Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 10 Lis 2008, 19:08 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
Czy aby na pewno to najlepsza inwestycja ?
Pewnie wielu z was wie o tym...ale czasami dobrze sobie przypomnieć ile pieniędzy tracimy na zakupie skilli jeśli w przyszłości przyjdzie nam je sprzedać


Przykład (tylko ukazuje motyw tracenia pedow)
1.
mamy 1000 ped na karcie
chcemy kupić jakiś skill, niech to będzie clubs
poczÄ…tkowy stan karty: 1000 ped

2.
kupujemy 10.68 pedowy implant Skilla Clubs po cenie 3500%
zapłaciliśmy 373,80 ped
stan karty: 626,2 ped

3.
wszczepiamy (2 ped)
stan karty: 624,20

4.
następnego dnia wyciągamy ten skill, czyli
kupujemy 10.68 pedowe esi po 900%
zapłaciliśmy 96,12 ped
stan karty: 528,08 ped

5.
wyciÄ…gamy (2 ped)
stan karty: 526,08

6.
dało nam to 9,64 pedowy implant
wystawiamy na aukcje za 3500%
płacimy podatek 14,59 ped
stan karty: 511,49 ped

7.
skill się sprzedał, inkasujemy kwotę 337,4 ped
stan karty: 848,89 ped

1000 - 848,49 = 151,51 ped strat

i teraz:
skill stracił na wartości 36% (bez uwzględnienia podatku aukcyjnego)
jest to stała przy tekiej operacji dla każdego skilla, jeśli:
nie uwzględniamy podatku aukcyjnego
cena skilla w momencie zakupu i sprzedaży jest taka sama (gdy skill tanieje to tracimy więcej)

czyli np pan x kupił skille za 40 000k ped to jeśli mają taką samą cenę a zdecyduje się on je wyciągnąć to po ich sprzedaniu zostanie mu 25 600 ped :)

tyle na teraz, happy chipping :wink: :oops:

ps. nie ma w tym nic odkrywczego, chciałem tylko przypomnieć ten fakt paru osobom

innymi słowy panie Courtney i tobie podobni, tracicie kasę tak samo jak my wszyscy z tym, że wy tracicie ją bezpowrotnie i tego nie widać :(


Ostatnio edytowany przez Level, 10 Lis 2008, 21:58, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 10 Lis 2008, 20:13 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 414
HP: 167
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: Fred Ice Issue
poczatek i rozwiniecie super ps niepotrzebny


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 10 Lis 2008, 21:17 
Poor
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 27
HP: 0
Tak, PS jest błędem. Tzn. z błędem, "osobom" nie "osobą".


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 10 Lis 2008, 21:47 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 556
HP: 169
Society: Hunters Unlimited
Nick w grze: Infinity
+ Rep Level za to że chciało Ci się robić temat :)
Powiem tak, wolę kupić sobie skill niż iść z Apisem, 2600, 5b czy innym diabelskim wynalazkiem na polowanie :}
I dopóki nie zdecyduję się ich sprzedać to nie jestem na tym stratny, a zauważ że LB kupywałem na przykład za 1100%?? wiem że taniej niż LWT swojego czasu :D a teraz po 2k% chodzi :P.

Więc jakby to ująć, ja tracę tyle co na insertera implantów, nic więcej :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 01:21 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Level napisał(a):
i teraz:
skill stracił na wartości 36% (bez uwzględnienia podatku aukcyjnego)
jest to stała przy tekiej operacji dla każdego skilla, jeśli:
nie uwzględniamy podatku aukcyjnego
cena skilla w momencie zakupu i sprzedaży jest taka sama (gdy skill tanieje to tracimy więcej)


Lol ze niby 36% sie traci chipujac kazdy skill a nastepnie sprzedajac? Omg chodziles ty kiedys do szkoly? Nie bede tu zadnych wyliczen robil bo kazdy czlowiek nawet z umiarkowanym zespolem downa moze zauwazyc ze im drozszy skill tym sie traci mniej, im tanszy tym tracisz wiecej ( np. jak sobie chipniesz 10 tt lwt za 1200% przy cenie 900% za esi to przy wyciaganiu gowno ci zostanie [jakies 20 ped]).

Po drugie nie kazdy sie wyprzedaje ze skilli co kilka miesiecy tak jak ty, niektorzy planuja gre dlugoterminowo a chipowanie niektorych skilli w odpowiednim momencie bardzo ulatwia gre i jest o niebo lepsza opcja niz skillowanie samodzielnie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 08:10 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 266
HP: 149
Society: DASK
Nick w grze: Slawek Buzz Buzzard
A po co wyciągać na drugi dzień. Kupuje się chyba po to żeby używać.
Np. Czipujesz evade i masz z tego zysk , bo mob cie nie trafia , decay armora i fapa mniejszy.
Albo po co tracic czas i byc moze wieksza kase jesli można cos miec od razu.

/co nie znaczy ze ja czipuje jakby sie ktos pytal/


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 13:44 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
Kedzior napisał(a):
Level napisał(a):
i teraz:
skill stracił na wartości 36% (bez uwzględnienia podatku aukcyjnego)
jest to stała przy tekiej operacji dla każdego skilla, jeśli:
nie uwzględniamy podatku aukcyjnego
cena skilla w momencie zakupu i sprzedaży jest taka sama (gdy skill tanieje to tracimy więcej)


Lol ze niby 36% sie traci chipujac kazdy skill a nastepnie sprzedajac? Omg chodziles ty kiedys do szkoly? Nie bede tu zadnych wyliczen robil bo kazdy czlowiek nawet z umiarkowanym zespolem downa moze zauwazyc ze im drozszy skill tym sie traci mniej, im tanszy tym tracisz wiecej ( np. jak sobie chipniesz 10 tt lwt za 1200% przy cenie 900% za esi to przy wyciaganiu gowno ci zostanie [jakies 20 ped]).

Po drugie nie kazdy sie wyprzedaje ze skilli co kilka miesiecy tak jak ty, niektorzy planuja gre dlugoterminowo a chipowanie niektorych skilli w odpowiednim momencie bardzo ulatwia gre i jest o niebo lepsza opcja niz skillowanie samodzielnie.


dla 8000%
(ponad 90% skilli jakie masz ty, court i każdy z nas nie ma takiej ceny)

rzykład (tylko ukazuje motyw tracenia pedow)
1.
mamy 1000 ped na karcie
chcemy kupić jakiś skill, niech to będzie skill x
poczÄ…tkowy stan karty: 1000 ped

2.
kupujemy 10.68 pedowy implant Skilla x po cenie 8000%
zapłaciliśmy 854,40 ped
stan karty: 145,6 ped

3.
wszczepiamy (2 ped)
stan karty: 143,6 ped

4.
następnego dnia wyciągamy ten skill, czyli
kupujemy 10.68 pedowe esi po 900%
zapłaciliśmy 96,12 ped
stan karty: 47,48 ped

5.
wyciÄ…gamy (2 ped)
stan karty: 45,48 ped

6.
dało nam to 9,64 pedowy implant
wystawiamy na aukcje za 8000%
płacimy podatek 38,07 ped (+-1 bo mi się nie chce liczyć)
stan karty: 7,40 ped

7.
skill się sprzedał, inkasujemy kwotę 771,2 ped
stan karty: 778,6 ped

1000 - 778,6 = 221,4 ped strat

strata (wartości skilla) = 21%


mój błąd, albowiem do tej pory operowałem skillami do wartości 4k% tak wiec 36% i więcej strat na wartości skillu mnie dotyczyła.
niemniej panie Kędzior każdy u każdego z nas ponad 90% skilli jakie posiadamy to są one warte 4k% i mniej, więc mam racje odnośnie tracenia minimum 1/3 pieniędzy


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 19:29 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 198
HP: 146
Society: Skill or Die
Ja sie na forum malo udzielam, widocznie nie ma do przekazanie tyle co Ty Level, ale czesto zagladam i czytam nowe tematy.

Ale dzis juz niewytrzymalem, i musze sie wtracic.

Wiekszosc osob i tak pewnie oleje to co masz do powiedzenia bo faktycznie Level ***** 3 po 3, chyba nie masz nic lepszego do robienia w realy, ale sporo nowych graczy bez doswiadczenia moze wziasc se Twoje uwagi do serca i na tym ucierpiec.

Nikt o zdrowym rozumie nie kupi czegos i sprzeda na nastepny dzien za ta sama cene i niewazne czy jest to skill czy item bo jest to wbrew podstawom handlu, czy w realy czy online.

Kupuje sie cos by sprzedac za jakis czas (kiedy sie cena zmieni) z zyskiem, zawsze jest ryzyko, ze cena poleci na leb i stracisz ta kase no ale to juz sa uroki tej gry.

Podsumowujac,
Jak nie masz nic madrego do napisanie to lepiej niepisz nic..... prosze Cie.

Pozdrawiam
Sid


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 19:54 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia
to chyba naturalne, ze sie nie bedzie wyciagalo skila na drugi dzien. mysle, ze "zakrecony" kolega myslal o "jutrze" w przenosni... (chyba, ze skill poszedlby tak w gore, ze oplacaloby sie go sprzedac na drugi dzien, co jest malo prawdopodobne).
Level pokazal tu tylko mechanizm wszczepiania i wyciagania skilla. ceny zas (tak jak napisales Sid) moga po pewnym czasie pojsc w gore (w tym przypadku tracimy malo, nic nie tracimy lub zyskujemy) lub spasc (wtedy tracimy wiecej niz zakaldal Level)...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 20:14 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 556
HP: 169
Society: Hunters Unlimited
Nick w grze: Infinity
fakt faktem, kupywanie implantów teoretycznie nie przynosi nam materialnej korzyści. Ale na przykład odkrycie szybciej nowego skilla lub też możliwość przerzucenia się na lepszą i tańszą apteczkę na przykład czy też zaaplikowanie implantu w celu zwiększenia poziomu evader'a polepsza ekonomię polowania. ale i tak większość jedzie na ek2600 lol
Bo fakt że na przykład odkrywasz hmm "commando" miesiąc albo rok szybciej, a ten skill kosztuje 20k%? daje korzyści na przyszłość :) i nie sugeruję że wartość skilla zwróci Ci koszt zachipowania do niego, ale wszyscy wiemy że w tej grze skilli nigdy nie jest za dużo, tylko zmierzam do tego że nie zmierza to wszystko do pewnej straty. a wiesz, jak ci brakuje powiedzmy 100tt HG do combat sense, to wiesz ile CS mógłbyś zrobić w czasie ręcznego skillowania żeby je odkryć? (nie mówiąc już o wzroście najważniejszego skilla HP)
jednym słowem inwestycja długoterminowa


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 20:33 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
eh Sid, to ty nie myślisz w ogóle

zobacz co się dzieje...ceny skilli lecą i już takie zostaną albo spadną jeszcze bardziej
ty tego nie widzisz ?!
ty nie widzisz tego, że większość posiadaczy unl sib + uberzy sprzedaje zdobyte skille aby mieć zwrot ? ...
nie wiesz o tym ?

a wiesz co się stanie za niedługo w tym tempie ?
nie widzisz głębszego sensu w tym temacie ?
w ogóle rozumiesz temat ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 20:57 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 156
HP: 0
Nick w grze: dmochu
PL napisał(a):
to chyba naturalne, ze sie nie bedzie wyciagalo skila na drugi dzien. mysle, ze "zakrecony" kolega myslal o "jutrze" w przenosni... (chyba, ze skill poszedlby tak w gore, ze oplacaloby sie go sprzedac na drugi dzien, co jest malo prawdopodobne).
Level pokazal tu tylko mechanizm wszczepiania i wyciagania skilla. ceny zas (tak jak napisales Sid) moga po pewnym czasie pojsc w gore (w tym przypadku tracimy malo, nic nie tracimy lub zyskujemy) lub spasc (wtedy tracimy wiecej niz zakaldal Level)...


Wlasnie o to chyba Levelowi chodzilo, niektorzy za doslownie traktuja jego wypowiedz.
z tymi skilami to jak z samochodem z salonu jak pi****** drzwiami to juz jestes na - hehe


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 21:08 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 286
HP: 0
Nick w grze: Ar predus Ku
Level napisał(a):
zobacz co się dzieje...ceny skilli lecą i już takie zostaną albo spadną jeszcze bardziej

Może zostaną, może nie ;)
MindArk zawsze może coś wykombinować, chociażby za jakiś czas udupić skillowanie. Raz już to zrobili i raczej mało graczy się tego wtedy spodziewało ;)

Twoje przemyślenia Level są OK, ale za bardzo się tym podniecasz. Mało kto wsadza skille po to, by je zaraz sprzedać. Wsadzając skille po prostu oszczędza się czas.

A moim skromnym zdaniem ceny skilli spadną do pewnego momentu i potem znów pójdą do góry jak znacząco zwiększy się liczba graczy. Teraz jest burdel w związku z wprowadzeniem masy SiB limited oraz unlimited itemów. Ceny wielu rzeczy, surowców są chore. Patrząc w wykres roczny widać jednak, że ceny się jakoś tam stabilizują, ale to wszystko wymaga czasu. MindArk steruje wszystkimi dropami, by ukształtować ceny na itemy, surowce, skille itd. Jestem przekonany, że obmyślając wszystkie "nowe" itemy oraz surowce, od razu mają zaplanowane mniej więcej co po ile ma się sprzedawać by wszystko miało sens. Potrzeba czasu i jak najwięcej graczy by wszystko ustabilizować.

A skille uważam, że w pewnym momencie pójdą do góry ponieważ MindArk jak zwykle na początku rzuca nowe itemy na hurra - przez jakiś czas leci ich dużo a potem cisza. Tak samo będzie chociażby z unlimited SiB gunami, więc w przyszłości (przy większym online) będzie najprawdopodobniej mniej SiB unlimited gunów w stosunku do graczy, a co za tym idzie ceny skilli wzrosną.

Generalnie patrząc długoterminowo moim zdaniem skille (duuużo skilli ;) ) oraz dobre itemy to najlepsza inwestycja, jeżeli ktoś chce "poważnie" grać w przyszłości. Oczywiście jest to pewne ryzyko, bo EU zawsze może się okazać niewypałem :) W co osobiście szczerze wątpię.

Trochę się rozpisałem i to tylko moje skromne zdanie, ale wydaje mi się ono bardziej racjonalne niż twoje podejście Level w stylu " omg wtf koniec świata nadchodzi spier*alamy" ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 21:34 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 198
HP: 146
Society: Skill or Die
Level napisał(a):
eh Sid, to ty nie myślisz w ogóle

zobacz co się dzieje...ceny skilli lecą i już takie zostaną albo spadną jeszcze bardziej
ty tego nie widzisz ?!
ty nie widzisz tego, że większość posiadaczy unl sib + uberzy sprzedaje zdobyte skille aby mieć zwrot ? ...
nie wiesz o tym ?

a wiesz co się stanie za niedługo w tym tempie ?
nie widzisz głębszego sensu w tym temacie ?
w ogóle rozumiesz temat ?


Napewno nie mysle w ten sam sposob jak Ty.
I napewno nie widze "glebokiego sensu" w tym temacie.... a wiesz czemu? Bo go poprostu niema.

Ludzie sprzedaja teraz nie tylko skille, jest panika bo dolar polecial na leb.
I moim zdanie sporo osob ktore teraz panikuje i sie wyprzedaje bedzie tego za jakis czas zalowac, oczywiscie swieta sie zblizaja ludzie kasy potrzebuja i taka tendencja bedzie sie utrzymywac.

Za jakis czas dolar sie wzmocni, (Obama odbuduje gospodarke USA :P) wejdzie nowy silnik graficzny, przyciagnie to spore grono nowych "uberow" zacznie sie skupowanie skili ceny pojda w gore, ci co teraz dobrze pokombinuja moga niezle zarobic.

Ale jest to tylko moje zdanie. Czasami zle czasy, trzeba poprostu przeczekac.

A swoja droga Level to Ty jestes chyba za bardzo pesymistyczny.

Pozdrawiam
Sid

P.S.

Predus - w pelni sie zgadzam.
Level post predusa ma gleboki sens, Twoja wypowiedz to objaw paniki :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 21:45 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 556
HP: 169
Society: Hunters Unlimited
Nick w grze: Infinity
Cytuj:
zobacz co się dzieje...ceny skilli lecą i już takie zostaną albo spadną jeszcze bardziej


lol, Courage już jest w niedawnej cenie HG, jeśli takie ceny miałyby się utrzymać to ja biorę kredyt i chipuje do 200hp! :)
a nabić implanta courage nie jest tak łatwo kolego
a podobno p5 (L) ma lepsze eco od unl lol. Czy Ci się to widzi żeby tak już zostało? :)

Cytuj:
MindArk zawsze może coś wykombinować, chociażby za jakiś czas udupić skillowanie. Raz już to zrobili i raczej mało graczy się tego wtedy spodziewało ;)


szczerze mówiąc czemu nie, niech się ludzie wyprzedadzą najpierw, a potem niech MA spieprzy skillowanie. i Niech Hg po 3000% chodzi :). A potem znowu byłaby gadka że to MA wszystko pod uberów robi lol


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 22:03 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 414
HP: 167
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: Fred Ice Issue
Level powinienes pozostac przy tym ze post ten to informacja jak dziala mechanizm chipowania. Ja ten post tak traktuje i uwazam ze jest swietny.

Natomiast wnioski to juz typowe dla levela. Generalnie pesymizm i ******** a w sumie to mam warna za moje zdanie na temat levela.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 22:18 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 74
HP: 100
Society: PEDirectory
Nick w grze: Dobra Rada
Troszkę dziwny temat, bo traktuje o rzeczach dość oczywistych. Wiadomo, że jeśli się chce spekulować w obszarze skilli, to się ich nie wchipowuje. Wiadomo też, że cena skill chipa to skill + ESI, na którym to ESI traci się najwięcej przy wyjmowaniu skilla "na drugi dzień". Dodatkowo jeszcze 10% straty przy samym zabiegu wyjmowania skilla.
Doskillowanie avatarka ma sens tylko jeśli zamierza się z nowych Proffesion Standing'ów korzystać - ale zawsze wydawało mi się to zupełnie jasne bez dodatkowych obliczeń.

Inną sprawą są ceny skilli. W tej kwestii może się zdarzyć praktycznie wszystko. MA ma w tej grze pozycję boga, zatem może na tysiąc sposobów podnieść użyteczność skilli, a tym samym ich ceny. Nie będą musieli tego robić jeśli nowy engine przyciągnie kolejnych graczy, którym nie będzie chciało skillować od zera. Wiadomo popyt -> podaż.
Ceny skilli może i obecnie spadają, ale wg mnie MA dysponuje zbyt wieloma środkami by pozwolić na zbyt szkodliwe przegięcie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2008, 22:19 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ok, kolejno:

Fred
Tak to przedstawia mechanizm chipowania ale chciałem tego też użyć do przedstawienia czegoś (co mi się nie udało niestety)

Court i Sid i predus
Macie racje w tym, że za bardzo podniecam się entropią i tym co się dzieje, macie rację, że obecnie to moje jedyne zajęcie, a dlaczego tak jest to nie mam po co się tłumaczyć bo wiemy wszyscy, nic się w tej materii nie zmieniło. (tak...planuje zabrać się za życie ale jeszcze trochę...no chyba..że...eh, nvm)

Jedno co mnie boli to trochę tej nienawiści jaka płynie, miałem nadzieje, że wspólnie będziemy się uzupełniać i coś zrobimy.

Czy skille wzrosną ? jeżeli projekt przetrwa to za rok czasu około tak się stanie (najprawdopodobniej)
Cena dolara na teraz niewiele znaczy, albowiem najgorzej było we wakacje a itemy drożały do krytycznych wartości.
Cena spada bo dolar rośnie :) (jednak nie na wszystkie itemy, ja do teraz nie mogę zrozumieć dlaczego mod merc ma cenę 300k a impmk2 ma 155k ped ?! ale to innym razem o tym chciałem porozmawiać)
Dlaczego ceny spadnÄ… ? dolar siÄ™ podniesie + nowe planety (o czym zapominamy)
Przecież ma być minimum jedna grywalna planeta, najważniejszy będzie początek, eksploracja, może niektórzy już zaczęli zbierać kapitał.
Jeśli sporo ludzi się tam przeniesie, to na calypso po jakimś czasie moga zdrożeć minerały, zdrożeją L-ki itd.

Court, mnie nie cieszą obecne ceny limited gunów...kiedyś podniecała mnie myśl o P5a za 113% (de facto taka cena jest dziś) i szczerze to cierpi na tym każdy :)
Cierpi hunter bo ma obniżony loot aby spełniał kryteria pod eco
Cierpi hunter bo itemy jakie lootuje są tańsze = mniejszy zwrot
Cierpi miner bo ma tańsze minerały = mniejszy zwrot
Cierpi trader
Cierpi crafter
.
.
.
Cierpi uber bo loot jest dostosowany do p5a za 113% więc ma niższy zwrot, więcej miał z loota kiedy p5a było po 200%

ale to już mega offtop i trzeba rozbić to na oddzielne tematy :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Lis 2008, 09:42 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Jeśli już jesteśmy przy skillowaniu to zastanawia mnie jedna rzecz a mianowicie: kiedyś w rozmowie z Asterem kiedy to posiadał masherka UnL powiedział mi że przyrost skilla podstawowego jest tym mniejszy im więcej skilli pobocznych ma się odkryte wpływających na profstand (potwierdził to podobno na mabie gdzie różnica pomiędzy mną a nim sięgała ponad 50% skilla).
Czy ktoś może to potwierdzić - bo jesli tak (czego niestety sam nie mogę stwierdzić) to może, powtarzam może się okazać, że chipowanie "własne" ma sens aby zdejmować stale część skilla i utrzymywać się na poziomie niskim aby po osiągnięciu wymaganych parametrów zbiorów własnych dochipować się do wymaganego lvl w profstanding.'

Kiedy ma to sens? Wtedy kiedy cena ESI i strata spowodowana 10% obniżeniem skilla przy wyjmowaniu jest niższa niż róznica wartości skilli przyrostowych przy skillowaniu na niskim poziomie profstanding.

Czy tak jest... ano niestety nie posiadam zapisków ze skillingu avatara z wysokimi skillami ale chętnie urzyczę broni dla celów eksperymentowych.

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Lis 2008, 15:04 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Level rob swoje dobry temat , bo wiele ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego jak niewiele sa warte ich skile, 70 % idzie do kieszeni wlasciciela ESI , ok 5 % idzie do MA ( cena za aukcje, i zuzycie sprzetu ) 10 % traci sie ze skila za wyciagniecie . Jest sporo straty na wyciaganiu i dla starych graczy to jest oczywiste wielu nowych o tym moze nie wiedziec ktorzy jeszcze nigdy nie wyciagali i licza jaka to zawrotna suma sa ich zainwestowane w skile pedy . Zapomnialem o podatku jeszcze od wyplacania kasy - to tez jest jakis ulamek kasy ktora sie traci ...

Dobry temat, szkoda ze odrazu atakujecie Levela , chcial dobrze a malo kto chyba go zrozumial . Jest masa tematow na ktore malo kto ma do powiedzenia cos sensownego a tu mozna naprawde wiele rzeczy omowic .
Pozdro !!


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Lis 2008, 16:53 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 79
HP: 143
Society: RED LEGION
Level bardzo dobry temat. Naskakujecie na niego a naprawdę porusza wiele ciekawych tematów.
Pozdrawiam


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Lis 2008, 17:26 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
Okta napisał(a):
kiedyś w rozmowie z Asterem kiedy to posiadał masherka UnL powiedział mi że przyrost skilla podstawowego jest tym mniejszy im więcej skilli pobocznych ma się odkryte


Doprecyzuję, aby ktoś opatrznie nie zrozumiał: przyrost skilla "clubs" był u mnie znacznie mniejszy niż u Okty. Jedynym wytłumaczeniem wydaje się to, że w tym samym czasie u mnie nabijały się dosyć intensywnie inne skille typu combat, których Okta jeszcze nie miał odblokowanych: wounding i combat sense.

Teoria wymaga oczywiście sprawdzenia ... niestety u mnie już rok temu całkowicie minęła faza zapisywania wszystkiego w excelu ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Lis 2008, 19:59 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam
level jest okey
ceny spadaja bo gracze czekaja lub boja sie ze przy zmianach ktore MA wprowadzi wiele z obecnych skilli nic nie da - ale moge cie zapewnic ze jest kilka skilli ktore sie napewno Ubera przydadza i widze ze je podciagaja . wyprzedasz jest bo nie ma juz duzych odbiorcow , mysle ze odeszli maja co innego na glowie ,skonczylo sie szalenstwo na cenach i nie ma komu juz wcisnac broni o wartosci mieszkania :=).
Okta i Aster
potwierdzam , hunter ma "uruchomione" tyle bocznych skilli ze podstawowy skill juz nie rosnie w takim tempie jak sie by chcialo , boczne skille poprostu tez musza rosnac i one sa glownym motorem odkrywania nowych skilli.

co do wypowiedzi Courtneya ,zgadzam sie ze metoda chipowania jest dobra do pewnej granicy danego skilla wg mnie pozniej nie oplaca sie chipowac . poprostu szybciej przeskakujesz z ranku na rank w danej bronii , metode uwazam jak za najbardziej sluszna ale na to trzeba miec gotowke , ja nie mam :=) , podam wam ile musialem kliknac razy zeby przejsc z z levelu 60 na 61 w riflu jak skoncze , jak dojde do 61 , juz jest masakra - nie takie glupoty juz sie w zyciu robilo :=)
JC


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso