Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2009, 21:52 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Image

Na www.entropiaforum.com pojawił się krótki wywiad z Marco, prezesem First Planet Company produkującego Planet Calypso.

Najciekawsze fragmenty i informacje o jakich warto wg mnie wspomnieć:

- FPC ciągle urzęduje w siedzibie MA, ale jak tylko nadejdzie odpowiedni moment będą chcieli się wyprowadzić.

- Celem FPC jest tworzenie Planet Calypso jako gry, a nie wirtualnego świata. Planet Calypso ma być grą MMO z dużym naciskiem na aspekt kolonizacji nowej planety.

- Marco nie uważa nadchodzących nowych planet za konkurencje, zna plany MA i wie, że zależy im na różnorodności.

- W chwili obecnej pracują nad zmniejszeniem wymagań systemowych gry i przekształceniem dotychczasowego wirtualnego świata w nową grę, z zachowaniem całej historii i klimatu Entropii. Dotychczasowy proces przejścia pod nowy silnik był bardzo czasochłonny gdyż byli jednymi z pierwszych klientów CryTek a sam Cryengine nie był stworzony dla gier MMO. Do tego specyfika gry powiązanej z realną walutą wymagała szczególnej dbałości o bezpieczeństwo. Od tej chwili jednak proces wprowadzania zmian przebiega już zgodnie z planem.

- Budki/terminale do głosowania zostaną przywrócone.

- Nastąpią zmiany w systemie lootu, częstotliwość występowania komunikatu "no loot" ma być znacznie zmniejszona lub zupełnie wyeliminowana. Wraz z tym ma się pojawić nowy pomysł na ekonomie w grze.

- Przywrócony system mentoringu będzie zupełnie nowym systemem. Planują zupełnie zmienić sytuację nowo przybyłych na Calypso. Nowy system questów i zadań ma być pomocny zarówno dla zaczynających przygodę z grą jak i zapewniać zadania i prace do wykonania graczom na wszystkich poziomach.

- Zapowiadane kilka lat temu fabryki są ciągle rozważane. Miałyby zapewniać pracę i sprawiać, że nowi i doświadczeni gracze będą siebie nawzajem potrzebować. Jednym z pomysłów jest wykorzystanie czasu jaki mogą w pracę włożyć nowi gracze i zasobów jakie posiadają doświadczeni (właściciele fabryk). Nowy gracz zyskuje skille bez konieczności wkładania swoich surowców - właściciel fabryki gotowe przedmioty i być może jakiś procent skilli. Zapewniało by to zadowolenie każdej ze stron.

- FPC chce tworzyć więcej zawartości w oparciu o sugestie społeczności. Jednym z takich pomysłów jest budowa miast. Chcą aby gracze czuli się jak prawdziwi koloniści mający wpływ na ich powstawanie. Ma to być powiązane z serią zadań, eventów, misji i prac do wykonania a ich efekt ma wpływać na wielkość i powodzenie budowy. Jeśli zostaną wykonane źle - powstałe miasto będzie małe i słabo rozwinięte. Jeśli dobrze - miasto będzie duże i oferujące specjalne usługi dla graczy.

- System polityczny na Calypso jest również jednym z pomysłów który Marco chce wprowadzić w przyszłości. Uwielbia wszelkie teorie spiskowe, domysły i podejrzenia graczy.

- Wprowadzenie Korporacji do gry (główna siedziba "Genesis" w Twin) odbyło się trochę przedwcześnie i w związku z wprowadzeniem nowego silnika cały wątek nie mógł zostać odpowiednio rozwinięty. Wrócą do tego za kilka miesięcy.

- W przyszłości nie będzie brakowało eventów i konkursów - doroczny Merry Mayhem jest już szykowany.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2009, 22:09 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 325
HP: 121
Society: Kingsajz
No ciekawe, ciekawe. Zastanawia mnie ten "no loot" na co zmieniÄ…, na "nothing found? :lol:
Może dożyje wprowadzenia tych fabryk, kto wie, zastanawia mnie jak będzie to rozwiązane i jak wpłynie na ekonomie gry, ja obstawiam ze w tych fabrykach będzie produkowana amunicja i zniknie ona z tt, kufa, czy ja się zamieniam w Mutaka i jego prognozowanie gry czy co :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2009, 22:59 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
nie ajsik, w dobrym kierunku myslisz, imo jest to bardzo prawdopodobne....


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2009, 01:32 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
MA duzo gada malo robi, zeby tak opowiedzieli tylko 10% z tych super planow, a zrobili 10x szybciej to by bylo fajnie, ale nie, trzeba nakreslic jaka to swietlana przyszlosc (tylko jak odlegla? ;)) sie szykuje, a noz troche niezdecydowanych graczy zostanie i bedzie czekac :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2009, 16:48 
Unskilled
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 111
HP: 100
fakt, popieram, ja też mogę poopowiadać jakie to super rzeczy będą i ojeja jak będzie fajnie.
hehe aż ślinka cieknie, oby to wszystko zaczęło powoli wchodzić w życie :)

mnie też bardzo zaintrygował pomysł z fabrykami. Dawno dawno temu jak biegałem po calypso jako newbie patrzałem na te wielkie budowle i myślałem uhh szkoda że nie można pracować w fabrykach haha, takie zboczenie zawsze chciałem być hutnikiem ;) lol


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2009, 20:14 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 243
HP: 121
Society: Niveus Lupus
i skonczy sie bezrbocie w polsce...
wszyscy beda zasuwac w wirtualnych fabrykach,kopalniach itp;)
wprowadza trzecia golden age i stanie sie koniec..:)..( do 2012 nie daleko :D )


Profil E-mail Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 112 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso