Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 18:31 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Entropia Universe - wersja 10.0


Nowe Calypso
Wikingowie wierzyli, że gdy świat będzie się chylił ku upadkowi, nadejdzie wielka zima. Wtedy bogowie i giganci stoczą swą ostatnią bitwę, po czym cały świat spłonie, a z jego popiołów zrodzi się nowy.

Nie byli dalecy od prawdy. Pomyliła się im tylko kolejność.

Pięć lat temu, Wojenny Tytan "Tajfun" wleciał na obszar Calypsjańskiego systemu gwiezdnego i był skierowany w stronę Calypso. Federalna Marynarka Imperium starała się go powstrzymać za wszelką cenę. Poświęcili wszelkie dostępne środki, nawet własne życie.

Jednak zawiedli.

"Tajfun" wszedł w atmosferę planety nad oceanem, tuż na północny-zachód od Amethery. Dymem i ogniem nakreślił na niebie smugę ciągnącą się aż na wschód. Kilka minut później, "Tajfun" uderzył w ziemię, w miejscu gdzie stało miasto Hadesheim. Światło słoneczne zostało przesłonione przez miliony ton pyłu, który wzbił się w powietrze po uderzeniu. Pożary rozpętały się na całym Calypso, potem opadł popiół, spadł śnieg i na Calypso nastała wielka zima.

Ale to nie był koniec. Większość kolonistów została ewakuowana na stację Exodus. Tam czekali aż osiądzie kurz, oczyści się niebo i powróci życie na planecie.

Teraz długi czas oczekiwania dobiegł końca. Granice Calypso są znów otwarte.



Nowości w VU
Po uderzeniu Tytana, kształt lądów na Calypso uległ zmianie. Dzięki silnikowi CryENGINE2, został pobudzony do życia nowy świat. Wielką przygodą będzie odkrywanie planety na nowo, jak również poznawanie nowych możliwości w tym świecie.

Miejsca
Prawie wszystko na Calypso zawaliło lub spaliło gdy "Tajfun" uderzył o ziemię. Niektóre miejsca zostały odbudowane, podczas gdy inne są nadal w trakcie renowacji. Dodatkowo, jedna nowa osada została zbudowana, a jedną zaprojektowano od nowa.

Przedmioty i broń
Wiele przedmiotów zostało dopracowanych graficznie pod silnik CryENGINE2.

Ponowne kształtowanie wyglądu awatarów
Każdy awatar w nowej wersji został skonwertowany tak, aby jak najlepiej zachować jego wygląd z wersji 9.4. Będzie istniała możliwość zachowania tego przeniesionego wyglądu lub skorzystania z jednorazowej szansy na stworzenie wyglądu od nowa. Okazja całkowitej zmiany wyglądu postaci będzie jednorazowa i dostępna jedynie po aktualizacji do wersji 10. Po zaakceptowaniu wyglądu awatara nie będzie go można ponownie zmienić.

Nowo-stworzone postaci będą korzystały ze zwykłego systemu kreacji awatarów.

Storage
Terminale Storage zostały ulokowane również na CND.

Storage jest zależny od planety, tzn. na danej planecie będziesz miał dostęp wyłącznie do przedmiotów pozostawionych w terminalach z tej planety. Jeżeli jesteś w Club Neverdie nie będziesz miał dostępu do przedmiotów zostawionych na Calypso i na odwrót.

Przedmioty, które znajdowały się w nieruchomościach zostały przeniesione do Storage. Aby uprościć proces ponownego umeblowania, właściciele domów dostaną specjalne terminale przechowujące przedmioty (storage). Te mogą zostać ustawione w domach tak jak zwykłe terminale Storage.

Systemy w VU 10.0
Aktualizacja 10.0 rozpocznie się od wprowadzenia najczęściej używanych systemów: hunting, mining, crafting, PvP trade, aukcja, asteroida CND, banki, nieruchomości, sklepy, landy, walka PvP, society, friends list, system reklam, participant content, terminale, przedmioty, modyfikacje ubrań, inventory, storage, hall of fame, teleporty, chat, ustawienia klawiatury, dashboard, mapa, GUI i prezenty.


Zmiany w interfejsie użytkownika

Usprawnienia w oknie chatu
Okno chatu może być teraz przesuwane i dowolnie powiększane. Standardowym klawiszem do wejścia w tryb chatu jest "Enter", "Escape" wychodzi z tego trybu. Naciśnięcie "Entera" nie powoduje już odznaczenia okna czatu.

Nowe opcje - okno sterowania
Zostało dodane nowe okno ustawień. Jest ono podzielone na 4 zakładki: "Controls" (Sterowanie), "Graphics" (Grafika), "Advanced" (Zaawansowane) oraz "Sound" (Dźwięk), w których ustawienia mogą zostać dopasowane do własnych upodobań.

Zmiany w sterowaniu
Zaszły pewne zmiany w ustawieniach sterowania. "W" odpowiada teraz za bieg/chodzenie do przodu (zamiast samego chodzenia do przodu), a "Q" przełącza teraz pomiędzy trybem chodzenia i trybem biegania (dawniej: bieg do przodu).

W trybie kursora, kliknięcie prawym przyciskiem myszy otwiera menu kontekstowe. Poruszanie się lewym kliknięciem jest wyłączone. W widoku trzecioosobowym można namierzać zwierzęta/graczy jednak używanie narzędzi (opcja "Use tool") nie będzie działać w tym trybie. Broń wystrzeli w tę stronę, w którą skierowany jest awatar, a nie w stronę zaznaczonego obiektu.

Opcja "Move to Target while Interacting" (Idź do zaznaczonego celu) jest chwilowo niedostępna.

Nowe okno opcji
Naciśnięcie klawisza Esc otwiera teraz menu, w którym są: "Options" (Opcje), "Keymapping/Desktop Icons" (Przyporządkowanie klawiszy oraz ikony HUD-a) oraz "Exit Entropia Universe" (Wyjście z Entropia Universe) zamiast dotychczasowego okna wyjścia z gry.

Inventory
Nie jest teraz możliwe zakładanie/zdejmowanie przedmiotów na/z awatara metodą przeciągnij-i-upuść.

Aukcja
Przedmioty wygrane na aukcji muszą teraz zostać zabrane poprzez kliknięcie przycisku "Won" (Wygrane), co spowoduje wyświetlenie wygranych aukcji, a następnie należy kliknąć "Retrieve" (Odbierz), aby odebrać wskazany przedmiot.

Druga Złota Era Planety Calypso
Okres promocyjny Planety Calypso będzie trwał równolegle z aktualizacjami. Wachlarz nowych i całkowicie unikalnych przedmiotów powiązanych z wydarzeniami na Planecie Calypso zapewni maksimum rozrywki i ekscytacji podczas wprowadzania systemów. Oficjalna data rozpoczęcia zostanie podana na stronie Planet Calypso.

Powiększona grupa oficjalnych przewodników (Official Planet Calypso Guides) będzie dostępna podczas tego okresu aby przywitać i wspomóc nowych kolonistów na planecie.

W trakcie realizacji
Z powodu tłoku dookoła Calypso, w tej fazie ponownego osadnictwa, cywilny ruch kosmiczny został wstrzymany. Dodatkowo, hangary nie zostały jeszcze odbudowane. Podróż pomiędzy CND i Calypso obsługiwana jest przez zastępczy serwis teleportacji. Bilet w jedną stronę kosztuje 25 PED. UWAGA: To jest wyłącznie tymczasowe rozwiązanie.

Crystal Palace pozostaje na razie zamknięte, podróżowanie w to miejsce jest wstrzymane.

Apartamenty są również chwilowo zablokowane. Przedmioty, które się w nich znajdowały zostały umieszczone w Storage do czasu przywrócenia apartamentów.

Z powodu 5-letniego przechowywania w Storage, wszystkie modyfikowalne (C - customizable) przedmioty z wyjątkiem ubrań poszarzały. Ich dawny połysk zostanie przywrócony w późniejszym VU.

Przyszłe Aktualizacje
Nowe aktualizacje nastąpią wkrótce po wydaniu VU10.0.

Wersja 10.1 będzie zawierała zarządzanie landami, teleportacje za pomocą mindforce, apartamenty, windy (televatory), oraz owoce, dung i kamienie.

Wersja 10.2 wprowadzi zespołowe polowania (teamy), [usprawnione] sterowanie awatarem z perspektywy trzeciej osoby oraz modyfikacje w sferze dźwięku.

Aktualizacje następujące po VU 10.2 będą wprowadzały nowe systemy razem z poprawkami już istniejących.


Tłumaczenie: CvX!


Źródło: www.planetcalypso.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 18:39 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Zostały też zaktualizowane wymagania systemowe:
http://cl.entropiauniverse.com/support- ... uirements/


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 18:42 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ateush napisał(a):
Zostały też zaktualizowane wymagania systemowe:
http://cl.entropiauniverse.com/support- ... uirements/

ciekawe ile w tym prawdy :P
czy EU ma teraz opcje ustawiania cieni ? jeżeli tak...to można spokojnie odpalić grę na very high na 9800gtx lub wyżej...przy rozdzielczości 1690x1050.

jest taki myk w crysis, można na full hd przy 260gtx odpalić grę na very high bez cieni :P działa ZAWSZE płynnie :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 18:47 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Wbił się już ktoś? Bo u mnie niestety ciągle komunikat o przeciązeniu serwera logowania.. (w sumie nic dziwnego, rzucili się wszyscy jak szczerbaty na suchary ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 18:57 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
275

:)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 18:58 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
CvX! napisał(a):
275

:)

LOL :P wygląda tak samo, tak jak się spodziewaliśmy...to na low jest ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 19:03 
Weak
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 49
HP: 0
Society: BRAK
Nick w grze: raideros raideros QolteC
aaa! instaluje sie juz :P
zwlekałem z instalacja 3 dni teraz sie spiesze: P
jak tylko wejde wrzuce cos na full detach z psyhX-em ;]


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 19:07 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 51
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Baku Fazi Fazulec
Wbić się teraz na serwer to jak wygrać w totka ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 19:13 
Inept
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 19
HP: 0
Dokładnie za Ciula nie idzie wbić na server. :/ grrrr Ja już chcem to przetestować :]


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 19:15 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2009
Posty: 46
HP: 0
Nick w grze: Lukasz Loktus II
Ja myślę że serwer rozładuje sie po ok. 2 godz


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 19:17 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
powinni zrobić kolejkowanie...byłoby znacznie lepiej, ale nie...to jest MA, za trudne dla nich, etatów nie mają na tyle ani pieniędzy aby komuś to zlecić/zatrudnić więcej ludzi...tja


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 19:19 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2009
Posty: 46
HP: 0
Nick w grze: Lukasz Loktus II
Hehe pieniadz jest tylko żal wydawac na tatkie "pierdy" :wink:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 19:29 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Level, trudno powiedzieć. Chyba takie low-medium, standardowe ustawienie po włączeniu gry. Teraz ustawiłem mniej-więcej prawidłowo, screen:

276


A tak w ogóle, ludzie:

Zróbmy ściepę narodową, ku.. wejdźmy na forumowe Ventrilo.

Venta pobieramy tutaj, a potem łączymy się z adresem EntropiaUniverse.pl


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 19:29 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 46
HP: 0
Society: DASK
Nick w grze: Grand Master Pelzak PRO
Nie wiem jak Wy ale ja nie mogę się zalogować. Po wpisaniu secuity code mam freeza i connection lost. Trzeba być wytrwałym ;p


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 19:31 
Inept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 18
HP: 0
Ja 2 razy pod rząd od razu się zalogowałem. Może masz coś z połączeniem


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 19:31 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
CvX! napisał(a):
Level, trudno powiedzieć. Chyba takie low-medium, standardowe ustawienie po włączeniu gry. Teraz ustawiłem mniej-więcej prawidłowo, screen:

276


A tak w ogóle, ludzie:

Zróbmy ściepę narodową, ku.. wejdźmy na forumowe Ventrilo.

Venta pobieramy tutaj, a potem łączymy się z adresem EntropiaUniverse.pl

dokładne dane na vent mozna prosic ? a ludzie bez mikrofonu mile widziani ? :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 19:39 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ludzie bez mikrofonu że tak powiem nie mają prawa głosu. ;) Chociaż niby chat tekstowy też tam jest. Zapraszamy. :)

Dokładny namiar? Wpisujemy entropiauniverse.pl i gotowe :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 19:55 
Newbie
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 3
a ja dalej nie moge sie zarejestrowac... co jest? :/


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 20:05 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Znowu tylko jeden screen, ale ile na nim ciekawych rzeczy! :)

277

Nowe terminale (w budynku w Port Atlantis) oraz nowy wygląd itemów w Inventory.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 20:18 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 637
HP: 98
Society: Kanwo
Nick w grze: Michal Pypek Kowalski
haha level ! wygralem ! :) tamta bron na teaserze to opalo bylo ! :D dawaj pedy :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 20:24 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
:D ta gra teraz naprawdę wygląda jak beta :D MA nie żartował :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 20:44 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Entropia jest na razie mało stabilna. Ja zaliczyłem już kilka crash-y, niestety klient nie zapamiętuje opcji.

Kolejny screen, zrobiony podczas kopania na północ od Port Atlantis. Ilość złóż na zwykłym poziomie. ;)

278


edit: dodałem tego screena ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 21:04 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 243
HP: 121
Society: Niveus Lupus
efekt wody-plywania noca zajebisty,,,;)
a rzucajac bombki ma odglos jak z mikrofali pi pi pi...kaszana;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 21:12 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Noc na Eudorii (cały czas na północ od PA):

280

Oraz krajobraz rozświetlony bombą:

279


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 21:16 
Poor
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 23
Wie ktos kiedy bedzie mozna zakladac nowe konta ?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 21:23 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 51
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Baku Fazi Fazulec
Nemezis w nocy :D
281


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 21:42 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
wyglada jak drone :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 21:49 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
mars :D
283
rofl


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 22:13 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
nowa lokacja - Lus Null

Image


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 22:14 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 637
HP: 98
Society: Kanwo
Nick w grze: Michal Pypek Kowalski
zadna nowa :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 22:29 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
moze, ale to tez jest dobre ;P

Image


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 22:44 
Newbie
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 2
Cześć. Mam problem, a konkretnie gdy próbuje włączyć grę to wyskakuje mi taki błąd : "Nie można uruchomić aplikacji, ponieważ jej konfiguracja jest niewłaściwa. Problem ten może rozwiązać ponowne zainstalowanie aplikacji." Już dwa razy zainstalowałem i nie działa. Przeczytałem gdzieś że trzeba zainstalować bibliotekę C++. To zainstalowałem i dalej nic. Mam windowsa XP service pack 3, Athlona x64 4600, 4GB ramu i karte nVidia 7600GT z 256 ramu. Proszę o pomoc. Entropie zassałem z tego linka : http://torrenty.org/torrent/394093


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 22:54 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
misieeeeek ... nie powiem tym razem co to jest . poszukaj sobie w postach. masz o tym błędzie pół forum !


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 23:03 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
fajny grzyb:
284
oraz...ukochane shadery...
285
fajne liście :P
286


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 23:13 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
ta z tymi shaderami to jest jakas masakra, albo za jasno albo za ciemno :D i jeszcze to ze nie pamieta ustawien graficznych ... boshe ... moze da sie pobawic w plikach konfiguracyjnych i na stywno pozmieniac ustawianie pod swoja karte :D, puki co napisalem ma kilka rzeczy


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 23:17 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Ta lokalizacja o której pisalem w miejcu fortu Ithaca okazała się ... fortem Ithaca, ale nieco
rozbudowanym i porowadzi do niego droga w wąwozie jak na załączonym obrazku.

287


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2009, 23:55 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Porcja screenów. Jestem zachwycony grafiką. Mining też daje czadu. :) Tylko mobów trochę przymało do porządnego polowania. ;)

291 292 293 294 295 296 297 298 299


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 00:08 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
To miasto na Ame z wiszącymi mostami jest super, musze sie tam wybrać.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 00:12 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Ja jak patrze na te screeny to jakos grafika mnie nie powala. Kiepska sie wydaje jak na takie wymagania.

Mam nadzieje ze w grze to wyglada lepiej.

Niestety nie moge sie zalogowac bo dopiero ku*wa sciagam gre z torrenta. A miala byc update przez client loadera ku*wa mac...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 00:28 
Weak
Dołączenie:
Luty 2008
Posty: 53
HP: 139
w grze wyglada to lepiej ale tylko troche.... :) ni jak to sie ma do Crysisa, mam wrazenie ze MA Crysisa na oczy nie widzialo a sam silnik cry engine 2 wykorzystali w 10%


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 00:44 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Imo - nieco skromnie co do grafy - nie powala na kolana biorąc pod uwagę wymagania. Zwiecha serwerów + czarno biała grafika w Heaven (gdzie indziej poiowedzmy, że OK). No ale to wersja uruchomieniowa, myślę, że z grafiką w VU 11 będzie lepiej ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 02:05 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
czasami pieprzycie jak potrzaskani... Jak wy wyobrazacie sobie grafike typowo z Crysisa? Do miasta nikt by nie dal rady wejsc bo zwiecha gwarantowana, nawet na najlepszych kompach... Polowanie odbywaloby sie jedynie na solo mobach, bo grupy mobow juz by kompy nie wytrzymaly...

A grafika jak na mmo, jest w tej chwili w zupelnosci wystarczajaca... Klimat SF oddany zajebiscie (duzo lepiej niz to bylo wczesniej)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 02:36 
Weak
Dołączenie:
Luty 2008
Posty: 53
HP: 139
zgadzam sie z toba ze grafa jak na taki typ gry jest teraz ok i ja jestem jak najbardziej zadowolony ale mi bardziej chodzi o to ze filmik dostepny na ich stronie ktory od roku pokazywal mozliwosci silnika CRY ENGINE 2 byl typowo CRISISowy i dlatego wielu ludzi bedzie rozczarowanych ze to nie wyglada do konca tak jak to sobie wyobrazali


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 02:42 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Dokładnie o tym myślałem - po jaką cholerę pokazywać możliwości silnika kiedy nie używa się go w znacznym stopniu? Fakt, są fajne miejsca i obrazki - ale oczekiwałem trochę więcej od grafiki. Cieszy mnie natomiast, że będzie co zwiedzać - WAKACJE W EU ZA DARMO ;) , ops.... o kompie zapomniałem.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 06:33 
Poor
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 24
HP: 120
Society: UPC - United People of Calypso
Nick w grze: Dawid root Balcer
Jak dla mnie trzeba bedzie poczekac troszke czasu aby naprawili bieganie po górach bo wczoraj to myślałem że mnie szlak trafi. Wejście po złoże IX zajelo jakies 15 minut jakby to było coś mniejszego to bym odpuścił a górka wyglądała bardzo niewinnnie. Mining no niewiem jak na moje troszke stracił z uroku może poprawią za którymś mini VU. Gra troszkawe toporna jeszcze no i mało stabilna. Wczoraj jakies 10 razy mnie wywaliło w różnych okolicznościach. Jak na tak długi okres który mieli na wdrożenie VU 10 to oceniam kiepsko. Zobaczymy co przyniosą kolejne VU.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 08:34 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Pierwsze wrażenie po odpaleniu - "rety jakie to niedopracowane i nieładne"...
Ale jak ustawiłem rozdzielczość na max, pełny ekran, ustawienia na high i pozwiedzałem trochę - jest pięknie!
Faktycznie na załączonych screenach tego nie widać - postaram się wieczorem tez trochę wrzucić.
Ale dla mnie grafika jest powalająca i bardzo przypomina mi Crysisa.

Oczywiście poza ładną grafiką (piękne nowe miasta, lokacje, pejzaże, flora, zachody słońca) - jest masa niedoróbek,
błędów i denerwujących szczegółów. Na pewno trzeba się będzie na nowo przyzwyczajać i poznawać jak nową grę.
Wspomniane podchodzenie pod górki - makabryczne, dziwne i niepasujące czcionki, stabilność (miałem 3 CTD przez ok 3h grania) itp - to wszystko będą musieli poprawić.

Zaskoczyła mnie Amethera - jest teraz dosłownie cała poszatkowana Landami (Land Areas). Nawet miejsca ze starymi teleportami są teraz w centrum LA - które pewnie będą na sprzedaż. Nie wiem jak to wpłynie na wartość dotychczasowych LA i wątpię aby ich posiadacze się ucieszyli. Do tego zmieniły kształty - są różniaste i nieregularne i nie ma na nich mobów które powinny być.

W sumie lepiej niż się spodziewałem na pierwszą wersję z CE2.

Warto podkreślić - to teraz nowa gra i każdy musi się jej uczyć na nowo.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 08:38 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
a mnie co jakis czas wywalalo na windowsie 7 z gry i sie zastanawialem w sumie czemu ... wiecie co przyszlo mi na mysl ? - a dotkne radiatora od karty graficznej - taka gorąca ze az sprawdzilem temperature: 93 stopni - to mi gały na wierzch wyskoczyły. No to szybko podwyzszylem manualnie programowo obroty wiatraka z automatic na MAX 100% i wiecie ile mam temp ? 88 stopni [przy otwartej obudowie - to tak mi rozgrzewa karte ze pierwszy raz widze .....
Wogole jak dostalem hofa ( wlasicwie globa 96 ped) to mialem laga 3 sekundowego - jakaś masakra ...
Dodatkowo jak sie daje mniejsze shadowy abo shadingi to kolory sie jebią, albo sie orbią jakieś zbyt żarówiaste albo inne dziwne cuda ... boshe ta gra jest gorsza niż ALPHA - bo afterworld w fazie alpha przynajmneij dziala stabilnie :D

aha wogole tak, po zteleportowaniu sie - pojawiłem się pod mapą, i gdyby nie klawisz "t" to bym tam utknął bo teleportowac sie za pomoca mind force sie nie dalo :D (tak tam u gory to teleporter :D
Image

A jezeli chodzi o Repair Terminal to bez kitu wygląda jak pisuar :D
Image

W huncie bylo na poczatku strasznie duzo no lootow - tak jakby wyzerowali wszystko. no ale globek a wlasciwie hofek tez sie znalazl jakies 96 ped z corna - nie ma sensu tego pokazywac nawet.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 08:55 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Ja tylko dodam, że wymagania jakie stawia nam gra mają się nijak do jakości grafiki w tej wersji - nie ma co ukrywać jest kiepska, a żeby tego było mało to nawet na mocnym sprzęcie jest niedosyt fps - optymalizacja kodu bardzo potrzebna, przebudowa struktury archiwów z obiektami, tekstrami, itd. Poza tym (mam nadzieje, że to poprawią) tekstury w większości przypadków są bardzo niskiej rozdzielczości za tym idzie mała szczegółowość tekstur oglądanych z bliska. Co do samej gry, jak na mnie zrobiła mizerne wrażenie - szczerze to spodziewałem się czegoś naprawdę dobrego, niestety... Dwa lata pracy nad grą z takimi wynikami - widać, że wszystko zrobione jest na siłę, amatorszczyzna w 70%. Sry, że tak piszę ale taka jest prawda. Wierze w to, że wszystko poprawią i będzie dobrze...

Wczoraj zaraz po odpaleniu serwerów wyskoczyłem na hunta - zwrot rzędu 25% i mniej - w ok 30 minut przewaliłem 200 PED dosłownie przewaliłem lol. Strzelanie z broni jest niedorobione - np. z adj V1 jest lipa :D wiadomo to szybka broń - strzelając z niej efekt jest taki, że co 3-4 strzał widać animacje strzału i dźwięk... (to zgłoszę do suppa), z innymi pukawkami jest to samo :D np. z EP-41. Wolno-strzelne nie powinny mieć problemów. Nie podoba mi się oprawa mapy - do tego wszystkiego dochodzi wskaźnik pozycji na mapie - jest nieczytelny. Danie obu kontynentów na jednej mapie to nieporozumienie... nie w tej formie może... nie wiem :) Bieganie pod góry - fizyka tak wyczekiwana da nam w kość :D chyba, że to poprawią jakoś? Obiekty w terenie nie są teraz przenikalne, moby się blokują - nie da się huncic w terenie mocno zalesionym, zakrzaczonym. Do tego byle górka przez którą biegnie mob - niby biegnie a się w rzeczywistości blokuje uniemożliwiając jego trafienie... W mojej ocenie klient jest w wersji wczesnej alfy jednak :)
Mining :D czy drilling mocno stracił na atrakcyjności - te wybuchy :D śmiech :D jak z petardy :D tzn. rozmiar bomby nie jest adekwatny do wybuchu :D W całej grze brakuje mnóstwo sampli - dźwięków...

Zdrów!

PS. Jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę :)


Ostatnio edytowany przez XII, 19 Sie 2009, 09:29, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 09:29 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 94
HP: 145
Society: Eldorado
Nick w grze: MrBlonde
Najbardziej denerwująca rzecz to wywalanie pod tektury (pływanie) no i nie zapisywanie ustawień graficznych... Grafika w jednych miejscach robi dobre wrażenie a w innych efekt psują stare tekstury i modele. Na brak fps akurat nie narzekam ale nie pamiętam gry która tak mocno obciążała mi grafikę (wentylator na 80% i ponad 75 stopni) i opymalizacja kodu chyba będzie niezbędna. Nie polecam wchdzić do Rei's i Omegaton west - niewidoczne TP. Mam nadzieję że VU za tydzień będzie już w miarę grywalne i może pokażą się jakieś nowe przedmioty.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 10:03 
Newbie
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 6
Powiem tak... są plusy, niestety jest tez pewien niesmak.
Zaczne moze od zalet, żeby nie było tylko nazekania ciągle. ;)

1. Porty dnia i nocy naprawdę swietnie wyglądają, wschody, zachody słońca, bardzo fajna noc, mogla by byc dluzsza.
Do tego jak sobie to ogladamy w roznych kokacjach to oczy cieszy. Wczoraj z Mawganem zrobilismy taki "spacer" po kolacjach i między nimi - dopiero wtedy trochę odetchnąłem co do grafiki i silnika gry.

2. Napewno na plus zachowanie ciała postaci, tzn większyz estaw naturalnych pozycji - kiedy stoimi pochyłym mocno terenie, postac naturalnie ugina nogi i się przechyla. Ładne.

3. Swietne nowe wykonanie lokacji. Ruiny jakie widziałem, Fort Agrus, czy chociazby Port Atlantis moim zdaniem to są zmiany na duzy plus. Fajny klimat i fajne projekty. Tym mnie akurat zaskoczyli trochę na plus. Widziałem narazie jednak tylo kilka lokacji, dziś bedę oglądał kolejne. :)

4. Swietny klimat robi teraz tryb FPP i fajnie się z nim łazi czy poluje tez. Są niedoróbki ale sam wygląd truby FPP zaliczam na kolejny plus. Zresztą zawsze bylem zwolennikiem trybów FPP od czasów prechistorycznych dla cRPG, bo to umozliwia lepsze wczucie się w bycie odgrywaną postacia. ;)

5. Trochę zmian w dźwieku, chocby zadyszka przy trybie FPP, są odgłosy dodające klimatu.

A teraz wady....

1. Pierwsze wrazenie po zalogowaniu... tragedia. Po chwili przebiegnięcia się - koszmar!. O ile budowle czy oswietlnie wyglądają fajnie, o tyle czesto avatary innych graczy przedstawiają się fatalnie. Gozej niz wczesniej.. Problemy z anty-aliasingiem (do ktorych wrocę), dziwne zachowanie tekstur... Najgozej jest w srodku dnia i to ze wszystkim.
Niektorym nie podba się wygląd sprzetu w invetory - mi sie akurat w wiekszosci podoba - ale na postaciach - tu cos nie gra...

2. Pierwsze godziny gry, gdy w Entropi panował dzień, a my udalismy się zwiedzać na północ od PA. Upłyneły mi one pod znakiem oczo****, czyli delikatniej - bolały mnie oczy.
Pomyłka jakaś takie użycie oswietenia, gdzie kazdy jasny obiekt swieci jak zarówka osram... droga swiecila nam tak w oczy, ze prawie nie było widać postaci. Dodam ze sprawdzałem rozne ustawienia grafiki, grałem na very high all. Obecnie uzywam wszystkiego na high, bo na tym nic mi nie tnie, ale co z tego, jak gra wygląda jak beta, lub alfa nawet...
Co dziwi niema zadnej regulacji opcji zwiazanych z oswietlenie, poswiatami etc. Spodziewam się ze one dojdą i efekt bloom jak i pare innych bedzie mozna zwyczajnie wyłączyć lub njlepiej zmienić jego intesywność. Narazie to jest tragedia do potęgi i to na naprawdę dobrym sprzecie.

3. Anty-aliasing jak bym go nie ustawił jest do dupy. Jego brak czyli postrzepiane krawedzie, mozemy zamienic na lekko postrzepiane krawedzie, za to swiecące w dziwny sposób. Na niektorych screenach tutaj to było widać, np na maszynach. Bez jaj... Przez to między innymi postacie czy roślinnosc wygląda troche dziwnie, topornie, bo niema dobrze i naturalnie wygladzonych krawędzi, tylko jakies sra***.

4. IMO Lepiej wyglada wiele starszych gier, chocizby Guild Wars z przed paru lat niz obecnie Entropia na tym przereklamowanym silniku.

5. Masa drobnych bugów, o ktorych nawet niema sensu pisać. Mozna natomiast napisać ze okno mapy jest kiepskie i mało czytelne. Spodziewałem się duzej poprawy w tej wersji - między innymi o wiele lepszego sklaowania mapy, czytelniejszej etc. Jedyne co mi sie podoba to ze mamy dostęp odrazu do tepeportow z obu kontynentów, a nie trzeba tego przełączać. Ale sam wygląd okna mapy jest moim zdanie pomylony.

6. Pamietacie na filmikach tą piekną roźlinosc, trawy i kszaczki, ktore gdy idzie przez nie postaci, poruszają sie?
No to zielsko stoi niemrawo tak jak stało wczesniej... Trawy mnie osobiscie swoim wyglądem też rozczarowały.

I narazie starczy tego wypisywania wad i zalet. Podsumowując spodziewałem się, że nie bedzie idealnie po starcie, że bedzie co łatać etc, ale i tak w pierwszym odczuciu gra jest dla mnie rozczarowująca i obawiam się, że choćby z powdu samej grafiki ktora jest wymagająca dla sprzętu, a ma takie niedociągniecia, moze odstraszyć niektorych graczy. To nie jest rewolucja jakosciowa ktorą tak szumnie zapowiadano. Jest to grunt dla stworzenia czegoś fajnego - ale miło by było po wejsciu tej wersji mieć wrazenie patrzenia na w pełni ukonczoną (nie mowie, że taką, ktora nie wymaga patchowania, po prostu mozliwie kompletną) grę, a nie na cos co mi osobiscie przypomina bardzo wczesną betę.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 10:35 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
Antares napisał(a):
Powiem tak... są plusy, niestety jest tez pewien niesmak.
Zaczne moze od zalet, żeby nie było tylko nazekania ciągle. ;)

1. Porty dnia i nocy naprawdę swietnie wyglądają, wschody, zachody słońca, bardzo fajna noc, mogla by byc dluzsza.
Do tego jak sobie to ogladamy w roznych kokacjach to oczy cieszy. Wczoraj z Mawganem zrobilismy taki "spacer" po kolacjach i między nimi - dopiero wtedy trochę odetchnąłem co do grafiki i silnika gry.

2. Napewno na plus zachowanie ciała postaci, tzn większyz estaw naturalnych pozycji - kiedy stoimi pochyłym mocno terenie, postac naturalnie ugina nogi i się przechyla. Ładne.

3. Swietne nowe wykonanie lokacji. Ruiny jakie widziałem, Fort Agrus, czy chociazby Port Atlantis moim zdaniem to są zmiany na duzy plus. Fajny klimat i fajne projekty. Tym mnie akurat zaskoczyli trochę na plus. Widziałem narazie jednak tylo kilka lokacji, dziś bedę oglądał kolejne. :)

4. Swietny klimat robi teraz tryb FPP i fajnie się z nim łazi czy poluje tez. Są niedoróbki ale sam wygląd truby FPP zaliczam na kolejny plus. Zresztą zawsze bylem zwolennikiem trybów FPP od czasów prechistorycznych dla cRPG, bo to umozliwia lepsze wczucie się w bycie odgrywaną postacia. ;)

5. Trochę zmian w dźwieku, chocby zadyszka przy trybie FPP, są odgłosy dodające klimatu.

A teraz wady....

1. Pierwsze wrazenie po zalogowaniu... tragedia. Po chwili przebiegnięcia się - koszmar!. O ile budowle czy oswietlnie wyglądają fajnie, o tyle czesto avatary innych graczy przedstawiają się fatalnie. Gozej niz wczesniej.. Problemy z anty-aliasingiem (do ktorych wrocę), dziwne zachowanie tekstur... Najgozej jest w srodku dnia i to ze wszystkim.
Niektorym nie podba się wygląd sprzetu w invetory - mi sie akurat w wiekszosci podoba - ale na postaciach - tu cos nie gra...

2. Pierwsze godziny gry, gdy w Entropi panował dzień, a my udalismy się zwiedzać na północ od PA. Upłyneły mi one pod znakiem oczo****, czyli delikatniej - bolały mnie oczy.
Pomyłka jakaś takie użycie oswietenia, gdzie kazdy jasny obiekt swieci jak zarówka osram... droga swiecila nam tak w oczy, ze prawie nie było widać postaci. Dodam ze sprawdzałem rozne ustawienia grafiki, grałem na very high all. Obecnie uzywam wszystkiego na high, bo na tym nic mi nie tnie, ale co z tego, jak gra wygląda jak beta, lub alfa nawet...
Co dziwi niema zadnej regulacji opcji zwiazanych z oswietlenie, poswiatami etc. Spodziewam się ze one dojdą i efekt bloom jak i pare innych bedzie mozna zwyczajnie wyłączyć lub njlepiej zmienić jego intesywność. Narazie to jest tragedia do potęgi i to na naprawdę dobrym sprzecie.

3. Anty-aliasing jak bym go nie ustawił jest do dupy. Jego brak czyli postrzepiane krawedzie, mozemy zamienic na lekko postrzepiane krawedzie, za to swiecące w dziwny sposób. Na niektorych screenach tutaj to było widać, np na maszynach. Bez jaj... Przez to między innymi postacie czy roślinnosc wygląda troche dziwnie, topornie, bo niema dobrze i naturalnie wygladzonych krawędzi, tylko jakies sra***.

4. IMO Lepiej wyglada wiele starszych gier, chocizby Guild Wars z przed paru lat niz obecnie Entropia na tym przereklamowanym silniku.

5. Masa drobnych bugów, o ktorych nawet niema sensu pisać. Mozna natomiast napisać ze okno mapy jest kiepskie i mało czytelne. Spodziewałem się duzej poprawy w tej wersji - między innymi o wiele lepszego sklaowania mapy, czytelniejszej etc. Jedyne co mi sie podoba to ze mamy dostęp odrazu do tepeportow z obu kontynentów, a nie trzeba tego przełączać. Ale sam wygląd okna mapy jest moim zdanie pomylony.

6. Pamietacie na filmikach tą piekną roźlinosc, trawy i kszaczki, ktore gdy idzie przez nie postaci, poruszają sie?
No to zielsko stoi niemrawo tak jak stało wczesniej... Trawy mnie osobiscie swoim wyglądem też rozczarowały.

I narazie starczy tego wypisywania wad i zalet. Podsumowując spodziewałem się, że nie bedzie idealnie po starcie, że bedzie co łatać etc, ale i tak w pierwszym odczuciu gra jest dla mnie rozczarowująca i obawiam się, że choćby z powdu samej grafiki ktora jest wymagająca dla sprzętu, a ma takie niedociągniecia, moze odstraszyć niektorych graczy. To nie jest rewolucja jakosciowa ktorą tak szumnie zapowiadano. Jest to grunt dla stworzenia czegoś fajnego - ale miło by było po wejsciu tej wersji mieć wrazenie patrzenia na w pełni ukonczoną (nie mowie, że taką, ktora nie wymaga patchowania, po prostu mozliwie kompletną) grę, a nie na cos co mi osobiscie przypomina bardzo wczesną betę.


1. Avatary innych graczy sa zajebiste.... :)

2. No to jest zwalone, a spowodowane jest tym, ze pewnie cienie ustawiles na low badz medium... Musza to poprawic

3. Nie wiem, nie bawilem sie

4. Nie zgodze sie... Wyglada naprawde zajebiscie... Pograj na High/Very High to zobaczysz, ze jest pieknie :)

5. no fakt

6. Ustaw sobie w opcjach Advanced/Physics Quality na Very High i beda Ci sie krzaczory poruszaly... Swietny efekt swoja droga


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 10:48 
Newbie
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 6
coldzik napisał(a):
Antares napisał(a):
1. Avatary innych graczy sa zajebiste.... :)

2. No to jest zwalone, a spowodowane jest tym, ze pewnie cienie ustawiles na low badz medium... Musza to poprawic

3. Nie wiem, nie bawilem sie

4. Nie zgodze sie... Wyglada naprawde zajebiscie... Pograj na High/Very High to zobaczysz, ze jest pieknie :)

5. no fakt

6. Ustaw sobie w opcjach Advanced/Physics Quality na Very High i beda Ci sie krzaczory poruszaly... Swietny efekt swoja droga

Jak napisałem w swoim poscie powyzej gram na high. Kszaczki na very high sie poruszają? To nie zauwazylem, a szybko zmieniłem na high tylko, bo na very, w miastach mi troche tnie, a na high jest git, bez zauwazalnych uszczerbków dla grafiki.
Tak wiec kwestia światła etc to nie jest to ze mam cos la niskim ustawieniu. Dodam ze mam karte GeForce 9800 GTX+


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 10:51 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
to nie wiem czemu Cie oczka bola... Mi sie wszystko podoba :) Szczegolnie HDR


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 11:00 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
Te żarówiaste kolorki sie robia jak dajecie shading na Medium. Jak dacie na High albo Very high, a shadow na low to jest w sumie ok. ale spoko, trzeba poczekac bo niby ta wersja jest zoptymalizowana pod NAJLEPSZE KOMPUTERY = czyli wogole nie zoptymalizowana :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 11:50 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Przy ustawieniu shaderów na medium lub low gra staje się wizualnie podobna do swojego pierwowzoru (wersja alfa, później beta) z tym, że w wyższej rozdzielczości :) ...no to czeka nas kolejne 6 lat w "nowej" Entropii zanim grafikę doprowadzą do "idealności"... Szczerze to już mi się tęskni co najmniej do wersji 9.4 :D

Zdrów!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 11:54 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2008
Posty: 193
HP: 121
Society: KingSajz
Nick w grze: Artur rogaloo
zgadzam sie 8)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 12:02 
Inept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2008
Posty: 16
HP: 0
Society: Demony Wojny
Nick w grze: Mawgan BiałyWilk zPółnocy
No ja powiem tak:
Skomentuje na dobre jak wyjdzie versja 10.999999999999 czy która tam bądź naprawiająca te wszystkie bugi.
na razie nie ma co komentować bugów bo są i tyle i nie zniknął przez gadanie.

Na kolana nie powala. (laptop na szczęście uciągnął grafe. po za miastami i graczami mogę dać na veryhigh i spoko, w miastach gram na medium, z drobnymi suwakami na high)
Lokacje są bardzo ładne.
Dobry pomysł z drogami, łatwiej się odnaleźć i mapy nierobią się takie "bezimienne".

Natomiast jedno MA zrobił sprytnie w tym wszystkim, żeby nas znowu w bambuko zrobić.
FPP fajowy na prawdę, jest jakiś w końcu w tym klimat, choć nie widać na fpp kogo jaki stwór je etc.
Na tomiast ten cały bajer z celowaniem w moba i strzelaniem jak w quake :D sprawia, że sporo amunicji nie stety się traci. Czy to przez zacinanie się broni czy przez pudła, nie mówiąc o najgorszej rzeczy - braku obczajenia czy ma się zasięg na moba czy nie. Powinien się celownik na zielono świecić np jak jest range.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 13:07 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Garwen, to miasto z "mostami" to Port Atlantis. :)

Abyss, pisałeś o ładnych miejscach i obrazkach, ale to nie są rzadkie przypadki. Te "ładne obrazki" wyświetlają się kilkadziesiąt raz na sekundę. Calypso jest teraz naprawdę przepiękne. Czy grafika jest "crysisowa" ? Nie, jest lepsza. W końcu mamy tu coś więcej niż dżungle i ośnieżone tereny. Każde miasto, każdy zakątek wygląda niesamowicie. Bomba puszczona nocą w zacienionym kanionie rozświetlająca znajdujące się w pobliżu moby, cienie naszych postaci ciągnące się daleko w prawo gdy biegniemy we dwóch na południe od Nea's tuż przed zachodem słońca, świetne efekty wystrzału broni, zacinający śnieg pośród wysokich drzew i traw nieopodal jeziora przy Nowej Szwajcarii. Na każdym kroku grafika zapiera dech w piersi. I działa zaskakująco płynnie. W tej chwili poważnie zastanawiam się czy opłacalna jest wymiana karty na lepsza, bo już teraz EU działa zadowalająco na ustawieniach High.

Nie wiem, może screeny tego nie do końca oddają, ale gdziekolwiek teraz nie pójdziemy jest masa rzeczy które murza się podobać.

Co do bugów - fakt jest ich masa i czekam na najbliższe patche, ale idzie przywyknąć nawet do części z nich. ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 13:15 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
CvX! a najbardziej do tych co da się robić na nich kasę, co nie ? :>
coś na ten temat powinieneś wiedzieć :)
...ciekawe jak zrobią zarządzanie landami i możliwość robienia ewentów na nich :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 13:45 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
XII napisał(a):
CvX! a najbardziej do tych co da się robić na nich kasę, co nie ? :>
coś na ten temat powinieneś wiedzieć :)
Ba, wczoraj było na Ventrilo polowanie na kaso-bugi. ;) Dzięki i pozdrowienia dla osób które wpadły na Venta. :)

XII napisał(a):
...ciekawe jak zrobią zarządzanie landami i możliwość robienia ewentów na nich :P
W tej kwestii chyba się wiele nie zmieni.


A, jeszcze porada dla ludzi chcących polować już teraz w teamach - bez teamów, ale np. we dwie osoby też daje radę! :D Tylko teraz można by powiedzieć, że jedyna dostępna opcja to "looter takes all". :mrgreen:
Dzięki coldzik za hunt. :) Ambu czasami coś tam rzucają jednak. ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 13:46 
Inept
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 19
HP: 0
Mimo wszystkich bugów idzie jakoś przegryźć grę jednakże męczy mnie jedno, mianowicie mam taki problem że wygrałem aukcje w starej Versji i po przejściu na nową nie otrzymałem wygranych przedmiotów :/


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 13:59 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 243
HP: 121
Society: Niveus Lupus
masz zakladke na aukcji won
wchodzisz i odbierasz przedmiot


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 14:16 
Inept
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 19
HP: 0
A dzięki jest... :] Tak pozatym jak u Was looty bo jak dla mnie są wręcz tragiczne. :/ 1 do 5 jak nie lepiej i to taka marnota


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 20:40 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 243
HP: 121
Society: Niveus Lupus
PAWIU napisał(a):
A dzięki jest... :] Tak pozatym jak u Was looty bo jak dla mnie są wręcz tragiczne. :/ 1 do 5 jak nie lepiej i to taka marnota

a co myslales ...za co bedzie uberstwa podczas golden age mod fapy itp lootowac.:)?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 22:28 
Weak
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 69
HP: 149
BTW loty- MA ograniczyła chyba looty (5 serii po 100 bomb + 100 sond i niezłe plery) ale wiadomo wszyscy bedą grac z ciekawosci, zarazem zostawiać kaske (w starej wersji przeważnie byłem do przodu w miningu)
FIZYKA - bardzo fajna
SHAiders - cool
wady - dlaczego ziomek, który ma podbiedz do klajma na wzniesieniu o pochyłości 45 stopni ma arytmię serca i ciśnienie 300/200?- chore (ale wynika to chyba z fizyki gry)- jak dla mnie do poprawki
BLP weapon (ech seria to seria a teraz jakieś 2 kulki słyszę - rzenada
Bomby wybuchają jakby małolat puszke z karbidem do "kibla" wrzucił uuuuuuu- gdzie jest stare dobre dupniecie- przynajmniej człowiek słyszał, że troche C4 poszło w ładunek
BTW miałem już z 10 crashy z blue screenem włącznie- jakaś rada?

*** ( pisane po 5 dużych browach - po jakich nie powiem bo kryptoreklama :lol: )


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2009, 23:18 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
SpiritsGOD02 napisał(a):
BTW loty- MA ograniczyła chyba looty (5 serii po 100 bomb + 100 sond i niezłe plery) ale wiadomo wszyscy bedą grac z ciekawosci, zarazem zostawiać kaske (w starej wersji przeważnie byłem do przodu w miningu)

Niestety w polowaniu jest tak samo, u mnie wogóle jakiś loot ma co piąty mob.

SpiritsGOD02 napisał(a):
BTW miałem już z 10 crashy z blue screenem włącznie- jakaś rada?


Zainstaluj starsze stery do grafiki. Ja mam jakieś przedpotopowe i nie miałem ani jednego crasha. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 01:13 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
u mnie looty z huntu do dupy - jednak z nawiazka oddali w crafcie, wiec dzien sie skonczyl zajebiscie :)

a co do sterow to Garmen ma racje. Jak masz nv to zainstaluj starsze stery - ja mam jakies 178.xx i blue screenow nie mam, chociaz crashe sie zdarzaja - dzisiaj mialem 2 albo 3


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 12:21 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Jeszcze drobna klaryfikacja co do cykli dnia i nocy.
Noc trwa 1 godzinę a dzień 4. Włączając wschód i zachód.
Czyli cały cykl to 5 godzin. Nie wykluczone jednak, że zostanie to zmienione w niedługim czasie.

FPC myśli też nad mobami pojawiającymi się tylko o określonych porach - np. w nocy.
I pojawią się oczywiście noktowizory, latarki i inne sprzęty rozświetlające.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 12:24 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Dobre też by było gdyby np. w nocy moby miały osłabioną czujność, a w większości przypadkach znajdowały się w fazie snu ;) byłoby ciekawiej :P Muszę skrobnąć suppa w tej sprawie ;) propozycji...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 12:35 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
XII napisał(a):
Dobre też by było gdyby np. w nocy moby miały osłabioną czujność, a w większości przypadkach znajdowały się w fazie snu ;) byłoby ciekawiej :P Muszę skrobnąć suppa w tej sprawie ;) propozycji...


dobry pomysl, mogliby to pewnie latwo zrobic modyfikujac im parametr agresji w zaleznosci od pory doby

mogliby rowniez dostosowac tak niektore moby, ktore wlasnie w nocy zwiekszalyby swoja aktywnosc i spadaly na Ciebie znienacka :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 12:45 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
wow :) pomysły zacne ;) podoba mi się... ale wątpię by MA takie coś wprowadził w najbliższym czasie lub/czy w ogóle :) ...sry, ich int nie pozwala na takie usprawnienia... nie obrażając nikogo :P (int - czytać możliwości). Jak zawsze, będziemy uczestniczyć w świecie w którym należy wpłacać i tracić czas, kasę :) bez dodatkowych bajerów :D najlepsze pieniądze pochodzą naprawdę z prostych systemów - po co sobie komplikować egzystencję :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 12:50 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Cytuj:
Content list clarification VU10.0

There has been a few clarifying additions to the content list. The updated sections are shown below, with changes in bold text. These updates have been entered into the content list as of 2009-08-20.

Local storage

Storage terminals have been introduced to CND.

Storage is planet-specific, and you will only get access to items placed in storage on that particular planet. If you are at Club Neverdie, you will not have access to items in storage on Calypso, and vice versa.

Items placed in estates have been moved to storage. To simplify the re-furnishing process, estate owners receive personal storage terminals in their storage. These can be placed on the estate and used like regular storage terminals.

CND teleport service

Due to the crowded space around Calypso in this phase of resettlement, civilian space traffic has been grounded. Also, hangars have not been rebuilt yet. Travel between CND and Calypso is currently serviced by a temporary teleport service. A one way ticket is 25 PED. This fee will be distributed among the hangar owners when civilian space travel service is reinstated. NOTE: This is a temporary solution.


wyjasnienia do listy kontentu VU10.0, zmiany zaznaczone pogrubieniem, w skrocie

Storage: w storage sa dostepne tylko itemy zlozone tam na danej planecie, np. wkladajac cos do storage na CP nie masz dostepu do tego z CND

CND teleport service: oplaty uzyskane za obecny sposob teleportacji na CND beda pozniej rozdzielone posrod wlascicieli hangarow


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 12:58 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
o.0 no to nieźle zarobią właściciele hangarów.... ehhh :) darmowe pedziki :P szkoda, że nie mam hangaru :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 13:01 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
XII napisał(a):
o.0 no to nieźle zarobią właściciele hangarów.... ehhh :) darmowe pedziki :P szkoda, że nie mam hangaru :D


dobrze, ze tak MA zrobi, bo bylby krzyk, ze opozniaja wprowadzenie hangarow z tego wzgledu, ze maja kaske z tego, a tak rozdziela miedzy wlascicieli hangarow, straca na tym Ci najbardziej aktywni piloci, a zyskaja lenie, bo kazdy dostanie po rowno ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 13:18 
Weak
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 69
HP: 149
Garwen dzieki za podpowiedz ze sterami, dałem starsze i wszystko teraz pięknie hula 8), a bajer ze spływającą wodą po szybie kasku kiedy sie wynurzasz z pod wody poprostu miażdzy


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 13:43 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Heh. moj ulubiony future w nowym VU to podskoki w pytkiej wodzie. Plywanie tez jest swietnie zrobione. Moze powinni pomyslec o rozszerzeniu swiata podwodnego? Jakies wraki, moby denne, weze etc...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 13:46 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
abyss, poza aurami to w eu sa same denne moby :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 13:46 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Ciekawe jak wynagrodzą właścicielom landów to, że brykają u nich zupełnie inne moby niż mieli w DNA, landy zmieniły kształty i położenie itp.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 13:47 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 286
HP: 0
Nick w grze: Ar predus Ku
ateush napisał(a):
Ciekawe jak wynagrodzą właścicielom landów to, że brykają u nich zupełnie inne moby niż mieli w DNA, landy zmieniły kształty i położenie itp.
Entropia is dynamic :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 13:58 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Przy okazji sposób na rozświetlenie nocy: latarka/mieczyk z tt



Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 14:00 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
abyss napisał(a):
Heh. moj ulubiony future w nowym VU to podskoki w pytkiej wodzie. Plywanie tez jest swietnie zrobione. Moze powinni pomyslec o rozszerzeniu swiata podwodnego? Jakies wraki, moby denne, weze etc...


ktos gdzies podal liste mobow, a tam byl mob Leviatan, czy Lewiatan (nie mylic ze sklepem ;)) http://pl.wikipedia.org/wiki/Lewiatan_(potwór) , a to juz mob wodny ;) oprocz tego byly chyba jeszcze ze dwa inne na tej liscie oprocz obecnych RipperS

EDIT: forum zle interpretuje odnosnik, trzeba przekopiowac recznie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lewiatan_(potwór)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 14:31 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Pojawił się wreszcie jakiś patch (do wersji 10.0.0.28782):

- w kliencie można wreszcie ustawić Safe Mode (słaba jakość) - co powinno pomóc w odpalaniu gry na słabszych sprzętach.

P.S. JIIIS - to jest błąd bb3 niestety :( Nie radzi sobie z parsowaniem niektórych znaków unicode w linkach.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 14:41 
Newbie
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 6
No jest patch, ale jest tez down serwera. :]
Ciekawe co sie stalo, bo down powstal niedlugo po uruchomieniu patacha.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 14:56 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
naprawiają problem z atachmentami ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 15:15 
Newbie
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 9
HP: 0
Nick w grze: Mannuel Mandrake Drake
cholera, a ja właśnie instaluję i aktualizuje klienta od zera :(

no nic nie napisali paskudy, że serwer down ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 15:16 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 243
HP: 121
Society: Niveus Lupus
i znowu jaja...;(
img525.imageshack.us/img525/2084/bugk.jpg

wie ktos cos na ten temat??
zassalem patcha i zonk


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 15:33 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 266
HP: 149
Society: DASK
Nick w grze: Slawek Buzz Buzzard
A ja wogule nie moge wejść do gry. Loguje sie i czekam czekam. Nie zapyta nawet o kod z GC. Connection lost.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 16:06 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
lukgr napisał(a):
i znowu jaja...;(
img525.imageshack.us/img525/2084/bugk.jpg

wie ktos cos na ten temat??
zassalem patcha i zonk

Odpalasz jako administrator?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 16:11 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
buzz napisał(a):
A ja wogule nie moge wejść do gry. Loguje sie i czekam czekam. Nie zapyta nawet o kod z GC. Connection lost.


mialem podobnie. sprawdz czy inny program nie sciaga jakis danych.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 16:35 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Pozostałe zmiany w ostatnim patchu:

• pojawił się przycisk "Reset" w opcjach Client Loadera - umożliwiający zresetowanie ustawień graficznych dokonanych w grze i automatyczną ich detekcję na podstawie parametrów sprzętu podczas kolejnego logowania. W przypadku zaznaczenia "safe mode" - będa zawsze najniższe ustawienia.

• Niektóre revivale zostały poprawione aby unikać utykania po teleportowaniu do nich.

Dodam tylko, że ja tego "reseta" nie widzę...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 16:37 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 637
HP: 98
Society: Kanwo
Nick w grze: Michal Pypek Kowalski
reset jest w okienku z opcjami :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 16:39 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
michalpypek napisał(a):
reset jest w okienku z opcjami :P


Heh - a napisali "login screen"...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 17:57 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 243
HP: 121
Society: Niveus Lupus
CvX! napisał(a):
lukgr napisał(a):
i znowu jaja...;(
img525.imageshack.us/img525/2084/bugk.jpg

wie ktos cos na ten temat??
zassalem patcha i zonk

Odpalasz jako administrator?


zawsze mam jako administrator...
usunalem,zainstalowalem ponownie ,zassalem patche i ruszylo


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 18:40 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 266
HP: 149
Society: DASK
Nick w grze: Slawek Buzz Buzzard
Soltys83 napisał(a):
buzz napisał(a):
A ja wogule nie moge wejść do gry. Loguje sie i czekam czekam. Nie zapyta nawet o kod z GC. Connection lost.


mialem podobnie. sprawdz czy inny program nie sciaga jakis danych.


Udało się zalogować. Pomógł window mode i szybkie przełączenie na inne okno w trakcie logowania... jak ktos pisał w innym temacie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 22:00 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
nie wyglada, zeby ten avek mial specjalnie problemy z wchodzeniem pod gorke, ale pewnie to tak na filmie tylko wyglada :)



a tu jeszcze jakie moga byc mobki wodne ;)

biological_sea_calypsocod_001
biological_sea_fish_001
biological_sea_jellyfish_001
biological_sea_jellyfish_002
biological_sea_jellyfish_003
biological_sea_jellyfish_004
biological_sea_leviathan_001
biological_sea_rippersnapper_001


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Sie 2009, 23:18 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
ehhhhhhh :/ po mini VU moja gra wygląda tak :D lol

308 307


gra jest nie do użytku, jednak poczekam aż naprawią!! poprawią!! doprowadzą do używalności!! to MA powinna nam płacić za używanie takiego badziewia a nie my im :/ :/


Zdrów!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Sie 2009, 02:11 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
XII napisał(a):
ehhhhhhh :/ po mini VU moja gra wygląda tak :D lol

308 307

gra jest nie do użytku, jednak poczekam aż naprawią!! poprawią!! doprowadzą do używalności!! to MA powinna nam płacić za używanie takiego badziewia a nie my im :/ :/


lol Martre: "p... mnie drzewa, kwiatki i pory dnia", chyba dobrze to podsumowuje co sie dzieje :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Sie 2009, 08:19 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
JIIIS napisał(a):
nie wyglada, zeby ten avek mial specjalnie problemy z wchodzeniem pod gorke, ale pewnie to tak na filmie tylko wyglada :)


Bo skrzydełka ma przypięte ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Sie 2009, 08:55 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
U mnie po ostatnim patchu nie ma takich cyrków.

Poza tym:
- zapamiętuje już ustawienia graficzne,
- pod górki da się podejść,
- nie zapamiętuje niektórych nowo odkrytych tp, czasami nie można z niektórych korzystać, a w tp przy genesis star hq tak mi zamula sprzeta, ze mam 1 klatke na 30sek - jak tam wejde to juz nie wyjde...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Sie 2009, 09:03 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
u mnie z takich drastycznych rzeczy, to jedynie crashe, oraz connection losty... Oprocz tego raz jak wszedlem do Shinnok przez tp, bylem pod tym budynkiem (w ziemi), przy revivalu, tak ze jak naciskalem T, to pojawialem sie dokladnie w tym samym miejscu. Na szczescie relog pomogl... I wpadlem pod mape :) Pod tym calym bajzlem pagorkowatym, jest najzwyklejsza woda ;P


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 109 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso