Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2006, 13:03 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 192
HP: 156
Nick w grze: Lord Beliar Derat
:?: tak sie zastanawiam, czy uzycie jakiegos "'X'' skill implant-a, poza tym ze doda skila, uaktywnia tez ukryte skile powiazane z nim, czy te ukryte wskakuje tylko podczas zwyklego skilowania :?:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2006, 13:09 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Nie no jak wbijesz sobie odpowiednią ilość skilli to się odkrywają ukryte skille.
A reszta to nie wiem o co chodzi ;p


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2006, 13:45 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
jeśli na skutek implementowania implantów :wink:
poprawiają ci się skile na tyle że nowy skil powinien Ci się odblokowac to i tak musisz kilkukrtotnie wykonać czynnośc związaną ze skilem do odblokowania (np potrzelać, pokrafic lub puścic bombki ) dosłownie 3-10 machnieć i się odblokowywuje.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2006, 14:42 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Jemu chyba chodziło o to że jak wszczepisz np. riffla to czy ci też leci markship (czy jak to sie tam pisze), aim etc.
Czyli skile takie które normalnie rosną przy skilowaniu riffla.

Ja nie wszczepiałem, ale chyba nic nie rośnie poza wszczepionym skillem. Jeśli jest inaczej to jest dziwnie :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2006, 21:05 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 165
HP: 0
ja mam pytanie jak wbijam 1 skill implant to mi np. powiększy rifle do 2k to jak wbije 2 skill to mi podniesie do 4k czy na jakiej to zasadzie działa ? :?:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2006, 21:16 
Mediocre
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 92
HP: 168
Jak spojrzysz w info implantu to sie dowiesz o ile ci podniesie dany skill


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2006, 21:46 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 192
HP: 156
Nick w grze: Lord Beliar Derat
Mortifer napisał(a):
Jemu chyba chodziło o to że jak wszczepisz np. riffla to czy ci też leci markship (czy jak to sie tam pisze), aim etc.
Czyli skile takie które normalnie rosną przy skilowaniu riffla.
...


YEAHHH własnie o to mi chodzilo :!:
mam tego mark...a, i czy kazdy to dostaje, bo jesli tak to sprawa rozwiazana, czy skilisz czy upujesz on ci wejdzie
mały bezsens
no ale nikt nie jest doskonaly (poza Chukiem :) )


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Paź 2006, 02:01 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 68
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Math2 napisał(a):
ja mam pytanie jak wbijam 1 skill implant to mi np. powiększy rifle do 2k to jak wbije 2 skill to mi podniesie do 4k czy na jakiej to zasadzie działa ? :?:


nie. działa to tak, że jak już masz np 0-500 rifla to jak dasz implant to dostaniesz 1k-1,8k coś koło tego...a jak masz już tak z 2k to implan da ci tylko ~500-700 nie pamiętam dokładnie ile ale napewno nie kolejne 1k-1,8k (oczywiście przy założeniu, że implant jest 0.99) także implanty są opłacalne ale na małe skile, bo później już coraz mniej dodają.... dla przykładu ja doszedłem do poziomu markmanship takiego, że pełny implant dodaje mi tylko ok 35-40 skila więc się nawet nie opłaca... pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Paź 2006, 08:05 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Gargi opłaca się opłaca ;) To jest właśnie tak pomyślane. Żeby te 40 riffla zdobyć będziesz musiał tyle walić ile noob żeby zdobyć 1800 ;)

MA nie jest głupie, choć może wygląda :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Paź 2006, 01:22 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 68
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny PL
chociaz masz racje Mort :) aczkolwiek zauważyłem że to też w dużej mierze zależy od mobów do których walisz. Ja odblokowałem makmana na agro (waliłem do nich wtedy jakoś dobrze ponad miecha) a teraz czsami jak się wybiorę na argo to tego skila wogóle nie ma :/ a np na egzo leci bardzo często...więc ja się sklaniam do wybierania mobów a nie do przepalonego ammo, na poszczególne skile w combacie


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Paź 2006, 13:11 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
To prawda,na slabszych szybciej leci z powodu dodatkoweych skill gainow za kazde zabicie


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Paź 2006, 13:34 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
hmm,
a mi na słabych leci zdecydowanie wolniej (pomijam że cza je tagować, ubić, zlotować i znowu i znowu i znowu) niż na silnych IMO dobre do skilowania sa wysokie mermothy, i allo bo relatywnie żadko trafiają i decay pancerza+fapa jest znacznie mniejszy.


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso