Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Mar 2009, 15:18 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Artykuł Marco na Entropia Gateway:
http://www.entropiagateway.com/2009/03/ ... t-calypso/

W skrócie:
- VU 10 będzie konwersją bieżących systemów gry pod CryEng2 - nie będzie nowości w samej zawartości,
- ostateczne testy CryEng2 przewidziane sÄ… na maj 2009,
- w zależności od ich wyników - VU 10 pojawi się najprawdopodobniej w lecie,
- do tego czasu będą się odbywały eventy podobne do tych jakie mamy ostatnio,
- po VU 10 ma nastąpić "druga złota era" planety Calypso - unikalne i nigdy wcześniej nie występujące looty pojawią się w grze,
- nowa zawartość ma się pojawić po VU 10 - z czego część na życzenie użytkowników,
- użytkownicy będą mieli wpływ na zawartość i rozwój planety Calypso.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Mar 2009, 15:36 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
za późno Marko, za późno ...

Planecie Calypso mówię już stanowcze NIE


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Mar 2009, 15:40 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
w końcu coś jest zapowiedziane...z tym, że jakoś ten news mnie w ogóle nie cieszy, może to efekt moje nastroju który się utrzymuje od tygodnia prawie, eh

ok, do rzeczy...czyli, aż do wyjścia CE 2.0 nie ma mowy o żadnych zmianach...tylko nudne eventy i marny loot ? nie napisali nic ile będą trwały testy CE 2.0...nie podali też daty wejścia CE 2.0, można wywnioskować, że w tym roku.

Smutne jest to, że gracze będą mieli wpływ na zawartość Calypso...jeszcze bardziej upodobnimy się do second-life...ale ja nadal nie rozumiem tego, jak można wydawać setki dolarów jak nie tysiące tylko po to, aby móc posiadać jakiś virtualny item, który nie ma żadnych funkcji. ciekawe o co im chodzi, przecież mamy crafting...jak oni to sobie wyobrażają ?!

Ciekaw jestem tych nagród po wejściu CE 2.0 ale to i tak pewnie brak szans na ich zdobycie.

Cytuj:
During the VU10-period will have a “Second Golden Age of Calypso” with some of the best prizes and loot ever seen, to celebrate this glorious occasion!

co rozumieją pod pojęciem loot ever seen ? na 100% nie będa to mod fapy itp :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Mar 2009, 15:47 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Level napisał(a):
nie napisali nic ile będą trwały testy CE 2.0...nie podali też daty wejścia CE 2.0, można wywnioskować, że w tym roku.

Deadline dla testów to koniec maja 2009 - czyli wtedy powinny sie zakończyć. A samo VU 10 niby latem...

Level napisał(a):
Smutne jest to, że gracze będą mieli wpływ na zawartość Calypso...

I weź tu zrób dobrze - jak MA robiła po swojemu i nie słuchała graczy - źle. Jak chcą zrobić to co zechcą gracze - też źle.

Level napisał(a):
Ciekaw jestem tych nagród po wejściu CE 2.0 ale to i tak pewnie brak szans na ich zdobycie.

Cytuj:
During the VU10-period will have a “Second Golden Age of Calypso” with some of the best prizes and loot ever seen, to celebrate this glorious occasion!

co rozumieją pod pojęciem loot ever seen ? na 100% nie będa to mod fapy itp :(

99,9% graczy będzie miało no loot przez tydzień a poźniej jakiś noob walnie 10000000000 ATH ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Mar 2009, 16:14 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
News jak news, duzo marketingowej propagandy bez wnikania w jakies szczegoly (plus, ze choc podali orientacyjny termin, co znaczy, ze cos tam jednak robia, bedzie najwyzej mozna narzekac jak sie zaczna spozniac ;)) dlatego jak przyjdzie nowe VU to pogramy i ocenimy na ile sie przylozyli, czy warto bylo czekac, czy poprawili / zepsuli rozgrywke, a poki co marudom mowimy stanowcze nie!


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Mar 2009, 16:58 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ateush napisał(a):

Level napisał(a):
Smutne jest to, że gracze będą mieli wpływ na zawartość Calypso...

I weź tu zrób dobrze - jak MA robiła po swojemu i nie słuchała graczy - źle. Jak chcą zrobić to co zechcą gracze - też źle.

ja ( wielu ludzi z EF a nawet z tego forum tu naszego) nie należałem i nie należę nadal do grona osób popierających i chcących takich zmian. jedyne co mnie i wielu się marzyło/marzy jest powrót do starego systemu. więc zdanie "i weź tu zrób dobrze" wydaje mi się trochę nie na miejscu. nigdy nie popierałem idei wpływu graczy na content gry w taki sposób jaki umożliwia second life (o ile to samo ma na myśli MA)
Ale, odniosę wrażenie, że z tym wpływem to bardziej chodzi o branie pod uwagę zmian proponowanych przez graczy (może na liście znajduje się moja propozycja co do loota, kto wie) aniżeli możliwość współtworzenia świata gry indywidualnie/grupowo przez samych graczy


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Mar 2009, 18:55 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Wg mnie absolutnie nie mieli na myśli "tworzenia świata" jako budowania domków, sukienek, samochodzików itp. głupot przez graczy jak w SL - tylko wpływ graczy na to jakie systemy pojawią się w grze, jakie eventy, jak będą prowadzone itp. Czyli to co wielu (ty również) zgłasza im i prosi o wprowadzenie itd.
Cytuj:
community-based feedback sessions which will influence future development of Planet Calypso
- to jest wpływ graczy na zawartość. Nie wiem skąd wogóle pomysł z porównaniem do SL.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Mar 2009, 19:26 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ateush napisał(a):
Wg mnie absolutnie nie mieli na myśli "tworzenia świata" jako budowania domków, sukienek, samochodzików itp. głupot przez graczy jak w SL - tylko wpływ graczy na to jakie systemy pojawią się w grze, jakie eventy, jak będą prowadzone itp. Czyli to co wielu (ty również) zgłasza im i prosi o wprowadzenie itd.
Cytuj:
community-based feedback sessions which will influence future development of Planet Calypso
- to jest wpływ graczy na zawartość. Nie wiem skąd wogóle pomysł z porównaniem do SL.

:) fakt, nie doczytałem, dzięki 8)
wooohooo więcej gaussów i młoty i loot system nowy, gdybym tylko tak mógł coś wygrać w tym konkursie video eh żeby mieć za co grać :roll:

super, to mi siÄ™ podoba :brawo:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Mar 2009, 20:24 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
a ja Wam mówię, że to co pisze Marco tj. o terminach - nie wypali, ja to wszystko odczuwam jako przeciąganie z ich strony by jak najdłużej jeszcze pociągnąć... widział ktoś zmiany w EULA? o co chodzi z tymi wypłatami tylko tych pieniędzy które wpłaciliśmy przez ostanie 6 miesięcy? Czyżby mieli na myśli zwinięcie interesu? a to jest takie zabezpieczenie, żeby się nie wycofywać i wpłacać spokojnie? :D W ogóle MA tylko obiecuje... był luty teraz koniec maja, lata itd... oni w ogóle mają już coś w cryengine? ;)




Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Mar 2009, 20:49 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
XII napisał(a):
a ja Wam mówię, że to co pisze Marco tj. o terminach - nie wypali, ja to wszystko odczuwam jako przeciąganie z ich strony by jak najdłużej jeszcze pociągnąć... widział ktoś zmiany w EULA? o co chodzi z tymi wypłatami tylko tych pieniędzy które wpłaciliśmy przez ostanie 6 miesięcy? Czyżby mieli na myśli zwinięcie interesu? a to jest takie zabezpieczenie, żeby się nie wycofywać i wpłacać spokojnie? :D W ogóle MA tylko obiecuje... był luty teraz koniec maja, lata itd... oni w ogóle mają już coś w cryengine? ;)




Pozdrawiam.

o boże :D MA nie zwinie interes, już to n-razy było tu pisane :lol:

a tak do rzeczy...ja myślę, że to co ten bank gwarantuje (wpłaty+tt value) będzie brane pod uwagę dopiero po powstaniu banku

masz im za złe, że to co wpłaciłeś do tej pory...już nie odzyskasz ? bo ja nie rozumiem


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Mar 2009, 10:55 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Level napisał(a):
Smutne jest to, że gracze będą mieli wpływ na zawartość Calypso...


Dlaczego smutne, nie rozumiem, ja bym chciał żeby mozna było budować domki, samochody (sukienki nie intersują mnie :) ). To takie rozszerzenie craftingu. W SL grałem ledwie pare godzin i wcale nie odrzuciło mnie to że można tam wiele budować swioch rzeczy, bo to jest akurat fajne. Odrzuca mnie cukierkowość tamtej gry...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Mar 2009, 13:55 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2009
Posty: 62
HP: 178
Society: Ex Cons
Nick w grze: shogomad shoti 1st
Garwen napisał(a):
Level napisał(a):
Smutne jest to, że gracze będą mieli wpływ na zawartość Calypso...


Dlaczego smutne, nie rozumiem, ja bym chciał żeby mozna było budować domki, samochody (sukienki nie intersują mnie :) ). To takie rozszerzenie craftingu. W SL grałem ledwie pare godzin i wcale nie odrzuciło mnie to że można tam wiele budować swioch rzeczy, bo to jest akurat fajne. Odrzuca mnie cukierkowość tamtej gry...


Ale to właśnie w SL mamy latające penisy i inne cuda tylko dlatego ,ze ludzie mają pełną swobode. jak by nie było lepiej żeby grubsze rzeczy jak budynki itp MA trzymało za jaja, a gracze niech mają swobode i wolnośc w mniejszym zakresie - maksymalnie takim aby nie obrzydzać innym i nie odbierać przyjemności z grania. Mam nadzieję ,ze to co marco powiedział o "wysłuchiwaniu" graczy to niebędzie ślepie robienie tego co oni chcą. Churchil już powiedział, że demokracja to najgorszy możliwy ustrój :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Mar 2009, 13:56 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
no tak ale my mamy crafting, więc raczej nietaktem byłoby pozwolić ludziom od tak tworzyć przedmioty poza craftingiem, a stworzenie systemu, który by tam tworzył nowe BP na podstawie zużytych materiałów i ilości tych materiałów, dam przykład:

wymyślam sobie suknie, tworze ją sobie a program miedzy czasie określa ilość i rodzaj materiałów jakie się zużyje, tam np podaje, że będzie potrzebne mi
20 wool thread
30 generic leather
6 molisk buttons
itd

koniec przykładu

taki system byłby za trudny dla MA do wymyślenia i czasochłonny, niestety musimy się obejść smakiem, chyba, że sami to napiszemy za nich i im to sprzedamy heh

szczerze...to łatwiej byłoby to zrobić w afterworldzie, znacznie łatwiej


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Mar 2009, 15:23 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
shoti napisał(a):
Ale to właśnie w SL mamy latające penisy i inne cuda tylko dlatego ,ze ludzie mają pełną swobode. jak by nie było lepiej żeby grubsze rzeczy jak budynki itp MA trzymało za jaja, a gracze niech mają swobode i wolnośc w mniejszym zakresie


Nie no, ja też nie chce domków w postaci penisów. :) To sie zrobi jakiś nadzór budowlany,
obowiÄ…zek zatwierdzenia projektu itp.

Level nieżle, ale jak zrobisz model tej sukni? Chyba musiałbyś wgrywać własne modele 3d.
Chyba ze jakiś edytorek pod EU dopisać. Tylko zaraz ktoś zrobi penisa, a inny będzie zniesmaczony.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2009, 00:32 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
E tam - dziwne pomysły macie. Po prostu MA rzuci hasło w stylu:
-na następne VU szykujemy poszerzenie tamingu - co wolicie: jazde na atroxach, uzycie snabli jako jednostek bojowych, tanczące hogglo ? I na EF rozpocznie się debata być może z ankietą ;)
Oczywiście przesadzam celowo - ale mniej więcej tak będzie wyglądał wpływ graczy na zawartość EU.
I żadne cukierkowe penisy nam nie grożą :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2009, 01:20 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
a ja chcem cukierkowego penisa, nie przeszkadza mi to

ok, taming...na dalszy plan, sam Marco przyznał chyba 2 razy, że rozwój tamingu jest na dość odległej pozycji na liście zmian/features itp


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2009, 09:30 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
do ankiet maja terminale w grze, dlaczego są nieczynne? dlatego, że nasze zdanie MA ma w .upie ;) ...ale może wykorzystają je kiedyś jeszcze :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2009, 13:32 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
XII napisał(a):
do ankiet maja terminale w grze, dlaczego są nieczynne? dlatego, że nasze zdanie MA ma w .upie ;) ...ale może wykorzystają je kiedyś jeszcze :D

dlatego sÄ… nieczynne bo
1. nie ma co tam włożyć.
2. po co obciążać serwer
3. mają EF (to w zasadzie najważniejsze wytłumaczenie)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2009, 14:12 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 637
HP: 98
Society: Kanwo
Nick w grze: Michal Pypek Kowalski
Level napisał(a):
XII napisał(a):
do ankiet maja terminale w grze, dlaczego są nieczynne? dlatego, że nasze zdanie MA ma w .upie ;) ...ale może wykorzystają je kiedyś jeszcze :D

dlatego sÄ… nieczynne bo
1. nie ma co tam włożyć.
2. po co obciążać serwer
3. mają EF (to w zasadzie najważniejsze wytłumaczenie)



a co z osobami ktore nie uzywaja EF ? One nie maja prawa zaglosowac ?
Ma zrobilo budki do vote terminali, niech je teraz wykorzysta.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2009, 15:51 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
michalpypek napisał(a):
Level napisał(a):
XII napisał(a):
do ankiet maja terminale w grze, dlaczego są nieczynne? dlatego, że nasze zdanie MA ma w .upie ;) ...ale może wykorzystają je kiedyś jeszcze :D

dlatego sÄ… nieczynne bo
1. nie ma co tam włożyć.
2. po co obciążać serwer
3. mają EF (to w zasadzie najważniejsze wytłumaczenie)



a co z osobami ktore nie uzywaja EF ? One nie maja prawa zaglosowac ?
Ma zrobilo budki do vote terminali, niech je teraz wykorzysta.

powiedz to MA nie mnie...do nich miej pretensje, że spory % graczy którzy ich "interesują" odwiedzają EF, spoory % memberow top 10 soców odwiedza EF
do momentu powstania entropiagateway spora część newsów była tylko i wyłącznie podawana na EF.


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 67 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso