Odpowiedz
Autor Wiadomość
Mężczyzna
PostWysłany: 25 Cze 2005, 08:52 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
heh nowe vu już niedługo, jeszcze troszke musimy poczekać, ciekawe jak to faktycznie wypadnie.
co do zmian w wyglądzie avków - bardzo interesująca kwestia, ile osób zmieni wygląd? ja chyba nie będę zmieniać,,, to darmowe jednorazowe zmienienie wyglądu chyba sobie daruje bo i po co, może tylko lekko "napakuje" swego ludka, skilli przybyło i "ciała" przybyło hehehe :D troszke go pogroooobie alebo coś w ten deseń.

Oststni posieciłem troszke czasu na przegląd innych MMORPEGÓW, zaciekawiły mnie : GILDWARS(hi fantazzzy) FaceOFMANKIND(klimat CYBER PUNKA, lekkie sf) poczytałem i pomyślałęm sobie, jakaś tendencja nastała do robienia questów i misji w mmorpegach-gracz moze sobie samemu lib z kolegami pykać zadania dla NPCów, coraz więcej gierek tak ma.Mysle że jeśli w PE nie ruszą w tym kierunku to będzie kiepsko bo ludzie imo chcą takich elementów w grze. Eventy i system ich kreacji to jedno, ale questy to co innego, przeciez to nie taka trudna sprawa...grywalność by popdskoczyła na 100%

nowe VU powinny iść w tym kierunku by gonić konkurencje, to pewne!

SALUT !!

_________________
Born : Port Atlantis, 12.09.2004 (11:32 AM)


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 25 Cze 2005, 09:51 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
Skąd: z Warszawy
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
HduchC napisał(a):
(...)pomyślałęm sobie, jakaś tendencja nastała do robienia questów i misji w mmorpegach-gracz moze sobie samemu lib z kolegami pykać zadania dla NPCów, coraz więcej gierek tak ma.(...)

Taka tendencja nastała już na początku mmorpg'ów :P 99% gier tego gatunku opiera się na questach i interakcji z npc'ami, tylko PE ma ciagle upośledzone postacie niezależne. :wink:

_________________
CvX!


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 25 Cze 2005, 10:29 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
Skąd: Dąbrowa Górnicza
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Inne MMORPG mają tysiące questów, a PE? :D


Jak to co ma PE???

BARMANÓW!! tak oni przecież zachowują się bardzo inteligentnie....

I jeszcze pamiętajcie o wspaniałym kolesiu w Atlas Haven, ostrzega jakie snable są groźne i lubią sie zakradać od tyłu, żeby zaatakować lol :D

Czemu przy araneatroxach takiego czegoś nie dali? :D

_________________
.+*^^*+.!Catch-Me-If-You-Can!.+*^^*+.


Profil GGOffline
PostWysłany: 25 Cze 2005, 14:14 
Kiedyś jak leciało VU, czekałem z niecierpliwością na to, co MA wymyśliło nowego. Teraz aż się boję myśleć co znów obetną, zepsują etc. etc


Mężczyzna
PostWysłany: 25 Cze 2005, 21:33 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
Face of Mankind jest beznadziejne :P

Ja mam nadzieję, że zmienią coś ze skillami ;]


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 26 Cze 2005, 20:32 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 180
Skąd: Żelechów :P
HP: 0
Society: jestem aspoleczny:P
ojjj prayer jeśli liczysz na zmienę systemu skilli to sie bardzo rozczarujesz...
praktycznie nie ma żadych szans żeby wrócił stary system...za długo sie głowili żeby wymyśleć taki rip off zeby teraz z niego zlezygnowac :]

_________________
Image
Chcesz na gwizdku poszaleć? - to mówisz obstaw pojare


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Cze 2005, 10:55 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
Zdaje się ze niektóre mmorpegi mają zatrudnionych etatowych mistrzów gry którzy w realtajmie kreują questy/eventy lub podobne. To generalnie bardzo fajna sprawa, myślę że małymi kosztami(zatrudniające jednego młodego GM’a) może by PE ostro urozmaicić. Ciekawe czy coś takiego zostanie kiedyś wprowadzone...
Czy ktos kiedys grał w taką fajową gierkę OLD DUTHMAN MINE ? ja w to pykałem jeszcze na Amidze... hehehe to była fajowa gierka – a no właśnie, może TOPIK na temat starych oldskoolowych gierek na jakich się wychowaliśmy?
:wink:

_________________
Born : Port Atlantis, 12.09.2004 (11:32 AM)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lip 2005, 11:17 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
Witam,
Ja wam powim co będzie :)
Główną niespodzianką ze strony MA o ktoej Marco mówił, że polubimy PE będzie nowy interfejs modelowania avatara :D całe MA ma nadzieje, że każdy sprzeda swoje skile (poproatu rozwali swoje starego avatara) i utworzy sobie nowego avatara wykozystując do tego celu nowy interfejs tak dlugo oczekiwany :D i będziemy wszyscy zaczynać od początku :D
Co do lochów :D ja bym tam nie był taki zadowolony :D MA przewidziało anti-toxic dla ludzi przebywających w lochach :D ponieważ kiedyś tam była elektrownia jądrowa, która wybuchła i teraz jest ogromne promieniowanie... ponadto przed wejściem do lochów będzie stała budka i szlaban :D no i autopatyczny kasjer w budce :D za wejście będa kasować 10 ped a jak będziesz chciał wyjść 20 :D następnie na 4o metrową szerokość korytarzy w lochu będą przypadać 2 spidery odrazu na początku... w tym momencie MA pomyślała o graczach... po co mają szukać, damy im odrazu :D ... aha anti-toxic od promieniowania bedzie kosztowal 30 ped :D no i ze wzgledny na to ze te lochy będąbardzo oddalone on cywilizacji trzeba bedzie do nich dolatywać statkiem kosmicznym z wyspy Deathfiera za jedyne pare ped ustalonych przez samego wlasciciela... no i rzecz najwazniejsza :D lochy będą miały łącznie 50km dlugosci za każdy przebyty piechotą kilometr gracz zapłaci 10 ped, oczywiscie będzie można wynając kolejke lokalna :D za 50 ped niezaleznie od przebytej trasy... w zasadzie w lochach nic ciekawego nie będzie... to tak samo jak disney land :D zaplacic, pozwiedzac...
hmm następnym bajerem będzie możliwość zmiany wyglądu (jednorazowa) avatara... to dadzą za free z tym, że jak każdy wie operacje plastyczne nie zawsze wychodzą na dobre :D przykladem moze byc Jackson :D po tej operacji MA ma nadzieje ze każdy avatar będzie tak wyglądać, a jednocześnie zmusić graczy do rozwalenia avatara i zaczęcia od początku :D

PS.
aaaach siedziałem sobie tak w oczekiwaniu na nowy VU :D i pisałem głupoty :D które niekoniecznie ale mogą być faktem :P
Po ostatnich działaniach MA można tylko wywnioskować czego oni naprawdę chcą... moim zdaniem oni chcą pozbyć sie wypasionych skilami graczy... najbardziej chodzi o tych ktorzy maja wysokie te skile ktorych nie da sie dokupic ani sprzedac :D te avatary mogły byćdla MA zagrozeniem... ponadto co do lootów... to przecież ktoś musi zapłacic za full Supermency dla Skalmana :D

eeeehh koniec tych bredni :D

Życzę każdemu udenago VU :P i niech hof będzie z wami :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Lis 2012, 03:48 
Newbie
Banita
Dołączenie:
Listopad 2012
Posty: 3
A ja myślę, że najbardziej wskillowani polacy z odpowiednim sprzętem mimo wszystko powinni swoich sił spróbować.










----------------------------------------------------------------------
obd2 connector |uobd2 mixed bundling |heavy duty diagnostic software


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 13 Lis 2012, 07:23 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
Skąd: Łódź
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
O jest jeden z postów proroczych Mutaka :)

Zamiast lochów są missje... też pożerają pedy :)

pozdro

_________________
(Tygrysek o pomidorach w ogródku zajączka) "Trzeba zerwać pomidory Puchatku, sa już zielone." huhuhu pozdrowienia dla wszystkich TYGRYSKÓW


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 13 Lis 2012, 12:45 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
Skąd: Piaseczno
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
lol okciuch nie pij tyle, nie widzsz na co odpisujesz... ;)
chyba, ze faktycznie chcesz porozmawiac o vu 7,5 :lol:

_________________
...jeden poleciał tam, drugi śmignał siam, a trzeci wzbił się nad kukułcze gniazdo...


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 13 Lis 2012, 19:17 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Martre napisał(a):
lol okciuch nie pij tyle, nie widzsz na co odpisujesz... ;)
chyba, ze faktycznie chcesz porozmawiac o vu 7,5 :lol:


nom, za dużo miodu, już nawet gada z botem ;)

_________________
Na poczatku nie wiedzialem dlaczego wszyscy mi zycza GL, teraz juz wiem... - J3
Wielu przegranych to ludzie, którzy poddali się nie zdając sobie sprawy jak blisko byli sukcesu - Thomas A. Edison


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Lis 2012, 09:47 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
Skąd: Łódź
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
A no tak :) ja głupi :)


ale ale gdzieś niedawno na forum obiła się mi o oczy dyskusja nad prorokowaniem przez Mutaka (o jego daaaawnych postach) więc tak jakoś bez składu i ładu skomentowałem :)

pozdro

PS: Muti jak oczywiście będzie się Ci chciało to dał byś jakiś stary swój post z wizją proroczą bo jestem ciekaw jak kiedyś za czasów kiedy ja dopiero co zastanawiałem się czy można zlootować moba zabitego przez wieżyczkę wyglądały wyobrażenia o przyszłych-przeszłych VU.

_________________
(Tygrysek o pomidorach w ogródku zajączka) "Trzeba zerwać pomidory Puchatku, sa już zielone." huhuhu pozdrowienia dla wszystkich TYGRYSKÓW


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Lis 2012, 10:03 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
Nie za bardzo chce mi się szukać ale kilka wypowiedzi które się sprawdziły jest na pewno. Dla chcącego nic trudnego :) dużo na ten temat może powiedzieć shoti (jak i kilku innych graczy) :) w jego (i innych) przypadku 95% moich "zapowiedzi" była trafna :D oczywiście pisana pvp przez PM

_________________
هذه اللعبة هو المرض الذي يقتل
1326


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso