Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lut 2010, 18:04 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Nowy system questów na Calypso ma się nazywać "Assignments" (najodpowiedniejsze tłumaczenie to pewnie "zadania"). Ma umożliwić płynniejsze tworzenie związku graczy z historią dziejąca się na Calypso, dające poczucie związania gracza z dziejącymi się wydarzeniami. Będzie też dodatkową formą wprowadzania gracza w ekonomię Calypso.

Wstępna wersja z kilkoma tylko zadaniami ma się pojawić w połowie lutego. Będzie wówczas dostępna ankieta i FPC będzie zbierało opinie i reakcje społeczności na temat tego systemu.

Na początku zadania będą przeznaczone dla nowych i mniej wyskilowanych graczy. Oczywiście będą one dostępne dla wszystkich - jednak ich charakter będzie nastawiony na nowych. Z czasem pojawią się też zadania bardziej zaawansowane.

Źródło: www.entropiagateway.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lut 2010, 18:37 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
a jakie nagrody ? co ma dostać gracz za wykonanie misji i czy można je brać tylko raz/tylko raz na dobe/tylko raz na tydzień/ile się chce ?

też mi news :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lut 2010, 19:16 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
jak dla mnie to robia zle, ze na poczatku questy beda dostepne tylko dla nowych graczy, ktorzy i tak sa przytloczeni gra na poczatku, doswiadczeni mogliby pewnie powiedziec cos wiecej, czy sa one dobre i czy sie sprawdza dla nowych graczy, no ale od czego jest drugi avek (np. siostry, zeby nie bylo zadnych podejrzen :D)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lut 2010, 19:19 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Zadania będą dla wszystkich - jednak będą miały dość "nubowaty" charakter - adresowany do początkujących. Każdy będzie mógł brać udział.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lut 2010, 19:45 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
a to zle zrozumialem, dzieki za sprostowanie :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lut 2010, 20:14 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
to pewnie dlatego takie kiepskie looty ostatnio :P

ale prawda ze nooby pytaja sie czesto o questy


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 00:32 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
zadanie 1. Wprowadzenie do systemu nowej karty CC i jej odblokowanie. instukcja: zaloguj się przez www do naszego serwisu, wejdź w dane swojego konta wybierz opcje dodawania nowej karty CC, wprowadź starannie nr kary i dane posiadacza, zatwierdź, następnie wykonaj pierwszą wpłatę za 10 dolarów by aktywować kartę.
Nagroda: brawo udało ci się dodać nową kartę CC do twojego konta, nagrodą będzie specjalny numerek który otrzymasz w tytule potwierdzenia wpłaty, którym będziesz mógł odblokować swoją kartę do większych wpłat!

zadanie 2. wpłać 1000 dolarów. Instrukcja: wejdź do działu bankowości wybierz opcję wpłaty, wpisz wartość wpłaty 1000 nastpępnie zatwierdź transakcję.
Nagroda: Gratulujemy wykonania kolejnego zadania, nagrodą za wykonanie zadania jest możliwość odkupienia od nas guna L za 1000 ped którym będziesz mógł polować na swoje ulubione potwory w przyszłości!

zadanie 3. zabicie 100000 snabli z broni o nazwie opalo w czasie 3 miesięcy.
Nagroda: statuetka snabla o wartości tt=0.01

zadanie 4. zakup 10k lysterium ingot, 10k oil z aukcji i BP na basic filters w celu wyprodukowania 30k tych filtrów.
Nagroda: 10 bomb do miningu i extravator MD-10.

zadanie 5. poszukaj 10k lysterium w czasie 5h.
Nagroda: 20 prob


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 01:04 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
XII napisał(a):
zadanie 4. zakup 10k lysterium ingot, 10k oil z aukcji i BP na basic filters w celu wyprodukowania 30k tych filtrów.


max. da sie ok. 5500 ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 02:19 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
JIIIS napisał(a):
XII napisał(a):
zadanie 4. zakup 10k lysterium ingot, 10k oil z aukcji i BP na basic filters w celu wyprodukowania 30k tych filtrów.


max. da sie ok. 5500 ;)


nie o to chodzi i le sie da, tylko o to co napisano w zadaniu ;P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 02:54 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Hehe, dobre, a za zadanie 2 już w tej chwili przewidziana jest nagroda i to realna z darmową dostawą do domu - Gold Card :P

A tak na serio, to podejrzewam, że zadania będą podobne, czyli zlootuj i przynieś jakiś item. Nagrody będą pewnie typu pomarańczowe buty, albo wypasiony enhancer, ale kto wie, może wyjdzie coś fajnego :)

edit
Zapomniałem, że MA nie daje nic za darmo, ciekawe jakie będą koszta samego "startu" :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 07:26 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
jeśli o ile będą nagrody za zadania to na 100% będą miały wartość TT bez MU mniejszą niż 30% samych kosztów wykonania takiego zadania, i to będzie musiał być pewniak, że na 100% stracisz te pedy, żeby pedy nie trafiły do innego gracza a do "puli" tj. do kieszeni MA :) wtedy dadzą coś "wartościowego" inaczej...p o sprzedaniu :D jak zawsze... ja to widzę tak. Nie wierze w questy, proste i te trudniejsze questy z nagrodami które same w sobie będą miały wartość, z nagrodami wartościowymi od samego MA! MA nigdy nie dał i nie da, to są przysłowiowe żydy. Przykładów mamy wiele, np obniżenie wielkości lootów o MU lotowanych "itemów" tj. olejków :) słynna zmiana pedów w locie na "itemy" (ooo to muszę opisać w moim temacie z udoskonaleniami) Powinno być tak, że jak wy je bie s z to do TT to jesteś na 0 a jak sprzedasz to zarobisz w tych gorszych i lepszych sytuacjach... no ale wracając do tematu mają dużo możliwości np. nagrodą za zadanie mogły być gun lub coś innego o... niech będzie... wartości TT=0.00 i nawet niech będzie L ale po naprawie przez samego posiadacza, tj. miałoby wyglądać to tak, że item ma status unL z wartością 0.00 i można go naprawić o ile się chce, powiedzmy max 2500 PED, po naprawie item otrzymuje status L, a żeby ktoś na tym nie mógł zarobić item po naprawie byłby niemożliwy do sprzedania w jakikolwiek sposób... ale dla MA to za trudne, oni wolą dać gówno z 0,00 i to co, że tobie się to nie przyda, że możesz tylko wtedy wyciągnąć kase jak komuś sprzedasz... nudne się to robi. każdy system eventów np. nic od MA nie wnosi, nic nie daje a jedynie zabiera bo wszystko kosztuje by coś zrobić. Powoli ta gra robi się.... ehmmm dlaczego ja ciągle dochodzę do jednego wniosku? nie ważne z jakiego tematu wychodzę :D masakra....


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 08:00 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 74
HP: 100
Society: PEDirectory
Nick w grze: Dobra Rada
"System zadań"... no to właściwie brzmi ciekawie - jak 95% pomysłów MA przed wprowadzeniem w życie :)

Wydaje mi się, że to będzie fajna sprawa, ale jeśli udostępnią graczom możliwość tworzenia i realizowania questów. Jeśli np. wewnątrz soca będzie można zrobić zadania, po wykonaniu których dostaje się awans, to czemu nie. Rozwinięcie eventów w podobny sposób także mogłoby przynieść ciekawe efekty.

A MA może rozdawać nagrody, które są zupełnie darmowe i niesprzedawalne - np. szybszy (w jakimś okresie czasu) idywidualny przyrost lub jednorazowy bonus skilli, jakieś punkty reputacji itp. pierdoły.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 08:23 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
taaaa lepiej tego nie pisz na głos bo w końcu znowu stworzą system w którym sami sobie będziemy robić zadania i my będziemy za nie płacić i dawać sobie nagrody.. a MA ?? zbierać opłaty za tworzenie zadań, za to, że ktoś tam traci pedy wykonując zadanie... ehhh no ale to jest prawdopodobne bo MA dać nie chce przecież... chamy ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 09:12 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Moim zdaniem MA lepiej by wyszło na swoim systemie gdyby stworzyło universe gdzie polowania, kopanie i crafting są dodatkiem do życia socjalnego społeczności (związanej z RL) a nie celem samym w sobie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 10:41 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Moim zdaniem bardzo dobry pomysł - jak komuś się nie podoba to przecież nikt go nie zmusi do brania udziału w takich "questach". Może będzie to coś na kształt Spacecraft Mission? Zmusza do wydawania pedów i nie zawsze nagroda przewyższa koszty ale zawsze to jakieś urozmaicenie zabawy. A może coś bardziej w rodzaju Mentoringu - przezenty zazwyczaj dupne ale do ukończenia bardziej potrzebny czas i zaangażowanie niż stos pedów... Jakby nie było - popieram!


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 12:54 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Co do nazwy nie sÄ… jeszcze przekonani - obecnie na tapecie jest "mission system"...


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso