Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 04 Paź 2011, 11:38 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Najważniejsze zmiany:

Przywrócono system mentoringu.

Doświadczeni gracze mogą uczyć nowicjuszy. Aby zostać mentorem należy mieć przynajmniej półroczny staż w grze oraz przynajmniej 15 poziom w jakiejkolwiek profesji. Mentor musi się zarejestrować a uczeń może znaleźć mentora na liście (mentor registry). Zarówno uczeń jak i mentor mogą się nawzajem "wykopać" w dowolnym momencie. Postęp szkolenia jest mierzony na podstawie sumy skilli: Anatomy, Geology i Engineering. Niezbędne jest również zdobycie trzech osiągnięć: Polowanie w team'ie z mentorem, mining i hunting. Na koniec uczeń może ocenić nauczyciela oraz oboje otrzymają prezenty za ukończenie szkolenia.

Zmiany w przestrzeni kosmicznej.

Kosmos został przeskalowany. Dostosowano prędkość pojazdów i zużycie paliwa. Poprawiono grafikę, dodano więcej kosmicznych mobów. Unikanie strzałów w kosmosie będzie dodawało skill do profesji Captain. Wszystkie odległości między bezpieczną strefą Stacji Kosmicznej a planetą pod nią zostały wyrównane. Wszystkie mothershipy i privateery zostaną przeniesione do najbliższej stacji kosmicznej. Dodano znacznik celu mobom w przestrzeni. Wizualizacja ikonki mothershipa na mapie przestrzeni kosmicznej bedzie aktualizowana częściej. Jako pasażer mothershipa, privateera lub jak jesteś na Stacji Kosmicznej możesz zobaczyć na mapie gdzie się ten statek/stacja znajduje w przestrzeni. Trzeba tylko pamietac o zmianie mapy w pasku przewijania. Od teraz pasażerowie zniszczonego privateera będą mieli tylko 10 HP. Posiadacz prawa własności mothershipa lub privateera może wejść na statek bez potwierdzania claima. Naprawiono błąd z celownikiem na mothershipie.

Prędkość Warp
Aby umożliwić podróże na większe odległości wymyślono napęd warp (warp drive device) który można zainstalować w " engineering interface" pojazdu. Napęd będzie się zużywał przy każdym użyciu, niezależnie od pokonanej odległości.
Napęd aktywuje się z siedzenia pilota, wybiera miejsce docelowe, czeka 30 sekund (podczas których na wypadek ataku sekwencja startowa zostanie przerwana) i statek wchodzi w prędkość warp. Podróż warp odbywa się po punktach trasy do miejsca docelowego.

Miny kosmiczne (warp mine)
Aby zatrzymać statek podróżujący w warp można ustawiać miny. Mogą je stawiać mniejsze jednostki i są one aktywne tylko przez pewien czas. Szanse na zatrzymanie przez minę statku lecącego w warp zależą od:
- miejsca postawienia miny,
- poziomu miny,
- poziomu napędu warp statku,
- skilli kapitana statku,
- innych stałych w kosmosie

Ujednolicenie typów amunicji

Light, Medium i Heavy Weapon Cells zostały połączone w jeden rodzaj. Tak samo amunicja BLP.

Pozostałe zmiany

- Ustawienia Teamu w przestrzeni działają teraz prawidłowo,
- Poprawiono błędnie wyświetlająca się datę w wykresie historii cen,
- W strefach PVP nie można już ściągać paska innych avatarów na desktop.
- Wiele innych poprawek...

Pełna treść:
entropiauniverse.com

P.S. Dzięki PL za pomoc!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Paź 2011, 18:51 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
ateush napisał(a):
Light, Medium i Heavy Weapon Cells zostały połączone w jeden rodzaj. Tak samo amunicja BLP.


a miały być fabryki produkujące różne rodzaje ammo...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Paź 2011, 19:46 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
To nadal nie jest wykluczone. Możliwe przecież będzie specjalizowane ammo, np. armour piercing lub z różnymi modyfikatorami (+10 do celności ;) ) itd.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Paź 2011, 02:32 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia
Przeskalowany kosmos = ponad godzine z Calypso na Next Island.
Ciezko sie rowniez przestawic na nowe odleglosci podczas polowania na kalamarnice.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Paź 2011, 23:39 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
ateush napisał(a):
To nadal nie jest wykluczone. Możliwe przecież będzie specjalizowane ammo, np. armour piercing lub z różnymi modyfikatorami (+10 do celności ;) ) itd.


taaaa pewnie dlatego zrobili miejsce na piercingi :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Paź 2011, 23:41 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
PL napisał(a):
Przeskalowany kosmos = ponad godzine z Calypso na Next Island.
Ciezko sie rowniez przestawic na nowe odleglosci podczas polowania na kalamarnice.


jak się siedzi w tej puszcze to się żadnego skalowania nie czuje...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Paź 2011, 00:50 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia
ja mowie o locie w quadzie...


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 06 Paź 2011, 06:42 
Kosmos srosmos, dobrze bo większy ciekawszy dynamiczniejszy. Odnoszę wrażenie ze poprawiono znacznie system "waypoint" i w koncu działa prawidłowo oznaczanie obiektów póki co...


Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso