Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 25 Lis 2009, 16:35 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
PLANET CALYPSO VERSION UPDATE 10.4
2009-11-25

SPRAWY DOTYCZĄCE PRZESIEDLENIA

Kolonialna Administracja raportuje wystepujaca anomalie w systemie SatNav w poblizu Oil Rigu.

POPRAWIONE BŁĘDY

Nowe i ponownie przywrocene systemy

- customizacja itemow
- jezeli ktos wyceluje w Ciebie, zobaczy pod Twoim imieniem i nazwa socu takze ustawiona przez Ciebie profesje
- przywrocono system decoy

Poprawki wydajności

- ulepszono obliczenia dotyczace widocznosci odleglych obiektow i redukcje ich "wyskakiwania" przy pojawianiu sie
- dodano Safe mode do Graphics-Options-General Graphics Quality, wszystkich Graphics-Advanced rozwijanych menu i do Client Loader'a
- dostosowano wszystkie pozostale leele ustawien grafiki, aby zwiekszyc wydajnosc
- jezeli inny awatar jest zbyt daleko, aby go renderowac, itemy ktore nosi tez nie beda renderowane (czyzby koniec freezu, gdy na brzegu radaru pojawia sie zielona kropka?)
- zwiekszono wydajnosc przez lepsze zarzadzanie animacjami (w zaleznosci od odleglosci od nas), odwrotna kinematyka, fizyka, itp. itd. zwiazanych z wyswietlaniem innych graczy

Błędy przedmiotów

- rotacja itemu w Item Info nie jest restartowana po "wlozeniu" itemu na siebie
- interfejs Mining Survey pojawia sie na wyswietlaczu obiektu nawet jezeli okno jest schowane (cokolwiek to znaczy)
- odwrotna kinematyka lewej reki wylaczona, gdy awatar trzyma miecz w zrelaksowanej pozie, wiec lewa reka nie jest skrecona wewnatrz ciala
- zalogowanie sie avatarem noszacym maske na twarzy juz nie powoduje niepoprawnego wygladu twarzy

Błędy grafiki

- dodano wsparcie dla rozmytych odbic
- poprawiono blad, gdzie avatar zle sie wyswietlal po zalogowaniu w zatloczonym miejscu

Błędy lokacji

- wnętrze Crystal Palace nie powinno juz byc niewidoczne po teleportacji tam
- tekstury wnetrz dome'ow powinny juz zawsze ladowac sie po teleportacji z Calypso do dome'u
- poprawiono bledy z domowymi straganami do zakupow? (indoor shopping booths)
- itemy o wartosci < 1 pec moga byc juz polozone wewnatrz wlasnej nieruchomosci

Problemy z odliczaniem przy teleportacji do revivala

- uzycie ALT-TAB w fullscreenie w trakcie odliczania do teleportacji do revivala nie wstrzymuje juz odliczania
- gdy w trakcie odliczania do teleportacji do revivala zostaniesz zabity, odliczanie zacznie sie od 10 sekund, zamiast kontynuowac wczesniejsze odliczanie

Różne błędy

- ponownie mozna dodawac znajomych do listy gosci w swojej nieruchomosci
- zwiekszono stabilnosc klienta gry

ZNANE BŁĘDY

- brak dźwięku przy użyciu decoy? (Decoys don’t bleat)

Źródło: www.planetcalypso.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lis 2009, 18:07 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
JIIIS napisał(a):
Kolonialna Administracja raportuje wystepujaca anomalie w systemie SatNav w poblizu Oil Rigu.

Czyżby wyłączony radar w PVP ?! :taniec: Niech tak jeszcze zrobią w pozostałych strefach PVP i będzie wesoło :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lis 2009, 18:23 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
ateush napisał(a):
JIIIS napisał(a):
Kolonialna Administracja raportuje wystepujaca anomalie w systemie SatNav w poblizu Oil Rigu.

Czyżby wyłączony radar w PVP ?! :taniec: Niech tak jeszcze zrobią w pozostałych strefach PVP i będzie wesoło :P


o, na to nie wpadlem, myslalem o jakichs innych dzialaniach "Wastelanderow", musialby jakis nasz zwiadowca tam sie wybrac, zobaczyc i jak wroci zywy :mrgreen: zdac raport


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lis 2009, 21:35 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Radar nie działa w PVP przy oil-rigu - jednak nadal mozna sciągac paski innych na ekran i spokojnie namierzyć gdzie kto jest...
Czyli pomysl fajny a wyszlo jak zwykle.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lis 2009, 21:45 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
JIIIS napisał(a):
- jezeli ktos wyceluje w Ciebie, zobaczy pod Twoim imieniem i nazwa socu takze ustawiona przez Ciebie profesje
To jest niezłe. Teraz od razu wiadomo z kim mamy do czynienia. :)
1. pozytywnie wpłynie na przejrzystość komunikacji między graczami. Dotychczas na pierwszy rzut oka można było rozpoznać skill postaci jedynie po armorze i ciuchach jakie ma na sobie. Teraz dochodzi informacja o profesji (w przypadku gdy dana osoba wybierze swoją faktyczną profesję, a nie np. Decoy Dispenser ;) ). Bardzo mi się to podoba.
2. ogranicza w pewnym stopniu możliwość oszustwa

@ati To i tak utrudnienie. Zasadzka działa tylko raz, ale to już coś. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lis 2009, 21:50 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
ale wczesniej mozna bylo avka przeskanowac :P o ile nie mial nic do ukrycia to nie ukrywal leveli profesji, teraz nadal moze wszystko ukryc i nie widac jego glownej profesji

ale tez mi sie podoba ten pomysl MA, juz mialem przyjemnosc, ze jedna z dosc znanych osob sie zdziwila moim levelem, co mnie troche przyznam mile polechtalo :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lis 2009, 22:08 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
JIIIS napisał(a):
ale wczesniej mozna bylo avka przeskanowac :P o ile nie mial nic do ukrycia to nie ukrywal leveli profesji, teraz nadal moze wszystko ukryc i nie widac jego glownej profesji
Tylko ile osób skanowało wszystkie osoby dookoła bez wyraźnej potrzeby? :) Teraz jest to widoczne na pierwszy rzut oka. Urozmaici to życie w grze. ;) "O, w [wstaw_dowolne_miasto] dzisiaj sami minerzy są" :)

JIIIS napisał(a):
juz mialem przyjemnosc, ze jedna z dosc znanych osob sie zdziwila moim levelem, co mnie troche przyznam mile polechtalo :mrgreen:
I to jest właśnie magia tej opcji. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lis 2009, 23:04 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Musze wygladac magicznie jako "green teleporter" :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lis 2009, 23:08 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Będziesz często klikany. ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lis 2009, 23:15 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
bez sensu z tymi profesjami:P ktoś sobie da "Master Hair stylist" a ma łysą postać:P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lis 2009, 23:17 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 556
HP: 169
Society: Hunters Unlimited
Nick w grze: Infinity
ta, moze jeszcze wiek avatara w latach swietlnych pod tym wszystkim


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lis 2009, 23:25 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
wiek, płeć in real life i jeszcze opcja wyświetlenia Twojego zdjęcia in real life nad głową avatara, co czasami badzo ułatwi poznawanie nowych ludzi :P (choć znając życie, taka opcja skończyłaby niczym avatary na forum, Ma musiałoby ustanowić zasady co do tej nowości)


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 72 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso