Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 09 Maj 2008, 02:34 
Newbie
Dołączenie:
Maj 2008
HP: 91
Society: Kanwo - akademia
Nick w grze: Erasi Erasi Quero
Mam pytanko jak OA działa. Pewnie już to zostało gdzieś opisane ale nie mogę znaleźć. Jestem początkujący (niecały miesiąc w EU) i ostatnio udało mi się uzbierać na OA-101 wiem jak go się zakłada i ze ma 0.5PED decay ale chciałbym wiedzieć co on robi dokładnie czy zwiększa poziom złoża o efficiency (co wydaje mi sie dziwne bo poziomów jest z 30 a oa-109 ma eff=100) czy mnoży TT złoża przez eff czy coś innego bardziej zagmatwanego bo różne historie krążą i już się zgubiłem :) pozdrawiam wszystkich

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 09 Maj 2008, 09:07 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
jezeli dopiero co uzbierales i nie wiesz jak dziala to znaczy, ze nie powinienes uzywac.
zwieksza wilekosc zloza nie o jakas wielkosc tylko po prostu srednio znajduje sie wieksze zloza.

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 09 Maj 2008, 10:16 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Koles prosił o wytłumaczenie a nie o rade Sołytsie niedobry :P

Kiedyś ogarniałem to z tymi ampami ale zapomniałem.
Jak to jest?

oa101 zwieksza o?
oa102 zwieksza o?
etc. etc.

I na pewno nie jest to "po prostu srednio znajduje sie wieksze zloza" lolz żeś wymyślił :D

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 09 Maj 2008, 10:42 
Newbie
Dołączenie:
Maj 2008
Generalnie jak OA działa to ja wiem (zakłada sie na Findera i jazda), że średnio zwiększa złoże też wiem bo kiedyś znalazłem max 6 a teraz średnio 7 znajduje i raz 10 trafiłem ale w pytaniu chodziło mi o to co Mortifer napisał

OA101 zwiększa o, OA102 zwiększa o ... itd