Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 22 Lut 2012, 13:46 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia
Cytuj:
Action Library
New action: Place Item
New actions: Next Target & Previous Target - allows one to cycle through the five closest targets. The creature or avatar targeted depends on certain conditions such as currently
equipped tool, location, etc.

Idle
Human avatars, human NPCs and creatures in an idle state now display animations.

Hair
Some hair styles have been updated with more realistic physics and shading.


Biblioteka polecen
Nowe polecenia:
- Przenies item (ulatwia przenoszenie jakiegokolwiek itemku wczesniej polozonego na ziemi).
- Nastepny Cel, Poprzedni Cel (pozwala przenosic znacznik znad postaci lub moba. W jednym cyklu mozna zrobic to na 5 roznych celach. Jest to uzaleznione od uzywanego itemu i lokalizacji - przyklad: uzywajac Fapa mozna znacznik przenosic na 5ciu roznych avatarach uprzednio zaznaczonych, lub uzywajac broni to samo zrobic na mobach lub avach na pvp).

Bezczynnosc
W stanie bezczynnosci u avatarow, mobow i NPC beda pokazywaly sie rozne animacje (np mruganie oczu itp. jesli cos znajdziecie, zachecam do podzielenia sie z innymi).

Wlosy

Pare fryzur zostalo ulepszonych w celu oddania bardziej realistycznego wygladu.

Cytuj:
Instances
Containers now display a notification when opened.
Distribution of loot found in instances now follows the loot settings active for the team.
Improved UI and expanded summary statistics for completed instances.


Instancje
Otworzony pojemnik bedzie teraz wyswietlal informacje, gdy zostanie otworzony.
Podzial znalezionego lootu bedzie teraz mozliwy do ustawienia w teamie.
Ulepszony interfejs i statystyki po zakonczeniu instancji.

Cytuj:
Bug Fixes

Target markers no longer displayed on top of UI.
Space ship engine effects display properly when in moving backwards.
Forts - Fixed an issue causing players to not be placed at the starting point when the event begins.
Forts - Fixed an issue causing players to not be placed at the starting point when the main power generator is destroyed.
Terminals - Corrected message when trying to equip clothes and armors while having a terminal UI opened.

Known Issues

Avatar hands may display incorrectly in certain situations. This issue will be corrected in the next patch.


Poprawione bledy

Cel znacznika nie jest wyswietlany nad interfejsem uzytkownika.
Podczas ruchu statku kosmicznego w tyl animacja wyswietla sie prawidlowo.
Forty - poprawion blad, ze podczas rozpoczynania sie eventu, gracze byli umieszczani w pozycji wejsciowej.
Forty - po zniszczeniu generatora gracze nie beda umieszczani w punkcie startowym.
Terminale - poprawiono komunikat, kiedy w czasie zmiany ubrania lub armoru byl wlaczony terminal.

Znane bledy
Rece avatara moga sie nieprawidlowo wyswietlac w roznych sytuacjach. To zostane poprawione w nastepnej latce.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Lut 2012, 18:50 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
...a o tym, że niektóre moby, tj. wszelkiego typu, owady, ptaki i roboty atakują już wszystkie pojazdy latające w których znajduje się avatar to już nie wspomnieli ;) myślę, że każdy mob docelowo będzie atakował wszystkie vehicle.. w miarę możliwość tj. te co nie latają to za nami nie polecą :P ale założę się, że pobiegną.

Zapomnieli jeszcze dodać info o znanym błędzie dotyczącym lootu, który po VU nie jest kiepski, a BEZNADZIEJNIE ZAJEBIŚCIE SKUR.WYSYŃSKO ZJE.BANY ;)

to tyle ode mnie w gwoli uzupełnienia informacji nt. VU


Zdrów!


Profil Offline
PostWysłany: 23 Lut 2012, 02:15 
XII napisał(a):
...a o tym, że niektóre moby, tj. wszelkiego typu, owady, ptaki i roboty atakują już wszystkie pojazdy latające w których znajduje się avatar to już nie wspomnieli ;) myślę, że każdy mob docelowo będzie atakował wszystkie vehicle.. w miarę możliwość tj. te co nie latają to za nami nie polecą :P ale założę się, że pobiegną.

Zapomnieli jeszcze dodać info o znanym błędzie dotyczącym lootu, który po VU nie jest kiepski, a BEZNADZIEJNIE ZAJEBIŚCIE SKUR.WYSYŃSKO ZJE.BANY ;)

to tyle ode mnie w gwoli uzupełnienia informacji nt. VU


Zdrów!


czemu tak zawsze negatywnie... Stary czemu, to moje pytanie odnośnie Twojej odpowiedzi... troszeczkę na PM rozmawiam z Tobą i nie jesteś tak negatywną postacią jak tu... Czy to może jest jakaś maska indywidualnej sfery postrzegania gry, czy tez musisz być zawsze przeciw waga pewnych tez/obserwacji/własnych przemyśleń ?


Nie podano
PostWysłany: 23 Lut 2012, 07:39 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
NO ale co ja takiego tam napisałem? :D
Nic groźnego, nic takiego w sumie ;)

Dodałem tylko informację o tym co jeszcze MA wprowadził w tym "tajnym" VU + krótka notka ws lootu ;)

Ja jestem zadowolonym, pogodnym graczem :) który lubi tę grę i tyle :twisted:

...żadna maska, żadna zmiana - jestem taki sam jak w grze :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Lut 2012, 10:06 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia
loot raczej inywidualnie mozna oceniac. wczoraj zrobilem dla testu run ze szponami na krewetach i delikatny plus.
ciekawe jest to co dodales o zmianie aggro w przypadku uzywania pojazdow latajacych...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Lut 2012, 11:58 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
loot jest zazwyczaj sprawa indywidualna, nie zebym sie chwalil, ale mi np. w ciagu ostatniego tygodnia, nawet pomijajac hof z ampow, idzie dobrze jak nigdy w tym roku, czy pod koniec zeszlego, za cokolwiek sie nie wezme jest dobrze (czyli na odwrot niz jest zazwyczaj ;))

a co do VU, to mnie boli, ze nie naprawili kilku misji, ktorych nadal nie da sie robic, przelaczanie targetow jest fajne, mniej musze machac myszka, przyda sie np. jak bede robil rippernapery bo ich tagowanie to wrzod na dupie byl, minus przelaczania targetow, to to ze jest to wstep do hunting botow, ale w sumie to nie jest chyba w EU takie niebezpieczne jak w innych grach, ja bym np miningu z wiekszymi ampami czy hunta nie powierzyl botowi ;)

ogolnie VU takie sobie, po prostu malutki upgradzik z paroma poprawionymi rzeczami i paroma zepsutymi ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Lut 2012, 18:06 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam

Ciekawe jak Ty "12" mozesz byc mentorem , jezeli ta gra jest dla Ciebie "zj....." albo inne epitety pod adresem administratora gry . Mentor wg. mnie ma zachecic do gry, a Ty caly czas w swoich postach tylko zle ,zle i gorzej .
Ciekawe czego Ty uczysz ludzi ktorzy sa twoimi uczniami , ja bym na ich miejscu po przeczytaniu twoich postow ,albo bym zrezygnowal z gry albo powiedzial bym Ci do widzenia i szukal kogo innego mentora

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Lut 2012, 19:19 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
Może sami niech się wypowiedzą... ci którzy są moimi disciplami i ci którzy nie są moimi disciplami... jednym jak i drugim służę pomocą... w przeciwieństwie do MA... którzy to pierd.olą starszych graczy i rucha.ją ich aż miło. JC jeśli Tobie się to podoba to ok.. nie narzekaj, nie marudź i graj dalej... odczep się ode mnie - jeśli Ci się nie podoba co i jak piszę to po prostu mnie nie czytaj i sobie graj. ... aha i jeszcze jedno skoro Tobie tak dobrze idzie to dlaczego nie grasz za często ostatnio? Wpadasz na kilka minut i wypad robisz? Badanie loota i wypad? Graj tak jak ja... ciekaw jestem ile wytrzymasz.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Lut 2012, 22:15 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
XII jest opłacany przez onkurencję :O


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Lut 2012, 16:50 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
JC wpada tylko po to aby przebijać aukcje które licytuje :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Lut 2012, 17:14 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam

przebijam jezeli uznaje ze cena ktora dales jest niska i ktos inny moze cie przebic . Narazie gram sobie, zycie realne jest wazniejsze i wpadam w pzrerwach miedzy praca a spaniem .
JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Lut 2012, 21:28 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
Winni się tłumaczą :P ..jesteś winny! :)

..a po za tym po uj te nerwy? :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lut 2012, 10:30 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2011
Posty: 50
HP: 0
Society: Demony Wojny
Nick w grze: Rikard Abuser Khamulos
Moj avatar po nowym patchu znalazł nowy, duży wygodniejszy sposób siedzenia w pojazdach:

Image

:lol:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lut 2012, 11:55 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
bit_abuser napisał(a):
Moj avatar po nowym patchu znalazł nowy, duży wygodniejszy sposób siedzenia w pojazdach:

[ http://i.imgur.com/URgGw.jpg ]

:lol:

Duma rozpiera :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Lut 2012, 13:53 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Entropia Universe 12.5.1 Release Notes

28 Feb 2012
FIXED ISSUES

An issue causing unusual avatar movements in combat and other situations has been corrected.
An issue preventing estates from being listed on the global auction has been corrected, and Calypso Land Deeds will once again be available.
An issue interfering with the completion of missions involving specific locations which need to be visited has been corrected.
The behavior of the Cosmic Horror space creature has been corrected.
An issue causing unusual display of avatar hands and feet in certain situations has been corrected.
An issue causing data in the PED Flow Center to not display when the interface is first loaded has been corrected.
An issue preventing the use of beauty tools has been corrected.
An issue related to inaccurate indicators when using the Spawn Vehicle action on certain types of terrain has been corrected.
An issue causing an inability to select teleporter objects in certain situations has been corrected.
The sound volume for avatars being hit in combat has been increased.
The size limitation of the friends list has been removed. Note that this may result in some performance issues if the avatar has a very large number of friends.
KNOWN ISSUES

An issue exists when choosing a teleporter via the map list when using mindforce teleport chips. To avoid this, select the teleporter directly on the map instead.
In certain situations animation issues such as hand flickering may arise when using a tool.
An issue exists when clearing the search field in the Achievements interface if the search is not reset. Press enter to properly clear the search field.
An issue exists with coordinates on the radar incorrectly displaying … at the end.
An issue exists with the Client Loader not displaying System Requirements and Specifications info as intended.
An issue exists with incorrect avatar posture while sitting in or entering a vehicle in some situations.


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso