Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2013, 22:38 
Inept
Dołączenie:
Luty 2013
Posty: 11
Witam wszystkich graczy.

Jestem wytrawnym graczem od ponad 10 lat. W wiekszosci gustowalem w grach strategicznych (SC:BW).Mam 28 lat i postanowilem swoich sil sprobowac w Entropi :)

Mam nadzieje, ze obdarujecie mnie darmowymi tipsami ktore mozecie wpisywac w odpowiedzi na ten topic.



Poszukuje rowniez mentora, ktory pomoze mi w pierwszych krokach lub nawiaze ze mna jakas wspolprace.
Chodzi mi o osoby dorosle. Powyzej 22 roku zycia w miare mozliwsoci :) Jestem dosc powazna osoba i mlodzienczy szalenczy i nieprzemyslany zapal mnie nie interesuje.

Mam nadziej ze nie odstraszam


Pozdro
3one


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 03 Lut 2013, 06:23 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 359
Skąd: Szczecin
HP: 180
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Z tego co pamiętam podobne wątki kończyły się radami typu "uciekaj, póki jesteś na zero" ;)
Nie ma co się jednak przejmować takimi głosami, prawda jest taka, że da się grać nie wpłacając zbyt wiele i czerpać z gry przyjemność, a bycie cierpliwym na pewno dużo tu ułatwia.

Jeśli chodzi o rady, to pierwsza jest zawsze taka sama - wpłać kilkaset PED i oszczędź sobie mnóstwo czasu na zbieraniu podstawowego kapitału.

Pozdrawiam i życzę powodzenia!

_________________
Image

www.kingsajz.ovh.org


Profil GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lut 2013, 08:34 
Inept
Dołączenie:
Luty 2013
Posty: 11
Generalnie jestem zdeterminowany i jako osoba dosc "duza" moge dokonac jakiegos depozytu poczatkowego ale chyba zaczne od zbierania potu przez chwile aby sie oswoic z gra.

Uciekac raczej nie w moim stylu :=) Pamietam jak wygladal moj poziom w SC:BW na poczatku :) (ZAL) a w efekcie 5 letniej gry zostalem CL jednego z mocniejszych klanow PL (oficial WCG Rank - TOP5).


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 03 Lut 2013, 10:04 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
Skąd: Łódź
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
3one napisał(a):
w efekcie 5 letniej gry zostalem CL jednego z mocniejszych klanow PL (oficial WCG Rank - TOP5).



Pycha zawsze zabija przyjemność z gier... niestety ale i wytrwałość nie zawsze jest pożądana... wybór zawsze należy do człowieka...


pozdro

PS: i oczywiście życzę wieeeelu wieeelu HOFów chciaż to też nie jest wyznacznikiem bycia...

PS2: :)

_________________
(Tygrysek o pomidorach w ogródku zajączka) "Trzeba zerwać pomidory Puchatku, sa już zielone." huhuhu pozdrowienia dla wszystkich TYGRYSKÓW


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 03 Lut 2013, 10:44 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
Skąd: Kraków\Oslo
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
uf

witam
i znow trzeba mowic (raczej pisac),ale moze teraz inaczej to napisze( albo tak samo ) .
Wchodzisz do tej gry to wykresl ze swojego CV ze grales w inne gry i tam miales ...... i tutaj wpisz sobie level i rangi i etc.
W tej grze nie przeniesiesz doswiadczenia z innych gier ( prawie nic ). Jedyne co potrzebne Ci w tej grze to "muzg" , czytaj inteligiencja ( ale nie zawsze wysokie IQ ), zmysl obserwacji i wiele cech ktore moze nie wykorzystales w innych grach a teraz sa tutaj uzyteczne .
Napisales ze zostales po 5 latach miales generala czy cos tam ( sorry nie znam sie ) , popatrz na mnie 10 lat w tej grze i jestem "gruntem " w swoim socu . Wielu tutaj graczy w czasie krotszym niz ja zrobilo wieksze skille niz ja je mam po tylu latach . Nie wszystko zalezy od tego jaki jestes ,ale tez ile kasy wydajesz , system gry jest taki ze zawsze grajac bedziesz na minusie . Determinacja i cierpliwosc przydaja sie .
Nie ma TIPSOW w tej grze jezeli sa to kazdy ma dla siebie . BO TO JEST KASA czytaj prawdziwe pieniadze .
Mentor Ci nie potrzebny , nie da Ci radosci z pierwszych porazek , lepiej sie poparzyc samemu , wtedy nie zrobisz to ponownie .
JC

_________________
"Jeśli nie zrobisz nic, żeby było lepiej, to na pewno będzie gorzej."
"kłopotem świata jest to,iż głupi są zbyt pewni siebie,a inteligentni zbyt pełni wątpliwości":)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lut 2013, 11:00 
Inept
Dołączenie:
Luty 2013
Posty: 11
Dobrze napisane. Z cala pewnoscia przyda mi sie sposob podejscia z poprzednich gier i wytrwalosc oraz sposob poruszania sie po opcjach :) ...

Inteligencja to IQ :P
"Madrosc" to nie IQ

Mozg - nie "muzg"

:):):):)

Joke mate .

Dzieki za wskazowki i wyjasnienia niektorych kwestii.

Chcialbym jeszcze wiedziec co by sie stalo zakladajac sytuacje, ze na starcie zainwestowalbym 500-1000€??
Moglbym tym samym zapewnic sobie jakies stale zyski z gry majac taki fundusz inwestycyjny i czy istnieje jakas pewna strategia na zarabianie w ten sposob (otworzenie straganu, czy przetwarzanie materialow etc.). ??


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 03 Lut 2013, 11:36 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
wg mnie to wpłata takiej kaski na początek może przynieść zły skutek, mając dużo, a nie znając podstaw systemu szybko można dojść do 0 ;) lepiej już grać od bardzo małego budżetu i uczyć się oszczędzać gdzie się da

taka wpłata prawdopodobnie nie pozwoli też ci "zarabiać" (w sensie bycia powyżej kreski, a nie zarabiać na życie), bo nie wiesz na czym, nie znasz systemu i to raczej na tobie by zarobiono :mrgreen: a jak zarabiać to już musisz się dowiedzieć sam, nie ma jednej ścieżki, a każdy ma swoją

_________________
Na poczatku nie wiedzialem dlaczego wszyscy mi zycza GL, teraz juz wiem... - J3
Wielu przegranych to ludzie, którzy poddali się nie zdając sobie sprawy jak blisko byli sukcesu - Thomas A. Edison


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 03 Lut 2013, 11:46 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
Skąd: Kraków\Oslo
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
cytat :
Inteligencja – rozumiana jako sprawność umysłowa ma wiele odcieni znaczeniowych i co za tym idzie ma wiele różnych definicji. IQ jest tylko testem ale nei jednoznacznym .
? ciekawe dlaczego napisalem przez "u ".
J3S ma racje , wiecej nic dodac nic ujac .

no to juz wszystko wiesz powodzenia .
JC

_________________
"Jeśli nie zrobisz nic, żeby było lepiej, to na pewno będzie gorzej."
"kłopotem świata jest to,iż głupi są zbyt pewni siebie,a inteligentni zbyt pełni wątpliwości":)


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 03 Lut 2013, 16:12 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
Skąd: Łódź
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
JC Krakow napisał(a):
"muzg"


hehe JC ty prowokatorze :) i to najbardziej lubię w niektórych wypowiedziach co po niektórych - odwieczną walkę z ignorancją pewnych prostych spraw.

pozdro

_________________
(Tygrysek o pomidorach w ogródku zajączka) "Trzeba zerwać pomidory Puchatku, sa już zielone." huhuhu pozdrowienia dla wszystkich TYGRYSKÓW


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lut 2013, 16:34 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
Witaj kolego 3one :)
Nowa, świeża krew ;) ...dawno tu takiej nie było :) i jak widać z ogromnym zapałem.
...to dobrze :twisted:

Jeśli chcesz zacząć przygodę z tą grą musisz postawić sobie pytanie: jak zamierzasz traktować tę grę? ..i na nie odpowiedzieć. Możliwe odpowiedzi są tylko dwie: fun lub kasa.

Masz zamiar grać dla zabawy nie zwracając uwagi na koszta... to owszem wpłacaj jak najwięcej (ile możesz) i się baw dobrze.

Natomiast jeśli wiążesz z tą grą inne nadzieje, np. typu zysk na większą skalę i na długie lata no to tu zaczynają się schody ;)

Mam nadzieje, że jako nowy gracz nie wyobrażasz sobie zbyt wiele. Optymizm w tej sytuacji może szybko zakończyć Twoją egzystencję w tej grze. Ta gra nie jest dla ludzi którzy byli "mistrzami" w innych grach typu GW czy SRO i myślą, że w tej grze poradzą sobie równie dobrze jak w tamtych grach.

Na temat gry i informacji Ciebie interesujących ja nie mam zamiaru się na ten moment wypowiadać do puki Ty nie określisz się... powiem drastycznie... co ciągnie Cię do tej gry.

Widzisz... JC czy ja jak i "wielu" innych wytrwałych, wiernych graczy PE/EU (których można policzyć na palcach jednej ręki) którzy grają niemalże od początku istnienia tej gry, tj. ~10 lat nadal grają mimo, że w grze jest jak jest.

Prawda jest taka, że system zaprojektowany jest tak by uzależniać, łapać nowych graczy - stary gracz i jego doświadczenie w tej grze to wada, nie zaleta ;)


Zdrów!


PS. nie czepiajcie się panowie JC za jego błędy które popełnia pisząc swoje wypowiedzi - moim zdaniem ma do tego prawo w końcu jest najstarszym graczem irl jakiego znam, polskim graczem.

_________________
هذه اللعبة هو المرض الذي يقتل
1326


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 03 Lut 2013, 19:42 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
Skąd: Płock
HP: 0
Society: Poltropia
JC Krakow napisał(a):
[...]popatrz na mnie 10 lat w tej grze i jestem "gruntem " w swoim socu .


akurat w tym socu rank robi się poprzez akcje in rl, z racji położenia Ty masz dużo trudniej, ale to nie znaczy, że nie jesteś weteranem EU

_________________
Poltropia, strona www:
http://www.poltropia.neostrada.pl/


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 03 Lut 2013, 23:28 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
Skąd: Piaseczno
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
sc to nie strategia ;)
i tyle, wytrawny graczu ;)
btw - powodzenia ;)

_________________
...jeden poleciał tam, drugi śmignał siam, a trzeci wzbił się nad kukułcze gniazdo...


Profil Offline
Kobieta
PostWysłany: 05 Lut 2013, 09:02 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2198
Skąd: z Kosmosu
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
JC Krakow napisał(a):
Mentor Ci nie potrzebny , nie da Ci radosci z pierwszych porazek , lepiej sie poparzyc samemu , wtedy nie zrobisz to ponownie .
JC

Warto wziąć mentora choćby z tego wzgledu, że po ukończeniu treningu dostajesz nagrodę (samochodzik i armor, wartośc rynkowa co najmniej kilkudziesięciu PED, dokładnie nie sprawdzałam).

Mogłabym nawet zostać twoim mnetorem, tyle że do gry będę mogła wejśc dopiero 12 lutego.

_________________
In another life, when we're cats
Screw gravity.


Profil GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 05 Lut 2013, 10:56 
Inept
Dołączenie:
Luty 2013
Posty: 11
Ja chwilowo mam problem z instalacja a w zasadzie z downloadem. Trwa to wiecznie a ostatnio widze, ze cos sie "wali" z downloadem (caly czas narasta ilosc danych do sciagniecia; co jakis czas zmniejsza sie ilosc pobranych danych bez wylaczania lounchera).

Poza tym odnosnie mentora odezwe sie do Ciebie w stosownym czasie. Prosilbym cie jednak abysmi opisala czym sie zajmujesz w grze i jak dlugo juz grasz.
Thx


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 05 Lut 2013, 11:45 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
Skąd: Kraków\Oslo
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
najlepiej sparwdzic przyszlego mentora scanujac jego skille . To jest jego doswiadczenie .

JC

_________________
"Jeśli nie zrobisz nic, żeby było lepiej, to na pewno będzie gorzej."
"kłopotem świata jest to,iż głupi są zbyt pewni siebie,a inteligentni zbyt pełni wątpliwości":)


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 05 Lut 2013, 12:29 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
Skąd: Warszawa
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Witam i szczęścia życzę. No chyba, że chcesz tu handlować czy bawić się w maklera giełdowego - w takim przypadku wytrwałości i konsekwencji. Moja rada podobna do tego co napisał J3 - nie wpłacaj, poznaj grę, posweatuj, pogadaj z ludźmi, poznaj rynek, zasady jakie w tym świecie panują, zobacz jakie masz opcje i co najbardziej Cię tu kręci. Wtedy do zabawy depozyt (który najprawdopodobniej stracisz) będzie niezbędny. Na koniec, tak jak koledzy pisali wcześniej - doświadczenie wyniesione z innych gier nie ma tu większego znaczenia.

_________________
Nie pozwól aby cham gównem prychał miast je sam połykać.


Profil Offline
Kobieta
PostWysłany: 05 Lut 2013, 12:50 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2198
Skąd: z Kosmosu
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
A skaner możesz kupić w Trade Terminalu za 12 ped (Chikara Investa Foe) ;)
3one napisał(a):
Ja chwilowo mam problem z instalacja a w zasadzie z downloadem. Trwa to wiecznie a ostatnio widze, ze cos sie "wali" z downloadem (caly czas narasta ilosc danych do sciagniecia; co jakis czas zmniejsza sie ilosc pobranych danych bez wylaczania lounchera).

Poza tym odnosnie mentora odezwe sie do Ciebie w stosownym czasie. Prosilbym cie jednak abysmi opisala czym sie zajmujesz w grze i jak dlugo juz grasz.
Thx

Przy pobieraniu najlepiej być cierpliwym. Nie jest to taki ładny, elegancki downloader jak w Diablo czy WoWie, na przykład :P

Ja grałam w latach 2005-2007. Potem sprzedałam wszystkie skille i wypłaciłam pieniądze. (Byłam na poziomie średniego gracza, 140 hp, jeśli to coś mówi). Od dwóch lat co jakiś czas się loguję, a przez ostatnie pół roku gram w miarę regularnie.
Czym się zajmowałam? Hunt, na drugim miejscu mining, craft prawie wcale. Na grze nie traciłam, że tak to ujmę.

_________________
In another life, when we're cats
Screw gravity.


Profil GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 05 Lut 2013, 13:23 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
Czy ja wiem czy Elanor będzie dobrym wyborem na mentora? :mrgreen: nie chcę tu nikogo oceniać ;) dyskwalifikować itp. ale... jako, że to płeć piękna irl zawsze dla rozrywki możesz poflirtować itd..

Zdrów! :mrgreen: :lol:

_________________
هذه اللعبة هو المرض الذي يقتل
1326


Profil Offline
Kobieta
PostWysłany: 05 Lut 2013, 18:48 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2198
Skąd: z Kosmosu
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
XII napisał(a):
ale... jako, że to płeć piękna irl zawsze dla rozrywki możesz poflirtować itd..

Filtrować? ale ja nie wiem jak filtrować, za głupia na to jestem.

_________________
In another life, when we're cats
Screw gravity.


Profil GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 06 Lut 2013, 05:16 
Inept
Dołączenie:
Luty 2013
Posty: 11
...a ja za stary :=)


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso