Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 11:10 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
PLANET CALYPSO CONTENT RELEASE 2010|01

Informacje nt. ponownego zasiedlania

Zima na Calypso dobiegła końca. Zakończyły się opady śniegu i usunięto świąteczne choinki.

Nastąpiła erupcja starego uśpionego wulkanu w okolicy Cyclops. Eksplozja nie spowodowała wielu zniszczeń z wyjątkiem zapadnięcia się części starego kontynentu (z polem golfowym...).

Zmiany geograficzne nie są jedynymi konsekwencjami erupcji. W okolicy pojawiło się dużo ryb, włączając nowe gatunki. Prawdopodobnie takie zagęszczenie utrzyma się przez pewien czas więc lokalne władze uprzedzaja przed kąpielą w tych rejonach.

Okoliczna fauna i flora również uległa zmianom. Populacja Proteronów zmniejszyła się, pojawiły się Hiryuu. Na Ametherze dostrzeżono Trilomity. Powróciły Feffoidy, Maffoidy oraz Muluk-Hir. Prawdopodobnie wybudziły się z zimowego snu.

Aby ułatwić kolonistom osiedlanie na Calypso administracja wprowadziła Podstawowy Program Szkoleniowy dla nowych przybyszów. Mission Broker pojawił się w Port Atlantis i Swamp Camp gdzie będzie wprowadzał nowych kolonistów w świat Calypso.

Nowe funkcje

Wstępna wersja systemu misjii/questów.

Postać rozdająca zadania (misje) znajduje się w Port Atlantis ma do zaoferowania 5 początkowych questów. Jest to wersja próbna systemu misji/questów!

Zaczynamy (tj. FPC zaczyna) od zaimplementowania pięciu bardzo prostych misji, nie tylko aby samemu nauczyć się korzystać z tego systemu, ale także żeby służyły one jako wprowadzenie do gry dla nowych. Dodatkowo, misje te będą stanowiły podstawę do dyskusji na temat dalszego rozwoju systemu. Gdy ukończysz dostępne zadania, prosimy o poświęcenie chwili na wypełnienie ankiety dotyczącej systemu questów.

W tej chwili interfejs systemu misji składa się z okien dialogowych które otwierają się po kliknięciu obiektów, okna dziennika misji które pokazuje nasze postępy (ikonkę otwierającą to okno można znaleźć w Action Library) oraz komunikatów które pojawiają się w lewym górnym rogu ekranu w trakcie wykonywania questów.

Zamierzamy poprawiać interfejs systemu misji. Np. obiekty na których trzeba wykonać zadania będą bardziej wyraźnie oznaczone, punkty orientacyjne i cele zaznaczone na mapie i widoczne na radarze.

Poprawki terenu

Dokonaliśmy poważnych zmian w rejonie Cyclops pomiędzy East Scylla Mountains a Fort Troy. Rejon ten nie tylko wygląda dużo lepiej niż dotychczas ale jest też lepiej zoptymalizowany pod względem wydajności. Jakość i wygląd tej okolicy jest naszym minimum jaki chcemy osiągać podczas kolejnych aktualizacji obszarów.

Niektóre Land Area i Outback Landy na Ametherze zostały również poprawione.

Naprawione problemy

* Miejsca startowe dla nowych - podczas pierwszego pojawienia się na Calypso koloniści rozpoczną przygodę w miejscach i wg poniższej kolejności:
1. Port Atlantis
2. Cape Corinth
3. Fort Ithaca
Jeśli serwer w Port Atlantis będzie pełny - kolonista pojawi się w Cape Corinth itd.
* Dodano Trilomity na Ametherze
* Poprawiono opłaty centrum handlowym Deer Mall.
* Ogólne poprawki na obszarach Land Area.
* Poprawiono ilości stworzeń przy Swamp Camp i na drodze do Port Atlantis.
* Naprawiono streaming audio w CND Control Room.
* Ogólne poprawki błędów.
* Wprowadzono ulepszenia do nieruchomości zakupione przez uczestników.
* Obszary Land Areas, sklepy (Shops) i Shopping Booths naprawione.


Entropia Universe 10.8.0 Release Notes

Nowe funkcje

* Wprowadzono wstępną wersję systemu questów/misji.
* Przywrócono system siadania na krzesłach.
* Przywrócono Beauty system.
* Przywrócono efekt podziemnej eksplozji podczas kopania..

Zmiany w enhancerach

* Naprawiono błąd wyświetlający niewłaściwą głębokość finder'a przy założonym enhancerze.
* Naprawiono Weapon Economy Enhancer.
* Naprawiono skill modification heal enhancer.
* Przedmioty z dołączonymi enhancerami nie są dozwolone jako składniki do tier'owania lub jako drugi przedmiot.

Inne zmiany

* Naprawiono aktualizacje informacji o society w society terminal.
* Naprawiono teleportację na CND.
* Naprawiono błąd z podglądem przy kolorowaniu/teksturowaniu mebli.
* Naprawiono automatyczne używanie przedmiotów (Auto Mode).
* Naprawiono błąd aktualizacji radaru przy zmianie jego trybu.
* Naprawiono błąd z teleporterami będącymi zbyt daleko.
* Naprawiono błąd związany z resetowaniem grafu wartości rynkowej.
* Naprawiono dźwięk stąpania Cornundacaudy.
* Zmieniono możliwość obniżania własnego poziomu HP do 1 punktu minimum.
* Poprawiony filtr chatu.
* Poprawiono wyświetlanie pozostałej ilości amunicji.
* Poprawiono niektóre problemy graficzne i animacje.
* Poprawiono schodzenie z wzniesień.
* Automatyczna pozycja "AFK" po 5 minutach nieaktywności.
* Ukash obsługuje dodatkowe waluty.
* Poprawione grafiki magazynków z amunicją (BLP ,Rocket,Laser).
* Poprawiony wygląd, interaktywność i wydajność różnej roślinności.

Zmiany dotyczące interfejsu

* Poprawiona lokalizacja kategorii dla enhancerów na Aukcji i w Inventory.
* Poprawione wyświetlanie liczb ilości amunicji.
* Poprawiono błąd z wyświetlaniem parametrów armor platów w informacjach o przedmiocie.
* Poprawiono błąd z przełączaniem pomiędzy informacjami o przedmiocie przy różnej ilości informacji.
* Poprawione długie podpowiedzi (tips) do przedmiotów.
* Dodano automatyczne odpowiedzi w przypadku wysyłania wiadomości prywatnych do osób nieaktywnych.

Dodatkowe informacje

* Pliki pak z terenem zostały podzielone na mniejsze aby usprawnić pobieranie aktualizacji i instalację. Zwiększyło to rozmiar aktualizacji 10.8.0. Przepraszamy za utrudnienia.

Znane błędy

* Działa na wieżyczkach nie posiadają animacji ani błysków wystrzałów.

Źródła:
www.planetcalypso.com
www.entropiauniverse.com
Ankieta nt systemu misji/questów:
survey.planetcalypso.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 12:25 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Aktualizacja wygląda na naprawdę sporą (już można pobierać)- przy łączu 4mbit zapowiada się na ponad godzinę ściągania.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 12:45 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
dosc duzy skok w buildzie


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 13:33 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
A więc mamy prezent walentynkowy i pierwszy quest: znajdź swamp camp :)
622


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 13:45 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
aaaaaa nagroda to zaznaczenie na stałe TP na mapie ? :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 13:46 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Nie - 10 butli sweatu :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 13:49 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
świetny quest - teraz nooby nie będą mi się plątać pod nogami :mrgreen:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 14:03 
Poor
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 27
HP: 247
Society: BlackAngels HQ
Nick w grze: Adrelina Tasior`ek Unknown
Jak jakas misje zaczac?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 14:12 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ach, egzamin zdany, słoneczko świeci, w domu czekał update EU/PC... i to nie byle jaki! Pierwsza wersja długo oczekiwanego systemu misji (czy jak kto woli: bordowych questów ;) ), sporo miłych poprawek (w tym m.in. przebudowany teren dookoła East Scylla Mountains), nowa, całkiem ładna grafika na oficjalnej stronie Planet Calypso, pierwsze sensowne kroki w stronę rozdzielenia Entropia Platform i naszego colonist mmo PC. Mniam.
Jedynie prędkość pobierania aktualizacji o połowę mniejsza od oczekiwanej ale i tak za godzinkę będę już mógł zobaczyć na żywo. To w Entropii lubię najbardziej, update'y. :) Btw. zauważcie, że MA/FPC (no i my też się dostosowaliśmy :P) odeszło od nazwy Version Update czyli naszych kochanych VU. Teraz mamy EU Release oraz PC Content Release (patrz: zapowiedź aktualizacji).


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 14:41 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
bleeeee VU to VU :) MA chrzani ostatnio te updaty :) kiedyś było fajniej :) teeeee popołudniowe oczekiwania na uruchomienie serwerów :D ahhhhh


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 16:09 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
CvX! napisał(a):
Ach, egzamin zdany, słoneczko świeci, w domu czekał update EU/PC... i to nie byle jaki! Pierwsza wersja długo oczekiwanego systemu misji (czy jak kto woli: bordowych questów ;) ), sporo miłych poprawek (w tym m.in. przebudowany teren dookoła East Scylla Mountains), nowa, całkiem ładna grafika na oficjalnej stronie Planet Calypso, pierwsze sensowne kroki w stronę rozdzielenia Entropia Platform i naszego colonist mmo PC. Mniam.
Jedynie prędkość pobierania aktualizacji o połowę mniejsza od oczekiwanej ale i tak za godzinkę będę już mógł zobaczyć na żywo. To w Entropii lubię najbardziej, update'y. :) Btw. zauważcie, że MA/FPC (no i my też się dostosowaliśmy :P) odeszło od nazwy Version Update czyli naszych kochanych VU. Teraz mamy EU Release oraz PC Content Release (patrz: zapowiedź aktualizacji).

boże CvX...jak tak słodko mają wyglądać twoje posty to przestane odwiedzać forum:P gdzię tu powah, gdzie EV1L ?! gdzie tu męskość ?! :shock: jesus christ, jakiś bełkot niespełnionego chłopaka :ohh:

eh

jeżeli tak mają wyglądać questy, to niech je usuną w cholerę, bo nie widzę sensu podniecania się kolejnym uzależniaczem dla nudzących się, gdzie nagrodą jest 10 butli sweata...


update jak każdy, nie za wielki, kwestia łącza

ten prezent...nie no...zajebiste...widać, że przyjęcie Skam do team, ma swoje następstwa. Dokąd to wszystko zmierza :(
pierwsze co zrobie po zalogowaniu to wypier... ten denny prezent (serudszko)... love is for the weak.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 16:18 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
jest w tym VU kilka rzeczy, ktore moga sie przydac, AutoUse np. ktory mi sie notorycznie zacinal

Cytuj:
* Changed to only being able to decrease own health to 1 point minimum.


znaczy sie nie mozna sie juz bedzie zabic np. na PVP? :mrgreen: ciekawe ktory z PKerow podsunal MA ten pomysl, przyznac sie! ups, my nie mamy PKerow :mrgreen:

Cytuj:
* Added automatic response if sending private message to other avatar that is away from keyboard.


mam nadzieje, ze bedzie to mozna wylaczyc, nie lubie autoresponderow


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 16:20 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
JIIIS napisał(a):
znaczy sie nie mozna sie juz bedzie zabic np. na PVP? :mrgreen: ciekawe ktory z PKerow podsunal MA ten pomysl, przyznac sie! ups, my nie mamy PKerow :mrgreen:

Jest kilku ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 16:34 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
~1,8 GB to całkiem spory update (wg Marco - nie mierzyłem :P )
Obecne questy to dopiero początek - w ciągu kilku tygodni ma być wysyp.
I ciekawostka - po wykonaniu questów dostaje się czapkę z daszkiem i ponoć wzrasta stamina !
Jako nagrody nie można się raczej spodziewać przedmiotów o jakiejkolwiek wartości tt.
Obawiają się tworzenia setek avków, kombinacji, "farmienia" itp.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 16:35 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
MarO napisał(a):
JIIIS napisał(a):
znaczy sie nie mozna sie juz bedzie zabic np. na PVP? :mrgreen: ciekawe ktory z PKerow podsunal MA ten pomysl, przyznac sie! ups, my nie mamy PKerow :mrgreen:

Jest kilku ;)


na emeryturze? ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 16:44 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
hmmm rośnie stamina.... czyżby nasze avki pomału zaczynały się męczyć ?:> np. biegiem? ...to mozna się niedługo spodziewać napoi energetycznych ? :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 16:46 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
to niech już rośnie skill i dają itemy z zero tt ale unl.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 16:51 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
MA nigdy nie da nic od siebie coś wartego samo z siebie bo to przeczy "entropii" jedynie mogą coś dać z wartością 0.00 a za co zapłaci inny gracz... pod zasady entropii nawet loot nam dostosowali, wsadzając "itemy" do środka heh szkoda, że nie mogą tak od razu dawać itemów z 0.00 TT a mówię wam MA by tak chciał, żeby każdy item który jest w loocie miał wartość 0.00 - wtedy nie byłoby sensu wrzucać ich do TT jedyne wyjście to sprzedaż do innego gracza - być może za kilka lat MA tak zrobi :D likwidując TT całkowicie..


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 16:55 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
dostaje sie 2x 10 sweatu (z tymze ze trzeba jeszcze 20 zebrac), czapke o 0 TT (trzeba do RT wrzucic aby ja nosic) i na koniec 1 pkt staminy. Sprawdzone


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 16:57 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ech level, wiem, że dla twojej emo-duszyczki pozytywne nastawienie jest kompletnie obce, ale niektórzy się czasami cieszą różnych rzeczy. :P

Co do questów. To jest wersja testowa. Taka miała być i już. Jak by dali tylko zapowiedź ze screenem to narzekałbyś, że guziki w okienku nie działają? :P Co do nagród: wcześniej za odkrycie swamp camp nic nie dostawałeś, teraz dostajesz symboliczną nagrodę. Nie, nie musisz wykonywać tych zadań.

@rozmiar paczki: jest większy niż powinien bo znowu mieszali z podziałem terenu i znowu trzeba było ciągnąć to samo praktycznie.

@prezent: tak, tak. Skam zaprojektowała ten prezent, w następnym updacie PC dojdą kucyki i różowa broń.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 18:00 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2200
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
A co mnie najbardziej zaciekawilo w calym update? to:
Cytuj:
* Fixed sound for Cornundacauda walk.

Jaki dzwiek byl wczesniej? I czy kreweta podczas chodzenia wydajew ogole jakis dzwiek..? :P


Ostatnio edytowany przez ateush, 18 Lut 2010, 18:18, edytowano w sumie 1 raz
Przeczyszczono


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 18:23 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
Cytuj:
A co mnie najbardziej zaciekawilo w calym update? to:

Cytuj:
* Fixed sound for Cornundacauda walk.

Jaki dzwiek byl wczesniej? I czy kreweta podczas chodzenia wydajew ogole jakis dzwiek..?


takie cos jakby kwiczenie bylo


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 18:24 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Tasior`ek napisał(a):
Jak jakas misje zaczac?

Podejść do Mission Brokera i zaakceptować zadanie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 19:26 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
naprawili bug z finder+enhanter :)

http://www.entropiaforum.com/forums/min ... ost2315185
1149m na VRX3000 z 2 enhanterami, w końcu :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 21:09 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Cytuj:
2. Cape Corinth
3. Fort Ithaca


beznadziejny pomysl, zamiast dawac nowych blizej cywilizacji, blizej latwych mobow na poczatek

PS. to ze niektorzy nowi do tej pory ladowali na TI mozna dodac do "TI conspiracy theory" ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 21:25 
Unskilled
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 150
HP: 0
Hmm......"
JIIIS napisał(a):
beznadziejny pomysl, zamiast dawac nowych blizej cywilizacji, blizej latwych mobow na poczatek

...ja to mam pecha , bo jak spotkam "nowych " w pomaraćzkach , sorry obecnie to w "saperkach "chyba. To i owszem avatar jest nowy ale, po sposobie poruszania się avkiem , wypowiedziach to stanowczo twierdzę ,że od ponad 2 lat nie spotkałem na swej drodze "rasowego" newbie. ....he he


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2010, 22:29 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
pewnie nie bywasz np. w TI Castle ;) tam wyraznie widac zagubionych nowych :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 00:00 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Cała zawartość aktualizacji przetłumaczona.
Pojawiło się nowe subforum w dziale Poradniki oraz pierwszy na szybko zrobiony poradnik do aktualnych misji.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 06:55 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 266
HP: 149
Society: DASK
Nick w grze: Slawek Buzz Buzzard
Teraz w HOFach jest napiane gdzie został trafiony (np, Club NEVERDIE).


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 09:25 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
tja, bo neverdie kupił nazwe z globalach i hofach.

kilka landów ma też własne TP, lista na EF.

reasumując...szkoda, że po zakupie opcji dla landownera, jej implementacja następuje dopiero przy VU...moim skromnym zdaniem, po uzgodnieniu wszystkiego, powinno się to odbyć natychmiast.

tutaj lista opcji:

viewtopic.php?f=3&t=5904
""Osiągnięcia" (Achievements)

* Własny komunikat na chacie o HOF-ie/globalu na LA, np. "John Smithy Smith killed a creature (Atrox Guardian) worth 100 PED at the Hunters Paradise land area." - 25 000 PED"

poinno to być przypięte, a dwa...MA/FPC tez powinno to mieć w widocznym miejscu na stronie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 10:21 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
XII napisał(a):
hmmm rośnie stamina.... czyżby nasze avki pomału zaczynały się męczyć ?:> np. biegiem? ...to mozna się niedługo spodziewać napoi energetycznych ? :D


A ja zawsze chciałem to w EU mieć. Stamina spada (bieganie, obciążenie) i można tylko chodzić dopóki się nie zregeneruje. Oczywiście jakieś energy boosty (może owocki do tego by się przydały) czy MF do szybszego podładowania. Wiem, wiem... usrałoby to życie głównie minerom, ci co dużo biegają na huntach tez nie byliby szczęśliwi. Co nie zmienia faktu, że nadal popieram taki pomysł - dodaje realizmu a i widzę wtedy więcej pola do popisu dla pojazdów.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 10:30 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
również popieram ten pomysł. wniesie to dużo w walki pvp


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 10:36 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
Wyślę dziś suppa z taką propozycją :) ciekawe co mi odpiszą...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 10:45 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
XII napisał(a):
Wyślę dziś suppa z taką propozycją :) ciekawe co mi odpiszą...


Ja również nie omieszkam wysłać. I mam nadzieje, że jeszcze sporo osób zrobi to samo, może to wystarczy, żeby chociaż rozważyli taką ewentualność...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 12:04 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Level napisał(a):
MA/FPC tez powinno to mieć w widocznym miejscu na stronie.

Dodali (jeszcze przed ostatnimi zmianami na stronie) zakładkę "Opportunities": http://www.planetcalypso.com/opportunit ... velopment/
Hasło trochę enigmatyczne, ale przynajmniej nie schowali tego głęboko na stronce.

@XII, jedzenie i napoje były na tej roadmapie sprzed kilku lat, więc ten pomysł nie jest im obcy. ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 12:31 
Unskilled
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 150
HP: 0
XII napisał:
hmmm rośnie stamina.... czyżby nasze avki pomału zaczynały się męczyć ?:> np. biegiem? ...to mozna się niedługo spodziewać napoi energetycznych ? :D

Hm...

Pomysł z jednej strony " do bani" .ale my na to nie mamy wpływu na to co devsi wymyślą , ale jeżeli chcą odblokować staminę , to się równa wprowadzeniem jakiś tam regenerujących płynów ,żarcia etc. a to wiadomo że nie za darmo .Ciekawi mnie jak rozwiążą np ,taką sytuację na PvP. ( nazwę to -pospolite ruszenie) Zbiera się dajmy na to 50-100 graczy w samych gaciach i na przykład,ze scyzorykiem w ręce no i atakują jakiegoś uber PvP z każdej strony , Jeżeli spadek staminy będzie wybalansowany to teoretycznie żaden skill nie powinien działać i "gośc " nie ma szans i musi paść jak mu stamina spadnie do zera i można...zlotować? ....he he


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 12:41 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
EDO napisał(a):
XII napisał:
hmmm rośnie stamina.... czyżby nasze avki pomału zaczynały się męczyć ?:> np. biegiem? ...to mozna się niedługo spodziewać napoi energetycznych ? :D

Hm...

Pomysł z jednej strony " do bani" .ale my na to nie mamy wpływu na to co devsi wymyślą , ale jeżeli chcą odblokować staminę , to się równa wprowadzeniem jakiś tam regenerujących płynów ,żarcia etc. a to wiadomo że nie za darmo .Ciekawi mnie jak rozwiążą np ,taką sytuację na PvP. ( nazwę to -pospolite ruszenie) Zbiera się dajmy na to 50-100 graczy w samych gaciach i na przykład,ze scyzorykiem w ręce no i atakują jakiegoś uber PvP z każdej strony , Jeżeli spadek staminy będzie wybalansowany to teoretycznie żaden skill nie powinien działać i "gośc " nie ma szans i musi paść jak mu stamina spadnie do zera i można...zlotować? ....he he


Jakby nie patrzeć to i teraz 100 graczy ze scyzorykami powaliłoby tego ubera ;)

Ja tu myślałem tylko i wyłącznie o wpływie staminy na prędkość poruszania się. Bogaci będą biegać i używać itemy/MF regenerujące staminę, biedni lub oszczędni będą czekać aż sama wzrośnie - tak jak teraz jest z TP chipami. Jedni biegają bo oszczędzają te kilka pec za skok, inni się tym nie przejmują.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 15:46 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
EDO napisał(a):
Pomysł z jednej strony " do bani" .ale my na to nie mamy wpływu na to co devsi wymyślą


w MA to raczej nie devsi wymyslaja, a ich ksiegowi i balancing managerzy :lol:


Profil Offline
PostPost został usunięty przez ateush 19 Lut 2010, 16:44.
Powód: Nie na temat i to co zwykle :(
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 16:49 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2200
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Sivy napisał(a):

Jakby nie patrzeć to i teraz 100 graczy ze scyzorykami powaliłoby tego ubera ;)

Ta,glownie lagiem :P


Co do udziwniania z ta 'spadajaca stamina'' i koniecznoscia odpoczynku,to jestem stanowczo przeciw. Nie potrzebuje realizmu w grach mmorpg :P No ale moje zdanie i tak sie nie liczy,skoro nie gram ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 17:36 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Czemu Ela? Opinia jest jak dupa - każdy ma swoją. I Twoja opinia również się liczy... tylko trochę mniej :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 22:04 
Unskilled
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 150
HP: 0
HM..tylko buzz zwrócił uwage na ważną rzecz w tym update a mianowice ,że w Hof'ach jest napisane gdzie został trafiony
tym "genialnym " posunięciem udupili :
-właścicieli landów - bo muszą wywalać dodatkową kasę na reklamę ( bo znając życie bez reklamy na landzie będzie można zlotowac tylko ...dung)
- hunterów i minerów - żaden hunter ani miner nie lubi się chwalić gdzie mu akurat " sypie " coby nie mieć za 15 minut parę zielonych kropek na radarze ...he he


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 22:29 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
EDO napisał(a):
HM..tylko buzz zwrócił uwage na ważną rzecz w tym update a mianowice ,że w Hof'ach jest napisane gdzie został trafiony
tym "genialnym " posunięciem udupili :

To jest wybór właścicieli landów (była już o tym mowa - Level pisał w tym temacie) - oprócz teleportów mogli sobie wykupić za 25000 PED nazwę swojego landu itp która będzie się pojawiała przy HOFach.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 22:31 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
prosze czytac cały temat a nie ignorować moje posty

na chwile obecną tylko CND i LA40 mają wykupione nazwy

moim zdaniem super opcja i w tym kierunku powinno to zmierzać, z racji ogromnej ilości landów


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 22:42 
Unskilled
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 150
HP: 0
Hm...a moim zdaniem " do czterch liter ta opcja".Powinni się liczyć bardziej z hunterami i minerami bo z nich mają największy przychód , chyba że chca coby część hunterów i minerów zajęła się craftingiem ...he he


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2010, 23:04 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 116
HP: 155
Society: Task Force
Nick w grze: Tomek Strix Strix
ja również uważam ,że pomysł jest świetny, zawsze byłem zwolennikiem "aktywnego marketingu" ,a nie na spamowaniu ef.com czy innych forów reklamami swojego LA albo eventami. A tak, jak widzisz np : że x globów pada na danym Landzie, z zasady myślisz "a może i ja tam trafię" i idziesz przepalać swoje pestki/bombki/sondy. Jak dla mnie bomba pomysł. Na pewno tędy droga, bo o ile ludzie wolą unikać tych 4-5% podatku z lootu, o tyle takie zagranie może ich tylko do tego zachęcić.

A co do ukrywania swoich terenów miningowych...no kurczaki, globa/hofa możesz trafić wszędzie, możesz też iść na Eudorię i wtedy jesteś przyczajonym globującym :mrgreen:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2010, 06:26 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 60
HP: 120
Society: The Firm
Czy to w tej poprawce czy wcześniej weszła możliwość konfiguracji dodatkowych klawiszy myszy? Bo dopiero dzisiaj zauważyłem.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2010, 09:41 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Według mnie pokazywanie gdzie co padło jest bez sensu. W ten sposób każdy
kto włożył sporo pracy w ustalenie sobie jakichś terenow będzie tracił.
MA chyba lubi tych którzy nie liczą sie z ECO i walą gdzie popadnie
taka doraźna reklama będzie powodowała że pójdą na land tam gdzie akurat
coś wypadło. Być może MA sie to opłaca, bo nie wiem kto generuje większy
zysk, ten kto poluje rozważnie minimalizując straty, czy ten kto gra "przypadkowo".
Coś mi sie wydaje ze jednak ten drugi.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2010, 09:59 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
pojawianie sie na czacie nazwy landu ma tez jeden plus, bedzie widac, ktore landy sa bardziej uczeszczane (za jakis czas na trackerze pojawi sie pewnie lista np. TOP10 lands), wlasciciele landow beda musieli sie postarac i zadbac o swoje landy, o ich promocje (eventy, niskie podatki, itp., Ci co maja dobre DNA nie musza sie bardzo promowac ;))

Ain napisał(a):
Czy to w tej poprawce czy wcześniej weszła możliwość konfiguracji dodatkowych klawiszy myszy? Bo dopiero dzisiaj zauważyłem.


bylo wczesniej :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2010, 12:29 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
no i zmiana będzie na korzyść/niekorzyść ownerów który land uczęszczany zdrożeje który mniej spadnie imo


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2010, 12:51 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Chudy napisał(a):
no i zmiana będzie na korzyść/niekorzyść ownerów który land uczęszczany zdrożeje który mniej spadnie imo


dokladnie, dlatego powinno to zmusic LA ownerow do zadbania o swoje landy, poki co to niektorzy tylko sciagaja podatki i nic wiecej nie robia lenie :mrgreen:, takie landy wlasnie powinny tracic na wartosci, z drugiej strony minusem dla LA ownerow jest to, ze musza wydac te 25k, zeby ich info sie pojawialo na chacie, Ci ktorzy ledwo wiaza koniec z koncem nie beda mogli sobie na to pozwolic, co stawia ich na przegranej pozycji


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Lut 2010, 07:08 
Mediocre
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 82
HP: 144
Society: P.L
Nick w grze: Pawel Modras Modras
Z drugiej strony MA trochę pokazuje gdzie co leci ja zawsze miałem przekonanie że większość Hof-ów pada na CND co widać !!! Więc promocje na pewno będzie miało a do czego to idzie tylko do zarobku !! Myślę że CND nie przebije póki co żaden land !!! A na pewno nie w kopaniu !!!


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Lut 2010, 11:19 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
i po co krzyczysz ? :D przecież to co napisałeś to było jasne jak słońce już wcześniej. Moim zdaniem pomysł dobry ale tylko dla osoby posiadającej "reklamowaną" nieruchomość bo jeśli komuś dobrze idzie i sadzi globa za globemb lub hoda za hofem i każdy może to zobaczyć to nie minie chwila a w tym miejscu pojawi się kilku dodatkowych amatorów "profitowania" i nagle wszystko się kończy dla każdego - to nieuniknione. Może zawile to napisałem ale wiadomo o co chodzi, prawda? :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Lut 2010, 14:59 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 552
HP: 88
Nick w grze: Nie pamiętam.
no jak niewiadomo oco chodzi to chodzi o pieniądze


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso