Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Kwi 2009, 14:43 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Ciekawi mnie co Wam przeszkadza w EU, co chcielibyście zmienić co zostawić, co przywrócić ze starszych VU?

Mnie np. irytuje animacja ava podczas biegu po nierównym terenie. Mam nadzieję, że zostanie to zmienione po implementacji CE2. Byłoby miło widzieć jak avatar schodzi z górki lekko odchylony do tyłu dla zachowania równowagi czy wchodzi pochylony do przodu, a gdy wchodzi po schodach żeby nie wygladało to jak na wyciągu. Ciekawym dodatkiem byłoby też wprowadzenie obrażenień (dla mobów i graczy) za upadek z dużej wysokości.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Kwi 2009, 15:17 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
jest tyle rzeczy, ktore mozna by bylo w EU usprawnic malym kosztem, ze moglbym pisac do rana, zaczalbym od HUDa, bo jest lekko mowiac do d..., ktos kto go tworzyl nie ma zielonego pojecia o czyms takim jak ergonomia, ale szkoda sie wysilac, bo MA ma to wiadomo gdzie... i woli dodac do gry zbroje w nowych kolorach i z innymi cyferkami


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Kwi 2009, 15:19 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
W dzisiejszym EU najbardziej mi przeszkadza:

- brak regularnych aktualizacji wnoszących coś nowego i ciekawego (nie mam na mysli kolorowania twarzy czy innych dupereli - ale porządnych nowych systemów, profesji itp),

- brak celu, sensu rozwoju postaci. Skillowanie dla samego HP lub odblokowania jakiegoś skilla/profesji nie wnosi właściwie nic nowego do możliwości postaci. Gdyby chociaż rozwój postaci przekładał się na jej wygląd, dodatkowe animację, gesty itp. , jakieś praktyczne możliwości/umiejętności - był by to jakiś cel. (no tak - mozna biegac szybciej...)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Kwi 2009, 15:34 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
JIIIS napisał(a):
jest tyle rzeczy, ktore mozna by bylo w EU usprawnic malym kosztem, ze moglbym pisac do rana, zaczalbym od HUDa, bo jest lekko mowiac do d..., ktos kto go tworzyl nie ma zielonego pojecia o czyms takim jak ergonomia, ale szkoda sie wysilac, bo MA ma to wiadomo gdzie... i woli dodac do gry zbroje w nowych kolorach i z innymi cyferkami
Jeśli możesz to rozwiń wypowiedź na temat HUDa... w porównaniu z poprzednimi - ten wygląda całkiem nieźle, co chciałbyś zmienić/dodać/usprawnić? Dobrym pomysłem mogłaby być możliwoć całkowitej modyfikacji - tj. składanie HUDa z najmniejszych części - każdy mógłby go dostosować do swoich potrzeb.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Kwi 2009, 15:43 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
ateush napisał(a):
W dzisiejszym EU najbardziej mi przeszkadza:

- brak regularnych aktualizacji wnoszących coś nowego i ciekawego (nie mam na mysli kolorowania twarzy czy innych dupereli - ale porządnych nowych systemów, profesji itp),


Możesz to rozwinąć? Jakieś pomysły, propozycje takich nowych profesii i systemów? Swoją droga też o tym kiedyś myślałem - na przykład coś w stylu profesji mechanika: możliwość budowania/obsługi/naprawy pojazdów czy machin bitewnych, oczywiście zrobione w ten sposób, żeby ciągle została zachowana równowaga świata. Lub możliwość stawiania własnych budowli na kupionym terenie - oczywiście też wprowadzone tak aby zbytnio nie zakłucić balansu na rynku mieszkaniowym.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Kwi 2009, 15:55 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 637
HP: 98
Society: Kanwo
Nick w grze: Michal Pypek Kowalski
Co do nowych profesji :P
Rybak by sie przydal np. ;) Toz to juz niedlugo bedzie w AW, a my ciagle z karabinami na ryby chodzimy :P.

Dodalbym nowe sposoby zarabiania na poczatku i nie tylko na poczatku :P
Jezeli wprowadza pojazdy, to zamiast wkladania ich do repair terminalu jechalo/lecialo ( ta... ) by sie nim do zakladu i tam bylyby naprawiane przez nowych graczy ktorzy dostawaliby za to kilka pec lub np kilka beczek oleju :P

Czyli popieralbym wspomniane przez Sivego profesje. A co do zaklocania rynku mieszkaniowego ( a raczej domowego :P ) :P Najwyzszy czas zeby go zaklocic ! :P
50k PED za glupi domek albo wiecej to przesada...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Kwi 2009, 16:04 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
michalpypek napisał(a):
Co do nowych profesji :P
Rybak by sie przydal np. ;) Toz to juz niedlugo bedzie w AW, a my ciagle z karabinami na ryby chodzimy :P.

Dodalbym nowe sposoby zarabiania na poczatku i nie tylko na poczatku :P
Jezeli wprowadza pojazdy, to zamiast wkladania ich do repair terminalu jechalo/lecialo ( ta... ) by sie nim do zakladu i tam bylyby naprawiane przez nowych graczy ktorzy dostawaliby za to kilka pec lub np kilka beczek oleju :P

Czyli popieralbym wspomniane przez Sivego profesje. A co do zaklocania rynku mieszkaniowego ( a raczej domowego :P ) :P Najwyzszy czas zeby go zaklocic ! :P
50k PED za glupi domek albo wiecej to przesada...
Powiedz to ND - asteroidę kupował głównie z myślą zarobku na mieszkaniach... Ale dałoby radę to pogodzić, na przykład sama ziemia pod zabudowę byłaby dożo droższa niż zwykły apartament/dom. Możnaby dodać skille house makera - warunkujące wielkość budowli, materiały (ich zużycie i dostępność), style budownictwa itd... cóż - za unikalność trzeba płacić (ale opcja zawsze by była) :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Kwi 2009, 16:12 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Sivy napisał(a):
JIIIS napisał(a):
jest tyle rzeczy, ktore mozna by bylo w EU usprawnic malym kosztem, ze moglbym pisac do rana, zaczalbym od HUDa, bo jest lekko mowiac do d..., ktos kto go tworzyl nie ma zielonego pojecia o czyms takim jak ergonomia, ale szkoda sie wysilac, bo MA ma to wiadomo gdzie... i woli dodac do gry zbroje w nowych kolorach i z innymi cyferkami
Jeśli możesz to rozwiń wypowiedź na temat HUDa... w porównaniu z poprzednimi - ten wygląda całkiem nieźle, co chciałbyś zmienić/dodać/usprawnić? Dobrym pomysłem mogłaby być możliwoć całkowitej modyfikacji - tj. składanie HUDa z najmniejszych części - każdy mógłby go dostosować do swoich potrzeb.


nie przyrownam do poprzednich, bo nie gralem wtedy jeszcze, a od 8 miesiecy sie nie zmienil ;)

ale na obecnym:

przyklad 1: spotkajmy sie gdzies, zacznij gadac na czacie z kimkolwiek a ja podejde i dam trade, zobaczysz jak Ci sie fajnie rozne okienka pootwieraja, a avatar np. sie polozy, czy zacznie chodzic ;) wogole MA ma problem z focusem w grze, rozmowa z kilkoma osobami wymaga uaktywniania okien mysza, przelaczanie sie miedzy oknami z klawiatury nie istnieje -> badziew, a jak podczas nudnego kraftu chcesz sobie pogadac czy na PW czy na main czacie to po kazdym kliku w maszyne tracisz focusa w danym oknie, ...

przyklad 2: dosc sporo krafce i wrzucam rzeczy na aukcje, i np. wybieranie BP z ksiazki jak sa na drugiej stronie na danym lvl kaze mi kliknac w taka malutka zolta strzaleczke, ktora ledwo widze na ekranie, szczegol, ale naprawde drazni jak robisz to czesto ;) co do aukcji to np. wyklikiwanie ceny malutkimi strzaleczkami to najgorszy pomysl na jaki mogli wpasc

przyklad 3: jest sporo malych ikon, w ktore naprawde trzeba sie nacelowac, zeby trafic

...

przyklad 999: ...

opisalem sie i po co, nic to nie zmieni :D HUD jest do d..., moze ladnie wyglada, ale jest okropnie nieergonomiczny w wielu obszarach, a jak napisze niesmialo do MA z propozycja poprawy to mi ich glupi bot odpowie, wiec po co


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Kwi 2009, 19:35 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
co bym zmienił (co by przekonało mnie do powrotu...)
na pewno, widełki zwrotu (nie wiem jak jest teraz, proszę mnie oświecić)
ogólnie gra bardzo ciągnie pieniądze, zwrot winien być około 90% lub więcej.

większą dbałość o profesje...dołożyć większych starań do itemizacji gry, niektóre gałęzie niedostępne dla 99% klientów.

znieść "eco" (tak, wiem, że to termin wymyślony przez graczy, ale nie do końca) broni, zwrot na wszystkim rzędu 90% proszę = większy fun

tyle

HUD ? dla mnie, stary i nowy HUD jest imo najlepszym ze wszystkich,z którymi do tej pory przyszło mi mieć do czynienia w MMOG
CE 2.0 nie działa na mnie, nie podnieca mnie, szczerze ? dla mnie, to entropia mogłaby mieć grafikę z 2003, liczy się fun,klimat i gameplay a nie "eye candies" i tego typu shiiit


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Kwi 2009, 20:04 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Sivy napisał(a):
ateush napisał(a):
W dzisiejszym EU najbardziej mi przeszkadza:

- brak regularnych aktualizacji wnoszących coś nowego i ciekawego (nie mam na mysli kolorowania twarzy czy innych dupereli - ale porządnych nowych systemów, profesji itp),

Możesz to rozwinąć? Jakieś pomysły, propozycje takich nowych profesii i systemów?


Np. system craftu jest wg mnie beznadziejny. Co to za frajda tworzyć coś wg ustalonego schematu: znalazłeś BP to teraz zbierz do kupy skladniki dokladnie wedle receptury wrzuc do jednorekiego bandyty i albo dostaniesz to co miales dostac albo nic. Powinny byc komponenty i podstawowe BP pozwalajace na mieszanie tego co konstruktor (crafter) uzna za stosowne ale w ramach limitu punktów na danym BP. Np. zdobywasz blueprinta na "small laser rifle" ktory ma max 20 punktow. Dobierasz sobie teraz komponenty jakie chcesz (kazdy zabiera iles tam punktow) i tworzysz bron - np nastawiasz sie na szybkostrzelnosc kosztem sily razenia czy zasiegu itp. Im masz wieksze skille tym wiecej komponentow mozesz wcisnac do danego bp.
I tak samo z ewentualnymi pojazdami w przyszlosci - masz bp na "small hovercraft" ze 100 punktami. Sam decydujesz czy ma latac szybko, wysoko, czy zabierac wiecej osob - wedle dobieranych komponentow. I sam decydujesz o wygladzie skladajac z dostepnych "klockow/elementow". Aktualny system craftu moglby pozostac jedynie do tworzenia wlasnie tych podstawowych komponentow.
Dalo by to spora frajde w tworzeniu wszystkiego, zapewnilo roznorodnosc - a jednak zapewnialo by MA kontrole nad ekonomicznoscia i zbalansowaniem przedmiotow.


Ostatnio edytowany przez ateush, 21 Kwi 2009, 20:52, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Kwi 2009, 20:15 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 155
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: KiioobbaaXVIII Kozakiew
jakies sensowne ograniczenie oddychania pod woda:)=zeby to mialo sens musi byc mozliwosc jak kiedys na znalezienie tam czegokolwiek

-jakis porzadny morski stwor (najlepiej jakies wielkie bydle:)
-dodatkowa amunicja(np acid)
-niech wkoncu rozbuduja mindforce(taki Pe czarodziej)
czyli,czary typu slow,max hp,fast atack,invisible,max move(tutaj to bedzie mialo zastosowanie tylko i wylacznie jak bedzie ograniczenie czasowe np sekundowe badz minutowe(taki Buff)
Ogolnie uwazam ze minforce to martwa profesja ...niestety

-Itemy ktore mozna uzywac tylko tylko i wylacznie po osiagnieciu poziomu honoru za walki badz udzialy w eventach itp

i moze niech wkoncu wprowadza jakies wymagania co do uzywania armorow:??? np tych juz uber:???(ale to tylko taka mysl ktora niekoniecznie dobra)


potrzebujemy celu zeby sie rozwijac


-ograniczyc czasowo wkladanie implantow np jakas ilosc Tt miesiecznie??


gdzies poprostu Pe przybralo bardzo ladna otoczke casyna ktore z nas k... ssie

bez abonamentu tyle ze 100$ miesiecznie jak ostro grasz to i kilka razy wiecej.....znika w pe karty


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Kwi 2009, 00:02 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Cos wydaje mi sie Kjobaa,ze grales w WoWa ;p


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Kwi 2009, 09:07 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
ateush napisał(a):
Sivy napisał(a):
ateush napisał(a):
W dzisiejszym EU najbardziej mi przeszkadza:

- brak regularnych aktualizacji wnoszących coś nowego i ciekawego (nie mam na mysli kolorowania twarzy czy innych dupereli - ale porządnych nowych systemów, profesji itp),

Możesz to rozwinąć? Jakieś pomysły, propozycje takich nowych profesii i systemów?


Np. system craftu jest wg mnie beznadziejny. Co to za frajda tworzyć coś wg ustalonego schematu: znalazłeś BP to teraz zbierz do kupy skladniki dokladnie wedle receptury wrzuc do jednorekiego bandyty i albo dostaniesz to co miales dostac albo nic. Powinny byc komponenty i podstawowe BP pozwalajace na mieszanie tego co konstruktor (crafter) uzna za stosowne ale w ramach limitu punktów na danym BP. Np. zdobywasz blueprinta na "small laser rifle" ktory ma max 20 punktow. Dobierasz sobie teraz komponenty jakie chcesz (kazdy zabiera iles tam punktow) i tworzysz bron - np nastawiasz sie na szybkostrzelnosc kosztem sily razenia czy zasiegu itp. Im masz wieksze skille tym wiecej komponentow mozesz wcisnac do danego bp.
I tak samo z ewentualnymi pojazdami w przyszlosci - masz bp na "small hovercraft" ze 100 punktami. Sam decydujesz czy ma latac szybko, wysoko, czy zabierac wiecej osob - wedle dobieranych komponentow. I sam decydujesz o wygladzie skladajac z dostepnych "klockow/elementow". Aktualny system craftu moglby pozostac jedynie do tworzenia wlasnie tych podstawowych komponentow.
Dalo by to spora frajde w tworzeniu wszystkiego, zapewnilo roznorodnosc - a jednak zapewnialo by MA kontrole nad ekonomicznoscia i zbalansowaniem przedmiotow.
Racja, bardzo fajne rozwiazanie. Myślę, że implementacja byłaby możliwa z zachowaniem "kasynowych" zasad.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Kwi 2009, 09:10 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Kjobaa napisał(a):

gdzies poprostu Pe przybralo bardzo ladna otoczke casyna ktore z nas k... ssie

bez abonamentu tyle ze 100$ miesiecznie jak ostro grasz to i kilka razy wiecej.....znika w pe karty


Nie gdzieś tylko takie było założenie od samego początku - na tym właśnie polega fenomen tej gry :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Kwi 2009, 20:34 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 155
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: KiioobbaaXVIII Kozakiew
uwazam poprostu ze z kazdej gry powinno sie czerpac to co najlepsze a jest kilka fajnych rzeczy ktore by znalazly zastosowanie w Pe (np wlasnie kilka bardziej przydatnych imp dla minforce)


albo niech chodziaz popracuja nad tym eco w mindforce bo kurde predkosc ataku i eco tego jest tak zjeb.. ze szkoda gadac

no chyba ze sa jakies uber implanty co sie oplaca z tym huncic . Poki co nie mialem okazji ujzec ani uslyszec o takowych


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2009, 08:12 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 556
HP: 169
Society: Hunters Unlimited
Nick w grze: Infinity
Co bym zmienił w EU?
Dodał (L) do wszystkich itemów adj/imp/mod które jeszcze są w grze
+
Cytuj:
dla mnie, to entropia mogłaby mieć grafikę z 2003, liczy się fun,klimat i gameplay a nie "eye candies" i tego typu shiiit
Dokładnie!.
+ Wprowadziłbym questy dostępne od np. 200k skilli
+ Zniósłbym Dynamiczność loot'a (nie pytajcie czemu)
+ RozwinÄ…Å‚bym Mindforce oraz PK (system pkowania jest beznadziejny)
+ Narzuciłbym maxymalny podatek 2.0% na landach/asteroidach itp :P
+ MINING WE WODZIE TO JEST TO! DO TEGO NIEOPODOATKOWANY
+ Wprowadziłbym propagandę typu.. dzisiaj dobrze dają troxy (w rzeczywistości nic by nie dawały :P)
+ Skill nerf by się przydał..
+ Mniejszy drop esi co by nobki co produkują skill na nie ekonomicznym gównie się wyprzedać nie mogły.
Tak wiem wielki komuch ze mnie
Sry jeśli nie trafiłem ze sugestiami.. nie do końca rozumiem ten temat ;D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2009, 09:11 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Ja bym chciał widzieć w EU coś na kształt loterii. Każdy może kupić jeden los tygodniowo za 1 ped i na koniec tygodnia losowanie: 10% dla MA, 60% 1st, 20% 2nd i 10% 3rd. Myślę, że byłoby to fajnym urozmaiceniem. Wydaję mi się, że minimalnie 1000 osób tygodniowo by kupowało losy, dla zwycięzcy 600 ped za 1dno PEDowy los, kuszące dla każdego usera a i MA miałoby stałą kropelkę do zarobków.

Następna sprawa to ampy do broni białej, do stalowego oręża dodawałoby np. electric... bo tak na prawdę broń krótkodystansowa traktowana jest w EU jako zastępcza, na wypadek wyczerpania ammo.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2009, 10:40 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
Sivy napisał(a):
Następna sprawa to ampy do broni białej, do stalowego oręża dodawałoby np. electric... bo tak na prawdę broń krótkodystansowa traktowana jest w EU jako zastępcza, na wypadek wyczerpania ammo.

oj z tym bywa różnie. jest kilka egzemplarzy melee godnych uwagi, a jeszcze 2 lata-1 rok temu można było w razie strat mieć ogromny + z samych skili. Jest kilka osób specjalizujących się w melee, z tym, że posiadają najrzadsze egzemplarze. Dodatkowo melee mają przyjemny dps, nic tylko wpłacić i kupić :) (60-110)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2009, 10:46 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Level napisał(a):
Sivy napisał(a):
Następna sprawa to ampy do broni białej, do stalowego oręża dodawałoby np. electric... bo tak na prawdę broń krótkodystansowa traktowana jest w EU jako zastępcza, na wypadek wyczerpania ammo.

oj z tym bywa różnie. jest kilka egzemplarzy melee godnych uwagi, a jeszcze 2 lata-1 rok temu można było w razie strat mieć ogromny + z samych skili. Jest kilka osób specjalizujących się w melee, z tym, że posiadają najrzadsze egzemplarze. Dodatkowo melee mają przyjemny dps, nic tylko wpłacić i kupić :) (60-110)
Mnie właśnie temat boli z tego powodu, że sam jestem typowym użytkownikiem broni białej, na razie tylko 6.4k (40lvl) bo skille prawie stoją w miejscu a hunt nie jest moją profesją... i tu powstaje ten problem: albo (L), który też ciężko dostosować do skilla, albo kiepski mieczyk... ampy bardziej by zbalansowały tą dziedzinę.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2009, 12:48 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
A zamiast tworzyć nowe planety powiekszyłbym Ametherę. Dodanie kilku nowych wizualizacji interackji z otoczeniem też byłoby fajne - np. mozliwość oparcia się o ścianę czy podczas używania maszyn do craftu, a tak - wszyscy przy nich stoją i machają rączką w powietrzu jak autystyczne dzieci :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2009, 13:03 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Sivy napisał(a):
...interackji z otoczeniem też byłoby fajne - np. mozliwość oparcia się o ścianę czy podczas używania maszyn do craftu, a tak - wszyscy przy nich stoją i machają rączką w powietrzu jak autystyczne dzieci :lol:


my dyrygujemy :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2009, 13:16 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
JIIIS napisał(a):
Sivy napisał(a):
...interackji z otoczeniem też byłoby fajne - np. mozliwość oparcia się o ścianę czy podczas używania maszyn do craftu, a tak - wszyscy przy nich stoją i machają rączką w powietrzu jak autystyczne dzieci :lol:


my dyrygujemy :P


Albo to jest takie paralityczne odganianie siÄ™ od much :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2009, 13:18 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Sivy napisał(a):
JIIIS napisał(a):
Sivy napisał(a):
...interackji z otoczeniem też byłoby fajne - np. mozliwość oparcia się o ścianę czy podczas używania maszyn do craftu, a tak - wszyscy przy nich stoją i machają rączką w powietrzu jak autystyczne dzieci :lol:


my dyrygujemy :P


Albo to jest takie paralityczne odganianie siÄ™ od much :lol:


moze, moze od tego recznego ;) ;) ;) klikania po kilka tysiecy razy raczka juz tak sama chodzi ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2009, 15:29 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
JIIIS napisał(a):
Sivy napisał(a):
...interackji z otoczeniem też byłoby fajne - np. mozliwość oparcia się o ścianę czy podczas używania maszyn do craftu, a tak - wszyscy przy nich stoją i machają rączką w powietrzu jak autystyczne dzieci :lol:


my dyrygujemy :P
Dodałbym jeszcze kilka rzeczy jeżeli chodzi o walkę - Więcej animacji mobów i avatarów - np. z bronią białą podczas niecelnego ciosu, animacje uników, itd. Dobrym pomysłem (choc nacznie utrudniającym rozgrywkę - chyba, że byłoby to czymś rekompensowane) byłoby zmęczenie. Jaki wpływ miałoby na rozgrywkę? Tutaj możliwości są niewyczerpane :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2009, 17:27 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 556
HP: 169
Society: Hunters Unlimited
Nick w grze: Infinity
mamy poniszczone ubrania a poniszczonych zbroji dalej nie ma... chyba że o czymś nie wiem
Ofc wizualnie


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2009, 09:02 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Courtney napisał(a):
mamy poniszczone ubrania a poniszczonych zbroji dalej nie ma... chyba że o czymś nie wiem
Ofc wizualnie
Prawda, to mogłoby się tyczyć rówież przedmiotów...


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso