Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Lut 2010, 15:38 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
forma systemu questow jest fajnie zrobiona, zaczelo to troszke bardziej przypominac RPG ;)

odnosnie questu z zabijaniem, niepotrzebnie pisali o mozliwosci pozyczenia guna, teraz co drugi gosc w Swamp Camp chce pozyczyc bron :mrgreen: i ladnie w tresci tego questa podali, gdzie mozna zrobic przelew from Earth :mrgreen:


Ostatnio edytowany przez ateush, 19 Lut 2010, 16:57, edytowano w sumie 1 raz
Wydzielone z innego tematu


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Lut 2010, 15:56 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
JIIIS napisał(a):
forma systemu questow jest fajnie zrobiona, zaczelo to troszke bardziej przypominac RPG ;)

po prostu zrobili taki sam jak w każdym mmorpg/rpg i tyle

ale fakt, da się troszkę bardziej odczuć, że calypso to mmorpg


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Lut 2010, 16:21 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
ale obawy MA przed tym, że gracze będą tworzyć konta by zdobywać itemy są jak najbardziej uzasadnione... chociaż i to da się obejść - już kiedyś pisałem, że mogliby dawać dobre itemy za wykonanie questów nawet ze stanem TT=0 z możliwością samodzielnej naprawy, a po naprawie item robiłby się np. L - oczywiście mogliby zablokować tradowanie tych itemów na aukcji czy p2p, z wyjątkiem TT... ale to dla MA za trudne ;) wolą napisać o swoich obawach niż robić coś dla graczy.




Właśnie rzuciłem im na suppa taka propozycję...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Lut 2010, 16:54 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
XII napisał(a):
ale obawy MA przed tym, że gracze będą tworzyć konta by zdobywać itemy są jak najbardziej uzasadnione... chociaż i to da się obejść - już kiedyś pisałem, że mogliby dawać dobre itemy za wykonanie questów nawet ze stanem TT=0 z możliwością samodzielnej naprawy, a po naprawie item robiłby się np. L - oczywiście mogliby zablokować tradowanie tych itemów na aukcji czy p2p, z wyjątkiem TT... ale to dla MA za trudne ;) wolą napisać o swoich obawach niż robić coś dla graczy.


dodatkowo mogliby zrobic, ze item uzyskany z questa jest mozliwy do uzycia np. dopiero za powiedzmy 5-10 leveli w np. Rifle, i po problemie farmienia questow, i daje to dodatkowa motywacje dla gracza do skillowana = wiecej PED dla MA, taki prosty pomysl, ale nie dla nich ;) w suppie mozna by im to napisac z naciskiem na to, ze i MA na tym zarobi :mrgreen:, takie pomysly pewnie szybciej przejda


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Lut 2010, 17:01 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Jiis, to jest przeswietny pomysl! od razu pisz, jak tego nie wykorzystaja, to sa ciecie do kwadratu ;) (a jak nie dadza nagrody to juz ciecie do potegi ;p) Az mi sie zachcialo grac,jak tak sobie pomyslalam,ze samemu mozna jakas (przydatna) bron zdobyc dzieki skillowaniu ;] A dla nowych na pewno bedzie to tym wieksza motywacja.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Lut 2010, 17:06 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
a ja wam powiem co będzie :) nic nie będzie po za bzdurnymi wymyśleniami questów i zasad ;) na forach... to będzie co mamy przez najbliższe 2 lata... po co mają sobie problemy robić czy dobrze graczowi jak i tak kasę trzepią bez tego ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Lut 2010, 17:31 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
A nie łatwiej będzie zrobić questy możliwe do zaakceptowania tylko przy spełnieniu konkretnych wymogów: np. określona ilość HP?

Bo nie wiem jak to by było z implementacją Twojego pomysłu J3 - taki item musiałby być na stałe na avku, bo wszycy by tradowali i odblokowywali go na innej postaci, gdyby był na stałe to co z wagą? Kolejna sprawa - strzał w kolano dla graczy z 80lvl w riflu, nie tak łatwo wskoczy im kolejne 10 a questa chcieliby mieć zrobionego, itd. itp...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Lut 2010, 18:26 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Sivy napisał(a):
A nie łatwiej będzie zrobić questy możliwe do zaakceptowania tylko przy spełnieniu konkretnych wymogów: np. określona ilość HP?

To tez by bylo fajne moze.. Chociaz zdrugiej strony.. no,wszystko zalezy,jaka to by bylas granica. Bo jesli ktos chcialby sobie 'w quescie' popolowac na hogglo i ma sprzet, a brakuje mu do tego 20 hp,to chyba by sie sfrustrowal,ze to nie fair :P

Sivy napisał(a):
Kolejna sprawa - strzał w kolano dla graczy z 80lvl w riflu, nie tak łatwo wskoczy im kolejne 10 a questa chcieliby mieć zrobionego, itd. itp...

Ja zrozumialam pomysl JIISa tak,ze trzeba odblokowac okreslony poziom (czyli np 10 lvl rifle, taki gosc z 80 mialby juz to zaliczone). Poza tym ciekawe,jakby - to,co opisales - mialo byc 'liczone''. Szczegolnie,ze mozna wyciagac skille.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Lut 2010, 19:38 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
dlatego najlepsze bylyby nagrody w skillach - np 100 w rifle itp
dla nooba ciezko jest dosc te 100 zrobic, dla ubera tez ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Lut 2010, 19:47 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
marudzisz Sivy :D dla chcacego (i dostajacego za to $$) nic trudnego ;) podstawy juz maja zaprogramowane, przykladem wyciagarka do sweatu: nie da sie jej upuscic na ziemie, ani sprzedac na aukcji, do playera pewnie tez nie, czyli ten przedmiot jest przypisany stricte do avka, co do pomyslu z odpowiednim lvl na uzycie przedmiotu to tak jak pisala Elanor, nie musi to byc 10 lvl wzgledem aktualnej ilosci leveli, ale od jakiegos okreslonego levelu, Twoj pomysl z HP tez jest dobry, itp. itd. byleby im sie tylko chcialo (czyli oplacalo) cos takiego zrobic ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Lut 2010, 20:32 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 116
HP: 155
Society: Task Force
Nick w grze: Tomek Strix Strix
grunt to jedno - MA zauważyło ,ze ludzie pozytywnie są nastawieni do pomysłu i na pewno system Questów będzie rozwijany.
Mi się pomysł XII bardzo spodobał ,ba, sam bym chyba coś podobnego rzucił(bez naprawiania, po prostu (L) item dał ,ale dobry).
Natomiast ,mi chodzi o coś innego ,z czym spotkałem się swego czasu w Star Wars Galaxies - z pełną losowością questów per gracz - to znaczy ,że każdy gracz w każdym terminalu questowym(czy tam avatarze) miałby różne questy(podobne, aczkolwiek ,z inną formą i podobnymi nagrodami)- nadało by to pewnego kolorytu questowaniu, i zrobiłoby go unikalniejszym aniżeli typowe mmorpgowe questowanie - szczególnie ,że świat EU jest dość spory, lada chwila mają wejść nowe planety, jest gdzie i co organizować. Pytanie też, jak wiele questów MA ma ochotę i chęci stworzyć.

Pozdrawiam
A.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 12:17 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 266
HP: 149
Society: DASK
Nick w grze: Slawek Buzz Buzzard
A może to nie MA będzie tworzyc questy a gracze, tak jak event'y


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 13:29 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Nie. Ten system z założenia jest klasycznym systemem questów. Nowe zadania będą tworzone przez partnerów planetarnych, tj. FPC, ND Studios, Creative Kingdom.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 14:26 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Troche to zabawne ze kazdy zyje nadzieja ze zrobi questa na zabijanie mobkow ( ktore i tak zabija ) i nagle dostanie takiego gifta ze bedzie mial z niego pozytek .... Ludzie obudzcie sie , przez 6 lat kazdy event ktory robilo MA bylo na zasadzie zabij tysiace mobow a moze cos ci wypadnie !! Dlaczego nikt nie pomysli ze to jest dalej ta sama machina ktora tym wszystkim steruje i bedzie sie sklaniac w kierunku questow ktore beda w stanie uszczuplic wasza ped karte ??!! Ja widze kolejne questy w stylu zabij 100 daikib a dostaniesz napewno 3 welny a to ze moze cos ci dodatkowo sie uda zdobyc to kwestia szczescia jakie masz. Czyli bedzie pula powiedzmy itemow wsrod ktorych bedzie ten jakis wartosciowy jeden czy dwa itemki ale szanse na jego drop beda tak znikome jak w tej chwili , czyli dostaniemy to samo co mamy w tej chwili tyle ze podane ladnie na tacy i z wiekszym zapalem bedziemy napierniczac te mobki ...

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 16:17 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Dodatkowy punkcik staminy jest pożyteczny. :P

Ja nie liczę na super itemy z questów. Tak jak mówisz: to samo, ale lepiej podane. Jak dla mnie - ok. Nawet i bez nagród. W tej chwili tylko zabijasz mobki (albo wykonujesz analogiczną czynność). Według mnie fajnie będzie, gdy czasami można będzie dla urozmaicenia polecieć do jakiegoś nieczęsto odwiedzanego miejsca, dostać zadanie, a potem je realizować.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 17:17 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
CvX! napisał(a):
Dodatkowy punkcik staminy jest pożyteczny. :P


w jakim sensie?

też uważam że system questów będzie jedną wielką ściemą, i wiecie co? tzw nagrody (itemy) będą i tak rozdzielane wg dzisiejszych zasad, chyba że MA ukróci to jeszcze bardziej ;) a co do nagród typu +1 czegoś tam, sprowadzi się to do tego, że kto nie będzie questował sam sobie strzeli w kolano, tzn. z "własnego" wyboru nie rozwinie w jakiś tam sposób postaci, a MA i tak zrewiduje mobki itp (ilość hp. regen itd), tak więc z wyjściowego 100% gracza po takim "ulepszeniu" zrobi się 95% gracza a te 5% za quest. a może jestem zbyt wielkim pesymistą ostatnio? pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 17:46 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
chudy dorze piszesz. MA ze wszystkim tak robi. Tiery i upgrady itemow tez okaza sie zaraz konieczne bo bez nich beda np. NLty ehh


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 18:22 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Chudy napisał(a):
CvX! napisał(a):
Dodatkowy punkcik staminy jest pożyteczny. :P


w jakim sensie?

Zwiększa hp.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 18:38 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
mi hp ani drgnęło, może zwiększa avkom zaczynającym z 1 lvl? specjalnie popatrzyłem na zakładkę attributes health i przed questem i po nim w tej samej pozycji. Możesz to jakoś uzasadnić? np na swoim przykładzie?


Ostatnio edytowany przez Chudy, 23 Lut 2010, 18:40, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
PostPost został usunięty przez Chudy 23 Lut 2010, 18:40.
Powód: powtórzenie
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 23:49 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Podobno od któregoś VU hp zwiększa się dopiero po relogu. Temat na EF.com: http://www.entropiaforum.com/forums/ski ... ot-hp.html


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Lut 2010, 01:10 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
cefal, ale co ty porownujesz 128 hp do 170 hp...lol, u mnie tez nie drgnelo nijak nawet milimetr....a nie mam tyle co chudy......


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Lut 2010, 01:34 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Wzrasta o 0,0925HP na każdy punkt staminy niezależnie od początkowego poziomu HP czy staminy. Ktoś zasiał panikę, że rośnie o 1 czy tam ile HP, tymczasem to tylko ułamek i to po relogu, stąd pewnie wielu z was po prostu to przeoczyło.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Lut 2010, 02:08 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Mart, gdzie ci ja coś porównuję. Ale jak już chcesz to (wg. tego co napisał Northberg) dla avatara ze 170hp ten wzrost staminy jest cenniejszy, w końcu wtedy hp rośnie wolniej.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Lut 2010, 02:12 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
no jasne, znam ulamki, faktycznie, powinnismy sie cieszyc wzrostem hp...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Lut 2010, 02:14 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Nie wiem jakiego przyrostu spodziewałeś się po rundce dookoła jeziora. :P Mały quest, mała nagroda. ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Lut 2010, 02:19 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
zadnego sie nie spodziewalem :mrgreen:
i mi to lata, btw system questow moze byc ...hmmm zajmujacy, kompletnie abstrachujac od nagrod


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Lut 2010, 10:36 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Nie wiem po co ta krytyka systemu questów. Jak ktoś nie bedzie chciał to nie będzie się w to bawił.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Lut 2010, 11:20 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
CvX! napisał(a):
Podobno od któregoś VU hp zwiększa się dopiero po relogu. Temat na EF.com: http://www.entropiaforum.com/forums/ski ... ot-hp.html


HP zwieksza sie tak jak powinno, po prostu nie aktualizuje sie pasek postepu. Kup sobie jakies skille dajace przyrost HP tak aby o 1 przeskoczylo to zobaczysz ze bedzie przyrost bez relogu


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Lut 2010, 11:55 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
No tak, tak, zgadza się. W końcu komunikat o nowym punkcie hp dostaję podczas gry, a nie tuż po zalogowaniu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Lut 2010, 10:53 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
jak dla mnie krok w dobrÄ… stronÄ™ i dobrze wykonany

no i plus dla łapaczy discipli, mogą odesłać nooba na bagna i szukać następnego ;)


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso