Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 01 Cze 2009, 19:25 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Poczynając od dnia dzisiejszego MindArk będzie publikować bardzo krótkie, trwające od 5 do 10 sekund, filmiki z testów gry działającej na silniku CryEngine 2. Poniżej można obejrzeć pierwszy z nich.



Jak widać filmy te można traktować bardziej jako ruchome screenshoty niż pełne zapowiedzi (co także zastrzega MA we wpisie na blogu).

Źródło: entropiagateway.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Cze 2009, 19:36 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
:shock: WOW tyle mogę powiedzieć, już nie mogę się doczekać grindu dronów/feffoidów :D


Profil Offline
PostPost został usunięty przez XII 01 Cze 2009, 20:04.
Nie podano
PostWysłany: 01 Cze 2009, 20:05 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
...stwierdziłem, że jednak wstrzymam się od zbędnych komentarzy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Cze 2009, 20:08 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
XII napisał(a):
...stwierdziłem, że jednak wstrzymam się od zbędnych komentarzy.

to na ch ten post lol.
De facto trudno jest cokolwiek konstruktywnego napisać po tych 10 sekundach, ja się podnieciłem, bo dawno nie grałem w crysisa, ehhh


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Cze 2009, 20:57 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Żadnej rewolucji te ruszające się screeny nie zrobią, ale to zawsze coś. Podtrzymuje napięcie. :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Cze 2009, 16:15 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
CvX! napisał(a):
Żadnej rewolucji te ruszające się screeny nie zrobią, ale to zawsze coś. Podtrzymuje napięcie. :wink:


Jeszcze zależy co w tych 5 sekundach zmieszczą. Tutaj biegający av a na następnym może zobaczymy jakąś walkę odbiegającą od tego do czego przyzwyczaiło nas MA (może jakąś normalną animację uników i trafień dla avów i mobów) - wtedy jest szansa, że może jakąś malą rewolucyjkę jednak te screeny zrobią :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Cze 2009, 16:30 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Nie bym się nie nastawiał na aż takie zmiany. Ale może mnie pozytywnie zaskoczą. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Cze 2009, 16:35 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
CvX! napisał(a):
Nie bym się nie nastawiał na aż takie zmiany. Ale może mnie pozytywnie zaskoczą. :)


Najprawdopodobniej nie - też się nie nastawiam bo szanse są znikome. Ale chciałem wprowadzić trochę optymizmu na forum, z drugiej strony - ATH też mało kto się spodziewa a czasem jednak się zdarza :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Cze 2009, 16:48 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Kolejny, przedstawiający "big teleporter":



Będą pojawiały się codziennie - do 18go czerwca.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Cze 2009, 17:39 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
hmm jak dla mnie to nic zaskakujacego. Stare tekstury (podloze), jednak nabraly blasku przy zwyklej grze swiatel... Pewnie dodadza kilka nowych modeli, jednak to za malo, zeby nazwac to rewolucja...

Od strony technicznej zobaczymy co sie zmieni... I pewnie wiekszosc bardziej tym jest zainteresowana, a nie dodaniem directional lighta i kilku efektow postprocesingu...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Cze 2009, 20:16 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Tekstura podłoża jest inna. :wink: Widziałeś screeny z nowego Port Atlantis? To nie jest "kilka nowych modeli". :wink:

Poszukiwaczom szczegółów polecam włączyć HD w filmiku i puścić go na pełnym ekranie. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2009, 15:08 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Jak dla mnie zero porywu, nie wiem czym ale mnie niczym nie maja szans uwiesc, za duzo premier teraz wychodzi takich ze oczoplasy mozna dostac . Jedynie co jest naprawde smutne to ilosc ludzi ogladajacych na youtube te "ruszajace sie screenshoty " - swiadcza o tym ze ludzi grafika nie jest w stanie przyciagnac do konajacego trupa ...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2009, 16:26 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 155
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: KiioobbaaXVIII Kozakiew
Niestety zgadzam sie z Rafisem

Pe idzie ku upadkowi i jezeli nie wprowadza oprocz graficznych gierek czegos wiecej to po 2 tygodniach wszyscy co z niecierpliwoscia czekali na co niesamowitego poprostu zobacza ze to stary pe


brakuje mi kilka dodatkowych animacji tutaj ale nie sadze zeby one sie pojawily:/

-Uniki
-kilka dodatkowych animacji dla mobow(fajnie by bylo gdyby argo potrafil czasami biegnac do nas nagle skaczyc na nas:),kilka zaskakujacych ciosow np odrzucenie na kilka metrow powalenie,ogluszenie(chyba za duzo wchce tutaj wrzucic z gier typu Wow


-krew brakuje mi tego tutaj kilka dodatkow

-critical konczacy czasami moglby byc ladnie zrobiony jakis krotki fatality


brak powietrza pod woda (skoro tam nic nima to na cholere to explorowac

ale moze jak cos wprowadza do wody oproc riperow to sie na cos to zda


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2009, 17:19 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 79
HP: 143
Society: RED LEGION
Kolejny :


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2009, 17:35 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
o ***** ten był mocny
nowe modele broni. to pewnie był plasma pistol :shock: o cholera. na serio się pytam...ma ktoś prace zaoferować ?:P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2009, 17:42 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 192
HP: 156
Nick w grze: Lord Beliar Derat
Jest ciepło, gitarka, czapka i kartka z napisem "Zbieram na EU" ;p


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2009, 18:40 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
obbserwacje na teraz:

-na filmie widać..płaską texture ziemi
-budynki wygladają tak samo
-widać kawałek shoppcentera
-mozna stwierdzić, że oprócz PA i kilku miejsc...reszta pozostanie taka sama.
-widać też w oddali storage albo automat, raczej storage
-teleport wygląda baaardzo pamięcio-żernie, zapewnie wielu z nas na sam widok zapłaci spora ilością FPS
-avatar w shadow armor...ma strasznie mały tyłek...to nienaturalne i chore.
-na drugim filmie gość trzyma plazme...wygląda identycznie jak obecna (heh...czyżby ten pistol z part3 byłby nowym gunem?)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2009, 19:51 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Rafis napisał(a):
Jak dla mnie zero porywu, nie wiem czym ale mnie niczym nie maja szans uwiesc, za duzo premier teraz wychodzi takich ze oczoplasy mozna dostac . Jedynie co jest naprawde smutne to ilosc ludzi ogladajacych na youtube te "ruszajace sie screenshoty " - swiadcza o tym ze ludzi grafika nie jest w stanie przyciagnac do konajacego trupa ...



Kjobaa napisał(a):
Niestety zgadzam sie z Rafisem

Pe idzie ku upadkowi i jezeli nie wprowadza oprocz graficznych gierek czegos wiecej to po 2 tygodniach wszyscy co z niecierpliwoscia czekali na co niesamowitego poprostu zobacza ze to stary pe


brakuje mi kilka dodatkowych animacji tutaj ale nie sadze zeby one sie pojawily:/

-Uniki
-kilka dodatkowych animacji dla mobow(fajnie by bylo gdyby argo potrafil czasami biegnac do nas nagle skaczyc na nas:),kilka zaskakujacych ciosow np odrzucenie na kilka metrow powalenie,ogluszenie(chyba za duzo wchce tutaj wrzucic z gier typu Wow


-krew brakuje mi tego tutaj kilka dodatkow

-critical konczacy czasami moglby byc ladnie zrobiony jakis krotki fatality


brak powietrza pod woda (skoro tam nic nima to na cholere to explorowac

ale moze jak cos wprowadza do wody oproc riperow to sie na cos to zda




Wy nie zwracacie uwagi na podstawowa rzecz jaka jest pojawienie sie nowych planet. To nie nowa grafa jest tym na co powinno sie czekac w update 10.0.

MA to pizdy tak bylo jest i bedzie, a to na co ja naprawde czekam to nowe planety, grafa mnie zupelnie nie interesuje (choc zapewne bedzie pewnym bodzcem umilajacym gre i zachecajacych nowych graczy). Kazda planeta (firma ktora ja stworzy) bedzie na wlasna reke robic marketing aby przyciagnac nowych graczy, kazda planeta bedzie sie starala zaoferowac graczom cos czego nie znajda gdzie indziej. To wymusi konkurencje i wieksza dbalosc o graczy a nam da mozliwosc wyboru.

Oczywiscie tworcy nowych planet beda musieli poruszac sie w wyznaczonych przez MA granicach ale napewno beda mieli pewna swobode w ksztaltowaniu swojego swiata co takze wymusi poprawe uslug swiadczonych przez FPC.

Poza tym, po wprowadzeniu CE2 chyba nic nie bedzie stalo na przeszkodzie MA zeby ulepszyc gameplay w nastepnych VUs.

No ale to narazie rozkminki o niczym, do CE2 mysle ze jeszcze daleka droga ( watpie zeby wystartowali we wrzesnu) a i po updacie zdarzyc sie moze wszystko. A do tego czasu nadal bedziemy mieli taki marazm jak obecnie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2009, 20:07 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
podpisuję się pod postem Kedziora jednak chciałbym sprecyzować...wiesz, Kedzior...fakt planet zagościł na dobre w naszej świadomości, że juz nikt na to nie patrzy, chyba, że ludzie faktycznie zapomnieli.

Grafika...nie no, osobiście tylko się podniecam faktem, jak gra przy której spędziłem 6 lat z życia (w sumie to już jest nierozerwalna, istotna część mojego życia, nie wiem czy ktoś by chciał takiego:( nvm ) będzie wyglądała. nic pozatym. Coś jak podniecać się 2 epizodem Transformers...bo budzi sie w nas chłopiec i podniecamy się efektami :P mniej więcej w ten deseń, nie widzę w tym niczego złego. taki przykład tylko daję.

dyskusje odnośnie planet były prowadzone, padło wiele konstruktywnych postów, ciekawe kiedy to było :? bo ja nie potrafię sobie przypomnieć

Oczywistym jest, że loot się nie poprawi, heh.
co rozumiesz przez gameplay w EU ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Cze 2009, 23:02 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
LVL ja cie prosze :D kufa bo juz nie wyrabiam ze smiechu xD Przestan sie uzalac nad soba, zakompleksiony jestes totalnie xD Pozdro..
A co do tematu. Grafa moze byc z roku 2006, aby i takie loty powrocily.. Planety stawiam na 1 miejscu. grafa na szarym koncu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Cze 2009, 13:10 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Jako ciekawostka:
- na prezentowanych filmikach mamy maksymalnie ustawione wszystkie detale i wodotryski a chodzi to na:
Intel Core 2 Quad Q9550, 4 GB Ram, ATI Radeon HD 4800.
Przy czym ciągle "dopieszczają" i optymalizują wszystko tak aby przy mniejszych detalach śmigało na duuużo słabszych sprzętach.
- filmiki będą się pojawiały w dni robocze do 18go czerwca - bo wtedy zaczynają się w Szwecji wakacje...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Cze 2009, 14:40 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
ateush napisał(a):
- filmiki będą się pojawiały w dni robocze do 18go czerwca - bo wtedy zaczynają się w Szwecji wakacje...


i ciag dalszy prac przy CE2 po wakacjach? :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Cze 2009, 15:36 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
...ciąg dalszy krótkich filmów po wakacjach :P a ciąg dalszy tworzenia VU10 w przyszłym roku ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Cze 2009, 15:53 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Czwartek, 4 czerwca - światłocień:


Źródło: entropiagateway.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Cze 2009, 16:10 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
ateush napisał(a):
Jako ciekawostka:
- na prezentowanych filmikach mamy maksymalnie ustawione wszystkie detale i wodotryski a chodzi to na:
Intel Core 2 Quad Q9550, 4 GB Ram, ATI Radeon HD 4800.
Przy czym ciągle "dopieszczają" i optymalizują wszystko tak aby przy mniejszych detalach śmigało na duuużo słabszych sprzętach.
- filmiki będą się pojawiały w dni robocze do 18go czerwca - bo wtedy zaczynają się w Szwecji wakacje...


A to dość ciekawa sprawa, na jakiej platformie jest to testowane?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2009, 15:25 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Kolejny:



Miło, że wreszcie strzał w coś trafia - ale dziwne troszkę są te iskry rozpryskujące się. Tzn nie bardzo mi pasuje taki efekt do strzału z plasmy - chyba, że to gauss jakiś lub inny stały pocisk.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Cze 2009, 18:51 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
jak dla mnie to nie gauss, za wolno pocisk leci:P Gaussa powinni zrobić takiego samego jaki jest w Crysis. to by było :shock: :)

raczej plazma rifle. ale fajnie, ze jest akcja. ciekawe, czy na mobach też jest taki efekt...przy 12 albo i wiecej ludziach bijących jednego moba to może skończyć się fatalnie dla sprzętu :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Cze 2009, 16:01 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Kolejny - tym razem interakcja z roślinnością.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Cze 2009, 16:18 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Roślinność roślinnością. Ale jak ten avek biega! :shock: Jej, ja chcę już pobiegać po nowym Calypso! :D

Btw. to gdzieś w okolicach Strefy #31. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Cze 2009, 16:45 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
CvX! napisał(a):
Roślinność roślinnością. Ale jak ten avek biega! :shock: Jej, ja chcę już pobiegać po nowym Calypso! :D


nie ma to jak slalom miedzy paprotkami ;)
ale faktycznie ladnie to wyglada :)


Ostatnio edytowany przez JIIIS, 08 Cze 2009, 16:46, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Cze 2009, 16:46 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
przynajmniej wiemy, ze amathera wyglada dokladnie tak samo jak teraz:P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Cze 2009, 16:50 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Zapowiada się co raz lepiej... aż zaczynam żałować, że nie wziąłem Chello 10MB - raptem 20 blach więcej a pewnie by się przydało w miastach...

Swoją drogą ciekawe jaką ilość eye-candies udźwignie:

Core 2 Quad Q6600 2.4GHz
Patriot 2x 2048MB 800MHz DDR2
GeForce 8800 GT 1024MB

Zestaw ma już ponad rok więc jak z połową detali będzie śmigać płynnie np. w lasach to będę szczęśliwy :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Cze 2009, 19:45 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ja mam podobny zestaw, ale w momencie premiery VU 10.0 lecę do sklepu po jakieś gtx 260. Tak na wszelki wypadek. :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Cze 2009, 20:30 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
ha :D ja poczekam jeszcze chwile i biore kompa na raty nowego ;) bede se w entropi popierdalał wreszcie normalnie


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Cze 2009, 20:45 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
to duzo sobie "popopierdalasz" z opalo i zwrotem na huncie...miłego biegania

cvx...260 to szmelc, szkoda Twoich pieniędzy na to gówno, lepiej poczekać choćby nawet i rok az 285GTX lub 295GTX stanieje...to samo z i7. nie warto w przez następne pół roku kupować sprzętu


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Cze 2009, 21:11 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Mortifer napisał(a):
ha :D ja poczekam jeszcze chwile i biore kompa na raty nowego ;) bede se w entropi popierdalał wreszcie normalnie


Nie ma co sie spieszysc :) Ja juz w zeszlym roku chcialem kupywac nowego kompa ze wzgledu na CE2 naszczescie sie powstrzymalem i jak widac slusznie.

Ja kompa nie kupie dopoki CE2 nie zostanie wprowadzony. Jakos nie chce mi sie wierzyc w szysbkie wprowadzenie VU10.

A kompa jak wiadomo im sie pozniej kupi tym bedzie lepszy/tanszy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Cze 2009, 21:56 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
nie no, tak szczerze,to na np 9800GTX+ CryEngine 2.0 chodzi pięknie, wręcz zajebiście przy rozdzielczości 1650x1050 z AA i AF włączonymi. ale chyba GTX 260 jest słabszy...a GTX 295 chyba ponad 3 krotnie wydajniejszy, więc lepiej poczekać
na radeonach się nie znam,


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Cze 2009, 22:30 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
hunt z gunem z tt rox ;p

10 ped zwrotu na 15 wystrzelanego ammo + decey fapa i guna

tak wiec MA cisnie po dupie nawet nubow takich jak ja


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Cze 2009, 01:27 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
@Level: 260 ciut lepiej się sprawuje od 9800gtx+ w Crysisie. Nie żebym się specjalnie upierał przy 260 - kupię to co będzie najbardziej opłacalne w chwili premiery nowego vu. Nie ma co czekać aż konkretna karta stanieje. Gdy 295 będzie tanie na rynku pojawią się już pewnie karty z serii 300, pewnie też ponad 3 krotnie wydajniejsze od poprzedników i koło się zatacza. :)

@Mort: MA to nie organizacja charytatywna. :wink: Ale mogli by dawać częściej hofy. :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Cze 2009, 02:26 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
spoko CvX, mi raczej chodzi o wyłapanie właściwego momentu vs wymagania gier...czyli jak daleko do nowej generacji jeszcze bardziej wymagających silników vs moc i cena kart graficznych:P mniej więcej w ten deseń

lol @ pomysł z hofami...szczerzę? od 4 lat proszę i proszę...o NORMALNY system czyli stały zwrot minimum 90%+ okazjonalne globale, a hofy żeby były rzadkie jak 6 lat temu.

swoją drogą CvX...nie wyjdą GF300 prędko, dlaczego?
http://pclab.pl/news37093.html (Nowa generacja GPU od NVIDII opóźniona nawet do przyszłego roku? )

dlatego:P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Cze 2009, 10:12 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Co do hofów - najlepsze wrażenie robią te największe i im częściej lecą tym lepiej dla MA. Dla przeciętnego opalo-korsso-wymiatacza nie jest to najkorzystniejszy system, ale MA go raczej nie zmieni. Tak jak z lotto. Teoretycznie mogą inaczej rozłożyć wygrane (1. stopnia - powiedzmy maks. 100 tys. i do tego mniej numerków, żeby było można mieć częściej zwrot).
Jeśli taki system się opłaca MindArkowcom to nie mamy co liczyć na żadne modyfikacje.

@GeForce 300 - Może to tylko fałszywe plotki. :wink: A jeśli chodzi o moment premiery to niektórzy też wróżą późne wydanie vu 10.0, więc może obie premiery się zbiegną. :P (Ale nie, raczej nie kupię nowej karty w momencie jej pojawienia się jej na rynku. Ceny nówek zabijają. :wink: )


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Cze 2009, 16:11 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Wtorek, 9 czerwca - nurkowanie:



Źródło: entropiagateway.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Cze 2009, 16:16 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
nom fajnie wyglada, pytanie tylko po co :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Cze 2009, 16:31 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Martre napisał(a):
nom fajnie wyglada, pytanie tylko po co :lol:


Kto wie, może nas wysłuchali i wprowadzą dobre moby pod wodą, mining na dnie wróci a dodatkowo będzie limitowany zapas powietrza (ewentualnie jakiś attachment do hełmów/masek)...

Marzenie ściętej głowy :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Cze 2009, 16:38 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ci co mają/widzieli plakat z mobami lub grzebali w plikach gry wiedzą, że MA już daaaawno temu przygotowało kilka różnych, mniejszych i większych, rybek. :) Może kilka z nich pojawi się razem z Dziesiąteczką?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Cze 2009, 14:59 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Środa, 10 czerwca - efekty atmosferyczne:



Źródło: entropiagateway.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Cze 2009, 15:12 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
nie wiem co o tym myśleć...nic tam nie zobaczyłem oprócz spieprzonego modelu postaci...ten mały tyłek jest nierealny, gdyby człowiek miał taką małą pupę...tam nie ma mięśni w tym modelu ta postać, sorry...pewnie żeńskie awatary będą wyprofilowane do granic możliwości i najidealniejszych proporcji...n/c tego typu zachowania rypią psychikę czasami...eh...Szwecja...n/c


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Cze 2009, 15:35 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Taa, taka postac niesmacznie wyglada. Zreszta, teraz tez modele sa troche zrypane - plastikowe,sztuczne,takie homo-nie wiadomo. Kobiety w ogole nie maja bioder. Mi osobiscie najbardziej podobaly sie modele z okresu PE, te z okolic 2005/06 roku.
Level napisał(a):
pewnie żeńskie awatary będą wyprofilowane do granic możliwości i najidealniejszych proporcji...

Tez tez nie jest ''idealny''. Jakby mu walneli klate szerokosci 2 m i 30cm talie,to bylby ;P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Cze 2009, 16:12 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
IMO takie wrażenie wąskich bioder u tego awatara na filmiku sprawia bardzo szeroki armor. Zauważcie że nie ma założonych Thighsów, a Harness jest bardzo szeroki i zdecydowanie odstaje od ciała - widocznie cholerstwo musi być grube żeby dobrze chroniło. :wink:

Na filmie z 8 czerwca chyba nie ma takich problemów (założona pełna zbroja). viewtopic.php?p=73009#p73009


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Cze 2009, 16:38 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
CvX! napisał(a):
IMO takie wrażenie wąskich bioder u tego awatara na filmiku sprawia bardzo szeroki armor. Zauważcie że nie ma założonych Thighsów, a Harness jest bardzo szeroki i zdecydowanie odstaje od ciała - widocznie cholerstwo musi być grube żeby dobrze chroniło. :wink:

Na filmie z 8 czerwca chyba nie ma takich problemów (założona pełna zbroja). viewtopic.php?p=73009#p73009


Też mi się tak wydaje, duga sprawa to możliwości wyboru przy modelowaniu - jak ktoś bedzie chciał mieć ava 90-60-90 to takiego sobie zrobi a jak ktoś bedzie chciał mieć "wąski tyłek" to też odpowiednio ustawi suwaki... chętnie natomiast zobaczyłbym filmik, na którym będzie widać zbliżenie na "gołą" twarz avatara - mam nadzieje, że tego aspektu nie spieprzą.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Cze 2009, 17:38 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
I pomyśleć, ze była to prezentacja efektów atmosferycznych a nie d... avatara :P

A więc co to był za efekt ? Coś się gdzieś paliło, kurzyło czy co ?
CryEng ma wbudowane tornado jako standardowy element - czyżby to było to ?

A tak w ogóle to naprawdę polecam zabawę w crysis a zwłaszcza w edytor do niego.
Da to nam więcej niż te mini zapowiedzi.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Cze 2009, 17:41 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 414
HP: 167
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: Fred Ice Issue
Moze sie okazac ze ten edytor da nam wiecej niz kiedykolwiek w EU zobaczymy wiec nie jestem przekonany czy taka zabawa nie spowoduje zawodu tym co na MA przedstawi.
Kiedys zdaje sie pojazdy byly wspominane na calypso...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Cze 2009, 18:48 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
co do edytora to ja proszę o zachowanie rozwagi...bo jak ktoś sobie ustawi 50 cystern i włączy tornado...lekko się dziwi reakcją sprzętu :P (no chyba ze ma GTX 295 albo co)
lads...don't do this at home


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Cze 2009, 18:57 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Fred napisał(a):
Moze sie okazac ze ten edytor da nam wiecej niz kiedykolwiek w EU zobaczymy wiec nie jestem przekonany czy taka zabawa nie spowoduje zawodu tym co na MA przedstawi.

A pewnie, że może :) Przynajmniej będziemy wiedzieli czy się postarali i będzie jakiś punkt odniesienia.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Cze 2009, 16:46 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Czwartek, 11 czerwca - spacer po New Port Atlantis: (czyżby PA zmieniło nazwę?)



Źródło: entropiagateway.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Cze 2009, 17:00 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
a bo to tylko Polska ma dziś święto, ok

po czym wnioskujesz nową nazwę PA ? swoją drogą...strasznie świeci tam w tym PA, nie do zniesienia te shadery są dzisiaj


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Cze 2009, 17:25 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Tak wynika z dużej literki "N". :) Subtelna różnica ("New Port Atlantis" a "new Port Atlantis") a jakie znaczenie!

Co do shaderów - takie czasy. :wink: Teraz we wszystkich grach przedmioty muszą się błyszczeć a paleta barw powinna być "stylowo" ograniczona do szaro-burych kolorów. Na stronie trustygamer.com jest dobry artykuł na ten temat o wiele mówiącym tytule "I miss color". :) Polecam. http://trustygamer.com/tg/home/industry ... iss-color/


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Cze 2009, 10:10 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Ten filmik daje dużo - nareszcie podłoże nie jest płaską powieżchnią z naniesionymi na nią (jakże monotonnymi) teksturami - widać nierówności (jakis prowizoryczny krawężnik z kamienia). Druga sprawa to ruch avatara - wreszcie czuć, że postać chodzi (odzwierciedlnie przeniesienia "ciężaru ciała" na obciążoną kończynę daje efekt jakby rzeczywiście gracz stawiał prawdziwe kroki na prawdziwej planecie) zamiast skrolować się machając nóżkami, do tego jest lekko zgarbiony a nie jak dotychczas - każdy avatar rusza się wyprostowany jak z "pajączkiem" na plecach. Takie "screeny" dają nadzieję na przyszłość :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Cze 2009, 15:32 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Piątek, 12 czerwca - Długi miecz kontra robot



Źródło: entropiagateway.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Cze 2009, 15:52 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Robocik podryguje tak jak teraz - przynajmniej woda pluszcze :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Cze 2009, 15:54 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
teraz juz wiemy, ze moby wygladają tak samo...fajnie miecz trzyma postać
Drone 03.
i mały bug :D :

137
czyli tak jak na EF wielokrotnie pisałem a ludzie się na mnie rzucali, że głupoty gadam:P CE 2.0 to tylko nowe shadery, light+parę innych bajerów, nic więcej.

walka...tak samo wygląda jak teraz :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Cze 2009, 15:55 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
lol Star Warsy normalnie :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Cze 2009, 17:56 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Level napisał(a):
czyli tak jak na EF wielokrotnie pisałem a ludzie się na mnie rzucali, że głupoty gadam:P CE 2.0 to tylko nowe shadery, light+parę innych bajerów, nic więcej.
walka...tak samo wygląda jak teraz :P

Dokładnie Level - tak to będzie wygladało od strony usera. No może jeszcze fizyka będzie lepsza. Marco powtarza bez przerwy, że VU 10 to będzie przede wszystkim zmiana silnika + drobne poprawki i usprawnienia. Jednak samo MA /FPC otrzyma dużo nowocześniejsze narzędzie do tworzenia zawartości EU.
Dopiero po "ustabilizowaniu się" VU 10 będą będą wprowadzać zmiany i nowości.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Cze 2009, 18:25 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Z mniej zauważalnych, ale miłych rzeczy: poprawili pasek HP! :) Pod właściwym, kolorowym paskiem jest czarna kreska pokazująca wyjściową wartość (100% hp) moba. Czyli teraz widać wyraźniej ile mniej-więcej hp ma mobek. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Cze 2009, 18:59 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 79
HP: 143
Society: RED LEGION
CvX! napisał(a):
Z mniej zauważalnych, ale miłych rzeczy: poprawili pasek HP! :) Pod właściwym, kolorowym paskiem jest czarna kreska pokazująca wyjściową wartość (100% hp) moba. Czyli teraz widać wyraźniej ile mniej-więcej hp ma mobek. :)


a gdzie to widać ten pasek HP ? Jest na tym urywku z robotem ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Cze 2009, 19:12 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
Krzychop napisał(a):
CvX! napisał(a):
Z mniej zauważalnych, ale miłych rzeczy: poprawili pasek HP! :) Pod właściwym, kolorowym paskiem jest czarna kreska pokazująca wyjściową wartość (100% hp) moba. Czyli teraz widać wyraźniej ile mniej-więcej hp ma mobek. :)


a gdzie to widać ten pasek HP ? Jest na tym urywku z robotem ?


widać go tu:
138
bardzo łatwo wychwycić


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Cze 2009, 19:49 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
CvX! napisał(a):
Z mniej zauważalnych, ale miłych rzeczy: poprawili pasek HP! :) Pod właściwym, kolorowym paskiem jest czarna kreska pokazująca wyjściową wartość (100% hp) moba. Czyli teraz widać wyraźniej ile mniej-więcej hp ma mobek. :)

u mnie widac i teraz i tez mniejwiecej :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Cze 2009, 20:30 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 79
HP: 143
Society: RED LEGION
Jak wy to wychwyciliście !!. Chyba klatka po klatce oglądacie. :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Cze 2009, 20:32 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
Krzychop napisał(a):
Jak wy to wychwyciliście !!. Chyba klatka po klatce oglądacie. :mrgreen:

zboczenie zawodowe, odruch :P (za dużo godzin przy edycji filmów tak się kończy)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Cze 2009, 18:58 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
piknie walczy ;) supar sprawa, coraz bardziej mi sie podoba

nawet jak lootu nie bedzie to przez pare dni sobie pobiegam chociaz ;) ale moze loot bedzie po vu10 ;p


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Cze 2009, 17:27 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Poniedziałek, 15 czerwca - nowy interfejs aukcji i... bajerancka kraft-maszyna: :D



Źródło: entropiagateway.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Cze 2009, 18:41 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
co prawda brakuje opcji search, ale super, ze wrzucili sortowanie ! :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Cze 2009, 19:28 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
to kraft maszyna, czy lodowka z miesnego? :D a w aukcji to nie za wiele zmienili, latwo bedzie ocry przerobic :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2009, 09:45 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
JIIIS napisał(a):
to kraft maszyna, czy lodowka z miesnego? :D a w aukcji to nie za wiele zmienili, latwo bedzie ocry przerobic :lol:


Faktycznie - pierwsze co przychodzi na myśl jak się widzi tą maszynkę do kraftu to lada chłodnicza :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2009, 16:22 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Wtorek, 16 czerwca - plaża przy Cape Corinth



Źródło: entropiagateway.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2009, 16:31 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
niezle, przynajmniej av nie plywa juz w wodzie po kostki, przewracajac sie i wstajac na zmianie jak tylko kawalek wody poczuje....


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2009, 16:50 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
pomijając fakt ze połowa tych filmików nie jest płynna (niewiem, moze eu testująna starych kompach :D) to zawsze jakies zmiany wyjdą na dobre :D. Tak jak dotej pory wkuriwalismy sie na błędy graficzne i ubustwo, oraz okropne looty, tak teraz beda tylko okropne looty i ladna dla oczu grafika co w połączeniu pewnie zatrze lekko te masakrycznie slabe looty :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2009, 19:26 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
a mnie z kolei zastanawia dlugosc tych filmikow
czyzby to byl czas miedzy zwiechami VU 10? ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Cze 2009, 11:05 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Giray napisał(a):
a mnie z kolei zastanawia dlugosc tych filmikow
czyzby to byl czas miedzy zwiechami VU 10? ;)

Dokładnie po 10-15 sekundach wyskakują im bluescreeny ale uznali, że graczom to nie będzie przeszkadzało bo grafika im to zrekompensuje :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Cze 2009, 18:51 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
pomijając fakt ze w realu bieganie pod wodą w częściowym zanurzeniu nie jest możliwe, to cóż ... lepsze to niż nic :D



Ostatnio edytowany przez CvX!, 17 Cze 2009, 19:24, edytowano w sumie 1 raz
wyedyowane dla lepszych wrażeń wizualnych ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Cze 2009, 20:30 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 140
HP: 170
Society: EntropiaForum
Nick w grze: eryk erykgr erykxp
zajefajnie to wszystko wygląda , ciekawe cz na główkę potrafi skakać :lol: i kraulem pływać :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Cze 2009, 20:40 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Kraulem będzie można pływać dopiero po osiągnięciu 90 poziomu w Staminie. :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Cze 2009, 10:42 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
tytanick napisał(a):
pomijając fakt ze w realu bieganie pod wodą w częściowym zanurzeniu nie jest możliwe, to cóż ... lepsze to niż nic :D


Faktycznie - ale nie będzie dużym problemem zmiana biegu na chodzenie :wink:

Byłoby miło gdyby dodali jeszcze trochę realizmu podczas spadania z wysokości - bo jak dotychczas trochę śmieszne jest to, że zabija Cię siła uderzenia Argonauty a upadek ze szczytu góry nawet nie powoduje draśnięcia. Najważniejsze jest to, że czuć, że MA jest wreszcie na dobrej drodze. Będzie dobrze :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Cze 2009, 15:07 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
ze tak powiem - MA promuje "NO LIFE" :D (czyli co tu zrobić, żeby gracz nie wychodził z domu i nie spotykał się z REAL PEOPLE :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Cze 2009, 15:26 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Okoliczności przyrody niczego sobie :)

Marco zapewnia, że jeszcze kilka filmików pojawi się w lipcu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Cze 2009, 15:48 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ślicznie to wygląda. Będzie co podziwiać całymi miesiącami. :)

Tylko na filmiku te avki jak na pal nabite stoją. :P Psują trochę efekt.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Cze 2009, 15:52 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
CvX! napisał(a):
Ślicznie to wygląda. Będzie co podziwiać całymi miesiącami. :)

Tylko na filmiku te avki jak na pal nabite stoją. :P Psują trochę efekt.


Co jak co - ale radocha będzie przy ponownym odkrywaniu Claypso :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Cze 2009, 16:04 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
nie ruszyło mnie, to dobre dla kogoś kto ma z kim tak sobie postać :cry:
nvm

raczej pokazali, że chmury się ruszają itd...las w nocy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Cze 2009, 16:16 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Level napisał(a):
nie ruszyło mnie, to dobre dla kogoś kto ma z kim tak sobie postać :cry:


mam 3 laski w socu, 2 prawdziwe, 1 nieprawdziwa, moge namowic na randke ;)

CvX! napisał(a):
Tylko na filmiku te avki jak na pal nabite stoją.


szczeka im opadla z wrazenia i patrza tak zahipnotyzowani na ksiezyc, dlatego tak to wyglada :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Cze 2009, 16:27 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
JIIIS napisał(a):
Level napisał(a):
nie ruszyło mnie, to dobre dla kogoś kto ma z kim tak sobie postać :cry:


mam 3 laski w socu, 2 prawdziwe, 1 nieprawdziwa, moge namowic na randke ;)



tez mam 3 laski w socu...3 prawdziwe...znam je wszystkie z czego x w realu...i...tu zastopuje. I co z tego ? :( nic...eh, mam paskudne wady chyba:(


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Cze 2009, 16:33 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
No jedna - wieczna depresje - na pewno ;)

Co do filmiku - zieew.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Cze 2009, 18:20 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 414
HP: 167
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: Fred Ice Issue
ateush napisał(a):

Marco zapewnia, że jeszcze kilka filmików pojawi się w lipcu.


W sierpniu, wrzesniu, itd tez pewnie sie ukaze kilka filmików a przed swietami z motywami bozonarodzeniowymi , a potem z kurczaczkiem na wielkanoc :P
hehe

nie moglem sobie odmówic


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Cze 2009, 15:03 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2009
Posty: 69
HP: 90
Society: tymczasowo brak
Nick w grze: Grimmjow Jaggerjack Arrancar
Prawie jak Crysis ;)
Nie mogę się doczekac,świetnie to bedzie wygladac.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Cze 2009, 10:03 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Grimmjow napisał(a):
Prawie jak Crysis ;)
Nie mogę się doczekac,świetnie to bedzie wygladac.


Prawie - aż na myśl przychodzi reklama Żywca :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Cze 2009, 11:07 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2009
Posty: 69
HP: 90
Society: tymczasowo brak
Nick w grze: Grimmjow Jaggerjack Arrancar
Proponuje w takim razie dodac muzyczke żywca i pod koniec wszystkich tych mini teaserow dac Prawie jak Crysis ;p


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso