Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 20:15 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Jednym z wielu ciekawych systemów nad którymi pracuje w tej chwili FPC, i które są przeznaczone do wdrożenia wkrótce, jest system poprawiania i ulepszania przedmiotów w grze.

Prawie każdy przedmiot będzie mógł być ulepszany do wyższego poziomu, a system poziomów przedmiotów pozwoli na dołączanie nowych chipów z rozszerzeniami i ulepszeniami.

Działanie ma wyglądać następująco: bierzesz przedmiot który chcesz ulepszyć i zaczynasz go używać.
Wraz z używaniem zwiększa się poziom przedmiotu, podobnie jak normalne zdobywanie skilli. Każdy nowy próg (poziom 1.0, 2.0, 3.0 itd.) udostępnia dodatkowe gniazdo (slot) w przedmiocie. Dla przedmiotów limitowanych (L) proces będzie automatyczny. Dla unLimited trzeba będzie ręcznie ulepszać po osiągnięciu nowego progu.

Chipy z ulepszeniami (enhancement chip) będzie można łączyć z odblokowanymi gniazdami (slotami). Chipy będą miały różne funkcje (te do broni mogą zwiększać obrażenia, zasięg, celność lub trwałość (durability); do zbroi dodawać obronę; do narzędzi górniczych zwiększać zasięg lub głębokość - to tylko kilka przykładów). Będzie je można mieszać w ramach jednego przedmiotu pozwalając graczom tworzyć swoje własne poprawione wersje przedmiotów, pozwalając na skupienie się na sile zadawanych obrażeń, dodając zasięg tworząc własną broń snajperską lub zmniejszać koszty używania redukując zużycie i zapotrzebowanie na amunicję lub wszystkiego po trochu - to gracz decyduje. Jeśli będziesz niezadowolony z efektów zawsze będziesz mógł wyjąć chipy z gniazd i eksperymentować ponownie.

Produkcja chipów z ulepszeniami jest nową dziedziną w systemie craftu. Aby stworzyć chip potrzebny będzie blueprint i składniki. Tak stworzony chip można użyć samemu lub sprzedać innym.

Ten dodatek do Planet Calypso rozszerzy użyteczność przedmiotów sprawiając je lepszymi niż kiedykolwiek i ma być łatwym systemem nawet dla początkujących. Z kolei zaawansowanym umożliwi ulepszanie najlepszych przedmiotów w grze do jeszcze wyższych poziomów czyniąc system atrakcyjnym dla nowych jak i weteranów.

Źródło: www.entropiagateway.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 20:23 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 285
HP: 130
Society: Tap sikret
Nick w grze: xxx
no zaczyna się z tego robić diablo 2 :(


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 20:25 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Czemu " :( ". Raczej " :twisted: "

Będzie można modyfikować broń białą! :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 20:27 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Broń, apteczki, findery, armory - bajka! Stare unLimited bronie, czy nawet Opalo na 10 poziomie może być niezłą sztuką. Ciekawe tylko jak będzie z kosztami używania tych chipów (jaki decay) i jak będą rzadkie/drogie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 20:28 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 637
HP: 98
Society: Kanwo
Nick w grze: Michal Pypek Kowalski
No to zobaczymy co im z tego wyjdzie :P ...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 21:02 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
ateush napisał(a):
Ten dodatek do Planet Calypso rozszerzy użyteczność przedmiotów sprawiając je lepszymi niż kiedykolwiek i ma być łatwym systemem nawet dla początkujących.


W to akurat jakoś ciężko mi uwierzyć... :x


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 21:12 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
czyli co...takie ampy ale co z decay ? Nie rozumiem. Przecież już mamy modyfikatory obrażeń. Swoją drogą ciekawa rzecz, coś na co wpadłem wieeeki temu i nawet supporta im wysłałem z prośbą o wprowadzenie tego (nie ja jeden:P).

Ale nadal nie rozumiem... będzie to działało jak w eve (niektóre podzespoły statku) ?

Np +10% range
+8% dmg
-9% reload
itd ?

Opis niekompletny i niewiele mówi, prócz tego, jakie są plany. Ale fajnie, że to wprowadzą...ciekawe, co z decay, bo za darmo chipy nie będą :cry:

Limited automatycznie ? Nie rozumiem. Limited można w pół dnia zużyć więc jak to ma działać ? Że zostanie mu 20% i uzyska poziom 10 ? Ciekawa sprawa...handel zużytymi Limited gunami ? Okazja na dobry trade ? :wink:

Co do craftu chipów...wątpię, aby otworzyły się bramy dla nowych, chętnych na zysk. Starzy crafterzy dostaną kolejne źródło dochodów, kwestia tylko, skąd materiały ? Może nowy loot ? byłoby fajnie móc dostać z low-end moba raz na jakiś czas część do uber chipa...


Ale super jest to, że użytkownikom zwykłego sprzętu...zwiększy się wartość tego co noszą, w sensie "WTS: 6lvl ML35" itd. To brzmi ciekawie. hyhy...wymaxuje mashera one :shock:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 21:49 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Level napisał(a):
ciekawe, co z decay, bo za darmo chipy nie będą :cry:
Nie będą za darmo i będą się zużywały.
Level napisał(a):
Limited automatycznie ? Nie rozumiem. Limited można w pół dnia zużyć więc jak to ma działać ? Że zostanie mu 20% i uzyska poziom 10 ? Ciekawa sprawa...handel zużytymi Limited gunami ? Okazja na dobry trade ? :wink:
Tzn. że w Limited sloty odblokują się automatycznie w miarę procentowego zużycia a w unL trzeba będzie je przez jakiś czas używać (zużywać). Lub być może trzeba będzie coś jeszcze kliknąć w przedmiocie aby odblokować po nabiciu odpowiedniego poziomu - nie wiem. Tak ja to zrozumiałem.
Handel niezupełnie zużytymi Lkami pewnie tak. Zupełnie zużyte L guny będą nadal nic nie warte - po prostu wyciągnie się z nich chipy i wywali. Ale pewnie szybciej uda się je "wypoziomować" niż te unL.
Level napisał(a):
Co do craftu chipów...wątpię, aby otworzyły się bramy dla nowych, chętnych na zysk. Starzy crafterzy dostaną kolejne źródło dochodów
Nie chodzi o crafcenie chipów przez nowych ale np. o ulepszanie sobie pixie i opalo. To z tego mają skorzystać a nie z crafcenia :)

W sumie wydaje mi się, że powinna wzrosnąć wartość unL przedmiotów.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 22:35 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
Level napisał(a):


Ale super jest to, że użytkownikom zwykłego sprzętu...zwiększy się wartość tego co noszą, w sensie "WTS: 6lvl ML35" itd. To brzmi ciekawie. hyhy...wymaxuje mashera one :shock:



absolutnie nie zwiększy się wartość bo takich itemów jest masa, dorzuć med item crafcone (tysiące) po upgradzie pod high podchodzące, a high pod super duper lol czyli mocniejsze moby, mocniejszy gun, a nowi na snable z faperami będą chodzić ehhh generalnie pic polega tylko na zwiększeniu decayu przez MA

a w niedalekiej przyszłości global od 200 ped lub more


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 23:16 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
jaka znowu masa itemów. policzmy DOA, ML, mocne starkhov'y, Sweeper'y i odejmijmy od tego ilość osób, które raczej nie sprzedadzą swojej ukochanej giwery.
Ceny mogą, ale nie muszą, wzrosnąć.

Z resztą, byłoby fajnie, gdyby taki non-limited gun nie awansował zbyt szybko. Ktoś kasiasty, moze skupić wszystkie na przykład as147 i je "maxować" a potem sellnąć.

niestety, nadal zapominam, że to tylko przykrywka aby MA mogło więcej zarobić, kosztem naszych kart płatniczych/kredytowych.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 23:24 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Level napisał(a):
Ktoś kasiasty, moze skupić wszystkie na przykład as147 i je "maxować" a potem sellnąć.

Gdyby faktycznie kupił wszystkie to nie musi ich wcale maxować. I tak może dyktować cenę.

Level napisał(a):
niestety, nadal zapominam, że to tylko przykrywka aby MA mogło więcej zarobić, kosztem naszych kart płatniczych/kredytowych.

Ciekawe czy gracze WoW-a kolejne dodatki do niego też nazywają skokiem na kasę. ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 23:42 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
Level napisał(a):
jaka znowu masa itemów. policzmy DOA, ML, mocne starkhov'y, Sweeper'y i odejmijmy od tego ilość osób, które raczej nie sprzedadzą swojej ukochanej giwery.
Ceny mogą, ale nie muszą, wzrosnąć.

Z resztą, byłoby fajnie, gdyby taki non-limited gun nie awansował zbyt szybko. Ktoś kasiasty, moze skupić wszystkie na przykład as147 i je "maxować" a potem sellnąć.

niestety, nadal zapominam, że to tylko przykrywka aby MA mogło więcej zarobić, kosztem naszych kart płatniczych/kredytowych.



co ty człowieku liczysz???? to właśnie z med gunów których jest więcej niż high robi się masa " prawie high gunów czyli średnio przeskok +1 na gunie idzie, masa zrobi się dobrego sprzętu (nie licząc na razie niewiadomych kosztów upgradu)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 23:51 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
nie znamy właściwości chipów i masa się zadna nie zrobi :P co Ty gadasz :D

zastanów się...chipy...tak ? część z nich, będzie tania prawie po tt, inne po kilka tysięcy ped albo coś w ten deseń. 10 poziomów guna tak ?

Czyli co można gunowi zmienić:

dmg
range
reload
ammo burn
decay
accuracy
critical hit

coÅ› jeszcze ?

czyli 7 właściowości. 10 poziomów...na oko powinno dać 10 slotów. Pewnie będą ograniczenia, na zasadzie: nie więcej jak 2 chipy o tej samej właściwości.

I teraz...jakie te chipy będą?
w % ? Być może. Uniwersalne by były.
I co teraz ? max modyfikator to ile ? 30% ?
Poziomów w crafcie jest teraz chyba 14. powiedzmy, że odmian będzie 6 chipów. czyli możemy mieć chipy rzędu:
5% - tanie
10% - średnio tanie
15% - średnio drogo
20% - drogo
25% - rzadkie i drogie
30% - kilka sztuk i cena rzędu kilkadziesiąt ped

Tak więc chudy...nie bredzę, tylko znacznie szybciej myślę i wyprzedam twoje myśli o setki lat świetlnych :D Komentarz "co ty człowieku bredzisz" jest nie na miejscu :)

Nikt normalny nie da mocnego chipa na słabą broń, jakich jest masa.

ps...najłatwiej jest atakować innych, szczególnie na których panuje moda "inni po nim jadą, to ja też" ... na szczęście, mam to w dupie :P


Ostatnio edytowany przez Level, 07 Gru 2009, 23:55, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2009, 23:53 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
ale i z malej ilosci high gunow robi sie mala ilosc super high gunow ;) obstawialbym, ze na poczatku to wlasnie osoby z super sprzetem (czyt. kasa) beda go chcialy upgradowac i cena upgrade'u na poczatku bedzie wysoka


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Gru 2009, 00:03 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
lvl nikt nie pisze że z opalo zrobią mod merca, tylko że wkładając kasę na chip/slot kak wie co to będzie , można z mnóstwa gunów zrobić maszynki które obecnie są nieosiągalne, 100% że masowo tak bedzie bo wszystko jest dla ludzi , kązdy dokoksi swój gun, czy o 1 lvl czy o 10, pomysł jak np było z apisami, były drogie, w sumie na starcie mniej niż 50% luzi mogło je używać a zobacz co jest teraz, nie czaisz bazy, a to takie intuicyjne, i nikt Cię nie atakuje, nie rób z siebie sieroty ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Gru 2009, 08:43 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Pic polega nie na zwiększanie decayu - bo nikt nie będzie kazał pakować chipów do przedmiotów. Ampy i platy też są po to aby zwiększać decay i snable bić z faperem ? Pic polega na tym, że będzie się miało taką możliwość - zwiększyć parametry przedmiotu jakimś kosztem.
Aktualne moby mają pozostać nie ruszone - pojawią się za to zupełnie nowe.
"Podciąganie" przedmiotów do wyższych poziomów (odblokowywanie slotów) może być ciekawym zajęciem - bez konieczności pakowania chipów.

Level - nie będzie ograniczeń co do rodzaju chipów na przedmiot. Można będzie wpakować 10x dmg do Opalo.
Przykładowa konfiguracja Opalo na 3 poziomie:
Tier 3 Opalo (3 sloty odblokowane):
Slot 1: Tier 1 Damage Enhancer
Slot 2: Tier 2 Accuracy Enhancer
Slot 3: Tier 3 Damage Enhancer

Zużywanie się chipów ma przypominać zużywanie obecnego ammo - nie wiem jak to rozumieć. Być może będą względnie tanie za to szybko się zużywać. System ma być wprowadzony pod koniec grudnia lub w styczniu - poczekamy i zobaczymy :P


Poniżej jedynie moje przypuszczenia:
Z tego co próbuje zrozumieć z wypowiedzi Marco to do slotu danego poziomu będzie można wcisnąć tylko chip o takim poziomie. Czyli po odblokowaniu 1go slotu - możemy włożyć chipy poziom (tier) 1. Po odblokowaniu 2go - nie włożymy tam już chipa poziom 1 ani 4 -tylko musi być to poziom 2. A to już będzie na pewno droższe. Nie mówiąc o chipie poziom 10... Przy takim systemie wystarczy, że każdy "enhancer" doda tyle samo - czyli np. 5%. I najprawdopodobniej będzie 10 slotów na przedmiot i 10 poziomów chipów. Jaka będzie modyfikacja, czy w % itp - nie wiem. Skoro będzie można wpakować np. 10 chipów dodających jedną modyfikacje - więc te ulepszenia nie będą raczej dodawały nie wiadomo ile (w sumie pewnie +50% to max) - chociaż mogę się mylić. Intryguje mnie też ten sposób odblokowywania slotów w broniach unL. Marco chce to zachować w tajemnicy - więc to może być ciekawa niespodzianka (miła bądź nie) - być może jakieś questy?
Koniec moich domysłów


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Gru 2009, 10:12 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
CvX! napisał(a):
Czemu " :( ". Raczej " :twisted: "

Będzie można modyfikować broń białą! :D


Nareszcie! Może opłaci się w końcu sprzedać te 6,5K lvl w LB :lol:

[un]Lucky Fox napisał(a):
ateush napisał(a):
Ten dodatek do Planet Calypso rozszerzy użyteczność przedmiotów sprawiając je lepszymi niż kiedykolwiek i ma być łatwym systemem nawet dla początkujących.


W to akurat jakoś ciężko mi uwierzyć... :x


Czemu? Jak najbardziej może być "łatwym systemem dla początkujących"... niekt nie powiedział, że będzie tanim systemem :lol:

ateush napisał(a):

Level - nie będzie ograniczeń co do rodzaju chipów na przedmiot. Można będzie wpakować 10x dmg do Opalo.
Przykładowa konfiguracja Opalo na 3 poziomie:
Tier 3 Opalo (3 sloty odblokowane):
Slot 1: Tier 1 Damage Enhancer
Slot 2: Tier 2 Accuracy Enhancer
Slot 3: Tier 3 Damage Enhancer

Zużywanie się chipów ma przypominać zużywanie obecnego ammo - nie wiem jak to rozumieć. Być może będą względnie tanie za to szybko się zużywać. System ma być wprowadzony pod koniec grudnia lub w styczniu - poczekamy i zobaczymy :P


No ok, tylko po co Accuracy Enhancer do Opalo skoro ono ma z założenia 10/10? ;)

Druga sprawa - chip zmniejszający decay guna. Dalej na przykładzie Opalo, żeby zmniejszyć decay Opalo sam decay chipa musi być bardzo ale to bardzo niewielki - no chyba, że możliwe będzie stworzenie nieopłacalnej konfiguracji chipów (podobnie jak teraz jest z mocnymi ampami na słabych gunach) gdzie faktyczny decay chipa będzie większy niż zmniejszenia decayu samego guna... no ciekawe jak to się rozwinie.


Ostatnio edytowany przez ateush, 08 Gru 2009, 10:47, edytowano w sumie 1 raz
Rety, edytuj posty a nie klepiesz jeden pod drugim!


Profil Offline
PostPost został usunięty przez ateush 08 Gru 2009, 10:48.
Powód: Edytuj posty a nie dopisujesz nowe!!
PostPost został usunięty przez ateush 08 Gru 2009, 10:48.
Powód: Edytuj posty a nie dopisujesz nowe!!
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Gru 2009, 11:12 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Sivy napisał(a):
Nareszcie! Może opłaci się w końcu sprzedać te 6,5K lvl w LB :lol:

Ja tam dopakuję moje 2x0 chipami "Range" i będę miał siekierosnajpę. ;)

W całym systemie tych ulepszeń minusem jest, to (o ile chce się w ogóle ulepszać broń/narzędzia) że trzeba będzie zamrozić więcej pedów w itemach. Kilka(naście) chipów do miningu, kilka do huntu, a jeśli zachce się nam bawić w tworzenie nowych kombinacji chipów, trzeba będzie zainwestować w kolejne egzemplarze.
Ale zawsze pozostaje opcja bycia oldschoolowcem i nie używanie żadnych rozszerzeń. ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Gru 2009, 11:19 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ok, jesteś ateush lepiej poinformowany niż ja. Testujecie z CvX ?:P

super, że wprowadzą to do miesiąca czasu (mniej więcej).
Jedna jeszcze rzecz...limited guny mają mieć odblokowane automatycznie ? A może, limited broń już na starcie dostanie 10 slotów ? To by miało sens, szczególnie przy zmniejszeniu decay takiej broni/albo nawet zbroii/fapa/czegokolwiek, dizęki czemu, starczy nam ona na dłużej. Jednakże, koszt pozostanie taki sam pewnie, jedynie część decay tak jak tu zauważono, przeleje się z przedmiotu na chip. Czy akurat ta opcja ma sens ?

Chyba...że...faktycznie, te chipy nie będą się aż tak psuć, i zwiększą "eco" w przypadku broni, a system od dawna oddaje jak oddaje, stosunkowo do poniesionych kosztów, tak więc ekonomia jest o dupe rozbić. Jeżeli tak jest, to chipy wcale nie muszą swoim decayem "wyrównywać". Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi.

mmm reload na mod mercu na 0.2 sec ?:P sick mmm reload na masher zamiast 1.7sec, to 1,2 sec...za free :?:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Gru 2009, 11:22 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Level napisał(a):
...za free :?:
Jedno jest pewne - nic nie będzie za free :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Gru 2009, 15:47 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2009
Posty: 62
HP: 178
Society: Ex Cons
Nick w grze: shogomad shoti 1st
nie no sloty i cały system sa za free...produkcja i użytkowanie tylko bedzie kosztować :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Gru 2009, 15:56 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
A racja. Przepraszam :) Przynajmniej dla L itemów - ciekaw jestem tej tajemnicy wokół odblokowywania w itemach unL...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Gru 2009, 16:24 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
ateush napisał(a):
A racja. Przepraszam :) Przynajmniej dla L itemów - ciekaw jestem tej tajemnicy wokół odblokowywania w itemach unL...


Ja jestem ciekaw jak będzie wyglądało odblokowywanie slotów w Unl itemach - czy to będzie coś co można zrobić w ciągu kilku dni czy raczej trzeba bedzie pracować kilka ładnych miesięcy na takie odblokowanie slotów. Ta druga opcja zapobiegłaby zalaniu rynku i nadałaby sens całemu pomysłowi, bo co innego mieć np. guna z 10 slotami, na którego pracowało się codziennie przez np. rok czy dwa a co innego mieć takiego samego guna kupionego po tym jak przez tydzień ktoś na nim skillował odblokowując kolejne sloty - czyli znowu nie ciężka praca i czas grania tylko zsobność karty będzie się liczyła. No nic, poczekamy - zobaczymy ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Gru 2009, 17:45 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
jak dla mnie, to zrobienie 10 poziomu na np mod merc, będzie wymagało znacznie większych nakładów ped, niż przy opalo.

Tak będzie na mln %...im mocniejsza broń unl...tym dłuższy skilling. Czyli takiego np m2875 będziemy do 10 poziomu doprowadzać przez rok dziennie wypalania po np 2k ped ammo, a opalo przez np 2 miesiące, dziennego wypalania tam 500ped ammo. itd itd itd.

nie ma innej opcji. Oczywiście, jednostki czasowe będą pewnie mniejsze.

Śmiem twierdzić, iż MA do broni wprowadzi stary skill system. Pamiętacie rok 2003 ? Skill szybciej rósł...kilka przeróbek i mamy działające "poziomy" dla broni.

dlatego ceny broni ze slotami, wzrosnÄ…


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Gru 2009, 16:23 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Kilka dodatkowych odpowiedzi nt. działania "polepszaczy" od Marco:

- będzie 10 slotów do odblokowania,

- chipy będą się zużywały jedynie podczas działania - nie podczas zdejmowania/zakładania (jak ubrania np),

- w przypadku zużycia jednego chipa w przedmiocie - będzie można nadal przedmiot używać a ewentualne pozostałe chipy będą dalej działać,

- przedmiotu [L] po zużyciu nie będzie można używać (tak jak dotychczas) - będzie można wyjąć wszystkie chipy,

- przedmioty nabierają poziomu wraz z używaniem. Każdy nowo zlootowany lub wyprodukowany przedmiot (w tym [L], niezaleznie od jego tt) jest traktowany jak nigdy nie używany. Dla tego też niektóre [L] mogą nie zdążyć odblokować wszystkich poziomów podczas swego żywota,

- poziomy zbroi będą wzrastały wraz z otrzymywaniem obrażeń, każdy element zbroi jest traktowany jako oddzielny przedmiot,

- blueprinty na chipy (enhancer) poziomu 1 będą publicznie dostępne. Same chipy będą głównie crafcone jednak podstawowy będzie do kupienia w tt,

- poziom przedmiotu będzie pokazany w formie dziesiętnej: "Tier 2.3" -informującej o bieżącym postępie,

- odblokowywanie niższych poziomów będzie dość szybkie - wyższych wolniejsze,

- parametry przedmiotu (wartość tt, minimalne tt używalności) będą niezmienione niezależnie od osiągniętego poziomu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Gru 2009, 16:39 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
o i git, czyli wartosc itemow unl, powinna zaczac wzrastac ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Gru 2009, 16:15 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
A czy ampy tez to beda mialy? Ciekawe,czy to bedzie dotyczylo absolutnie wszystkich 'uzywalnych' itemow ;p


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Gru 2009, 17:05 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ampów to pewnie nie będzie dotyczyć. Raczej tylko te "główne" kategorie: broń, armor, findery.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Gru 2009, 12:51 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
no to pytanie , mam np mk2 juz 5 lat to czy dla systemu jest jako nowy przedmiot ?
od czego bedzie zalezalo odblokowanie slotow w "starych " typach bronii, od wartosci mojego skilla czy od tego jak czesto bede danego przedmiotu uzywal . chodzi mi tylko o przedmioty nie limited .

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Gru 2009, 13:43 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Każdy przedmiot zacznie jako nowy i jego historia nie będzie miała znaczenia. Dopiero od wprowadzenia tego systemu będzie się liczyło "poziomowanie" przedmiotu.

Odblokowywanie slotów w każdym przedmiocie (zarówno L jak i unL) będzie zależało od częstości jego używania.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Gru 2009, 13:49 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
wydaje mi sie, ze dopiero od wprowadzenia systemu zacznie sie liczenie czasu uzywania broni

EDIT: o ateush mnie uprzedzil :D


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 115 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso