Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 11:45 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Instytut Meteorologiczny Calypso informuje, ze zima potrwa kilka tygodni wiecej. Snieg nadal bedzie padal.

Nowości

- można wybrać, czy licznik ammo pokazuje ilość ammo do konca, czy ilość strzałów (nice :))
- jednoczesny merge all dla wszystkich itemów stackable (w inventory, otwartych kontenerach i boxach)
- dodano akcje włożenia na PED kartę stackow PED i PEC

Poprawki i ulepszenia

Poprawki związane z interfejsem użytkownika

Dodano jasne informacje nt opłaty transportowej na aukcji.
Poprawiono interfejs użytkownika, opisy i teksty pomocy.
Dodano przycisk "back"w oknie informacji o przedmiocie aby powrócić do poprzednio przeglądanego przedmiotu. Zawartość użytkowników: zaktualizowano tekst pomocy wyjaśniający ograniczenia dotyczące zawartości użytkownika.
Zredukowano szanse na przypadkowe włączenie biegu po kliknięciu.
Poprawiono menu akcji: lepsze sortowanie kategorii i podkategorii.
Poprawiono akcje: po odebraniu przedmiotu z aukcji w zakładce Won automatycznie zostanie wybrany następny w kolejności przedmiot.
Poprawiono wyświetlanie cen rynkowych: tiery są wyświetlane jedynie dla przedmiotów których dotyczą.
Poprawiono informacje o society: tylko dwie najwyższe rangi mogą dokonywać zmian w informacji o society.

System eventów

Naprawiono błąd z rejestracją eventu.
Naprawiono błąd z tworzeniem eventów w Club NEVERDIE i Crystal Palace.
Animacje używania przedmiotów nie są odtwarzane w Evencie jeśli typ przedmiotu jest wyłączony w ustawieniach eventu.
Naprawiony problem z wyłączaniem radaru.
Jeśli żaden z uczestników eventu nie zdobędzie żadnych punktów - nagrody wracają do założyciela eventu.
Poprawione ustawienia eventów: wyświetla się ilość zarejestrowanych uczestników.
Poprawione ustawienia eventów: top 10 uczestników widać na tablicy leaderboard.
Poprawione ustawienia eventów: lista uczestników eventu jest pokolorowana odpowiednio wg przynależności do society, teamu, liczby głosów lub śmierci uczestnika.
Poprawione ustawienia eventów: reputacja jest przedstawiona jako kciuk w górę lub w dół a w przypadku wartości zero - brak ikony.
Poprawione ustawienia eventów: dodano wsparcie dla kopiowania/wklejania tekstu.

Chat

Usunięto możliwość podszywania się pod inne osoby na chacie. Znaki “[“ i “]” zostały wyłączone i dodano kolor do nazwy autora wiadomości.
Usunięto akcję Start/Stop Chat. Jeśli akcja ta jest już przypisana do jakiegoś klawisza, będzie to teraz Start Chat.
Ustawienia filtrów na chacie są zapisywane podczas wylogowania.
Naprawiono funkcje powtarzania klawiszy: powtarzanie działa dla strzałek, strzałek razem z Ctrl i delete.
Dodano opcję utrzymywania chata na pierwszym planie podczas wpisywania tekstu. Jeśli nie zostanie włączona klawisz Enter zamknie chat.
Poprawiono okno chata: zmienione ikonki graficzne filtrów kanałów.
Poprawiono okno chata: przyciski kanałów są zawsze widoczne.
Poprawiono okno chata: poprawiono kontrast tekstu.
Poprawiono okno chata: szybsza animacja przy aktywacji okna chatu.
Poprawiono okno chata: w prywatnym chacie autor wiadomości jest wyświetlany jeśli poprzednia wiadomość miała innego autora.

Poprawki różne

Poprawiono oświetlenie przy tworzeniu avatara na ustawieniach medium.
Poprawiono błąd wyświetlania pamięci komputera w Client Loader.
Naprawiono błąd z globalnymi reklamami.
Poprawiono ustawienia graficzne.
Dodano nazwę nieruchomości do wiadomości o sprzedanym przedmiocie.
Naprawiono aktualizację listy society przy nowym wyszukaniu.
Po wyłączeniu (unequip) teleport chipa mapa prawidłowo się zamyka.
Poprawiono funkcje przeciągania i upuszczania przedmiotów.
Poprawiono stabilność klienta i serwera.
Poprawiono funkcje teleportacji.
Zmniejszono koszty transportu na i z Crystal Palace.
Zmniejszono prędkość Proteron'ów.

Tłumaczenie dokończył ateush.

Źródło: www.planetcalypso.com


Ostatnio edytowany przez JIIIS 27 Sty 2010, 13:01, edytowano w sumie 2 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 12:56 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
PLANET CALYPSO VERSION UPDATE 10.7.0
2010-01-27

***PLEASE READ THIS DOCUMENT IF YOU FIND SOMETHING OUT OF THE ORDINARY IN PLANET CALYPSO! IT MIGHT PROVIDE THE INFO YOU NEED BEFORE CONTACTING THE SUPPORT DEPARTMENT!***

RESETTLEMENT UPDATE

Calypso Metereological Institue reports that the cold weather will remain for a few more weeks. This means that there will still be snow falling on Calypso for a while.

NEW FEATURES


Possible to select if the ammunition counter should show shots/uses left or stack content left.
Added action to simultaneously merge all stackable items in the Inventory and opened containers and boxes.
Added Insert into PED card action for PED and PEC stacks.
FIXED ISSUES AND IMPROVEMENTS

GUI Related Improvements

Added explicit information about transportation fee at auction, when applicable.
Improved GUIs, GUI descriptions and help texts.
Added back button in Item Info to return to previously displayed item.
Improved Participant Content: Help text updated to explain restrictions on participant content.
Reduced chance of accidently triggering click-to-run.
Improved Action Menu: better category and submenu sorting.
Improved Auction: after retrieving an item in the Won view, the next item in the list is automatically selected.
Improved Market price: tiers are only displayed for concerned items.
Improved Society Info: only top two ranks can change society information.
Ticket Event

Fixed issue with event registration.
Fixed issue with creating events on Club NEVERDIE and Crystal Palace.
Item-use animations are no longer played in Events if the item type used is blocked by the Event rules.
Fixed issue with disabling radar.
If no event participants scores any points, all prizes are returned to the promoter.
Improved Event Settings: number of registered participants is shown.
Improved Event Settings: top 10 event participants visible on leaderboard.
Improved Event Settings: participant entries in the participant list is color coded according to society, team, votes and if the participant is dead.
Improved Event Settings: reputation is showed as a thumb up or down, unless the reputation is zero, where no icon is showed.
Improved Event Settings: Copy/paste support added.
Chat

Exploit personating other in chat fixed. Characters “[“ and “]” disabled from input and color added to sender name.
Removed action Start/Stop Chat. If this action is already mapped to the keymap, the action is now Start Chat.
Channel filter settings are saved at log out.
Fixed key-repeat function: key repeat works when pressing down arrow keys, arrow keys together with Ctrl and delete.
Added option to keep chat focus when entering text. If not selected, pressing enter will close chat input.
Improved Chat window: graphics for channel filter icons are updated.
Improved Chat window: input channel buttons are always visible.
Improved Chat window: improved text contrast.
Improved Chat window: faster animation when activating Chat window.
Improved Chat window: in Private chat, message author is displayed when previous message has another author.
Miscellaneous issues


Fixed lighting when designing your avatar, medium setting.
Fixed issue with displayed computer memory in Client Loader.
Fixed issues with Global Ads.
Improved handling of graphics settings.
Added estate name to sold item message.
Fixed Society List update on new search.
When unequipping a Mindforce teleport chip, the map is now closed correctly.
Improved drag and drop items function.
Improved client and server stability.
Improved teleporting function.
Decreased transportation costs to and from Crystal Palace.
Lowered Proteron running speed.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 13:48 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Hmm, zawartość niczego sobie jednak bez rewelacji. Ciekawe o czym nie wspomnieli a dodali.
Bo trochę podejrzana cisza była przed tym VU i spodziewałem się więcej "atrakcji". Chyba, że coś im nie wypaliło w ostatniej chwili.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 13:54 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 44
HP: 0
Society: Outsiders PL
Nick w grze: CronZero
Jedną rzecz mogli by zrobić w storage - jakiś bardziej szczegółowy podział minerałów i komponentów np:

ore/ingots minerały/enmatery komponenty robot/electronic/metal itd

jak mi przychodzi czasem szukać materiałów do BP to mnie coś bierze.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 14:15 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
CronZero napisał(a):
Jedną rzecz mogli by zrobić w storage - jakiś bardziej szczegółowy podział minerałów i komponentów np:

ore/ingots minerały/enmatery komponenty robot/electronic/metal itd

jak mi przychodzi czasem szukać materiałów do BP to mnie coś bierze.


dokladnie, niedawno niechcaco kliknal mi sie przycisk "Compact" w storage na zakladce z materialami, i cale misternie pogrupowane itemy nagle sie tak wymieszaly, ze nie wiem, gdzie co jest, a nie szybko mam zamiar znowu sobie robic porzadek majac tam 300+ itemow :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 14:25 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Zamiast z góry zdefiniowanych zakładek, powinni dać możliwość robienia własnych i po problemie :)
A VU w dobrym kierunku w sumie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 14:30 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
szkoda, ze nie wpadli jeszcze na pomysl "Refine All" :)

ale fajnie, ze zaczeli myslec o takich drobiazgach


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 15:22 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Jak zwykle, VU na papierze wygląda całkiem ciekawie, a w praktyce jest co najwyżej przeciętnie. Zielony kolor nicków na chacie jest zatrważający, nowe ikonki filtrów - brzydkie i za duże..


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 15:38 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
CvX! napisał(a):
Jak zwykle, VU na papierze wygląda całkiem ciekawie, a w praktyce jest co najwyżej przeciętnie. Zielony kolor nicków na chacie jest zatrważający, nowe ikonki filtrów - brzydkie i za duże..


a ikonka markupu na aukcji zmalala tak, ze ciezko w nia trafic :D eh tu poprawia, tam zepsuja :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 16:36 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Marco na EF pisze, że to VU ukleciło w większości MA. Aktualizacja zrobiona przez FPC pojawi się w lutym i będzie zawierała min. usprawnienia w nieruchomościach jakie właściciele mogli sobie zamówić (teleporty na landach itp).
W przyszłym tygodniu pojawi się też "roadmap" przedstawiający plany rozwoju Planet Calypso.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 19:15 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Doszly mnie sluchy ze Marco te plany budowy drog opracowywal z Kononowiczem ... ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 20:53 
Weak
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 66
HP: 126
Society: *****
Nick w grze: Kondzio22 Bonzol84 Ken
Wiem jedno juz Fap2600 poleci nie z mafoida.Jestem ciekaw co jeszcze zabrali z innych mobów :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 20:58 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
to kiedyś leciał? :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 21:03 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
roadmap można sobie poczytać i pomyśleć sobie "jak byłoby fajnie, gdyby to wprowadzili", lecz nie ma co liczyć na implementacje, albowiem żaden z roadmap się nie udał, nawet w 20%


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 21:18 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Ba, nawet warto by wygrzebać jakiś stary roadmap i porównać z tym co mamy a co miało być... mogło by byc zabawnie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 22:30 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ciekawe dlaczego dopiero w przyszłym tygodniu podadzą aktualną rozpiskę planów... czy to oznacza, że na chwilę obecną takowej nie posiadają? :|



Co do starej roadmapy, nie jest aż tak źle: :wink:

Auction orders - są.
Soce - nie pamiętam czy wtedy były już Landgraby, tj. mogły dzielić się zyskami z landów.
Poziomy i profesje w crafcie - są (dużo (L)-ek, mining-ampy)
Więcej informacji o przedmiotach - jest.
Reklamy i sklepy - są.

Bary - niestety bez zmian.
Upiększanie avatarów - jest, tzn. było ale będzie.
System "listów gończych" - brak (ale może i dobrze, nie wiem czy dałoby się to dobrze zaprojektować).
Robienie mebli - jest.
Naprawianie przedmiotów przez crafterów - nie ma, są enchancery :P
Ulepszony system wiadomości prywatnych - nie ma.

System eventów - jest (ostatnio nawet dodatkowo usprawniony).
Jedzenie/picie - nie ma.
Rozbudowanie MindForce - brak (w planach).

System zarządzania landami - jest.
Nowe planety - prawdopodobnie pierwsze będą w ciągu najbliższych 2 miesięcy.
System reputacji - niby jest, ale jakby go nie było (dotyczy tylko eventów).
Walka w przestrzeni, eksploracja kosmosu - nadal brak.
System tamingu - był, nie ma, będzie.
Itemki pre-gold otrzymują status Antycznych - tak.
Pojazdy - lol, może za 10 lat. ;)

Oryginalny roadmap:

http://www.playmmo.com/forum/showthread.php?t=6214 napisał(a):
A selection of content coming during 2004-2005 In no particular order of priority.
* Add new functions to auction – adding functions like purchase orders of bulk items.
* Add new functions to societies – society functions will be deepened and much more control will be issued.
* Add new levels and professions for crafting.
* Add stats to tools – tools will get the same amount of info as weapon and armor counter-parts, making it easier to assay them.
* Advertising/Department stores – set up shop in a department store, advertise your stuff and become a successful retailer.
* Bars – Bars will be places of relaxation and entertainment, everything a weary avatar needs.
* Beauty/Body shops – Shops where you can alter the looks of your avatar, with completely new appearances and styles, including piercing and tattoos.
* Bounty hunting system – are you annoyed that you getting killed by some bully? Set a contract on him and make him pay the consequences.
* Carpentry – new crafting profession, making furniture and other similar items.
* Crafters will be able to repair items – meaning you don’t have to run back to the imperial communal repair terminals.
* Enhanced chat/messaging system – allowing for more advanced functions, like grouping, blocks and offline messaging.
* Event tools – make tools available for Project Entropia participants to organize their own events, with ticket sales, area rentals and rules.
* Food/Drinks – a new crafting profession, food and drinks will enhance the avatar abilities.
* Huge Mindforce update – both the way Mindforce the interface works as well as numerous new powers.
* Land management system – you want to enhance your lands with new creatures, or perhaps add new minerals to it? Go ahead.
* New planets – what lies beyond Calypso?
* Notary/Reputation system – are you good or evil? Can you be trusted or not? This system will help determine what kind of person the avatar is.
* Space exploration/combat – discover new areas in space, mine asteroids, fight pirates, enhance your space ship with additional equipment, weapons and shields.
* Taming system – ever wanted to own your pet Atrox and ride it off towards the sunset? This system makes it happen.
* Update “Pre-Gold” items to “Ancient” status – some items are truly rare and respected.
* Vehicles – be a bus driver or maybe a heavy machinery operator. Or make a living hauling large quantities of ore.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 22:41 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
cvx, to ejst roadmap na 2004-2005, a roadmap by co roku chyba, albo co 2 lata, czyli reasumując, wprowadzili 50% może więcej z tego, co ustalili 7 lat temu...

czyli to co wypiszą sobie za tydzień, może wejdzie za 10 lat

pierwszy landgrab chyba był w 2005, pamiętny z kilkoma landami, cK, Desert Rangers, Reservious Dogs itd, White Tigers chyba nawet, ROUA, Black Angels i Warantsi, to tak z głównych, nawet nadal w necie jest filmik z niego, hehe, trzeba na dysku zapisać jako dane archiwalne:D

"spójrz kochanie, to była entropia 15 lat temu..." lul


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 23:26 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Żadnych późniejszych rozpisek sobie nie przypominam, czasami Marco przebąkiwał coś o pojedynczych zmianach na EF.com albo ostatnio na EntropiaGateway.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 23:38 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
CvX! napisał(a):
Żadnych późniejszych rozpisek sobie nie przypominam, czasami Marco przebąkiwał coś o pojedynczych zmianach na EF.com albo ostatnio na EntropiaGateway.

niestety nie mam czasu szukać tego, ale jutro to zrobie i wkleje all roadmapy


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Sty 2010, 10:36 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Wracając do tematu: łopatologiczna instrukcja do najważniejszych zmian w tym VU (miałem o to pytania w grze).

1. Przełączanie rodzaju wyświetlanej informacji nt amunicji (ilość ammo/ilość strzałów).
591
Klikamy "O" i zaznaczamy "show shots left" jeśli chcemy mieć wyświetlaną ilość strzałów lub odznaczamy jeśli chcemy aby było po staremu (ilość ammo).

2. Wrzucanie wszystkich stackowalnych przedmiotów z inventory do storage'a jednym kliknięciem (prawie jednym)
Już nie trzeba przeciągać po kolei olejków, farbek, minerałów itp do storage'a. Można to zrobić prościej:

592
Otwieramy storage i klikamy prawym klawiszem w storage (lub w innym zasobniku do którego chcemy przerzucić przedmioty). Wybieramy "Merge all stacks" i zaznaczamy "Include other containers" w oknie potwierdzenia (spowoduje to przeniesienie przedmiotów ze wszystkich otwartych w danej chwili zasobników - w naszym przypadku z inventory) i potwierdzamy. Wszystkie stackowalne przedmioty z naszego inventory (nawet te z innych zakładek) zostaną przeniesione do storage i pogrupowane wg tego jak mieliśmy poukładane w storage (nie zrobi się żaden bałagan).


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Sty 2010, 13:17 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Ati toz ty w farbach masz tam tyle siana ze mogles o CP spokojnie walczyc !! :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Sty 2010, 12:43 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Hehe - zbieram śmieci aż będzie warto sprzedać 8)

Dokończyłem tłumaczenie - lenie :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Lut 2010, 00:51 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Level napisał(a):
CvX! napisał(a):
Żadnych późniejszych rozpisek sobie nie przypominam, czasami Marco przebąkiwał coś o pojedynczych zmianach na EF.com albo ostatnio na EntropiaGateway.

niestety nie mam czasu szukać tego, ale jutro to zrobie i wkleje all roadmapy

Jutro dostaniemy nowe spisane plany MA/FPC (1. zmniejszyć loot 2. zwiększyć koszt gry 3. wysłać pozdrowienia dla XII ;) ). Znalazłeś te archiwalne?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Lut 2010, 01:13 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
psze pani, a co to jest rołdmapa? pokaza nam, gdzie jezdza na wakacje za nasze pedki? :mrgreen:

j/k ofc

nom, moze warto znalezc te stare, a nuz sie okaze, ze nie trzeba bedzie nic tlumaczyc, a tylko powycinac niektore punkty :mrgreen:


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 112 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso