Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Kwi 2010, 21:41 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Uwaga! Dżungla wokół Krateru Cyclops będzie wkrótce bardziej niebezpieczna ! Służby zoologiczne imperium zaobserwowały zwiększenie ilości gniazd Hiryuu w tym rejonie. Przewidują zwiększenie populacji Hiryuu w okolicy 1 maja. Głodne pisklęta będą odkrywały świat w którym się wykluły a głównym zainteresowaniem będą źródła pokarmu.

Źródło: entropiagateway.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Kwi 2010, 23:54 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
no chyba, ze beda bardzo glodne, bo generalnie to bardzo spokojne ptaszki byly, moze nie, az tak jak turpy :lol: ale malo agresywne ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Kwi 2010, 00:14 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
zalezy od odleglosci j3, sa agresywne, tzn atakuja pierwsze


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Kwi 2010, 12:23 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Martre napisał(a):
zalezy od odleglosci j3, sa agresywne, tzn atakuja pierwsze


wydaje mi sie, ze nieraz jak kopalem i ptaszki byly na wysokim pulapie to moglem spokojnie pod nimi przebiec, albo bardzo blisko ;) natomiast jak sa tuz przy ziemi to wtedy faktycznie sie nie pytaja i gryza :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Kwi 2010, 13:52 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 425
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Loss_AdKos
JIIIS napisał(a):
Martre napisał(a):
zalezy od odleglosci j3, sa agresywne, tzn atakuja pierwsze


wydaje mi sie, ze nieraz jak kopalem i ptaszki byly na wysokim pulapie to moglem spokojnie pod nimi przebiec, albo bardzo blisko ;) natomiast jak sa tuz przy ziemi to wtedy faktycznie sie nie pytaja i gryza :D


Potwierdzam :-) jeszcze mi się nie zdarzyło by Hiryuu latający nade mną mnie zaatakował :-)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Kwi 2010, 14:12 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
no a o czym mowie? wiadomo, ze gdy szybuje wysoko na ziemia, nie pikuju nagle by sie nazrec fragmentami naszego cielska :mrgreen:
ale sa miejsca gdzie lataja dosyc nisko to raz, dwa wystarczy isc w gorki w ktorych szybuja, zeby przekonac sie o poziomie agresji ;)
imo mob ktory atakuje nie zaczepiony, jest mobem agresywnym :)
a poziom agresji moba, to zupelnie inna sprawa :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Kwi 2010, 14:58 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 425
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Loss_AdKos
Martre napisał(a):
no a o czym mowie? wiadomo, ze gdy szybuje wysoko na ziemia, nie pikuju nagle by sie nazrec fragmentami naszego cielska :mrgreen:
ale sa miejsca gdzie lataja dosyc nisko to raz, dwa wystarczy isc w gorki w ktorych szybuja, zeby przekonac sie o poziomie agresji ;)
imo mob ktory atakuje nie zaczepiony, jest mobem agresywnym :)
a poziom agresji moba, to zupelnie inna sprawa :mrgreen:

A dziwisz siÄ™ ? jaki moob CiÄ™ nie zaatakuje jak wejdziesz na niego :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Kwi 2010, 16:15 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
Loss_AdKos napisał(a):
Martre napisał(a):
no a o czym mowie? wiadomo, ze gdy szybuje wysoko na ziemia, nie pikuju nagle by sie nazrec fragmentami naszego cielska :mrgreen:
ale sa miejsca gdzie lataja dosyc nisko to raz, dwa wystarczy isc w gorki w ktorych szybuja, zeby przekonac sie o poziomie agresji ;)
imo mob ktory atakuje nie zaczepiony, jest mobem agresywnym :)
a poziom agresji moba, to zupelnie inna sprawa :mrgreen:

A dziwisz siÄ™ ? jaki moob CiÄ™ nie zaatakuje jak wejdziesz na niego :P

kilka takich jest ;) uciekaja nawet ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Kwi 2010, 17:30 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Martre napisał(a):
Loss_AdKos napisał(a):
A dziwisz siÄ™ ? jaki moob CiÄ™ nie zaatakuje jak wejdziesz na niego :P

kilka takich jest ;) uciekaja nawet ;)


wyjatki potwierdzajace regule ;) pewnie niedlugo wygina :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Maj 2010, 10:24 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
JIIIS napisał(a):
Martre napisał(a):
kilka takich jest ;) uciekaja nawet ;)


wyjatki potwierdzajace regule ;) pewnie niedlugo wygina :mrgreen:


Dokładnie, poumierają z zimna bo MA zabierze im tekstury - tak jak Turpom! :lol:

Swoją drogą to pamiętam, że było/były takie VU gdzie Turpy miały zwiększony poziom agresji i potrafiły atakować. Bez armora youngi zadawały 1 pkt. obrażeń.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Maj 2010, 10:35 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
...a ja tak szczerze nie lubię tego typu "ewentów"... im łatwo dać w pewnym miejscu zwiększony respawn, a gracz niech się męczy mimo kiepskich lootów i ciągłych strat... a zauważyliście, że nie da się zwiać przed "żadnym" (z pominięciem słabych mobów) mobem? ...to też jest bez sensu - oni zmuszają nas do zabijania mobów w różny sposób... na uj mi agility skoro nie daje mi możliwości ucieczki przed np. troxem... jedyny mob przed którym udaje mi się zwiać to krewetka young lub mature no i snable czy combibo... kiedyś przynajmniej moby tak szybko nie biegały :) no i czasami wzajemnie się atakowały - można było to wykorzystać ;) lub fajnie sobie pooglądać walki mocnych mobów... dziś to mamy masówkę, w uj mobów... ahhh n/c trochę powspominałem i zszedłem z tematu :) ale było fajnie... kiedyś.

...no i krew się lała :D ale za to, że grają w nią dzieci musieli zrezygnować - to też bez sensu - bo mogli dać opcję dla pełnoletnich włączającą krew... w ogóle MA wszystko robi bez sensu... :D :D :twisted:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Maj 2010, 10:47 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
XII napisał(a):
zauważyliście, że nie da się zwiać przed "żadnym" (z pominięciem słabych mobów) mobem? na uj mi agility skoro nie daje mi możliwości ucieczki przed np. troxem...


Popieram po raz pierwszy...

XII napisał(a):
czasami wzajemnie się atakowały - można było to wykorzystać ;) lub fajnie sobie pooglądać walki mocnych mobów...


Po raz drugi...

XII napisał(a):
...no i krew się lała :D ale za to, że grają w nią dzieci musieli zrezygnować - to też bez sensu - bo mogli dać opcję dla pełnoletnich włączającą krew...


I po raz trzeci!

Fakt, tutaj MA dało cielska na całej linii.


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 99 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso