Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 12:05 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Pytanko w temacie rękawic - z czym to się je?

Tak ostatnio sobie moje skille przeglądałem i okazuje się, że w powerfiscie mam tylko 21 skill points, może czas doskillować ten parametr? Ile taka zabawa kosztuje i jak to się ma do np. przyrostu hp? Jaki PF opłaca się używać, przy tak niskim skillu i ile taka zabawa może kosztować? I czy wyrobienie 1hp przy 136 zajmie tyle samo ubijania PF'em co 1hp przy np. 90? Jestem kompletnie zielony w tym temacie, prośba o jakies wskazówki (do wydania 150 PED). Pytam tu a nie na shoucie bo pewnie nie jednemu się taka wiedza przyda.

Podobnie jest z shortblades - 221 punktów dla porównania np. z longblades 6,3k... widać, że w każdej dziedzinie mam dużo do nadrobienia tylko kasy jakoś mało, dlatego własnie wybrałem te dwie profesje jako jedne z tańszych do podskillowania w pierwszej kolejności.

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 12:16 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
przyrost hp jest spory i dosyc szybki, przy takim skilu wylacznie rekawica z tt, czy to jest oplacalne ?
imo nie bardzo, w tym momencie (chyba, ze blazary znowu podskocza) ;P
zauwaz, ze bedziesz bil raczej male moby, typu daiki, snable ect, ale zdaje sie palasz do nich jakims uczuciem ;P
nie wiem jak z innym skilami u ciebie, jesli masz sporo evade to apteka bedzie raczej nie potrzebna
nie wiem jak u innych ale w zasadzie nigdy nie mialem plusa na rekawicy...dosyc szybko sie badziewie psuje, zeby przerobic 150 ped rekawic to kilka musisz ich zuzyc, po jakims czasie robi sie to nuzace ;P
sugeruje inne rozwiazanie, znajdz ze 3 osoby i tluczcie male toxy, idzie dosyc szybko a szansa na plus wieksza