Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Lut 2010, 12:41 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Ostatnio mam toszke wiecej czasu, wiec postanowilem zrobic kilka pozytecznych rzeczy, ktorymi moglbym sie podzielic z Wami :) Pierwsza z nich dotyczy systemu tier, ktory nie zostal jeszcze do konca rozpracowany. Jako, ze jeden z wykrafconych przeze mnie finderow eMINE EMF (L) mial bardzo dobre statystyki Tier Increase Rates postanowilem wlasnie jego uzyc do testow.

Projekt

Tool: eMINE EMF (L), no amplifier

636

Cel 1: odkryc jak Tier Increase Rate wplywa na czas potrzebny do uzyskania tiera (w moim przypadku ile sond potrzebuje zuzyc)

Cel 2: jako pierwszy uzyskac tier 10 dla findera eMINE EMF (L) ;)

Cel 3: podzielic sie wynikami na forum :mrgreen:

Wyniki

Ponizej wykres Tier Increase Rates (z Item Info):

638

Ponizej wykres ile sond zuzylem do osiagniecia kazdego tiera:

639

Cel 1: nie osiagniety - po zakonczeniu projektu nie mam pojecia jak Tier Increase Rate i liczba uzytych sond wplywa na na przyrost tiera. Na podstawie powyzszego wykresu moge stwierdzic tylko, ze osiagniecie tiera 8, 9 i 10 zajelo mi duzo duzo wiecej czasu niz wczesniejszych tierow. W trakcie projektu kopalem takze ore, troche polowalem i krafcilem, ale nie powinno miec to wplywu na wzrost tiera dla eMINE EMF (L), ale kto to wie.

Cel 2: nie osiagniety - ktos mnie ubiegl ;)

640

Cel 3: osiagniety - jak widac projekt jest na forum :mrgreen:

Jezeli ktos chcialby zobaczyc szczegolowe informacje, na ktorej sondzie byl wrost tiera o 0.1 (kilka mi umknelo, ale niewiele, ok. 3-4 na 100) na SendSpace umiescilem plik excela http://www.sendspace.com/file/ginpp5

Dyskusja na EntropiaForum.com (o ile komus bedzie sie chcialo dyskutowac ;)): http://www.entropiaforum.com/forums/min ... -10-a.html


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Lut 2010, 13:03 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
JIIIS napisał(a):
=
Cel 1: odkryc jak Tier Increase Rate wplywa na czas potrzebny do uzyskania tiera (w moim przypadku ile sond potrzebuje zuzyc)


jest to totalny random. TIR raczej traktowałbym jako szansę na zdobycie 0,1 tier podczas użycia przedmioty. Taka drobna podpowiedź.

czyli, np 3000 w TIR, to dajmy na to już z 15% albo więcej trochę. itd


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Lut 2010, 13:28 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Level, ale czy wtedy drugi wykres nie przypominalby wykresu pierwszego? w koncu bylo to te 3000+ "losowan", druga kwestia to chyba kazdy zauwazyl, ze na poczatku tier leci w gore jak szalony, potem juz nie ;) wiec nie do konca jestem przekonany, ze TIR to szansa w losowaniu


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Lut 2010, 13:32 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
jeden mega istotny błąd:

dokonałeś jednej próby, jest niereprezentatywna i nie nadaje się do wyciągania wniosków.

Cytuj:
druga kwestia to chyba kazdy zauwazyl, ze na poczatku tier leci w gore jak szalony, potem juz nie ;) wiec nie do konca jestem przekonany, ze TIR to szansa w losowaniu


nope. U mnie jest to totalny random, widzisz J3s, ograniczyłeś się do własnych wyników :(

Gdybyśmy tak zebrali 100 przedmiotów, to już można by zacząć nad czymś myśleć i liczyć :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Lut 2010, 13:58 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
oczywiscie, ze ograniczam sie do wlasnych wynikow, bo nie ma innych :D

co do 100 przedmiotow to nie wiem, czy masz racje, moze masz :) ale co to za roznica jaki wezme przedmiot, chodzi nam o to, czy wykonujac akcje (tu rzut sondy) szansa na zyskanie 0.1 tier jest powiazana z TIR, w moim przypadku dokonalem 3500+ takich prob (nie jednej jak mowisz, zapisywalem tylko dla jednego przedmiotu) i nie widze liniowego powiazania (moze jest jakies inne znane tylko MA ;)) miedzy TIR a szansa na tier increase (przede wszystkim z powodu tego co dzialo sie przy uzyskiwaniu tier 8, 9, 10 - ogromny wzrost niezbednych prob)

jak wspomniales to jest tylko przemyslenie na podstawie moich wynikow, poki co to sa jedyne wiarygodne zapisy jakie mamy ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Lut 2010, 14:07 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
well, każdy ma też własne zapisy, którymi się nie dzieli + EF


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Lut 2010, 14:13 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
JIIIS, teraz najlepiej byłoby sprawdzić przyrost tierów na itemie który ma Tier Increase Rate zbliżone do siebie na każdym poziomie. Wtedy, porównując z pierwszym wykresem zużycia sond, może uda się określić jaki jest wpływ "TIR-ów" na faktyczną szybkość tierowania przedmiotu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Lut 2010, 21:38 
Inept
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 17
HP: 180
Society: Poltropia
zaraz zaraz, mysle ze jednak te wykresy sa do siebie podobne.... tylko musisz zmienic skale na logarytmiczna.... tak zeby odpowiadalo to mniej wiecej skali wg ktorej rosna normalne skille. wtedy powinny te wykresy do siebie pasowac


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 10:26 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
nie bardzo widze tutaj zastosowanie skali logarytmicznej :) logarytmy o jakich podstawach?


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso