Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 09:21 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
Nowy engine fizyki
Jako część nadchodzących zmian - wprowadzono nowy silnik fizyki PhysX AGEIA.
Ma on dostarczyć niezbędnej mocy do uruchomienie zaawansowanej fizyki
w Entropia Universe.

Zmiany w New Oxford
Wykopaliska prowadzone w okolicach New Oxford sugerują, że tereny te
były kiedyś zamieszkiwane. Odkryto kilka interesujących artefaktów.
Otwarto nowe sklepy i butiki w jaskini Thorkell'a.
Prace wykopaliskowe będą prowadzone i napewno czekają nas jeszcze jakieś niespodzianki.

Inteligencja stworzeń
Zwiększono inteligencję naturalnych mieszkańców callypso - posiadają teraz
stadne zachowania oraz zaawansowane interakcje z innymi stworzeniami i otoczeniem.

Grafika
Poprawiono wygląd ubrań i zbroi na avatarach.

Chirurgia plastyczna
Dodano nowe typy twarzy do tej profesji

Mining
Składniki potrzebne do wytworzenia wzmacniaczy do miningu OA101 i MA101, których schematy można kupić u techniciana, zostały zmienione, aby "przepis" był łatwiejszy a rezultaty lepszej jakości.

Reklamy
Dodano nowe tła do systemu tworzenia reklam

Nowe przedmioty
Dodano wiele nowych przedmiotów

Nowe akcje
Dodano nowe akcje: obrót w lewo i obrót w prawo do księgi akcji

Sklepy
Sklepy (chodzi o shopkeeperów?) i pojemniki mogą być naprawiane bez konieczności ich opróźniania.

Menu drużyny
Interfejs drużynowy może być teraz przesuwany.

Teleporter
Teraz trzeba klikać na teleporter by z niego skorzystać, lista już nie pojawia się automatycznie.

Hangary
Drzwi między pokojem kontroli a hangarem otwierają się automatycznie.

Stare ikony
Usunięto stare ikony główne które były widoczne po wybraniu kategorii Cybernetyka i Małe przedmioty w oknie Ekwipunku.

Stajnie
Przesunięto trochę stajnie w Fort Argus i Fort Zeus, coby się zwierzęta nie bały. :P

Inne zmiany:
* Strefa PvP została usunięta z okolic New Oxford.
* Komunikaty na chacie jakie pojawiały się przy jednoczesnym korzystaniu z terminali i naciskaniu klawiszy odpowiedzialnych za poruszanie się zostały już poprawione.
* Poprawiono problemy związane z wchodzeniem po schodach w strefie VIP na CND.
* Zmieniono ikonę opcji.
* Dodano aukcjonera w Shinook Jungle.
* Zmieniono wygląd wieży obronnych w miastach.
* Szafa grająca w Fort Fury ponownie działa prawidłowo.


Tłumaczenie: ateush & CvX!
Poprawione tłumaczenie fragmentu o miningu: Warlock.

Cytuj:
VU 8.6 Content List
ENTROPIA UNIVERSE VERSION UPDATE 8.6
2006-09-18

*** PLEASE READ THIS DOCUMENT IF YOU FIND SOMETHING OUT OF THE ORDINARY IN THE ENTROPIA UNIVERSE! IT MIGHT PROVIDE THE INFO YOU NEED BEFORE CONTACTING THE ENTROPIA UNIVERSE SUPPORT DEPARTMENT! ***

VERSION UPDATE FEATURES

New Physics Engine
As part of the ongoing enhancement of the Entropia Universe, MindArk are proud to announce the implementation of the 'PhysX' physics engine by AGEIA. The AGEIA PhysX engine delivers the computing horsepower necessary to enable true, advanced physics in the Entropia Universe.

This first implementation stage will allow MindArk to greatly enhance the Entropia Universe with exciting new features during the coming seasons.

New Oxford
Excavations have continued under the Hjorten building in New Oxford. Archeologists and mining teams have found ancient artifacts that may suggest prehistoric inhabitants in this area. A range of new shops and boutiques have been installed in what is now known as Thorkell's Tomb. Excavations in these underground regions will continue and are sure to involve more surprises.

Creature AI
Creature AI has been boosted to now include animal herding behaviors and enhanced interactions between creatures and their surroundings.

Graphics
Avatars clothing and armor have been adjusted to reduce small glitches and missing textures.

Plastic Surgery
A number of new face types have been added to the plastic surgeon profession.

Mining
The ingredients needed for the mining amp blueprints OA-101 and MA-101, bought from the technician, have been adjusted to make the recipe slightly easier and the resulting items of a better condition.

Advertising
A range of new background images have been added for participant created advertisements.

New Items
Many new items have been added to the Entropia Universe.

New Actions
Two new actions: Rotate Left and Rotate Right, have been added to the Action Library.

Shops
Bags and Shopkeepers can now be repaired without having to empty their contents.

Team
The Team Interface can now be moved.

Teleporters
The teleporter list no longer opens automatically when you walk onto the teleporter. Simply click the operate action when on the teleporter to activate the list now.

Hangars
The door between the control room and the space ship hangar now opens automatically.

Old HUD Icons
Old HUD Icons have been removed from the Cybernetics and Small Items categories of the Inventory.

Stables
Stables that were to close to Fort Argus and Fort Zeus have been moved to reduce animals fear at being stabled.

Other Enhancements

* The PvP zone has been removed from around New Oxford.
* Distracting messages, received by pressing movement keys while using certain terminals or viewing items info, have been corrected.
* The difficult stairs up to NeverDies VIP bar on the asteroid have been fixed.
* The Options Icon has been changed.
* An auctioneer has been placed in the Shinook Jungle outpost.
* The cannon towers have been upgraded with a new design.
* The jukebox in Fort Fury is working properly again.


Ostatnio edytowany przez HduchC 18 Wrz 2006, 15:39, edytowano w sumie 6 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 09:35 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 120
HP: 126
Society: Darkside Renegades
Nick w grze: Symulakron
"contentu" jeszcze nie podali, za wcześnie jest ...ale ma dotyczyć AI mobów i prawdopodobnie tamingu i mindforce'a ...ciekawe czy ceny ME pójdą w górę ?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 09:40 
Poor
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 22
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Collosus
Ciekawe czy owoce znow beda po 10 pec za sztuke...
Pare k friuts mam w storage, mialy isc na przemia nal batoniki ale na pedy tez z checia je przemiele za odpowiednia cene :twisted: :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 09:43 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Myślę, ze raczej cena ME nie pojdzie w górę - bo jeżeli mają "mindforce" uatrakcyjnić, to powinni zrobić je bardziej opłacalnym - a teraz wlaśnie przez cenę pozyskania ME nie jest opłacalne używanie mindforce np. jako broni. Być może pojawią się jakieś ampy do używania z chipami MF i w ten sposób to uatrakcyjnią? Niedługo zobaczymy :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 10:16 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
I nareszcie wreszcie bedzie fprmat całego twardziela CDDVD juz czekajom zeby pozgrywać programy i inne badziewie:)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 11:13 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Czekam na ampy do melee. I to takie, które zrównają tą przepaść pomiędzy b. dystansową a białą, zarówno pod względem obrażeń, jak i ekonomii. Nie ma aż tylko imp, mod, adj melee, więc ampy powinny dawać przewagę, która dorówna tego typu broniom dystansowym. I tak płacimy za decay armora, więc można mieć mega eco na melee.

PS. Szczekanie uberów posiadających IMK2, argumentujących, że skoro zapłacili kilkadziesiąt/set K za swoją broń, to musi ona być absolutnie nie do doścignięcia, powinno tym razem zostać zignorowane, bo to nie jest żaden argument. Już raz debilizm w sprawie axe x01 miał miescje. I to był o 1 raz za dużo :D .


Ostatnio edytowany przez Warlock, 18 Wrz 2006, 11:49, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 11:22 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
No to czekamy =)
Ja bym sie ucieszył z tych reklam i wiekszych lootow :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 11:22 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
hejka
człon w rowek uberom !!!
albo lepiej opalo w rowek
że tak powiem ...
pozdro & gl
Lu


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 11:36 
Poor
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 24
HP: 116
Society: freelancer
Nick w grze: Kania
napewno nic dobrego , znowu lagi i miniupdate


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 11:55 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
VU napewno będzie poważne (duże) - nie ma co gdybać na razie.
Napewno nie będzie melee ampów - przynajmniej Marco ostatnio
twierdził, że są na razie w fazie "dyskusji".

Ja dziś niestety długo w pracy zabawię - więc nie prędko się nacieszę :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 12:02 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
już można pobierać VU

o kurcze, już widze co leci... nowa fizyka będzie


Ostatnio edytowany przez HduchC, 18 Wrz 2006, 12:04, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 12:04 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
Cytuj:
VU 8.6 Content List
ENTROPIA UNIVERSE VERSION UPDATE 8.6
2006-09-18

*** PLEASE READ THIS DOCUMENT IF YOU FIND SOMETHING OUT OF THE ORDINARY IN THE ENTROPIA UNIVERSE! IT MIGHT PROVIDE THE INFO YOU NEED BEFORE CONTACTING THE ENTROPIA UNIVERSE SUPPORT DEPARTMENT! ***

VERSION UPDATE FEATURES

New Physics Engine
As part of the ongoing enhancement of the Entropia Universe, MindArk are proud to announce the implementation of the 'PhysX' physics engine by AGEIA. The AGEIA PhysX engine delivers the computing horsepower necessary to enable true, advanced physics in the Entropia Universe.

This first implementation stage will allow MindArk to greatly enhance the Entropia Universe with exciting new features during the coming seasons.

New Oxford
Excavations have continued under the Hjorten building in New Oxford. Archeologists and mining teams have found ancient artifacts that may suggest prehistoric inhabitants in this area. A range of new shops and boutiques have been installed in what is now known as Thorkell's Tomb. Excavations in these underground regions will continue and are sure to involve more surprises.

Creature AI
Creature AI has been boosted to now include animal herding behaviors and enhanced interactions between creatures and their surroundings.

Graphics Avatars clothing and armor have been adjusted to reduce small glitches and missing textures.

Plastic Surgery
A number of new face types have been added to the plastic surgeon profession.

MiningThe ingredients needed for the mining amp blueprints OA-101 and MA-101, bought from the technician, have been adjusted to make the recipe slightly easier and the resulting items of a better condition.

Advertising
A range of new background images have been added for participant created advertisements.

New Items
Many new items have been added to the Entropia Universe.

New Actions
Two new actions: Rotate Left and Rotate Right, have been added to the Action Library.

Shops
Bags and Shopkeepers can now be repaired without having to empty their contents.

Team
The Team Interface can now be moved.

Teleporters
The teleporter list no longer opens automatically when you walk onto the teleporter. Simply click the operate action when on the teleporter to activate the list now.

Hangars
The door between the control room and the space ship hangar now opens automatically.

Old HUD Icons
Old HUD Icons have been removed from the Cybernetics and Small Items categories of the Inventory.

Stables
Stables that were to close to Fort Argus and Fort Zeus have been moved to reduce animals fear at being stabled.

Other Enhancements

* The PvP zone has been removed from around New Oxford.
* Distracting messages, received by pressing movement keys while using certain terminals or viewing items info, have been corrected.
* The difficult stairs up to NeverDies VIP bar on the asteroid have been fixed.
* The Options Icon has been changed.
* An auctioneer has been placed in the Shinook Jungle outpost.
* The cannon towers have been upgraded with a new design.
* The jukebox in Fort Fury is working properly again.


Ostatnio edytowany przez MarO, 18 Wrz 2006, 15:19, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 12:07 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Ale gowno, a gdzie zmiany w mindforce i tamingu?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 12:09 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 47
HP: 0
Society: DASK
Nick w grze: Franek Baczek Dzony
lol sie wysilili zmiana szaty graficznej heh ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 12:09 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
hmm no lista taka sobie, rewolucją będzie :

nowy silnik fizyki gry

inteligencja moobów

...reszta to pikuś i kosmetyka

BY ZROZUMIEĆ TEMAT PHYSIX POLECAM ARTYKUŁ : http://tweak.pl/content/view/145/31/


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 12:14 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 192
HP: 156
Nick w grze: Lord Beliar Derat
a ja tam nie nazekam za krotko gram ale coraz bardziej wciaga , a jak serwuja jeszcze jakies zminy to widac ze sie rozwija
swoja droga to co ile jest up gry i jakczesto wystepuja miniupd


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 12:22 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Czy ktoś zauważył, że ten cały physix to wymaga właściwie nowej karty - akceleratora fizyki ?
Nie wiem czy to droga w dobrym kierunku...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 12:24 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
ateush napisał(a):
Czy ktoś zauważył, że ten cały physix to wymaga właściwie nowej karty - akceleratora fizyki ?
Nie wiem czy to droga w dobrym kierunku...


nie, nie koniecznie... może są też rozwiązania emulacji software'owej, myślę że nie wszędzie musi być implementowany zały zestaw procedur, a odpowiednie pakiety, w PEU może jest tylko jakiś dobrany zestaw


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 12:27 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Tak czy siak - zbliża się pora na upgrade (wymianę) kompa.

Mam nadzieję, że ampy do miningu potanieją - lub będzie je łatwiej robić samemu.

Ciekawie też zapowiadają się te podziemia w New Oxford - może będzie coś w stylu
beacon mission ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 12:51 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 192
HP: 156
Nick w grze: Lord Beliar Derat
hehe cos dziwnego luguje sie i wysakuje mi blad ze musze wejsc na str glowna entropi i tam ma cos byc w newsach reset kompa czy jak?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 12:55 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
to masz info ze jest VU i serwy som wyłonczone a w newsach masz szczegóły tego VU


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 13:18 
Inept
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 13
HP: 121
Society: Red Legion Cadets
Nick w grze: joshi
"Many new items have been added to the Entropia Universe."

Ciekawe co to za itemki i jaka bedzie ich przydatnosc, jesli to maja byc gadzety w stylu kwiatka itp to chyba pomylka.
Ciekawe jak nowa fizyka spowolni i tak juz przymulasty silnik eu, ciagle lootlagi i masa bugow takich jak wywalanie z socu sa wystarczajaco upierdliwe.

Mimo wszystko mam nadzieje ze gra dalej bedzie sprawiala nam wszystkim mase frajdy, looty beda kosmiczne (czyt. wysokie), i ze moze niedlugo pojawia sie ampy do mele i mindforce.

GL 4 @LL w tym okrutnym swiecie :P
============================
http://redlegion.eu


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 13:24 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 120
HP: 126
Society: Darkside Renegades
Nick w grze: Symulakron
no lagi mogą wzrosnąć wykładniczo po włączeniu fizyki :)...taming i mindforce okazał się plotką ...szkoda, poczekamy z tym na VU 8.7 chyba


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 13:26 
Poor
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 23
HP: 0
Ludzie co jest...wczoraj nie moglem wieczorem zalogowac sie i dziś to samo. Myslalem ze to zwiazane z tym VU...sciagnalem serwer status 100% i ok. Ładuje sie pasek...jest przy koncu i nie zaskakuje...problem z polaczeniem..to samo co wtedy. Ma ktos tez tak ?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 14:21 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Podsumowujac na plus nowa fizyka i chyba nic wiecej ;)

Aha ja sie ciesze bo w końcu umiescili auctionera w Shinook Jungle, wiec zapraszam =) Stamtad to juz tylko krok na polowanie lub mining na Waszym ulubionym landzie ;P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 14:50 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 127
HP: 93
Society: było PL RANGERS i Enclave
może z nowych itemków będą guny BLP (L) :-)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 14:55 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Ale szok O_O

Powiem wam że bardzo mi się podoba to. A najciekawsza jest sprawa z OA I EA - MA próboje ulatwic zycie? unbeliveble


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 15:22 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Najbardziej podoba mi się aukcjoner w Szinuk :P i usunięcie starych ikon z inventory. :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 15:26 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
No i ore ampy 101 tanie w produkcji a co za tym idzie morze wylecieć BP L 104 lub 103 starzy krafterzy zostaną troche uwaleni 8)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 16:11 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
abyss napisał(a):
Myślę, ze raczej cena ME nie pojdzie w górę - bo jeżeli mają "mindforce" uatrakcyjnić, to powinni zrobić je bardziej opłacalnym - a teraz wlaśnie przez cenę pozyskania ME nie jest opłacalne używanie mindforce np. jako broni. Być może pojawią się jakieś ampy do używania z chipami MF i w ten sposób to uatrakcyjnią? Niedługo zobaczymy :)


E, przeciez wystarczy ,ze ''podrasuja'' troche statsy chipow.
Nie moga?.. Moga wszystko :D
I wlasnie na to czekam :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 17:09 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
ludki moje drogie, przestańcie sie już ślinić i podniecać... wszystko jest na chwile obecną TAK ZBUGOWANE ZE GŁOWA MAŁA..

chodzenie, bieganie, respown, unequip itemów, teleporty, reakcje moobów, krytyki ... wszystko :)))


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 17:15 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 160
HP: 100
Society: Mlode Wilki
Moje pierwsze wrazenia sa takie, że sie grać nie da przez lagi:). Pozatym z tymi bp to chyba w kulki se polecieli albo mi sie wydaje, że składniki są drozsze i nie mnie skomplikowan niż przed UV (ale to nieważne i tak nie crafce:P). Fajne jest to AI mobów -chyba chodzi o to że sie zatrzymuja po trafieniu.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 17:19 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
chiało by się napisać - zmniejszyli lagi podnieśli looty :D - niestety narazie jest dokładnie na odwrót ....


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 17:45 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
A najlepsze jest to ze jak sie (na CND niewiem jak na dole)teleportujesz z biodomu do biodomu giniesz co jakiś czas :P tak jakby bez skafandra w przestrzen cie wywaliło :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 18:43 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
joshi napisał(a):
"Many new items have been added to the Entropia Universe."

Ciekawe co to za itemki i jaka bedzie ich przydatnosc, jesli to maja byc gadzety w stylu kwiatka itp to chyba pomylka.
Ciekawe jak nowa fizyka spowolni i tak juz przymulasty silnik eu, ciagle lootlagi i masa bugow takich jak wywalanie z socu sa wystarczajaco upierdliwe.

Mimo wszystko mam nadzieje ze gra dalej bedzie sprawiala nam wszystkim mase frajdy, looty beda kosmiczne (czyt. wysokie), i ze moze niedlugo pojawia sie ampy do mele i mindforce.

GL 4 @LL w tym okrutnym swiecie :P
============================
http://redlegion.eu



jeszcze nie sprawdzałem nowego vu ale zgodze sie z tym ze lot lag potrafi wk... jak h...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 18:53 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
Collosus napisał(a):
Mini chyba robia :)
Co do pistoletow to ja lubie delte+dante i tym spawam moby :)


100%, i to za minut kilka wszystko będzie git mniejmy nadzieję... 8)

[ Dodano: Pon 18 Wrz, 2006 18:56 ]
Ateusz, zobacz sam, uspokoje Cie i innych :

18 Sep 2006
New Physics Engine

Please note that the implementation of the PhysX engine does not require that particpants purchase the AGEIA PhysX Card. This update does however lay the foundation for extra physics features in the future which will benefit from the PhysX Card.


Support News


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 19:17 
Unskilled
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 141
HP: 161
Society: Kingsajz
Nick w grze: Lucas Damage Kovalsky
Póki co to fizyka jest zajebista :) w PA da się przez mur przeskoczyc :)


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 19:54 
człowiek wraca z przyjemnego do domu i widzi takie rzeczy..wow kocham MA:D


Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 20:34 
Poor
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 23
HP: 0
Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego od wczoraj ciagle mam Connection Lost? Authorizing jest i ten komunikat...albo ładuje się ... zatrzymuje sie pasek i dupa! Zaraz mnie trafi. Dlaczego nie moge sie zalogowac? Zwiazane to z VU? Przeciez niektorzy moga a moze wszyscy?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 20:38 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
Above poprostu jestes jedym z tych pechowców co po VU som bliknięci właś na strone MA my supot i skrobaj donich maila :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 20:45 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Above napisał(a):
ciagle mam Connection Lost? Authorizing jest i ten komunikat

Moze firewall blokuje nową wersje PE - i trzeba go nauczyć ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 20:53 
Poor
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 23
HP: 0
ateush napisał(a):
Above napisał(a):
ciagle mam Connection Lost? Authorizing jest i ten komunikat

Moze firewall blokuje nową wersje PE - i trzeba go nauczyć ?


Nie to nie firewall...wszystko tam ok sprawdzalem.

Sexy69 dlaczego mialbym byc blokniety a jak juz to dlaczego mialbym pisac do nich? Bublarze nie widzą w tabeli kto ma problemy? Do dupy z tym!


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 20:57 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
@Above

Oni tam majom bajzel jak cholera mnie posłali Gold Karte aktywowałem jom i miałem 17 h przerwy od PU dopiero jak maila do suportu z pomocom forumowiczów wyskrobałem odblokowali :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 22:24 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 425
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Loss_AdKos
Testował ktoś już ataki stadne kuraków ? Jakie wrażenia ?
Poczekajcie z 2 dni aż wprowadzą wszystkie zmiany , narazie są duże lagi i co chwile padają pewne obszary.


Ostatnio edytowany przez Loss_AdKos 19 Wrz 2006, 13:10, edytowano w sumie 2 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2006, 22:29 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
ktos tu sie podniecal ze ampy stanieja.... i ze udupimy mega crafterow....

<rotfl>

dodali wartosc TT do kazdego klika z tego praiwe 2x oznacza ze wyskilowanie sie na tym BP bedzie prawie 2x wiecej kosztowalo niz dotychczas, 2x wiecej bedzie kosztowalo "wydropienie" odpowiednich BP, to posuniecie TYLKO umocnilo pozycje tych mega crafterow

<wkurzony>


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 13:04 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
taka ciekawostka a propo VU :

mooby latające są mocno spowolnione : hiryu, aetreksy i kingfiszery - latają jak ślimaki, można je spawać opalo nawet bez armora i apteczki... parodia, sami zobaczcie... nie wspomnie już o ping-pongowaniu

SALUT !! :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 13:09 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
I jeszcze zdążyli napisać pare postów..
Mam nadzieje ze taka sytuacja juz sie nie powtórzy..
Przesada.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 13:23 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 46
HP: 0
Society: DASK
Nick w grze: Grand Master Pelzak PRO
Przesadą jest fakt iż na forum są wszyscy równi, a niektórzy są równiejsi. Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 13:25 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
za co mnie wycieli ? he


nic nie napisalem obrazliwego


JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 13:41 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
dreamer napisał(a):
ktos tu sie podniecal ze ampy stanieja.... i ze udupimy mega crafterow....

Ampy już potaniały. W przypadku 103 ek jest to najbardziej widoczne. Uberstwo nie utrzymało monopolu.
Cytuj:
dodali wartosc TT do kazdego klika z tego praiwe 2x oznacza ze wyskilowanie sie na tym BP bedzie prawie 2x wiecej kosztowalo niz dotychczas, 2x wiecej bedzie kosztowalo "wydropienie" odpowiednich BP, to posuniecie TYLKO umocnilo pozycje tych mega crafterow

Ale zmniejszyli np. ilość gazz. potrzebną do 1 próby dwukrotnie. Pozatym napisane jest wyraźnie, że ma to na celu zwiększenie TT przedmiotu, więc nadal masz tę samą szansę, że się zwróci.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 14:10 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
ja apropo tego ze moby nie siedzom w kupie tylko sie rozłarzom :(.

Widać to na CND nie siedzom tak jak kiedyś w srodku biodomu tylko śmigajom gdzie im sie chce.

I powiem tak rokuje ze w niedalekiej przyszłości z tego powodu duzo materiałów jak nie wszystkie zdrorzejom a co zatym idzie i itemy krafcone.

Powud niektóre biodomy dla przecięnego gracza a nawet uberów pokroju skalman śą nie do przekopania a tylko tam występują dane minerały.

No chyba ze skalman i ludzie jego [pokroju wezmą sie za kopanie i to nie w pojedynke tylko w party bo nawet skalman nieda rady despelatorowi plowler lub stalker w pojedynke.

Juz niw wspomne o spadku dochodów Jhona ten sie dopiero wk&&**^wi :D

Jestem ciekaw co wy na moje wywody powiecie :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 14:38 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
sexy69 napisał(a):
ja apropo tego ze moby nie siedzom w kupie tylko sie rozłarzom :(.
Widać to na CND nie siedzom tak jak kiedyś w srodku biodomu tylko śmigajom gdzie im sie chce.


haha a mi sie to podoba, wnerwiały mnie n00by w pomarańczy, "n"-te avatary na CND ze sprzętem z tt które chodziły i kopały gdzie popadnie licząc na fuksa :P

to nawet dobre : miner to miner a nie nowy avek tylko do kopania na cnd, dodatkowo hunterzy na CND zostaną docenieni i będą "wynajmowani" do ochrony kopiących... świetna sprawa taka praca najemnika


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 14:47 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
HduchC napisał(a):

haha a mi sie to podoba, wnerwiały mnie n00by w pomarańczy, "n"-te avatary na CND ze sprzętem z tt które chodziły i kopały gdzie popadnie licząc na fuksa :P

to nawet dobre : miner to miner a nie nowy avek tylko do kopania na cnd, dodatkowo hunterzy na CND zostaną docenieni i będą "wynajmowani" do ochrony kopiących... świetna sprawa taka praca najemnika


Co do pomaranczaków sie zgodze ale co do najemników niema szans jak mówisz najemnicy niema sprawy przyleć na cnd przekopiemy np. 17 biodom 20% od karzdedo złorza twoje zastrzegam ze jak zaczne kopać to trwa to od 3 do 12 h


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 14:48 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
raczej musiałbyś stawkę godzinową zaproponować, nikt nie sprawdzi ile wykopałeś


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 14:52 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
I tak zbedny temat nieda rady w pojedynke w 17 mnie bronic jak bede kopał a wiecej najemników mija sie kopanie z celaem bo to co morze wydobęde bede musiał dać najemnikom a co jak bedzie akurat biodom martwy plecy podwójne i za bombki i za najemników niema szans to na wypalenie :)

Zobaczycie wspomnicie moje słowa pisane wszystko zdrorzeje chyba ze Jhon zareaguje i rangi mobów do yung zrobi ale i tak we wszystkich biodomach nawet przy young nieda sie kopać.


A co do stawki to chyba czeba mieć zaufanie przynajmniej ja tak myśle jak tego nie bedzie to poco som team party i ustawianie lotów


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 15:12 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2006
Posty: 109
HP: 100
Nick w grze: Maciejjy vel Galka
A mi się nie podoba, że babsko na ekranie tytułowym ma zeza.. :lol:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 16:29 
Weak
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 45
HP: 0
dobre te nowe vu, pierwszy hunt po aktualizacji i pierwszy global (tylko ze w teamie) nie chwalac sie :))


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 16:37 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
nareszcie :

ENTROPIA UNIVERSE VERSION UPDATE 8.6.1 19 Sep 2006
The Entropia Universe servers will be temporarily unavailable while we implement VU 8.6.1 between:

2006.09.19 14:30 and 2006.09.19 15:00 UTC

We apologize for any inconvenience caused


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 16:41 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
no własnie mam nadzieje ze poprawia co zpi...li :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 16:45 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
HduchC napisał(a):
nareszcie :

ENTROPIA UNIVERSE VERSION UPDATE 8.6.1 19 Sep 2006
The Entropia Universe servers will be temporarily unavailable while we implement VU 8.6.1 between:

2006.09.19 14:30 and 2006.09.19 15:00 UTC

We apologize for any inconvenience caused

se kurka kciałem pograc po robocie i mi tu z takim txtem wyjechali.... cholera jasna znów jade w polske i se nie pogram do piątku
wrrrrrrrrrrr...........


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 18:40 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Wczoraj lagi były straszne a co do fizyki to hmm próbowałem skakać z obicążeniem i bez róznica z 50 kg i nic się nie zminiło w wysokości skoku
Za to wiezyczki fajnie plują łuskami


Ostatnio edytowany przez Garwen, 20 Wrz 2006, 21:49, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 18:56 
nowe wieżyczki są super...chyba jedyna z tych dobrych zmian...heheheh


Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 20:16 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
Powiedzcie co oni naprawili tym mini bo mnie sie wydaje ze nic.

Na CND dale jak sie teleportujesz z biodomu do kompleksu giniesz , postać dalej skacze jakby owsiki miała


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 20:26 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
- problem z automatycznym bieganiem podczas używania prywatnych rozmów poprawiony,
- trzęsące się stworki zostały wyleczone,
- zwłoki stworków nie są już przeszkodą w poruszaniu i strzelaniu,
- Cersumony atakują jak zwykle,
- latające stwory latają jak poprzednio i odzyskały pełnię zdrowia.

Cytuj:
Entropia Universe Version Update 8.6.1
19 Sep 2006

The Entropia Universe has been updated with VU 8.6.1. Enhancements include:

* An auto-running problem when using private chat has been fixed.
* Creatures that sometimes shook violently have been cured.
* Creature carcasses are no longer obstacles to movement or weapons firing.
* The Cersumon creature now attacks as usual.
* Flying creatures have regained full health and fly as before.


Przy okazji - pamiętacie "zduplikowane" Atlas Heaven na Eudorii ?
Teraz to już coś innego - Chug's Hideout i wygląda tak:
Image
Ciągle brak tam TP.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 21:01 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
...a co z najbardziej przeszkadzajacym bugiem ? tj. bieganiem, cofaniem, zacinaniem... no chyba ze to ta nowa fizyka... no wiecie gestrze powietrze o ktore zawadza avatar itp... heh


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 22:12 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Ooo nic nie wiedzialem o tym miescie :shock:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2006, 23:56 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
Kedzior napisał(a):
Ooo nic nie wiedzialem o tym miescie :shock:



Bo wiesz... Gdybys od czasu do czasu odszedl od aukcji ;) i troche pochodzilbys po swiecie... heh a co ja Ci tu bede opowiadal :P wszyscy wiemy o co chodzi :)


powracajac do tematu ;)
to co mnie najbardziej wku... denerwuje....
bugi:
0. CHODZENIE / BIEGANIE - kazdy kto juz gral wie o czym mowie...
1. blad sumowania kupionych roznych itemow w tt, np. ammo, bomb...
2. beznadziejny brak lootow :) dzis na 50 ped ammo mialem az 0 ped z loota... n/c
3. skorki zajmowaly juz 4 kratki w storagu a teraz znowu 6 kratek.
4. nierownomierne strzelanie (reload) broni szybko strzelnych, zaowazalne w pukawkach pow. 50 attack / min
5. zapadanie sie pod ziemie w niektorych miejscach :)
6. 13 pec z atroxa guardiana ROFL :) po 18 NL
7. brak przyrostu skili (brak gainow) podczas wykonywania okreslonych czynnosci.
8. i tak dalej
9. i tak dalej...
... jak sobie jeszcze cos przypomne to wypisze ;P


Profil Offline
PostWysłany: 20 Wrz 2006, 00:03 
co do lootów: eee...ja jakoś nadal na + wychodze :lol:


Nie podano
PostWysłany: 20 Wrz 2006, 01:07 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Jak ja tam poszedłem, to nadal pokazuje mi lokację jako Atlas Heaven (bo miałem wcześniej - może dlatego?). No i NIE MA teleportu - co ma swój urok, bo za jakiś czas o ile nie dołoża to będzie mniej ludzi :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Wrz 2006, 18:26 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
XII napisał(a):
2. beznadziejny brak lootow :) dzis na 50 ped ammo mialem az 0 ped z loota... n/c



Opalo+a103 w łape i jedziesz na snable czy tam argo! :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Wrz 2006, 09:44 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
Marciol napisał(a):
XII napisał(a):
2. beznadziejny brak lootow :) dzis na 50 ped ammo mialem az 0 ped z loota... n/c



Opalo+a103 w łape i jedziesz na snable czy tam argo! :P




hahhahaha... to wcale nie jest smieszne ;) podobno w tym VU i na tym mozna niezle stracic... no ale i to ma swoja zalete bo sie traci i tak, ale znacznie wolniej :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Wrz 2006, 11:08 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
abyss napisał(a):
Jak ja tam poszedłem, to nadal pokazuje mi lokację jako Atlas Heaven (bo miałem wcześniej - może dlatego?). No i NIE MA teleportu - co ma swój urok, bo za jakiś czas o ile nie dołoża to będzie mniej ludzi :)


heh, ganiałem dookoła tego budynku ale za holere ni emogłem wejśc na górę (waaaaz uuup ?)

bugi to :
1. Bieganie w takt ręki miksującego rapera :lol:
2. Nadmierne loty
- Mermothy na 100ped amma - 440 ped lotu (i tylko jeden globalik)
- z 10 ubitych na Myrenie Atroxów Young każdy dał lot w granicach 10-110ped
- longu dające globala 150ped po wystrzelaniu 50ped amma
normalnie promocja
ale cała sztuka polega żeby się odpowiednio zalogować i zaliczyć pewne teleporty wg. sekretnej formuły BE NICE for OTHERS
3. zmowa hangarów na ceny lotów - IMO powinni ich:
- zbanować wszystkich
- hangary oddać socom w top 50 ale zaczynając od końca czyli od pozycji 50tej :wink:
- zatrudnić w LOTcie


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Wrz 2006, 11:32 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Lu_NiX napisał(a):
heh, ganiałem dookoła tego budynku ale za holere ni emogłem wejśc na górę (waaaaz uuup ?)


Schodnia jest POD budunkiem - na środku :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Wrz 2006, 11:35 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
abyss napisał(a):
Lu_NiX napisał(a):
heh, ganiałem dookoła tego budynku ale za holere ni emogłem wejśc na górę (waaaaz uuup ?)


Schodnia jest POD budunkiem - na środku :)


eee jakiś plan albo dodatkowe obajśnienia ? właziłem na kuppę róznych schodów ale się slepo kończyły


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Wrz 2006, 14:41 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
Entropia Universe Version Update 8.6.2
21 Sep 2006

The Entropia Universe servers will be temporarily unavailable while we implement VU 8.6.2 between:

2006.09.21 12:30 and 2006.09.21 13:00 UTC

We apologize for any inconvenience.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Wrz 2006, 14:46 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 165
HP: 0
właśnie przyszłem ze szkoły siadam a tu bum serwer is going down... myślałem że mnie szlak trafi..... :evil:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Wrz 2006, 14:55 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
Entropia Universe Version Update 8.6.2 Applied
21 Sep 2006

The Entropia Universe has been updated with VU 8.6.2. Enhancements include:

A problem with avatars not returning to ready position has been solved.

Avatars that that didn't move their legs when rotating now do so.

Difficulties looting creatures in certain areas have been resolved.

Avatars that logged in and found themselves on roofs have been fixed.

Strange blue columns that were found on Amathera recently have been removed.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Wrz 2006, 15:02 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Heh... "strange blue columns" - a ja tego nie widziałem :(

BTW. kto poza mną widział drugi oil rig? (nie działa od dawna, uspokajam - ale piszę prawdę i jaj nie robię)

No a dzisiaj mały sukces - odkryłem nieznany (na dostepnych mi mapach Eudorii) szkielet :)


Ostatnio edytowany przez abyss, 22 Wrz 2006, 15:08, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Wrz 2006, 15:02 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
Napewno o te niebieskie kolumny chodzi :P latałem koło tego i sie zastanawiałem co to jest :P

Image


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Wrz 2006, 15:04 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
HduchC napisał(a):

Avatars that logged in and found themselves on roofs have been fixed.



Nie wierze w końcu to naprawili O_O

@up

lol :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Wrz 2006, 14:28 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 120
HP: 126
Society: Darkside Renegades
Nick w grze: Symulakron
niebieskie kolumny zlikwidowali, ale chodzenia / biegania nadal nie naprawili... lagi takie że aż nie chce się polować :(


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Wrz 2006, 15:02 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Wprowadzają w życie "real cash economy" - albo sie zajmiesz handlem, albo bedziesz sie bujał z lagami i pijanym avatarem.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Wrz 2006, 15:19 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Cytuj:
Entropia Universe Version Update 8.6.3 Applied
26 Sep 2006

The Entropia Universe has been updated with VU 8.6.3. Enhancements include:

* Work has continued in 8.6.3 to reduce lag and rubber-banding issues.
* The range of the gun turrets on the Asteroid, Crystal Palace and on Land Areas have been reduced to pre VU 8.6 ranges.
* A problem in the event system has been resolved.

Z tego co zauważyłem - wcale się nie poprawiło...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Wrz 2006, 15:25 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
co to rubber-banding?


sorki ale pojmowanie angielskiego u mnie siętu konczy.
dziekuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Wrz 2006, 16:14 
Green
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 200
HP: 138
Society: FoxHunt (General)
Jasioq,

to sa te lagi, co avatarka wraca o pare metrow.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Wrz 2006, 18:28 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Im chodzi o te gumki od majtek co sie zaczepiają i avatarek wraca :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Wrz 2006, 19:11 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
Zamiast naprawic dodali nastepny bug co pare minut ekran robi sie szary i posta zachowuje sie jaby płyneła :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Wrz 2006, 23:10 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 133
HP: 104
Postać traci wysokość i zapada pod ziemię do wód gruntowych :P
Dodatkowo nie wiem jak wy ale ja miałem po dzisiejszej "poprawce" takie lagi że jak mobek mnie zauważył to po chwili już był przy mnie i zdążył mnie 2 razy mlasnąć zanim udało mi się zareagować. :evil:

Wtrące swoje 3 grosze co o tym wszystkim myśle.
Coraz częściej MA daje nam dowody swojego kompetnego braku profesjonalizmu. MA aktualnie jawi mi się jako grupka zapalonych studentów, która z braku laku zabrała się za programowanie. Nie wiem kiedy PE zostało odpalone ale czuje się jakbym testował jakąś wersję alfa (może i dobrze zapowiadającej się gry). Nie do pomyślenia jest żeby takie "poprawki" były serwowane gdzie w grę wchodzą realne pieniądze! Np. Anarchy Online ma kilka serwerów i conajmniej jeden testowy gdzie programiści mogą sobie sprawdzic czy wszystko jest OK zanim wypuszczą soft w świat. Rozumiem że chcą szybko wpowadzić zmiany ale nie może się to odbijać na grywalności. Kompletny brak zdrowego rozsądku.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Wrz 2006, 23:13 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
MA także posiada serwer testowy, cóż wprowadzanie nowego silnika musi wiązać sie z jakimiś problemami, których nie da sie rozpoznac na serwerze testowym. Wiec domyslam sie ze jest to beta nowego silnika :) Cierpliwosci


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Wrz 2006, 23:27 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Zgadzam sie z Mentatem..
Te lagi sa okropne,dzis po minucie czekania na sclaimowianie unknowna po prostu mnie wywalilo - lol :/
Ale do protestu sie nie przylacze,bo dzien wybrano bezsensowny. W sobote to my idziemy po ath z pajaka :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Wrz 2006, 23:36 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 159
HP: 0
Society: brak
Nick w grze: Angel
Mentat napisał(a):
Wtrące swoje 3 grosze co o tym wszystkim myśle.
Coraz częściej MA daje nam dowody swojego kompetnego braku profesjonalizmu. MA aktualnie jawi mi się jako grupka zapalonych studentów, która z braku laku zabrała się za programowanie. Nie wiem kiedy PE zostało odpalone ale czuje się jakbym testował jakąś wersję alfa (może i dobrze zapowiadającej się gry). Nie do pomyślenia jest żeby takie "poprawki" były serwowane gdzie w grę wchodzą realne pieniądze! Np. Anarchy Online ma kilka serwerów i conajmniej jeden testowy gdzie programiści mogą sobie sprawdzic czy wszystko jest OK zanim wypuszczą soft w świat. Rozumiem że chcą szybko wpowadzić zmiany ale nie może się to odbijać na grywalności. Kompletny brak zdrowego rozsądku.


Popieram. Czy tak trudno było wcześniej sprawdzić jak zachowują się ludziki i dojść do wnioski, że fizyka poruszania się jest do dupy, zmienić kilka ustawień i sprawdzić jeszcze raz....a dopiero potem wypuszczać VU? Tym razem na prawde dali ciała z tą fizyką. Jak nie była gotowa, to niech nie wypuszczają nowego VU, albo niech wypuszczają tylko te elementy które działają. Raz na 2 lub 3 VU pokazują straszną amatorszczyznę. Nieładnie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Wrz 2006, 07:59 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 120
HP: 126
Society: Darkside Renegades
Nick w grze: Symulakron
macie racje - pełna amatorka! Te wszystkie hasła o rozbudowywaniu teamu developerskiego to ściema totalna. Casami mam wrażenie że to Marco sam zabawia się programmingiem i robieniem grafy do PE ;) (nowe elementy graficzne też nijak nie pasują do ogólnej wizji gry i są po prostu brzydkie - jagby robił je ktoś kto siedzi 3ci raz przy photoshopie w życiu)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Wrz 2006, 12:31 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
narzekacie a oni po prostu postawilisobie wysoko poprzeczkę
nie wprowadzili fizyki newtonowskiej tylko od razu kwantową - to i serwery musz a "deczko" dłużej przeliczać horyzont zdarzeń :ehh:


Profil Offline
PostWysłany: 27 Wrz 2006, 13:56 
ale prawda jest jedna...dobrze mi stary przyjaciel powiedział...MindArk zgapia od funcoma to swoją drogą...ale qwa Funcom wszystko ci miał zrobić to zrobił to odrazu...a MindArk już 3 lata ponad się pieprzy i końca nie widać...nie wiem jak wy ale ja wolałbym, żeby wszystko co miało być wprowadzili za jednym zamachem a nie ...3 lata temu polowało się tak...innym razem tak..teraz tak...qwa pierd...lą się z tym już za długo bo ile razy można edytować "grę"...lol.
Nieraz mam nieodparte wrażenie, że MA stworzyło PE bo idea virtualnego reality była fajna...ale nie mają pomysłu jak to zakończyć, więc próbują i wprowadzają nowe rzeczy/zmiany...ci co długo grają albo od pocżątków niech sobie powspominają jaka to PE miała być tak naprwdę...przykład: Meat Excavator...wyciąganie mięsa z mobów :(
Albo sloty w ciele postaci w zakładce medical...w okienku inventory...tam miały być implanty (tutaj pernamentne kopiowanie od Funcoma) ale ich chyba nie będzie :evil:


Nie podano
PostWysłany: 27 Wrz 2006, 14:40 
Unskilled
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 141
HP: 161
Society: Kingsajz
Nick w grze: Lucas Damage Kovalsky
Znów server down, wiecie co, to naprawdę wkurza. Zamiast dopracować to wrzucają tak z doskoku ...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Wrz 2006, 14:46 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
idzie jakiś pacz na bank


ENTROPIA UNIVERSE MAINTENANCE 27 Sep 2006
The servers will be temporarily unavailable for a short maintenance update this afternoon between:

2006.09.27 13:00 and 2006.09.27 14:00 UTC

See the Support News section of the Entropia Universe website for more details. We apologize for the inconvenience.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Wrz 2006, 14:50 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2006
Posty: 109
HP: 100
Nick w grze: Maciejjy vel Galka
27 Sep 2006
Entropia Universe Maintenance

This small update is specifically directed at fixing the sudden 'swimming in the blue' action that has inflicted avatars during the recent days.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Wrz 2006, 16:25 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Level napisał(a):
[...] ale nie mają pomysłu jak to zakończyć, [...]



wypluj to słowo ;)



oczywiście, że ciągle coś motają, ale na tym polega dynamiczny świat, gdyby wszystko było piękne i gładkie to pewnie wielu z nas by nie siedziało po uszy w PE :)


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso