Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Sty 2009, 13:54 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
pozwoliłem sobie zrobić ten temat aby nie śmiecić u Furora. może to otworzy ludkom oczy.

Ariakan napisał(a):
Zari napisał(a):
Cytuj:
nie wiem i nie chce spekulować, ale ciekaw jestem, ilu tak naprawdę ma wymaxowane choćby mkV


i tu się troszke mylisz...mając wymaksowane mkV masz wymaksowane wszystkie "laser rifle" i to jest wg. mnie błąd, gdyż nieważne jak mocny gun to maksuje się go przy 100lvl


zawsze dobrze być wyprowadzonym z błędu - dzięki Zari :)

Niemniej, nie oszkujmy się, niewielu jest takich ,co maja wymaxowany laser rifle, szczególnie ,jak ktoś napisał gdzieś tu na forum, po 4-5k rifla jest zastój i idzie to jak krew z nosa. Dlatego własnie, bronie (L) są modzie, a bronie nie (L) odchodzą do lamusa. Trzeba przyznać ,że MA zagrało tym bardzo mądrze, bo broni potrzeba non stop ,co nakręca rynek, no i jest robota dla crafterów - do tej pory, nie czarujmy się, bronie krafcone to nie były jakieś wybitnie używane.



powiem tak....niewielu ma 80lvl a 80lvl to połowa 100lvl, to tak mniej więcej.

dodatkowo, ci wszyscy, którzy mają 100 lvl (czyli wymaksowane wszystkie stare bronie jednoczenie) mają impmk2/mod tegretova/DOA Foeripper itd (Warants i M2S)

dodatkowo jeżeli uda ci się kiedykolwiek tam dość (wartość skilli to mniej więcej wartość pomiędzy impmk2 a mod ep40, nie pamietam ile dokladnie w takiej najtańszej formie) to większość starych broni ma lepsze eco od 99% Limited.

Przykład ? od tych 2x,3x skill bonus, ludzi szybciej awansują, przesiadają się np na Apis+Dante itd.
np...adj as97+dante przy 100lvl ma 2.90 dmg/pec
natomiast apis@180%+dante ma 2.64
adjv1 przy 100lvl ma 2.89
ml35+dante przy 100 lvl ma 2.93

tak można wymieniać.

I teraz...tylko h400 i p5a osiągają eco starych broni...ale mają przeciętne dmg/sec, są tacy, którzy przy 70-80lvl nadal biją z h400,p5a bo wiedzą, że ekonomia np apisa ich zniszczy, ale to już leżało w gestii mindarka.

Bo popatrzmy na to jak zrobili ten system...masz ekonomiczny pistolet na którym i tak się traci i dają ci kilka dróg:

1. siedź z tym pistoletem przez kolejne około tyle i tyle dni aż nie zrobisz sobie 100 poziomu, poźniej sobie kup jakiś stary gun o takim samym eco ale lepszym dmg/sec,
Może pochylmy się nad tym przypadkiem, TO BARDZO WAZNE:

np fefoid na 7 przepalonych P5a+a104 (około 80 godzin bicia) daje mi około 40ped skilla handgun, 10k w handgun to coś 2597, więc dojście do 10k w handgun (nie uwzględniam skilla obecnego jaki mam na starcie z p5a bo to są grosze) zajmie mi około 5200h może więcej może mniej, to jest niecałe 2 lata przy graniu po 8h dziennie...a kto nam zagwarantuje, że h400/p5a się nie traci ? jeżeli 2 godzinna runda (często trwa 1.5h, ale przyjmiemy 2h) kosztuje mnie około 500ped, to muszę przepalić 1,3 mln ped na przemiał...a przy zwrocie ~80%(łącznie ze zdobytymi skillami i markup) (na EF mi powiedzieli że to znakomity zwrot i że mam szczęście LOL) to mi daje stratę około: 250 tyysięcy ped, owszem, inne skille też podrosną...ale i tak daleko nam jeszcze do 100 lvl (to można policzyć ile naturalnie zrobione skille by miały przy 100lvl, mi się nie chce)
250k ped lol...dziwnym trafem mniej więcej tyle kosztują skille aby mieć 100 lvl w ranged laser dmg i 100 laser pistoler hit :D
czyli...albo męczymy się 2 lata a i tak nie dochodzimy do 100lvl, albo kupujemy ten skill ale potrzebujemy na niego 25 tys $...albo więcej i co on nam da ? :D będziemy mogli używać trochę lepszych gunów z eco p5a :D ale bezsens. wniosek ? impmk2 is the winner.

Ile by to zajęło na daikibach youngach ? jeżeli mielibyśmy pistolet o możliwościach mashera, może trochę lepszy, to osiągamy około 1 ped handguna na godzine przy koszcie ~200pedowym czyli 1ped tt/200 ped, na fefoidach to jest coś 1ped handguna na 1.5 do 2h na 500ped...daikiba daje nam 2 razy więcej skilla przy 2 i pół mniejszych kosztach.
do 10k w handgun dojdziemy po ~2600h (1 rok grania po 8h), jeżeli zwrot ~80% to kosztem około 100k ped. ale kto normalny tyle czasu na nich wytrzyma i jaki to ma sens ?
wniosek ? impmk2 is the winner.

2. jak cię stać...kupuj unl sib ale na nich się traci (niektórzy zakładają że się nie traci, jeżeli się wie gdzie i jak polować...brednie),

3. jak cię stac...kupuj impmk2 i skille tak do 50 poziomu, kup najlepsze laser sight'y i scopa, uzyskasz tam nie wiem coś 70lvl hit, uzyskujesz eco p5a i lepszy dmg/sec. ALE tutaj lepszym wyjściem jest ten imp isis lr 32 mod (unlimited) i na nim dorobić się tam 60 lub większego lvl w hit i potem kupić impmk2 (mniej więcej to co zrobił Denis, taki jeden na dronach siedział kiedyś)

4. zmieniać broń na coraz lepszą wraz ze wzrostem skilli...ale tu...im silniejsza broń tym mniejsze eco, no ale...ile sibów może się pochwalić dmg/sec Svempy XT albo X5...cóż, ja nie wiem jak działa loot system, być może wybór broni i jej ekonomia nie mają znaczącego wpływu na zwrot...to by tłumaczyło ostatni screen JohnCapitala z ep40 (używa tej broni od kąd wrócił z Vegas ? nie wiem czy to prawda, tak sobie myślę głupio)

5. grać dla przyjemności, as147+beast na start lub coś innego i FUN :)

+ wiele innych dróg.

Gdzie jest sens ? nie mówcie, ze ta gra sprawia wam przyjemność...bo w większości przypadków przyjemność daje "ooo zaraz będzie hof i item a hahaha" hazard...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Sty 2009, 15:44 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 116
HP: 155
Society: Task Force
Nick w grze: Tomek Strix Strix
da facto nie rozumiem polityki MA w takim razie, przecież multum nie (L) chłamu leci, jak MKII, A&P Hero, fapy 5-28 ,po co to ,skoro nacisk jest teraz na (L)ki? A przecież MKII dość często, tak jak fapy, przecież to potwornie ciężko wymaxowac, a na aukcjach osiągaja zawrotne sumy tt+1/2/3(fapy), tt+10(MKII). Mogłyby zamiast tego lecieć jakieś smieszne (L)ki ,które by dały przedsmak graczom do prawdziwej zabawy. :)

Czyli ,reasumując wypowiedz Levela, nadal wiele zależy od szcześcia i od samozaparcia do gry - bo jak się nie osiągnie 100 lvlu to w dobie (L) nie warto korzystać z "old school" stuffu.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Sty 2009, 16:09 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
Ariakan napisał(a):
da facto nie rozumiem polityki MA w takim razie, przecież multum nie (L) chłamu leci, jak MKII, A&P Hero, fapy 5-28 ,po co to ,skoro nacisk jest teraz na (L)ki? A przecież MKII dość często, tak jak fapy, przecież to potwornie ciężko wymaxowac, a na aukcjach osiągaja zawrotne sumy tt+1/2/3(fapy), tt+10(MKII). Mogłyby zamiast tego lecieć jakieś smieszne (L)ki ,które by dały przedsmak graczom do prawdziwej zabawy. :)

Czyli ,reasumując wypowiedz Levela, nadal wiele zależy od szcześcia i od samozaparcia do gry - bo jak się nie osiągnie 100 lvlu to w dobie (L) nie warto korzystać z "old school" stuffu.

nie sugeruj się moim postem, to moje przemyślenia i obserwacje i doskonale sobie zdaję sprawę, że brak odpowiedzi na ten post = zażenowanie i irytacja moim *****. na 100% tak jest.

a twoją wypowiedź odnośnie tego, że nie warto używać starej broni przed 100lvl...warto ale nie do końca, zależy jaką i gdzie i na co i kiedy, dodatkowo tu raczej chodziło o fakt, że jeżeli nie masz w planach mod merca/mod ml35 albo impmk2 lub nie wiem...doa foeripper, to nie ma sensu dochodzić do 100lvl albo mieć to za cel, bo taki poziom postaci bez dobrej broni to marnotrawstwo 250tys albo więcej ped oraz 2 lat z życia jeżeli grasz codziennie po 8 godzin...albo 8 lat jeżeli grasz codziennie po 2 godziny, lepiej te pieniądze zainwestować w impmk2 i kupić dosłownie za 20k skille na to, dodatkowo skomentuje to tak jak mi na EF skomentowała pewna osoba, posłużę się cytatami, ci co śledzą to wiedzą:

Cytuj:
You don't make money from Mindark
MindArk, under any given circumstance, whatever your "eco" is, do and will profit

The twist:
If tomorrow I find a gun with 10 dmg/pec, the one loosing won't be MindArk, it'll be the playerbase
An improved mk2 is constantly giving toll fees to Mindark... and eventually sucks enough money from the rest of the playerbase to cover both that tax due to Mindark for the service, plus a little profit
oraz:
Cytuj:
Now, Korss could have been an icon of profit in the past, but you're missing an important point here: the context
Having "higher economy" on your gun doesn't mean anything if everyone's economy is boosted as much.

*Approximative vision:

The context in the "old days":
- lots of people using old UL equipment unefficiently
- few individuals taking advantage over the korss' efficiency (lots were reluctant to pay 200% for a gun that breaks, back then)

The context now:
- very few using old UL equipment unefficiently
- lots of hardcore-hunters all using their korss/P5a efficiently


The korss is now mainstream
It's not an "icon of profit" anymore, it's a common gun.

And what is common has more odds of making you lose*

*edit: could be misinterpreted, thanks to Level for pointing it out
What I mean't is that the "level of economy" it brings is now common and therefore you can't take advantage of a sharper edge anymore

to da ci chwile na namysł :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Sty 2009, 16:15 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 637
HP: 98
Society: Kanwo
Nick w grze: Michal Pypek Kowalski
Aby wymaxowac unl fapa nie potrzeba 100 levla tylko 32, wiec kazdy kto maxnal ur125 i poszedl jeszcze jeden level w gore ma maxniete wszystkie unl fapy ;)

... taki dodatek ode mnie ;P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Sty 2009, 16:32 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
michalpypek napisał(a):
Aby wymaxowac unl fapa nie potrzeba 100 levla tylko 32, wiec kazdy kto maxnal ur125 i poszedl jeszcze jeden level w gore ma maxniete wszystkie unl fapy ;)

... taki dodatek ode mnie ;P

tak, racja, na mod fapa trzeba chyba 10 lvl, na adj coś 20, jakoś tak, dodatkowo fapy mają stary system, np fap2600 juz przy 10lvl w paramedic w 80% albo więcej przypadków, leczy swój max czyli 42 :)

ale my tu bardziej o gunach i drogach rozwoju i która miała by sens


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Sty 2009, 16:56 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 116
HP: 155
Society: Task Force
Nick w grze: Tomek Strix Strix
Level fakt, że nie odpowiedziałem na twojego posta, nie oznacza zażenowania ,irytacji, zwyczajnie rzuciłeś mi argumentami, na które z racji mojej wiedzy nie jeste w stanie odpowiedzieć. Ja niestety, miałem za długie przerwy grze, ta gra się zmienia i nie nadążam, temu słucham tych z szerszą wiedzą aniżeli moja .Ja pamiętam czasy, kiedy latając z AS można było zarobić, wszystko zależało tylko i wyłącznie od ilości kasy i czasu :) Ja mam do ciebie nazwijmy to sentyment, z tego ,żeś tu naprawdę stary pryk w EU jak na Polaków :)

Co do ekonomii broni - jakos nigdy nie sugerowałem się nią za bardzo, w gruncie rzeczy chodzi o to, żeby mob zginał w miare szybko i ,żebyś ty nie musiał za to za dużo zapłacić - bardziej chodzi tu o dobór chyba dmg broni do stwora - nie ma się co dziwić ,że sie wychodzi na - ,jak się na Armaxy z rikerem 1/2 wali, a nie dajmy na to, Montgomerrym. Tak jakbyś poszedł z Montkiem na snable :) liczenie eko, zakłada poniekąd ,ze każdy mob da + - podobnego loota, i wtedy eko można wykorzystać w pełni. Owszem były, moby, na których można było oprzeć wyliczenia eko(np: rundki na dronach), ale jak ci na 100 dronów sypnie 20, to nawet ci mod merc nie pomoże do spółki z impmkII :lol:

Dlatego, bronie (L) mają tę zasadniczą zaletę, że dolna półka dmg, który oferują ,jako wymaxowane bronie, daje naprawdę porządne eko. Ciekaw jestem, jak na tym tle wychodzi eko (L) ampów, aczkolwiek, po testach Tac Bulla(L) 20 (2,5k strzałów i zdechł), jestem zniesmaczony. to jest niezrównoważone trochę, bo wiadomo, biorę nicoltinusa, 15k ammo na serię do skillowania, to muszę kupić 5 ampów? bezsens moim zdaniem, tego MA dobrze nie zrównoważyło. Niemniej, jak posiadacie wyliczenia eko (L) ampów a nie unL ,to prosze bardzo, bo na dzień dzisiejszy, unL wydają się mimo wszystko lepsze (tac bull 70) vs Dante na przykład.

Im szybciej mob zginie, tym więcej czasu masz na pozostałe moby, no i więcej serii zrobisz, i to chyba jest naczelna dewiza tego interesu.

Pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Sty 2009, 17:06 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
tak, to stara zasada, zabijaj jak najszybciej ale też z głową
dlatego jest coś takiego (niektórzy maja do tego programy, inni excel, a mi się nie chce tego liczyć) jak eco moba na broni (różnie się na to mówi, ja używam własnego nazewnictwa)

kiedyś taka strona była, która to doskonale liczyła :) wychodziło mi, że impmk2 wymaksowana jest najbardziej optymalna na mobach typu longu mature-old, drony i fefoidy itp, lol.
kiedyś m2a+a104 dawał ładny + na exo stalkerach, dziś to nie wiem czy ten mob się opłaca, ale wierze w niego, taki p4a+a102/a103 na to może.

tak, pamiętam te czasy, as 117 miałem i bgh 4400, mało grałem no bo za co ale był + często, za to ped traciło się przy szaleniu, towarzysz, taki jeden, nieźle z as147+cause zarobił na fefoidach taki jeden, inni grindowali longu, inni tantardiony, eh.

edit: aha, te ampy limited...mają taką samą wytrzymałość przecież jak te stare laserowe (stare ampy wystarczają na coś 1700-2000 strzałów) więc jest raczej ok, Fi/Ra/Co za to dłużej wytrzymują


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Sty 2009, 17:41 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
:)) i wiecej nic nie powiem level , jedno zdanie w ostanim poscie dalej aktualne , nie trzeba wierzyc trzeba tylko liczyc ,

aha jak masz tak na oko 6,3/7,9 to mk2 wymiata plus amp do niego 104 i nie trzeba liczyc .

drony i argo nie daja bo jest loot rozrzedzony - czyli im wiecej graczy poluje na malego moba to loot dzieli sie na duza ilosc graczy - przyklad rano jak nie ma duzo graczy mozna dostac dobry loot a pozniej jak zielonych kropek jest wiecej niz czerwonych to loot spada i liczyc mozna tylko na przpadek .
ampy limited np X70 czy 80 jakby cena byla mniejsza( 130 %) tobym kupowal bo daja min dmg na poziomie 50 % , czyli sa lepsze niz 105 i 106 dla poczatkujacego gracza .
wszystkie bronie starego typu zostaly zepchniete na margines bo trzeba utrzymac system i tak jak ariakan powiedzial bronie Limited maja tylko ta zalete ze maja dolny dmg w miare dobry , ale nic wiecej .
JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Sty 2009, 20:27 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 116
HP: 155
Society: Task Force
Nick w grze: Tomek Strix Strix
JC Krakow napisał(a):
:)) i wiecej nic nie powiem level , jedno zdanie w ostanim poscie dalej aktualne , nie trzeba wierzyc trzeba tylko liczyc ,

aha jak masz tak na oko 6,3/7,9 to mk2 wymiata plus amp do niego 104 i nie trzeba liczyc .

drony i argo nie daja bo jest loot rozrzedzony - czyli im wiecej graczy poluje na malego moba to loot dzieli sie na duza ilosc graczy - przyklad rano jak nie ma duzo graczy mozna dostac dobry loot a pozniej jak zielonych kropek jest wiecej niz czerwonych to loot spada i liczyc mozna tylko na przpadek .
ampy limited np X70 czy 80 jakby cena byla mniejsza( 130 %) tobym kupowal bo daja min dmg na poziomie 50 % , czyli sa lepsze niz 105 i 106 dla poczatkujacego gracza .
wszystkie bronie starego typu zostaly zepchniete na margines bo trzeba utrzymac system i tak jak ariakan powiedzial bronie Limited maja tylko ta zalete ze maja dolny dmg w miare dobry , ale nic wiecej .
JC


Cieżko sie nie zgodzic z tą mądrością - fakt faktem, masa ludzi poluje na Argo, Drony, no i im wiecej poluje tym ciężej o dobry loot - ale zawsze tak było, wszystko tu zależy od dobowego lootpoola na danego moba chyba, nie wiem. Trzeba przyznać jedno MA, konsekwentny jest tylko w kwestii Atroxów - od lat są podporą Calypso w hofach/globach.

A moze ktos zaopiniować ampy (L) dla BLP proszę?


Ostatnio edytowany przez Ariakan, 26 Sty 2009, 21:33, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Sty 2009, 21:20 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
Ariakan napisał(a):
JC Krakow napisał(a):
:)) i wiecej nic nie powiem level , jedno zdanie w ostanim poscie dalej aktualne , nie trzeba wierzyc trzeba tylko liczyc ,

aha jak masz tak na oko 6,3/7,9 to mk2 wymiata plus amp do niego 104 i nie trzeba liczyc .

drony i argo nie daja bo jest loot rozrzedzony - czyli im wiecej graczy poluje na malego moba to loot dzieli sie na duza ilosc graczy - przyklad rano jak nie ma duzo graczy mozna dostac dobry loot a pozniej jak zielonych kropek jest wiecej niz czerwonych to loot spada i liczyc mozna tylko na przpadek .
ampy limited np X70 czy 80 jakby cena byla mniejsza( 130 %) tobym kupowal bo daja min dmg na poziomie 50 % , czyli sa lepsze niz 105 i 106 dla poczatkujacego gracza .
wszystkie bronie starego typu zostaly zepchniete na margines bo trzeba utrzymac system i tak jak ariakan powiedzial bronie Limited maja tylko ta zalete ze maja dolny dmg w miare dobry , ale nic wiecej .
JC


Cieżko sie nie zgodzic z tą mądrością - fakt faktem, masa ludzi poluje na Argo, Drony, no i im wiecej poluje tym ciężej o dobry loot - ale zawsze tak było, wszystko tu zależy od dobowego lootpoola na danego moba chyba, nie wiem. Trzeba przyznać jedno blizzowi, konsekwentny jest tylko w kwestii Atroxów - od lat są podporą Calypso w hofach/globach.

A moze ktos zaopiniować ampy (L) dla BLP proszę?

blizzowi ?oj ktoś chyba w wowie za dużo siedzi albo za dużo myśli o sc2/d3 (tak jak ja, nie moge sie doczekać sc2) :P

ampy dla BLP...imo, nie wiem


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Sty 2009, 19:54 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 249
HP: 127
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Dawid Burks Bujak
A ja powiem tak:

Eco to nie wszystko, ale wszystko bez eco to **** :)

Nadal istnieje w grze możliwość profitowania dla średniaków i nie zawsze chodzi o eco. Nie trzeba też być odrazu reselerem. Czasem wystarczy trochę pomyśleć, policzyć, potestować...

Ps. Swoich sposobów na profit puki co napewno na forum nie opiszę :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Sty 2009, 21:56 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
mysle dawid ze masz racje , nawet taki jak ja sredniak jakos sie trzymama , mimo ze nie mam wysokich ATH,hofow ,globali.

ale po ostatnich postach widze ze ludzie wola opisy przyrody , no moze Harry Potera - wcale sie nie dziwie i wcale sie nie oburzam ze tak jest , ale teraz bede chyba wszystkich nowicujszy odsylal gdzies tam w przestrzen i rady odemnie nie dostanie - nie bede usuwal swoich postow :), ze moglby nowicjusz czy ktos pytajacy mial jakis punkt zaczepienia . zreszta kazdy ma swoje doswiadczenie w tej grze .

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Sty 2009, 08:47 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Małe wtrącenie:
Image

Niestety dla pistola wyszła masakra (w/g mnie)...
... jakie tam impy... jakie tam v1.... masher rulez jak na razie... ale o tym w innym odcinku

pozdro


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso