Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Gru 2009, 20:54 
Newbie
Dołączenie:
Grudzień 2009
Witam, jestem całkowicie nowy w Entropii, tzn dzisiaj zacząłem, ponieważ potrzebuje funduszy dla mojego ulubionego mmorpg'a czyli World of Warcraft, a dzięki Entropii moje marzenie możę się ziścić. Oczywiście wiem, że nie będzie to proste (zaledwie 300 sweat'a udało mi się uzbierać przez kilka godzin) ale mam dobre myśli. :]

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Gru 2009, 21:59 
Poor
Dołączenie:
Listopad 2007
HP: 129
Society: Outsiders PL
Nick w grze: CrazyRabbit Robkro Robert
Witam i powodzenia życzę :mrgreen:

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 31 Gru 2009, 01:16 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
HP: 121
Society: Kingsajz
Witaj. Jeśli szukasz funduszy to zle trafiles, mysle ze jakaś dorywcza praca da ci ich więcej niż entropia w przeliczeniu na godziny, dlatego jeszcze zweryfikuj swój wyobrażenie na temat tego że EU to maszynka do zarabiania pieniędzy bez jakiegokolwiek wkładu finansowego.

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 31 Gru 2009, 01:58 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Popieram Icemana. Zwlaszcza,ze jesli zaczniesz grac w wowa, to zdobycie 5-6k golda co 2 miesiace (bo tyle kosztuje prepaid) nie jest takie trudne ;) Czyli mzoesz sie tam sam utrzymac.
Do entropii, jesli juz chcesz liczyc na lut szczescia, warto by bylo wplacicx 10 dolcow,inaczej naprawde MNOSTWO czasu zmarnujesz,zanim w ogole bedziesz mogl cos zrobic ;p No i na prad pojdzie wiecej niz zarobisz.

PS Czemu tak marzysz o grze w wowa? ;p

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 31 Gru 2009, 02:06 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
HP: 0
Elanor : kiedys dzieci marzyly o lalkach, samochodach na baterie , teraz swiat sie zmienia, dzieci marza o graniu w gry mmorpg jak WoW ...