Odpowiedz
Autor Wiadomość
Mężczyzna
PostWysłany: 23 Sie 2005, 12:27 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
Skąd: Dąbrowa Górnicza
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
......

A komu by się chciało pisać w wordzie, szukac błędów, poprawiać przeczytać jeszcze raz i wklejać dopiero? to jest irytujące bardzo, a ja nie mówię o tych co ściemniają, tylko o prawdziwych dyslektykach, ja takim nie jestem :P Ale nie mam zamiaru ani chęci pisać posta w wordzie...

Jest w regulaminie "Ortografia!!" ? nie ma, więc o co chodzi, pewnie zaraz będzie :P

_________________
.+*^^*+.!Catch-Me-If-You-Can!.+*^^*+.


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 24 Sie 2005, 17:22 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
Skąd: Płock
HP: 0
Society: Poltropia
dyslekcja i dysortografia to ściema, już od kilku lat nikt na to się nie łapie, sam miałem/amam problemy z ortografią do tego stopnia, że za wypracowania dostawałem dwie oceny (zwykle 5 za treść i 2 za błedy), bo max 3 błedy ortograficzne na 3-5 stron dyskwalifikowały moje prace, ale w końcu się nauczyłem, chociaż przed maturą dla pewności podarowałem pani długopis o tym samym kolorze wkładu co mój ;)

więc jak CvX powiedział to zwykłe lenistwo, zwłaszcza przy dzisiejszych możliwościach


a dyskusję nt. kultury pisania na forum to już mieliśmy na poprzednim forum, widać, że niektórym lekcje się przydały, ale ciągle mają jeszcze sporo do nadrobienia :P

_________________
Poltropia, strona www:
http://www.poltropia.neostrada.pl/


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 25 Sie 2005, 01:10 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 180
Skąd: Żelechów :P
HP: 0
Society: jestem aspoleczny:P
Oczywiscie! dla wiekszosci dysleksja jest wymówką i i załatwionym papierkiem , niedlugo cała Polska bedzie miała dysleksje (sic!)

Tym czasem zabużenie to jest dosyć rzadkie...sam też mam dosyć spore problemy z
pisownią, zwłaszcze kiedy sie spieszę...ale raczej nie staram sie szukac wymówek
Pozdrawiam

Ps. Teraz też posta musialem edytowac ;]

_________________
Image
Chcesz na gwizdku poszaleć? - to mówisz obstaw pojare


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 25 Sie 2005, 01:49 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Bonki napisał(a):
Nie lubie" Polonistów"- pamiętam ze szkoły najgłuosze pytanie nauczyciela "i co poeta chcial przez to powiedzieć k..wa {postaci}


Oj jak ja cie rozumiem, ja mam to samo od 2 lat, na szczescie zostal juz ostatni rok :wink:

Co do ciebie Miszczur to ty naprawde masz dyslekcje. Gdybyscie wy widzieli jego zeszyty :!: Jak mozna napisac "lub" przez "ó" :?: A yeklowi naprawde zdarzaja sie takie bledy :D

_________________
Kędzior

Image


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 25 Sie 2005, 09:43 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 180
Skąd: Żelechów :P
HP: 0
Society: jestem aspoleczny:P
Tak, tak ja i Kędzior mamy tę samą polonistkę...mmm nawet klase mamy tą samą ;]

_________________
Image
Chcesz na gwizdku poszaleć? - to mówisz obstaw pojare


Profil GGOffline
PostWysłany: 31 Sie 2005, 22:55 
Dobrze, że pomimo błędów nie pojawiają się teksty w stylu: PE rzondzi, legia miszczem. To chyba nie są zwykłe błędy - widuję je u siebie na klatce schodowej, ciężko, oj ciężko niektórym pisanie przychodzi. Muszą się chwalić na ścianach.


Mężczyzna
PostWysłany: 11 Wrz 2005, 16:09 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
To jeszcze nic! Jakieś 3 lata temu wracałem zimą ze szkoły i na szybkie samochodu była napisana "Dópa" :P


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Gru 2006, 21:46 
Inept
Dołączenie:
Grudzień 2006
Posty: 19
HP: 147
Society: -DNA-
Nick w grze: Morda MUG Mordalez
:shock: ja sie tak dlugo dziwie, ze pisze sie HWDP -> ahh no tak ... wyjatki... 8)

_________________
Reka noga mozg na scianie
poznajcie BOB'a panowie i panie

http://youtube.com/watch?v=RJZ3o3Yf_E4


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 28 Gru 2006, 22:12 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2006
Posty: 164
Skąd: Gdańsk
HP: -1
Society: King$ajz
Nick w grze: kubex
przyznam sie ze mam dysleksję i robilem kiedyś dużo błędów ortograficznych. ale wystarczył tydzień żeby sie nauczyć podstawowych zasad i juz nie mam z tym problemów. a jak nie jestem pewien jak coś napisal to sprawdzam w słowniku, jakoś jeszcze mi ręce od tego nie uschły:)

_________________
radar jak przeczytasz od tyłu też jest radar


Profil E-mail GGOffline
Kobieta
PostWysłany: 28 Gru 2006, 23:31 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2198
Skąd: z Kosmosu
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Brawo kubens! I tak trzymac 8)
Szkoda ze nie wsyscy robia tak jak Ty :?

_________________
In another life, when we're cats
Screw gravity.


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 01 Sie 2007, 14:04 
Inept
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 15
Skąd: Knurów/reszta świata
HP: 128
Society: SOD
czepiacie się i zadużo czasu macie chodzi raczej o sens wypowiedzi a nie ortografie


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 01 Sie 2007, 15:58 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
Skąd: Warszawa
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Ale ciezko zrozumiec sens wypowiedzi gdy ktos nie stosuje podstawowych zasad ortograficznych (co jeszcze mozna przełknąc bo taki błąd jedynie 'rozprasza'), ale zwykle z tymi błedami idą błedy stylistyczne, interpunkcyjne i szereg innych które juz bardzo utrudniają zrozumienie posta. Zreszta na pewno widziales pare takich na tym forum.

_________________
Image - nieśmiertelna sygnaturka ;)


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 01 Sie 2007, 22:26 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
Skąd: Wrocław
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
osobiście uważam za półgłupów kanalie piszące np pół w formie "puł" itp. Literówka to np. Ltierówka, Literókwa itp, nigdy (prawie) literówką nie będzie zamiana w na f etc. 1 z poprzedników pisał o wyższości treści nad formą, jedno wielkie shit. pisał również o dzisiejszych możliwościach lol to kiedyś słowniki i zasady że o na ó, że po spółgłoskach piszemy rz były niedzisiejsze lol. Myślę że dzisiejsza młodzież p... naukę, nie wiedząc ze akcent pada na 2 sylabę w słowie czyli nie naukĘ a naUkę. Lepsza gandka w bramie i tyle, ew. fajny tekst z best ever multikino projection niż (o ile jeszcze istnieje) telewizja edukacyjna. Panowie literówki w 95% to połkniecie ą ę ł ó , reszta to wasze wodogłowie.

Pozdro hehe


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 02 Sie 2007, 14:13 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
Skąd: że znowu...
HP: 0
Society: FoFW
Witamy profesora Miodka w EU :P

A co do tematu to racja - nawet jak ktoś jest pie*******ty i ma na to papiery jak np ja, to niczego nie usprawiedliwia - tymbardziej mając do dyspozycji takie narzędzie jakim jest komputer. Więc wszelkie tłumaczenia można wetknąc gleboko między poslady. Jak ktoś jest leń i ma w d**ie czytających to niech sie przyzna a nie zasłania sie jakimiś papierkami.
Dodatkowo narzekania na język, ze i z błedami sie da zrozumieć - owszem - ale albo się go umie uzywać albo jest się poł analfabetą.

_________________
Image
"EU is like a box of chocolate, the best things have already been taken"


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 04 Sie 2007, 21:49 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
Skąd: z Warszawy
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Tak dla porządku informuję Pana Cordasa, że ostatni post w tym temacie był napisany jeszcze w 2006 roku i mamy tu do czynienia z "odgrzewaniem starych kotletów". :P

_________________
CvX!


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 05 Sie 2007, 19:49 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 582
Skąd: Łódź
HP: 115
Society: K$
Nick w grze: Crynin Skanerin Utis
Cordas napisał(a):
czepiacie się i zadużo czasu macie chodzi raczej o sens wypowiedzi a nie ortografie


oszywisie sze choci o ses parciej, aly iesli uwaszar rze to, co rzytasz iesd wardosdziowe jesili tylgo ma senz to graduloie zamosaparcia.

;0

P.S Tak jak napisal CvX - odgrzebywabnie trupow jest niehigieniczne. A w PL to chyba nawet karalne :f

P.S2 Polskich liter nie mam, bo nie ma ich takoz klawiatura ktorej na ten czas uzywam...

_________________
*Green Green* Yellow?
Image
Image


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Sty 2010, 10:18 
Inept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2010
Posty: 12
Skąd: ty jesteś ?
HP: 0
wozik napisał(a):
Dysleksja to "choroba" leniwcow, rownie mgliste okreslenie jak "rownouprawnienie" mezczyzn i kobiet itp. Wiadomo ze zasady ortograficzne jednym przychodza latwo innym ciezej ale nikogo to nie powinno zwalniac od ich opanowania. Ciekaw jestem kiedy wrowadza dysmatematyke i dysfizyke. Trzy papierki i mlody czlowiek zwolniony bedzie od wszelakiego wysilku umyslowego - pewnie tylko dysobsluga pilota TV sie nie pojawi LOL


chyba chodzi wam o DYSORTOGRAFIE....
Mój kumpel ma Dysortografie zna bardzo dobrze zasady ortografii ale i tak popełnia błędy ort.
Sami się przekonacie o co chodzi w tych "chorobach". Tak naprawdę....
* dysleksja typu wzrokowego, u której podłoża leżą zaburzenia percepcji i pamięci wzrokowej powiązane z zaburzeniami koordynacji wzrokowo-ruchowej i ruchowo–przestrzennej;

* dysleksja typu słuchowego uwarunkowana zaburzeniami percepcji i pamięci słuchowej dźwięków mowy, najczęściej powiązana z zaburzeniami funkcji językowych;

* dysleksja integracyjna, kiedy to poszczególne funkcje nie wykazują zakłóceń, natomiast zaburzona jest koordynacja, czyli występują zaburzenia integracji percepcyjno-motorycznej;

* dysleksja typu mieszanego, gdy występują jednocześnie zaburzenia w percepcji i pamięci słuchowej, pamięci i percepcji wzrokowej, wyobraźni przestrzennej;

* dysleksja wizualna, gdy występuje nieład tzw. nieporządek.



* dysleksja – terminem stosowanym także w węższym znaczeniu, do specyficznych trudności w czytaniu;

* dysortografia – specyficzne trudności w pisaniu, przejawiające się popełnianiem różnego typu błędów, w tym ortograficznych, mimo znania zasad poprawnej pisowni;

* dysgrafia – zniekształcenia strony graficznej pisma – brzydkie, niekaligraficzne pismo;

* dyskalkulia – specyficzne trudności w rozwiązywaniu najprostszych nawet zadań matematycznych, np. trudności w dodawaniu czy mnożeniu;

* dysfonia – objawia się niewyraźnym i cichym mówieniem – wada bardzo rzadko stwierdzana.

Mam nadzieję że po przeczytaniu zmienicie zdanie o tych "chorobach" .... :) :arrow: :)


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Sty 2010, 11:50 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
jakos parenascie lat temu nie bylo tych chorob, tego problemu i ludzie dawali sobie rade, potem powstaly te wszystkie dys... po to, zeby lekarze i psycholodzy mieli wiecej klientow :) dawniej nie bylo zadnych dys... tylko na takiego goscia mowilo sie, albo len, albo po prostu debil :mrgreen:

przyklad:

Cytuj:
* dysfonia – objawia się niewyraźnym i cichym mówieniem – wada bardzo rzadko stwierdzana.


jak dla mnie to zwykla nesmialosc, dysfonia, no leze i smieje

_________________
Na poczatku nie wiedzialem dlaczego wszyscy mi zycza GL, teraz juz wiem... - J3
Wielu przegranych to ludzie, którzy poddali się nie zdając sobie sprawy jak blisko byli sukcesu - Thomas A. Edison


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Sty 2010, 12:06 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
Skąd: Warszawa
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Ku*wa... chyba mam wrodzoną dyspracę bo jakoś nie mam fazy do roboty... poproszę o dożywotnie zwolnienie chorobowe, może być nawet płatne w tych 80% :lol:

_________________
Nie pozwól aby cham gównem prychał miast je sam połykać.


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Sty 2010, 12:30 
Inept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2010
Posty: 12
Skąd: ty jesteś ?
HP: 0
JIIIS napisał(a):
jakos parenascie lat temu nie bylo tych chorob, tego problemu i ludzie dawali sobie rade, potem powstaly te wszystkie dys... po to, zeby lekarze i psycholodzy mieli wiecej klientow :) dawniej nie bylo zadnych dys... tylko na takiego goscia mowilo sie, albo len, albo po prostu debil :mrgreen:


Powiem ci że mój kumpel zna zasady pisowni itp nawet go baba z polaka pytała czemu mu tak źle idzie na dyktandach a on co ma jej odpowiedzieć: " znam pisownie all perfekt ale jestem leń albo debil bo pisze na 2 dyktanda a ku**a znam zasady pisowni" jeszcze na dodatek baba dała mu kartki z pisownią '' ó,u,ż,rz,h,ch zasady interpunkcji itp.. a on dostał (4-) za to wszystko. Człowieku mi nie chodzi o takich ludzi że poszedł do poradni nie zna pisowni napisał dyktando i dostał papierek ale chodzi mi o takich ludzi jak mój kumpel ?!?!?! On ma stwierdzone
- dysortografie.
- dysleksja typu słuchowego.
- dysgrafia.
Ale i tak nie widzę sensu się kłócić bo i tak nikogo nie przekonam więc to będzie ostatni post z mojej strony w tym temacie. Oczywiście zgadzam się że to są śmieszne choroby ale przydatne tylko do tego żeby dobrze napisać egzaminy np: gimnazjalny
a nie pokazywać papierek że ty możesz popełniać błędy ortograficzne itd.. Więc jak nie znasz ortografii to porostu weź słownik zanim wyślesz posta... :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:


Profil E-mail GGOffline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso