Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 28 Sie 2007, 20:06 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
PART I
Dawno temu, jak byłem młody i pełen zapału do różnych głupot, to ćwiczyłem skok wzwyż. Nie wiem, czy kiedykolwiek tego próbowaliście. Tratanowa bieżnia, poprzeczka, miękki materac. Początek jest łatwy. 40, 50, 60 cm.... spokojnie przeskakuje praktycznie każdy - nawet grubas i niezdara. Potem odpadają powoli słabsi. 100, 110 - to już odrobinkę zdolności wymaga (o ile wzrost odpowiedni..) Dalej idzie coraz trudniej. Jak poprzeczka jest na 130 cm, to osobie która wcześniej nie skakała, nie jest wysportowana - jest bardzo trudno. No i tak dalej - im wyżej - tym trudniej.

Dlaczego o tym piszę w aspekcie EU? Ano, bo myślę, że MA stosuje wobec nas taktykę podnoszenia poprzeczki codziennie tylko o 1 mm. 1mm to śmieszna wysokość do pokonania. Natomiast, gdy poprzeczka wędruje nam codziennie o 1mm w górę, to sytuacja zmienia się bardzo szybko. Niby niedużo, ale po roku to 365mm, czyli 36.5 cm. Kto próbował skakać, ten wie jak wielka to różnica. I z tego powodu coraz częściej widzę słowa: odchodzę, fajnie się z wami grało.

PART II
Jak to się ma do grania? Ano tak, że powoli uber-itemy którerok temu były rewelacją - dziś stają się średniej klasy itemami. Szczególnie jasno widać to w broniach. Ciągle pojawiają się nowe MOCNIEJSZE, wypierając inne, stare. Podobnie zresztą jest w ostatnich miesiącach z apteczkami...

PART III
Dlaczego tak się dzieje? Ano, MA musi z czegoś żyć, zarabiać i jednocześnie się rozwijać. I NIESTETY dla nas personalnie społeczność graczy też się rozwija doskonaląc techniki walki, skille etc. Gdyby wszyscy poprzestawali na waleniu z Jestera D-1 prawdopodobnie korssem było by duuużo łatwiej zyskiwać globy/hof'y :)

PART IV
Co o tym myślę: moim zdaniem czasy skilowania skończyły się definitywnie. Podobnie czasy tych, co TYLKO liczą eco, statystyki i podobne. Jaka droga jest najlepsza? Trudno powiedzieć - sam nie mam pomysłu. Prawdopodobnie czas pokaże.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Sie 2007, 21:58 
Mediocre
Dołączenie:
Czerwiec 2007
Posty: 74
HP: 93
Society: Wolny Człowiek
Nick w grze: Maddox Lantra
TAK......... dla teorii skoczka......:-)
mądre ale chyba każdy o tym wie bardziej czy mniej świadomie. To jest tak jak z sumieniem nawet człowiek który nie został wychowany w społeczeństwie tzw. cywilizowanym, gdy zabije innego człowieka wie że zrobił źle.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 08:13 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 97
HP: 106
Society: Blood & Sand
Nick w grze: Johny Harnas Beegood
abyss napisał(a):
PART I
PART II
Jak to się ma do grania? Ano tak, że powoli uber-itemy którerok temu były rewelacją
- dziś stają się średniej klasy itemami. Szczególnie jasno widać to w broniach.
Ciągle pojawiają się nowe MOCNIEJSZE, wypierając inne, stare. Podobnie zresztą jest
w ostatnich miesiącach z apteczkami...


Jest to bardzo niepokojące. Rosnące wysokości ATH. Spadają ceny niektórych itemów.
To przypomina efekt podobny do deflacji - przewaga podaży nad popytem.
Nowe silniejsze moby. - Żeby nie nudziło sie wyskilowanym awatarom i nie odchodzili z gry.

abyss napisał(a):
PART III
Dlaczego tak się dzieje? Ano, MA musi z czegoś żyć, zarabiać i jednocześnie się
rozwijać. I NIESTETY dla nas personalnie społeczność graczy też się rozwija d
oskonaląc techniki walki, skille etc. [...]


Niestety tak jest i zawsze było. Kwestią otwartą jest jak duża jest pula i kto i ile z tej puli czerpie.

abyss napisał(a):
PART IV
Co o tym myślę: moim zdaniem czasy skilowania skończyły się definitywnie.
Podobnie czasy tych, co TYLKO liczą eco, statystyki i podobne. Jaka droga jest
najlepsza? Trudno powiedzieć - sam nie mam pomysłu. Prawdopodobnie czas pokaże.


Może rozwiązaniem jest comiesięczna wpłata stałej kwoty przez gracza
(abonament). Pytanie czy np. comiesięczna wpłata 200 PED = 20$
pozwala na w miarę przyjemną zabawę i korzystanie z gry.
- Obawiam sie ze nie :(.

Więc może ludzie pomagajmy sobie wzajemnie.
Organizujmy się. Pomagajmy sobie w socach.
Kupą mości panowie kupą. :D
Szukajmy luk w systemie które pomogą nam przetrwać
i wyjść na mały a z czasem i na większy (+)
Czasy przyszły takie że jednostka, a szczególnie początkująca
jednostka ma bardzo utrudniony start.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 08:23 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
harnas napisał(a):
Więc może ludzie pomagajmy sobie wzajemnie.
Organizujmy się. Pomagajmy sobie w socach.
Kupą mości panowie kupą. :D
Szukajmy luk w systemie które pomogą nam przetrwać
i wyjść na mały a z czasem i na większy (+)
Czasy przyszły takie że jednostka, a szczególnie początkująca
jednostka ma bardzo utrudniony start.


Moim zdaniem wręcz odwrotnie. Im więcej osób ma skuteczną "metodę", tym szybciej ona przestanie działać. Droga jest jedna - im więcej osób przychodząc do gry zacznie bez bólu i łatwo tracić wpłacone pieniądze - tym więcej pasożyty (pardon, wyskilowani i doświadczeni gracze) lootów i profitów będą mieli. Ja tego nie wartościuję - że ładnie albo nieładnie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 09:57 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 249
HP: 127
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Dawid Burks Bujak
No cóż wszystko się kiedyś kończy. Ludzka cierpliwość i naiwność też. Nie można bez końca podnosić poprzeczki bo w końcu tych nowych graczy zabraknie i wszystko się posypie... Konkurencja na rynku gier MMORPG też rośnie w siłe. Może znajdzie się inne rozwiązanie np. reklamy. Myślę że nikt by nie miał nic przeciwko jakby w grze pojawiły się rekalmy komercyjnych firm takich jak Coca-Cola czy Nike jakby dzięki temu looty były nieco większe. Takie rozwiązanie powinno zadowolić MA i graczy a i same firmy zamieszczające reklamy z pewnością też by nie straciły.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 10:24 
Mediocre
Dołączenie:
Czerwiec 2007
Posty: 74
HP: 93
Society: Wolny Człowiek
Nick w grze: Maddox Lantra
Sądzę że na reklamach sie nie skończy a reklamy w EU na pewno się pojawią to tylko kwestia czasu , mam nadzieje że już w VU 9 będą takowe i trochę będzie łatwiej przez nie na + wychodzić w czymkolwiek. poza tym możliwe że właśnie na reklamach się nie skończy bo czemu by nie można by było wpuścić firmy NIKE czy PUMA na rynek EU z nowymi zbrojami, czy może firmę Winchester z jakimiś nowymi broniami w taki sposób tez można bardzo ładnie zarabiać i chyba MA już nad tym się zastanawiała tylko czy te firmy zgodzą się wejść w taki pakt, możliwe jest że nie wchodziły do EU z powodu takiego że grafa i w ogóle było zawsze trochę do tyłu ale z VU 9 będzie już bardzo ładnie co może spowodować gwałtowny wzrost zainteresowania EU przez inne firmy które może zobaczą nowy sposób zarobkowania na EU jak nie przez reklamę to przez sprzęt, w SL już jest taka tendencja jest spostrzegana.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 10:39 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 249
HP: 127
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Dawid Burks Bujak
Loko Moko napisał(a):
poza tym możliwe że właśnie na reklamach się nie skończy bo czemu by nie można by było wpuścić firmy NIKE czy PUMA na rynek EU z nowymi zbrojami, czy może firmę Winchester z jakimiś nowymi broniami w taki sposób tez można bardzo ładnie zarabiać


Dokładnie o tym pomyślałem tylko już nie chciałem zbyt daleko się zapędzać. Takie rozwiązanie zwiększy looty a to doprowadzi do wzrostu liczby graczy co z pewnością zadowoli firmy które będą sie w EU rekalmować. To co wyróżnia tą grę od innych MMORPG to real cash economy to właśnie to a nie grafika przyciąga tu ludzi. Nowe VU raczej nic nie zmieni. Dla mnie grafika nie ma kompletnie żadnego znaczenia.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 10:51 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
oj naiwniacy z Was :roll:
żaden poważny, szanujący się, korporacyjno podmiot handlujący realnymi towarami masowymi nie zacznie się raklamować w entropii.

Przyczyny są następujące :

1. Zbyt niska oglądalność reklam (no bo niby ile osób codziennie obejrzy te reklamy ?)
Osiedlowa telewizja satelitarna ma więcej odbiorców niż entopia więc ergo jest powazniejszym partnerem do rozmowy

2. Rozproszenie i nieokreślonośc odbiorców reklamy
Kampania reklamowa ma nazwe kampania bo to dobrze przygotowana ofensywa na umysły klientów. Musi być wiadomo kim Ci klienci są (gdzie mieszkają, ile maja lat, jakie mają preferencje) i co zamierzamy osiągnąć (zainteresowanie nowym produktem, zwiększenie rozpoznawalności marki itp). Gracz entropii nie wiadomo kim jest, gdzie mieszka i co lubi, jak często loguje się do entropii.
Oblukajcie to z waszej perspektywy - sprzedacie coś na alegro czy bedziecie spamować przypadkowe fora internetowe informacją że macie coś do sprzedania (pozdrawiajać słuchaczy radia maryja pragnę zaproponowac nabycie używanej deski serfingowej LUB siema ziomale s8meni mam na zbyciu rajstopy dla kobiet w ciązy reflektujeta ?)

3. Charakter gry.
Jak wiadomo EU to kasyno gdzie ludzie traca pieniądze. Osoba która własnie sfrustrowana wraca z miningu za -500ped i widzi plakat coca-coli niekoniecznie coli się napije za to moze nabrać negatywnych konotacji -> strata ped = coca cola.

Rerasumujac jeśli coś się ma zaczac reklamować w entropii to będzie to produkt wirtualny prawdopodobnie związany z ludzkimi słabościami : pornografia, hazard ew. typowo informatyczny np filmy, mp3 przy czym moim zdaniem łatwiej by byo stworzyć takie własne produkty i użyć EU jako kanału dystrybucji niz przekonywać kogoś że entropia to super miejsce na promocje/sprzedaż produktów (btw pamietacie periodyk entropians jak po grudzie szła jego sprzedaż i dystrybucja ? chyba sobi już z tym pomyslem odpuścili ?)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 11:18 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 249
HP: 127
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Dawid Burks Bujak
Nie zgadzam się z tą opinią. MA posiada dużo danych o ludziach grających w EU i nikt nie jest anonimowy pozatym to żaden problem sprawdzić kto, kiedy i gdzie się logował, gdzie polował czy w ogóle cokolwiek robił. Gry MMORPG to nowość bo istnieją dopiero od kilku lat na rynku i przez cały czas ich popularność rośnie. Choćby w Second Life jest zarejestrowanych ponad 6 mln kont i wcale nie jest powiedziane że Entropia jest na straconej pozycji. Być może poważne firmy jeszcze boją się ryzyka związanego z takimi inwestycjami ale to się pewnie zmieni. To jest zresztą jedyna szansa żeby Entropia mogła przetrwać jako gra REAL CASH ECONOMY. Jak looty będą jeszcze gorsze to NIKT nie będzie w to grał bo niby co to za przyjemność żeby ciągle na minus wychodzić i wpłacać ??? Pozatym słyszałem że podobno MA chce dopuścić do gry chińczyków a jak wiadomo to nie mały rynek i "no looty" czy hasła w stylu "no resources found" raczej ich nie zachęcą. Jedno jest pewne coś się musi zmienić na lepsze lub przynajmniej pozostać na obecnym poziomie bo inaczej myślę że to będzie koniec Entropii.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 11:56 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Dawid19791 napisał(a):
Może znajdzie się inne rozwiązanie np. reklamy. Myślę że nikt by nie miał nic przeciwko jakby w grze pojawiły się rekalmy komercyjnych firm takich jak Coca-Cola czy Nike jakby dzięki temu looty były nieco większe. Takie rozwiązanie powinno zadowolić MA i graczy a i same firmy zamieszczające reklamy z pewnością też by nie straciły.


Przecież to już jest - i to od roku pewnie...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 12:28 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 249
HP: 127
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Dawid Burks Bujak
Może i są ale dotyczą tylko świata entropii a ja miałem na myśli reklamowanie się firm zewnętrznych, niezależnych od entropii i to na większą skalę niż w chwili obecnej. Osobiście nie mam powodów do narzekania w tej chwili ale może to tylko szczęście bo gram dopiero 4 miesiące. Czas pokaże jak to wszystko się skończy. Jakby nie było to MA nie może tej poprzeczki bez przerwy podnosić bo konkurencja nie śpi.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 12:55 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Dawid19791 napisał(a):
Może i są ale dotyczą tylko świata entropii a ja miałem na myśli reklamowanie się firm zewnętrznych, niezależnych od entropii i to na większą skalę niż w chwili obecnej.


Reklamują się wytwórnie filmowe czy producenci słodyczy z realnego świata (np Snickers -na EF było pełno narzekań na uciążliwe reklamy).
EU należy do sieci reklamowej Massive - szczegóły tu: http://www.entropiauniverse.pl/viewtopic.php?t=1405
I właśnie dla tego, że pozwala ona na bardzo dokładne "targetowanie" reklam (nie wiem skąd te teorie Lu_NiX)
- my większości z nich nie widzimy bo nie jesteśmy rynkiem dla większości reklamodawców.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 12:59 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
No wlasnie od roku firmy zewnetrzne maja mozliwosc reklamowania sie w UE. Dlaczego widac tylko reklamy tworzone przez graczy to juz dokladnie wyjasnil Lu. Zadna firma nie bedzie robic kampanii reklamowej w grze w ktora gra kilkanascie-kilkadziesiat tysiecy ludzi.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 13:27 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Rety - przecież napisałem , że są poważne kampanie - ale nie skierowane do nas - polaków bo my nie jesteśmy dla nich rynkiem. Dla tego MY ich nie widzimy - co nie znaczy, że ich nie ma.
One są po prostu dokładnie "targetowane" - bo MA dobrze zna nasze dane i wie skąd sie łączymy.
Jeśli dla was producent Snickersów czy wielkie wytwórnie filmowe to niepoważne firmy - nie mamy o czym rozmawiać.

Aby wyrobić sobie obraz o upierdliwości "nie istniejących reklam nie istniejących firm"
polecam pośledzić kilka wątków na EF:

http://www.entropiaforum.com/forums/sho ... hp?t=46549 - o reklamie http://www.wendys.com/
http://www.entropiaforum.com/forums/sho ... hp?t=78067 - o reklamie http://www.snickers.com/
http://www.entropiaforum.com/forums/sho ... hp?t=78633 - o reklamie http://www.navy.mil/

Były też w entropii reklamy mcdonaldsa, reeboka, axe itp.

Inna sprawa, że chyba nikt nie zauważył jakiejkolwiek różnicy na + w lootach
od czasu wprowadzenia reklam. Entropia ciągle sie zmienia - trzeba się dostosowywać.
Mi na razie się udaje - ale też bywają okresy frustracji i zwątpienia.


Ostatnio edytowany przez ateush, 29 Sie 2007, 14:44, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 14:35 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
abyss napisał(a):
PART I


masz rację, tak się dzieje, nie obliczłem nigdy jak szybko poprzeczka się podnosi, ale imo tak się dzieje

abyss napisał(a):
PART II


a jakiż to uber item stracił ostatnio na wartości?

abyss napisał(a):
PART III


nie wnikam, ale każdy swój rozum ma i kombinuje :)

abyss napisał(a):
PART IV


nie wiem skąd taka opinia, L-kami przecież łatwiej się skilluje

Lu_NiX napisał(a):
oj naiwniacy z Was :roll:
żaden poważny, szanujący się, korporacyjno podmiot handlujący realnymi towarami masowymi nie zacznie się raklamować w entropii.



najpierw zdefiniuj profil tego klienta korporacyjnego, dopiero możesz snuć rozważania, czy warto mu się reklamować w PE, czy nie

gracze EU są bardzo dobrze zdefiniowaną, wąską grupą docelową odbiorców reklamy jeśli się wie co chce się osiągnąć


jedyne w czym się z Tobą zgodzę to zbyt mała grupa docelowa, ale MA nad tym pracuje (właśnie temu celowi służy cały cykl wyjazdów na targi gier)

a żeby sobie nie udawadniać, czy reklama w grach online ma sens, czy nie:

Zakład Energetyczny Gdańsk postawił swoją siedzibę w Second Life. Będzie bulił Lindenom kasę regularnie za virtualną działkę. Wiesz ile osób z rejonu energetycznego gdansk posiada konta w Second Life?


Ostatnio edytowany przez coover, 30 Sie 2007, 14:42, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Sie 2007, 19:22 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Cytuj:
PART I
masz rację, tak się dzieje, nie obliczłem nigdy jak szybko poprzeczka się podnosi, ale imo tak się dzieje

:)

Cytuj:
PART II
a jakiż to uber item stracił ostatnio na wartości?

Nie wyraziłem się dosyć jasno, może trochę za szeroko rozciągając pojęcie uber-item. Pisałem:
Cytuj:
Ano tak, że powoli uber-itemy które rok temu były rewelacją - dziś stają się średniej klasy itemami.
- mając na myśli głownie bronie jak np. AS-147, DOA etc... W wielu wypadkach ZAKUP broni za tt+4k to wydatek przekraczający SPORO miesięczne zarobki (dla POLAKA).
Nie pisałem, że UBER-UBER -ITEMY można kupić za 500 ped :)
Po prostu różnica między super-L'kami a tymi UI nie jest porażająca. Jak NIE BYŁO ELEK - to różnica była dramatycznie duża. To miałem na myśli.

(skile do nich to osobny temat - nie rozwijam)

Cytuj:
PART IV
nie wiem skąd taka opinia, L-kami przecież łatwiej się skilluje


Nie miałem na myśli - że trudniej. Miaem na myśli to, że NIE WKŁADAJĄC KASY (czy to z handlu, wpłat, landów, sklepów czy czegoś innego) do EU coraz trudniej grać na tym samym poziomie. Mówię o "zwykłych" graczach - nie o Tobie :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Sie 2007, 10:31 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
ati jak dokładnie funkcjonuje rynek reklam w EU ? (to znaczy na ile snickers wie że ***** multum ludzi i tak już ***** "We want You" wujka sama :wink:)
to znaczy co reklamowana firma wie o entropii i jakie z tytułu reklam profity ma entropia ?
btw pamiętam jedną polską reklamę i musze powiedziec że to chyba był fejk EU bo nie chce mi się wierzyć że ktoś zaaprobowął reklamę filmu z podtytułem "w kinach już w pyździrniku" :lol:


hehe coov witaj mój bracie w spamie :)
chyba musze oblukać second lajf bo widze że przez WOWa mam zaległości. no ale tak na serio to informacja o tym że niektórzy ludzie są samobójcami nie podważa faktu że ludzie mają generalnie instynkt samozachowawczy.

zgodze się że jeśłi jedna frma przejmie kilkanascie gier online i będzie w stanie pójśc i powiedziec powaznemu producentowi dóbr masowych mamy oglądalnośc 20 milionów osób w europie dziennie to bedzie to już ciekawe (btw wiesz ile osób w europie ogląda w TV reklamę proszku vizir w godzinach wieczornych ja obstawiam ponad sto milionów ludzi)

nie zgodzę się że znasz odbiorcę reklamy (teoretycznie wiesz skąd pochodzi i ile ma lat) ale nie znasz żadnych jego preferencji, ale w sumie sam oglądam sporo nietrafionych reklam wiec moze sie zdarzyć że ktoś uzna że strategia "salwy burtowej" jest najlepsza i wysłuchanie 50 milionów razy przez 50 tysiecy ludzi jakieś reklamy da efekty - tylko jedno ale ile ktoś będzie chciał za to zapłacić ?

pozdro z nieba nad outlandem przesyła druid Lunix


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Sie 2007, 10:48 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Lu_NiX napisał(a):
ati jak dokładnie funkcjonuje rynek reklam w EU ?


Dokładnie... nie wiadomo :) Ale powierzchni reklamowej w EU nie sprzedaje
samo MA - tylko właśnie sieć Massive. I to do niej zgłaszają się reklamodawcy.
Zapewne Massive przedstawia reklamodawcy ogólną przybliżoną liczbę odbiorców
- bez podziału na poszczególne gry i tyle. Pewnie reklamodawcy nawet nie wiedzą o Entropii.
Wiedzą tylko, że ich reklama pojawi się w grach sieciowych i będzie odpowiednio
"stargetowana" pod wzgledem kraju odbiorcy, może i wieku - diabli wiedzą czego.
Chyba więcej da się wyczytać na samych stronach Massive (które niedawno zostało
wykupione przez M$ - tak przy okazji).


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Sie 2007, 13:54 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
hehe nabieram podejrzeń sticte "pixźdirnikowyech"


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Sie 2007, 14:11 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
abyss napisał(a):
Cytuj:
PART II
a jakiż to uber item stracił ostatnio na wartości?

Nie wyraziłem się dosyć jasno, może trochę za szeroko rozciągając pojęcie uber-item. Pisałem:
Cytuj:
Ano tak, że powoli uber-itemy które rok temu były rewelacją - dziś stają się średniej klasy itemami.
- mając na myśli głownie bronie jak np. AS-147, DOA etc... W wielu wypadkach ZAKUP broni za tt+4k to wydatek przekraczający SPORO miesięczne zarobki (dla POLAKA).
Nie pisałem, że UBER-UBER -ITEMY można kupić za 500 ped :)
Po prostu różnica między super-L'kami a tymi UI nie jest porażająca. Jak NIE BYŁO ELEK - to różnica była dramatycznie duża. To miałem na myśli.

(skile do nich to osobny temat - nie rozwijam)


szczerze mówiąc domyślałem się co masz na myśli :P


abyss napisał(a):
Cytuj:
PART IV
nie wiem skąd taka opinia, L-kami przecież łatwiej się skilluje


Nie miałem na myśli - że trudniej. Miaem na myśli to, że NIE WKŁADAJĄC KASY (czy to z handlu, wpłat, landów, sklepów czy czegoś innego) do EU coraz trudniej grać na tym samym poziomie. Mówię o "zwykłych" graczach - nie o Tobie :)


kiepski ze mnie skiller ;), więc tym bardziej nie nadaję się do grupy reprezentatywnej ;)

faktycznie w przeszłości łatwiej było zarobić handlem na darmowe granie, ale z drugiej strony to granie nie było darmowe, bo przecież ktoś musiał za nie zapłacić :)

Lu_NiX napisał(a):
hehe coov witaj mój bracie w spamie :)
chyba musze oblukać second lajf bo widze że przez WOWa mam zaległości. no ale tak na serio to informacja o tym że niektórzy ludzie są samobójcami nie podważa faktu że ludzie mają generalnie instynkt samozachowawczy.


yo spam brada :P


slogan mi rzuciłeś, a ja podałem konkretny przykład :P

a gracze gier online naprawdę nie są grupą docelową dla producenta proszku do prania ;)


Ostatnio edytowany przez coover, 30 Sie 2007, 14:39, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Sie 2007, 14:28 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2006
Posty: 269
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Andrew Naturek Naturat
... za to marynarki wojennej usa juz tak ? :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Sie 2007, 14:36 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
heh znowu pudło :P

na targach w Lispku bardzo duże stoisko miała Bundeswera, piechota, lotnicto i właśnie marynarka wojenna :P

użytkownicy gier są ważną grupą docelową armii


trza się trochę interesować zanim się palnie :P


btw, jakiś czas temu posty automatycznie się łączyły w jeden jeśli pisało się jeden za drugim, teraz widzę, że to ręczna robota, wiem, że Administracja zawsze znajdzie sobie robotę, bo lubi się czuć potrzebna :P ale może by wrócić do automatu? :)


Ostatnio edytowany przez coover, 30 Sie 2007, 14:47, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Sie 2007, 22:20 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Temat rozdzieliłem bo się bajzel robił. Kto chętny dyskutować o armiach wszelakich
zapraszam tu: http://www.entropiauniverse.pl/viewtopic.php?t=3896

coover napisał(a):
btw, jakiś czas temu posty automatycznie się łączyły w jeden jeśli pisało się jeden za drugim, teraz widzę, że to ręczna robota, wiem, że Administracja zawsze znajdzie sobie robotę, bo lubi się czuć potrzebna :P ale może by wrócić do automatu? :)

Tia - i wtedy użyszkodniki marudziły, że nie mogą sobie tematu "bumpnąć"
bo im automat posty łączy... weź tu dogódź...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 31 Sie 2007, 15:03 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
cov
a czego są grupa docelową ? (poza grami mmorpg :lol: )

a jak się ze mną nie zgodzisz to ci taką promocję na landzie urzędzę że sie do revivala ludzie nie będą mogli dopchać :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Wrz 2007, 09:19 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
ateush napisał(a):
coover napisał(a):
btw, jakiś czas temu posty automatycznie się łączyły w jeden jeśli pisało się jeden za drugim, teraz widzę, że to ręczna robota, wiem, że Administracja zawsze znajdzie sobie robotę, bo lubi się czuć potrzebna :P ale może by wrócić do automatu? :)

Tia - i wtedy użyszkodniki marudziły, że nie mogą sobie tematu "bumpnąć"
bo im automat posty łączy... weź tu dogódź...


taaa faktycznie sam kiedyś marudziłem... ale takie prawo klienta :P


Lu_NiX napisał(a):
cov
a czego są grupa docelową ? (poza grami mmorpg :lol: )

a jak się ze mną nie zgodzisz to ci taką promocję na landzie urzędzę że sie do revivala ludzie nie będą mogli dopchać :P



i już sam znalazłeś odpowiedź :P

wiem, że znasz się na promocji, gdybyś miał zamiar pobawić się nieco w PE to ja miałbym jakieś propozycje ;)


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 38 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso