz w naprawde wiele roznego rodzaju gier ale wlosow gorszych jak w entropi jeszcze nie spotkalem wygladaja jak mop na glowie albo gabka , moze konkurs na najbardziej zrabane wlosy ?:) Oto i moja pierwsza propozycja ... :)

Nie wiedzialem jak je nazwac ale najbardziej przypominaja mi moczarki kanadyjsckie w akwarium ktore kiedys mialem :)

Image

ps. zeby nie bylo zdjecie jest robione w very high detail


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 00:00 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
zgadzam sie z tobą, oni po prostu stare texturki przeniesli tylko pod nowy silnik i teraz mamy gówno na ładniejszej i cięższej tacy nic więcej....
Ja mam nadzieje - ze z czasem graficy się wezmądo roboty i będą przerabiac pokolei wszystkie stare texturki, bo spojrzcie prawdzie w oczy, wszystkie rośliny wyglądają jak jakaś sraczka, i TYLKO jedna roślinka jest która ma fizyczną interakcje z naszym avkiem , reszta to stary shit ......

ja włosy zasłaniam hełmem tak potworne są :)

i btw co to kwa jest ? - tak wygląda nowoczesna roślina ? (powieksz ta fotke pierw)

Image


Ostatnio edytowany przez tytanick 30 Lis 2009, 00:07, edytowano w sumie 2 razy

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 00:05 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ale grafikow to tam jest jeden chyba:P

ciekawe co z biurem w meksyku, hmm.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 00:23 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
juz dawno temu smialem z "nowej" grafiki, link na EF: http://www.entropiaforum.com/forums/fun ... 0-0-d.html

przykladow moznaby mnozyc i mnozyc, np.:

zagadka: co ma wspolnego ponizszy Urban Nomad Amber Sweater ze swetrem i z bursztynem?

483

ja nie wiem, bo mi to wyglada na jakas lateksowa kurtke goscia na motocyklu :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 01:08 
Unskilled
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 122
HP: 93
Spokojnie, nie od razu Rzym zbudowano.
Jestem pewny, że dokończą to. Jednak lepiej, żeby to robili wolno ale optymalnie, a nie, żeby przerobiono wszystko za jednym zamachem i chodziło wolno.
CE2 to jeden z najlepszych silników graficznych ale on sam nic nie zmieni. Równie dobrze można na nim tetrisa postawić :)
Wydaje mi się, że to błędy w grze są dla nich priorytetem i grafikę będą przerabiać stopniowo.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 18:31 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Kiedys ktos wkleil gre ktora byla na poprzednim silniku co entropia , jestem w 100 % pewien z enikt by nie poznal ze to ten sam silnik graficzny, moim zdaniem oni kupili jakies podstawki tylko bez zadnych moze powazniejszych dodatkow i mamy to co mamy :( Ogolnie take zasoby pamieci, procka i gfx co pozera EU to spodziewalbym sie naprawde chociaz ladnej grafiki, ba, na ustawieniach high i very high oswietlenie jest tak fatalnie wywazone ze nie da sie grac w niektorych miejscach wszystko swieci ze nie da sie patrzec , np tereny pustynne i tam gdzie jest jasne podloze , idzicie i sie przekonajcie sami ... O ile sie nie myle oblivion chyba chodzil na tym samym silniku co stara entropia nie jestem w 100 % pewny ...

Pozatym jesli tam 1 grafik tylko pracuje to naprawde dluuuugo nam przyjdzie czekac na takie smaczki z CE2 :( przypomina mi sie ta zapowiedz silnika CE2 gdzie w dzungli karabinem maszynowym przeciagnal po drzewach i sie polamaly , takei smaczki mi tu brakuje :( stary CE1 to chyba juz mial zaimplementowane ... :(

ps Jiis ten sweter powinien sie teraz nazywac pedosweter albo homosweter , specjalnie na jakies sadomaso imprezki :DPojechali grubo z tym polyskiem


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 19:04 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ja wkleiłem:P na Gamebryo stoi Morrowind, Oblivion i Fallout 3 oraz Warhammer Online (i u nich działa dynamiczne oświetlenie, dawałem linki do filmów o wodzie i oświetleniu)

ja uważam, że MA po prostu szkoda kasy na większy team developerski. Jakby nie było, Bethesda Softworks ma wielokrotnie razy większy team :oops:

Gamebryo na luzie pozwala na skorzystanie z BLOOM i HDR. ale...Ma..to...MA. nikomu nie życzę takiego pracodawcy :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 19:53 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Po kolei:

Włosy są pierwszą rzeczą którą Alf (naczelny grafik MA/FPC) chce poprawić w procesie modernizacji wyglądu avatarów.
Przejście na nowy silnik jest złożonym zagadnieniem i będzie to jeszcze trwało zanim wszystkie elementy zostaną doszlifowane. Polecam przeczytać wywiad z Alfem na entropiaforum.com: http://www.entropiaforum.com/forums/ent ... e-alf.html

Gamebryo z którego korzystało EU 9.x nie było w tej samej wersji co użyte w grach Oblivion i Fallout 3. Quake i Quake IV też na tym samym silniku latały tylko w innych wersjach. ;)

Po za tym, wybór silnika nie ma aż tak istotnego wpływu na jakość grafiki. Ważniejsza jest jego wydajność oraz łatwość wykorzystania. Dzięki dobrym edytorom ludzie z FPC i studiów odpowiedzialnych za inne planety mogą tworzyć światy o ładnej grafice i to stopniowo robią. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 19:59 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
wiesz CvX, od jakiegoś czasu Epic Games udpostępniło Free Unreal Development Kit
strona domowa: http://www.udk.com/
ale o tym to chyba wszyscy słyszeli, tutaj podam szczegóły:

Cytuj:
Benefits of UDK include the following:

* Immediate access to Unreal Engine 3, the critically acclaimed 3D game engine technology for cross-platform game development.
* Easy content creation with the Unreal Editor, a fully integrated suite of top-tier development tools, which comes complete with:
o Unreal Content Browser, a revolutionary tool for browsing, searching and organizing game assets with collaborative metadata tagging system.
o UnrealScript object-oriented programming language and Unreal Kismet, a visual scripting system that enables rapid prototyping on the fly.
o Unreal Matinee, a powerful tool with movie director-class controls for building in-game cinematics and gorgeous cut scenes.
o Unreal Cascade, an advanced particle physics and environmental effects editor that aids the creation of fire, fog, explosions and other visuals.
o NVIDIA® PhysX®-powered physics system with Unreal PhAT visual modeling tool for creating character and object physics rigs.
o Unreal Lightmass, a global illumination system that dramatically lights and shadows with minimal effort required by artists and designers.
o AnimSet Viewer and AnimTree Editor, which give animators precise control over every muscle and bone movement.
* Time saved thanks to technology integrations with leading game development middleware tools including SpeedTree®, Bink Video®, and FaceFX®.
* Output of standalone applications: Games created with UDK run entirely on their own with no additional software required. This means anyone can make UDK content and distribute it for free.


każdy moze sobie go pobrać i stworzyć własną grę.

dokumentacja: http://udn.epicgames.com/Main/WebHome.html
getting started: http://udn.epicgames.com/Three/DevelopmentKitHome.html
download: http://www.udk.com/

Moim zdaniem, silnik idealnie nadawał się dla MA...ale nie, spartolili robotę.

Oczywiście, w przypadku komercyjnego projektu, należy zakupić licencję


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 20:03 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
CvX powiem ci szczerze ze marzy mi sie dzien w ktorym sciagne nowe VU i doslownie zachlysne sie tymi cudownymi zmianami, bo ja to widze ze szybciej zamieszkamy na marsie jak te zmiany zostana wrowadzone :( Ja naprawde nie narzekam ale w takim razie po co bylo to cale halo z super nowoczesnym silnikiem skoro tylko TP ladniej wygladaja i avatarki odrobinke ... zmiany ktore sie spodziewalem myslalem ze beda innym wymiarem w doslownym tego znaczeniu a efekt jest naprawde kiepski , wlosy to tylko jeden element moze sie czepiam szczegolow ale wlasnie takie sa wymagania graczy wobec najnowszych zabawek ...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 20:07 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
efekt strzału broni kiepski :P laser nie działa jak powinien, za darmo im zrobię lepszy :P
ogólnie, to nie przywiązują wagi do szczegółów, bo brak kadry/czasu albo uważają, ze to nie istotne.

Moim zdaniem jednak, dbałość o szczegóły przyciąga publikę.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 22:46 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Takie VU o którym mówisz RafiS nie nastąpi. Wymiana tych elementów które nie zostały wizualnie zaktualizowane razem z wejściem 10.0 jest procesem stopniowym. Tak jak mówił Alf, avatary będą zmieniane (mniej plastikowy wygląd, zaczynając od włosów), rośliny i budynki które zostały przeniesione bez żadnych modyfikacji z 9.x teraz zostaną stworzone na nowo ale to trwa. W następnych VU (10.5, .6, itd.) zobaczymy nowe-stare meble i kolejne drobne zmiany. Entropia/Calypso ewoluuje.

RafiS napisał(a):
po co bylo to cale halo z super nowoczesnym silnikiem
CryEngine 2 oferuje nowe możliwości FPC i innym deweloperom platformy EU. Na poprzednim silniku tworzenie nowych planet, testowanie i koordynacja tak dużego przedsięwzięcia jakim jest rozszerzenie świata Entropii byłoby praktycznie niemożliwe.

Co do zmian w grafice jakie już nastąpiły. To nie tylko avatary i TP, jesteś niesprawiedliwy. ;) Calypso wygląda teraz naprawdę uroczo. Może tylko w jakichś smętnych i ponurych miejscówkach przebywasz. :P

@Level który efekt? Teraz jest ich kilka (urozmaicenie, na plus) . Jeśli faktycznie przygotowałbyś projekt i zrzekł się praw do niego może by skorzystali. :)

Braki w kadrze? Tak, w końcu ich budżet nie jest nieograniczony.Niestety zgodzę się, że efektywność pracy MA pozostawia wiele do życzenia. Pozostaje wierzyć, że szykują nam po cichu naprawdę ciekawe rzeczy. ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 22:55 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
CvX! napisał(a):

@Level który efekt? Teraz jest ich kilka (urozmaicenie, na plus) . Jeśli faktycznie przygotowałbyś projekt i zrzekł się praw do niego może by skorzystali. :)


ogólnie to miałem lekko inne wizje efektów broni (melee natomiast bardzo mi się podoba, urzekło mnie i mam ochotę przewalać pedy na melee:P)

myślisz, że jak im przygotuje kilka "concept'ow" to w ogóle zechcą na nie spojrzeć ? wszak nie da im to większych zysków.

to co siedzi mi w głowie, nadałoby niesamowitej epickości akcjom typu "landgrab". eh. pora zacząć robić własny mmo ?:(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 23:27 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Level napisał(a):
ogólnie to miałem lekko inne wizje efektów broni
Rozumiem to. Mi te żółte kółka od HL-ek nie pasuję specjalnie. ;)

Co do melee - dobrze, że mi przypomniałeś, że coś takiego w ogóle istnieje. :D Już od wieków nie polowałem mieczykiem. Trzeba się szarpnąć na jakąś nano katanę jeśli bywa takowa na aukcji. :)

Jeśli projekt będzie rzetelnie przygotowany to myślę, że leniuchy z MA się połaszą na niego. W końcu jeśli graczom się to ma spodobać, a ich wkład pracy będzie niewielki to czemu nie mieli by tego dodać. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2009, 23:40 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Ciezko powiedziec dokladnie ile ale wydaje mi sie ze wiecej jak polowa ludzi od dawan przygotowywala sprzet pod te nowe cudenko, w efekcie dostalismy poteznie mocozerna platforme kompletnir nie przygotowana , czuje sie jakbym uczestniczyl w bardzo drogich beta testach ... Mogli wstrzymac sie z tym pospiechem wypuscic na gwiazdke i dopracowac wiecej szczegolow ... Ja wiem ze moze to niejest profesjonalna firma ktora sie zajmuje przyciaganiem ludzi pieknem efektow wizualnych skupiaja sie raczej na uzaleznieniu od hazardu, ale nie oszukujmy sie efekt na dzien terazniejszy z obietnic ktore mialy nadejsc sa mizerne, wiekszosc z teaserow co pokazali to tylko male smaczki :(
Czuje po prostu frustracje nie tego kazdy napewno sie spodziewal ...

ps Chyba jeden z lepszych nocnikow na glowie ktore udalo mi sie znalesc ;)

Image


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 00:36 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
RafiS napisał(a):
ps Chyba jeden z lepszych nocnikow na glowie ktore udalo mi sie znalesc ;)


to nie jest nocnik, to jest ten czubek jak na zoledziach :mrgreen:

a co do teaserow to fakt, pokazali jak to mogloby wygladac gdyby sie wzieli do pracy ;)

ogolnie to w PA i w twins widac wlozyli prace, athena tez, teleporty zrobili, i moze jeszcze kilka budynkow, a w reszte miejsc walneli te same mobile center i wlaczyli "generate random terrain" w kreatorze (no i mamy gory jakie mamy) ;) jeszcze sporo maja do roboty, zeby przywrocic dawna roznorodnosc calypso (palms, minopolis, hade, ...), a to tylko krajobraz i otoczenie, do tego avki, no i wiele wiele innych rzeczy, a to "tylko" zmiany co do grafiki, w sumie to nie zmiany a przywrocenie dawnego stanu :)

jak tak sobie zaczynam wymieniac i przykladam to do tempa pracy MA to nie jestem za bardzo optymista, bo jak beda dalej tak "szybko" pracowac to poczekamy jeszcze troche, a w miedzyczasie beda nas mamic kolejnymi drobnymi patchami

no coz, poczekamy zobaczymy, ja grafike zawsze stawiam na drugim miejscu, a licze na grywalnosc, ktora tu tez jest dosc zaniedbywana


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 09:03 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Mieli do wyboru:
- przesunąć wszystko o kolejny rok czyli: stracić inwestorów od nowych planet, stracić tytuł pierwszego mmo na CE2, zadłużać się bo stara entropia nie miała by przecież nowego contentu skoro pracowali by nad ce2, generowali by same straty. A to by się równało bankructwu w 2010 roku jak nic. I wtedy dopiero był by krzyk.

- lub to co zrobili: wystartować z tym co mają do tej pory, dać partnerom planetarnym podstawę do stworzenia i dokończenia własnych planet, "na żywo" przywracać starą zawartość i dodawać nową w konsultacji z graczami, chwalić się w mediach tym CE2.

Nie mieli innego wyjścia. To nie jest Blizzard z niebotycznym budżetem. To nie jest gra typu WoW ściągająca miliony graczy. Entropia ze swoją ekonomią jest i pozostanie grą niszową, wzbudzającą spore kontrowersje i nieufność.

Zauważcie, że naprawdę ostro pracują przez ostatnie miesiące, co 2 tyg aktualizacja, dodają sporo nowych rzeczy postulowanych od dawna przez graczy (np. autoklik). Osobiście mam w nosie wodotryski typu włosy czy efekt wystrzału. Wiadomo, że to uprzyjemnia grę - ale dla mnie ważniejsza jest cała grywalność. I jestem pewien, że w 2010 znacznie się poprawi - choćby za sprawą nowych planet.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 09:36 
Beginner
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 270
HP: 155
Society: Art of Mining
Nick w grze: lukas will blake
Święte słowa Ateush. Mnie też nie zależy na grafie, a na grywalności, a ta poprawiła się i to baaardzo od wprowadzenia vu 10.0 .Pamiętamy wszyscy co się działo .. zapdające się moby .. , niedostępne claimy ... zacinające się maszyny do craftu po prostu tragedia. A teraz no prawie wszystko idzie gładko jak po maśle, a nocniki na głowach? Nawet na to uwagi nie zwracam, szczerze mówiąc mam to głęboko w d...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 11:00 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
will napisał(a):
Mnie też nie zależy na grafie, a na grywalności, a ta poprawiła się i to baaardzo od wprowadzenia vu 10.0 .Pamiętamy wszyscy co się działo .. zapdające się moby .. , niedostępne claimy ...



Taaa... Szczególnie jak claim stoi na szczycie góry na którą za uja nie idzie wejść. Bo przecież od czego są TP czipy...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 11:10 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
[un]Lucky Fox napisał(a):
Taaa... Szczególnie jak claim stoi na szczycie góry na którą za uja nie idzie wejść. Bo przecież od czego są TP czipy...

Przed VU 10 tez byly szczyty na ktore nie dawalo sie wejsc.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 11:11 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Albo jak mob ma dużo hp i nie idzie go zabić. Bo przecież od czego są lepsze spluwy...

;)

Fox, po prostu nie kop w górzystym terenie, albo trzymaj się w bezpiecznej odległości od stromych wzniesień. To jest część gameplayu i chyba nie ma w tym nic dziwnego.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 12:21 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Moze i wprowadzili to za szybko , a moze po prostu musieli - prawdy i tak nie powiedza a to co rzucaja mediom to 10 % z tego moze jest prawda,tak robia wszystkie powazniejsze firmy . Nikt nie napisze ze Johanson ma dola i chleje od 3 miesiecy dlatego nie ma ladniejszych wloskow ;) Zawsze wola ubrac to inaczej ...

Ateush autoklik to jedyny element ktory od co najmniej 20 VU zostal wprowadzony na korzysc gracza, kazde kolejne VU jest w kierunku ujeb ania czegos graczowi . Szczytem wszystkich szczytow jest dawno wprowadzona nowa prowizja z akcji !! Jakim prawem pozeraja lwia czesc czegokolwiek co probujesz sprzedac badz zarobic !! Przykladowo miner : Musisz miec maszynke , placisz markup za maszynke ktora sie zuzywa ,kupujesz ampa placisz % za ampa idziesz na jakis land placisz % od wykopania, przerabiasz mineraly placisz za przerobienie, wystawiasz na aukcje placisz za sprzedaz, gdzie tu cos po drodze jest zeby miner wyszedl na swoje jak nie walnie czegos wiekszego ? Ok to jest ekonomia ale zauwaz ze jakis czas temu nie bylo wiele po drodze klod rzucanych pod nogi . Nie bylo maszynek do kopania L czyli nie tracilismy na kazdej bombie po 20 pec, nie bylo terenow za ktore trzeba placic kopiac, nie bylo potwornie skapega aukcjonera . Gra ewoluuje ale sam spojrz w jakimkierunku , za 500 ped teraz pograsz moze tydzien jak masz farta, jesli nie masz 4 -5 seryjek i zwijasz interes. To tylko przyklad moze zle trafiony ale tak to wszystko idzie w tym kierunku . Dlatego juz sie tego nie czepiam , bo przeciez to do tego mial byc ten piekny swiat zeby przeslonic wlasnie kolorowa zaslona ciagle wyszczuplajaca sie nasza karte ... chyba ze sie myle ... :)
pozdrawiam !!


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 13:51 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ateush napisał(a):
Mieli do wyboru:
- przesunąć wszystko o kolejny rok czyli: stracić inwestorów od nowych planet, stracić tytuł pierwszego mmo na CE2, zadłużać się bo stara entropia nie miała by przecież nowego contentu skoro pracowali by nad ce2, generowali by same straty. A to by się równało bankructwu w 2010 roku jak nic. I wtedy dopiero był by krzyk.

- lub to co zrobili: wystartować z tym co mają do tej pory, dać partnerom planetarnym podstawę do stworzenia i dokończenia własnych planet, "na żywo" przywracać starą zawartość i dodawać nową w konsultacji z graczami, chwalić się w mediach tym CE2.

Nie mieli innego wyjścia. To nie jest Blizzard z niebotycznym budżetem. To nie jest gra typu WoW ściągająca miliony graczy. Entropia ze swoją ekonomią jest i pozostanie grą niszową, wzbudzającą spore kontrowersje i nieufność.

Zauważcie, że naprawdę ostro pracują przez ostatnie miesiące, co 2 tyg aktualizacja, dodają sporo nowych rzeczy postulowanych od dawna przez graczy (np. autoklik). Osobiście mam w nosie wodotryski typu włosy czy efekt wystrzału. Wiadomo, że to uprzyjemnia grę - ale dla mnie ważniejsza jest cała grywalność. I jestem pewien, że w 2010 znacznie się poprawi - choćby za sprawą nowych planet.


jak to mówią "nie chwal dnia przed zachodem słońca" panie admin. ale wybaczam Ci, bo z racji piastowania pozycji admina tego forum (CvX też) zawsze staniesz po stronie MA :wink: Poprawność polityczna ? Ani razu, żaden z was, nie narzekał.

Do rzeczy. Mieli do wyboru wiele innych dróg, tylko jak ktoś chce się nachapać w bardzo krótkim czasie, to ma jak ma.

Moim zdaniem kluczem do sukcesu w mmo typu Entropia, jest nie tylko grywalność ale i sam model ekonomiczny. Nadal uważam, że podwyższenie zwrotu i mocna kampania, przyciągnie ludzi na dłużej. Ktoś powie "ok, ale większy zwrot spowoduje, że gracze będą grać znacznie dłużej na raz wpłaconych pieniądzach, MA zarobi mniej" Bzdura. Jestem za przywróceniem zwrotów rzędu 80% minimum. Przyciągnie więcej ludzi. Mało tego...ludzie będą chętniej wpłacać co poniektórzy, aby używać cięższego sprzętu.

Ktoś powie "taki jest zwrot, bo MA zarabia tylko na decay'u, a niektórzy używają Melee i trzeba im z czegoś zwracać, do tego pada wiele hofów, to musi być z czegoś opłacane". Moja odpowiedź: tak tak...popytaj ilu graczy zdołasz, ile stracili a ile hofów pada/globali dziennie. Gdzie jest reszta pieniędzy ? Być może system jest zrobiony tak, że pula odkłada się na dłuższy okres (w sensie, istnieje jakiś zapas ?).

Twierdzę, że obecny model reklamy "patrz, ath 200k i 10 innych ludzi po 30k ped" nie jest wcale taki dobry.

Ok, może was "wodotryski" nie interesują, ale np mnie znacznie przyjemniej się siedzi przy tytule z dopracowaną grafiką pod moje wyobrażenia :P Gust tak zwany. Np teraz nie jestem w stanie używać broni laserowej, bo nie da się na to patrzeć. Mało mnie obchodzi wygląd avatara szczerze powiedziawszy. Ma mieć fajny fun i zajebisty armor, niczego więcej nie chce :P Ale to już...gadka na zasadzie "a mnie za to obchodzi fryz i ciuchy, mam w dupie guny". Kwestia kto po co z produktu MA korzysta, nie dogodzimy wszystkim.

I nie zrozumcie mnie źle. Nie należe do tych co jak widzą stare diablo to krzyczą "omfg, shit grafika". nie nie nie. Chodzi o klimat :) Jak coś jest grywalne, ma odpowiedni klimat a do tego nie przewala się na tym bajońskich sum (kogo stać tego stać, mnie nie), to wtedy wciąga :)
Pomijam ludzi, którzy są tu tylko dla czatu i poznawania ludzi i ***** 3po3 byleby było śmiesznie...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 17:39 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Level napisał(a):
Ani razu, żaden z was, nie narzekał.
Bo ja nie widzę sensu w narzekaniu i graniu cały czas. Jak ta gra mi się aż tak bardzo nie podoba, jest co raz gorsza, MA kradnie, rzucają kłody pod nogi itp. to po prostu nie gram.
Ja osobiście akceptuję grę taką jaka jest. Wiem, że swoje wady ale dostrzegam też jej zalety. ;) A z relacji niektórych można wywnioskować, że EU jest najprawdziwszym Złem w cyfrowej postaci.

Level napisał(a):
Nadal uważam, że podwyższenie zwrotu i mocna kampania, przyciągnie ludzi na dłużej.
Więcej nowych nie przyciągnie, bo nawet jeśli MA dałoby zwrot 100% to i tak wiele osób rezygnuje z gry bo: "eee, tu trzeba wpłacać? nie, dzięki". Ci którzy postanowią zainwestować w rozrywkę pewnie ucieszyliby się z wyższego "gwarantowanego" zwrotu, ale czy na pewno to opłaca się MA? Nie wiemy jak wygląda lojalność graczy którzy wpłacili coś do gry. Tak, sporo osób odeszło, część narzeka, ale widocznie taka dystrybucja lootów opłaca się MA. Mają statystyki z czasów większych zwrotów i mają aktualne. Lootów nie zwiększają. Firma nie zbankrutowała.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 18:22 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
Skarbie, znajdą się nowi gracze, wielu wróci, wielu spodba się entropia. CvX, nie masz rozeznania rynku, nie siedzisz na forach różnych mmo i nie tylko. Ludzie od dawna czekają na fantastyczny sci-fi mmo. Jest eve...ale to specyficzny online, niszowy. Fallen Earth ? niedopracowany. Earthrise ? Jest spora ilośc osób czekających na ten tytuł i wiesz co jest najlepsze ? Większość z czekających mówi otwarcie: "nie śpieszcie się z wydaniem, nie bierzcie przykładu od innych developerów, którzy wydają grę w fazie beta. Dokończcie projekt i wtedy status gold". Sami developerzy mają takie samo podejście.

Owszem, to co wymieniłem to abonamentówki...15$ za miech. to jest 150ped.
I teraz bardzo istotna rzecz.
Jeszcze niedawno, MA pytało graczy, co można zrobić za 15$/miech. I co wyszło z tej akcji ? dziś są takie niskie zwroty, ze te 15$ przepadnie w dzień.
Dla zachodu (i nie tylko), koszt abonamentu to jak dla nas 15zł...przecież to kpina a nie pieniądze. A jeżeli im się spodoba, będą gotowi wpłacić więcej. Jestem tego pewien.
Tylko, że dopóki ilość frajerów wpłacających tysiące co miesiąc do Entropii nie spadnie drastycznie (i to się nie stanie raczej, bo ci ludzie są uzależnieni od hazardu. Nie widzę innego wyjaśnienia, nie istnieje inny powód) to MA niczego nie zmieni, będzie nadal żerować na ludzkim nieszczęściu, maskując to fantastycznym PR'em.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 18:35 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ok, czekają na sci-fi mmo. Zainteresują się Entropią/Calypso jeśli zwiększy się średni zwrot? "Nie słyszałem, że mają tam zwrot 60%, czekam na 80% i wtedy się zarejestruję"?

Według mnie ci którzy chcą mmo w takich klimatach, albo nie wiedzą o EU (niewidzialny marketning :P ) albo chcą grać za darmo (patrz: pirackie shardy zwykłych abonamentówek).


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 18:53 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
CvX! napisał(a):
Ok, czekają na sci-fi mmo. Zainteresują się Entropią/Calypso jeśli zwiększy się średni zwrot? "Nie słyszałem, że mają tam zwrot 60%, czekam na 80% i wtedy się zarejestruję"?

Według mnie ci którzy chcą mmo w takich klimatach, albo nie wiedzą o EU (niewidzialny marketning :P ) albo chcą grać za darmo (patrz: pirackie shardy zwykłych abonamentówek).


i znów brak rozeznania, skarbie :) Nie istnieją już prywatne serwery dobrych mmo. Jeszcze wow ma private chyba, ale o żadnym innym mmo wysokiej jakości, mającym darmowe, nielegalne serwery, mi nie wiadomo i takowe nie powstaną. Nie istnieje private EVE, nie istnieje private Aion'a, nie istnieje private WAR'a itd itd.

Cytuj:
albo chcą grać za darmo
gówno prawda. tak myśli tylko gówniarstwo bez pieniędzy i skąpi ludzie. Osobiście, jeżeli ktoś wolałby prywatny server dobrego abonamentowca, to po prostu ***** jest.
Dojrzały człowiek, inteligentny, jeżeli mu sie spodoba mmo, doceni pracę jaką włożyli w to developerzy, zapłaci abonament i będzie miał fun. (To nie dotyczy entropii)

Problem CvX jest w tym, że nie wiem dlaczego, ale zgrywasz lizusa MA. Czasami trzeba powiedzieć "nie", jeżeli coś nam nie pasuje. Jesteś ich klientem. W związku też trzeba sobie powiedzieć "nie" i przeprowadzić rozmowę, kiedy coś nam nie pasuje. I tak w każdej życiowej sytuacji. To, że jesteś adminem, nie upoważnia Cię do bronienia MA w każdej sytuacji, bez wytchnienia, do samego końca, aby uratować ich dupę. Ludzi i tak myślą swoje, a to czy wybiorą moje czy Twoje argumenty, to już ich decyzja. To tak na marginesie.

Dlaczego ludzi do teraz się nie zainteresowali entropią ? Bo naprawdę ma kiepską reklamę. Ja do dziś, jeżeli coś wspomnę w eve albo w WAR o entropii...to poza kilkoma osobami, NIKT nie ma o tej grze bladego pojęcia, nikt o niej nie słyszał. A ci, co słyszeli, mówią, że to syf, bo się traci spore ilości pieniędzy.

CvX, nie zgrywaj dziecka, tylko męsko wyjdź z pudełka i popatrz na świat, jak działa, i swoje i innych potrzeby.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 19:30 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Level napisał(a):
Nie istnieją już prywatne serwery dobrych mmo. Jeszcze wow ma private chyba, ale o żadnym innym mmo wysokiej jakości
WoW nadal ma największy udział w rynku, więc prywatne serwery samego wowa mają znacznie więcej graczy niż nasza Entropia.

Level napisał(a):
CvX! napisał(a):
albo chcą grać za darmo

gówno prawda. tak myśli tylko gówniarstwo bez pieniędzy i skąpi ludzie.
To "tylko" jest nadal całkiem sporą grupą. :P Piractwo jest praktyką popularną nie tylko w naszym kraju.

Level napisał(a):
Jesteś ich klientem. W związku też trzeba sobie powiedzieć "nie"
Co rozumiesz przez "nie"? "Nie, nie będę grał w waszą grę"? Ale ona mi się podoba. Chcę w nią grać. :P
Bo "nie, nie podobają mi się wysokie koszty gry" mówi prawie każdy ale i tak to nic nie daje.

Level napisał(a):
Ludzi i tak myślą swoje, a to czy wybiorą moje czy Twoje argumenty, to już ich decyzja.
Nie twierdzę, że aktualny system dystrybucji lootów jest dobry. Mówię, że według MA jest dobry, a my nie możemy go zmienić.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2009, 19:35 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
przez "nie" rozumuję wyrażenie swojej negatywnej opinii, niezadowolenia, kiedy coś nam się nie podoba.

Możemy zmienić system. Kwestia, czy developer ma inteligencję :P Jeżeli zbyt duża ilość osób wyrazi swoje niezadowolenie i przestanie wpłacać, MA powinno pójść po rozum do głowy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Cze 2010, 14:37 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
No, to kiedy przejście Entropii na CE3? :lol:

CryEngine3


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Cze 2010, 15:25 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
hola hola jeszcze nie spłacili cry2, po dziś dzień zrzucamy się im na raty...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Cze 2010, 16:43 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
w/g mnie to dalej jest lipa, takie cos byl ow CRY Engine 2.
Nie widze w tym jakiejkolwiek rewelacji (w starym systemie to było) - może poza tym blending costam :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Cze 2010, 18:31 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
spoko, jeszcze tylko trzy lata i grafa będzie dopracowana, do tego czasu zdążę jeszcze raz zainvestować w kompa...


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso