Odpowiedz
Autor Wiadomość
Mężczyzna
PostWysłany: 03 Maj 2012, 11:07 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
Skąd: Gateshead
HP: 145
Society: Poltropia
Warto zwrocic uwage chociazby ze wzgledu na nagrody
link

troche detali przetlmacze po pracy...

Nagroda do wyboru za 1sze miejsce to (tylko jedna mozna):
Improved A-3 Justifier Mk.II
Modified EWE EP-40 Mercenary
Improved Omegaton Fast Aid Pack
Aniara class Mothership
TOP SPECCED Alienware Gaming PC (specyfikacja 1 2 i 3) zostanie dostarczony do domu.

Nagroda za 2gie (tez tylko jedna mozna wybrac):
Vega class Privateer
Adjusted Omegaton Fast Aid Pack

Nagroda za 3cie:
Quad-Wing Interceptor (L)

reszta dzs wieczorem...

_________________
Since 2004-07-04
+682B53AFBE

Image


Profil E-mail Offline
PostPost został usunięty przez JACOB85 03 Maj 2012, 21:03.
Powód: pozniej zostanie podana odp na moje pytanie
Mężczyzna
PostWysłany: 04 Maj 2012, 00:22 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
Skąd: Gateshead
HP: 145
Society: Poltropia
Event trwa od 1go maja do 31go sierpnia.

Zasady:
Cytuj:
The rules will be based on my previous adjusted fap event from 2005 with some slight changes.
Every Global, Hof or Uber (mining and hunting!) gotten on any of the land areas listed below qualifies you as a participant in the event. The more globals you have the higher your chances are.
Most of these land areas has customized global text. Entries from these areas will be automatically posted.
There are also some land areas without customized global text. In order to qualify entries from these areas you will have to screenshots globals with coords and timestamp visible and post them in this thread.
For automatic posting of your globals you first have to REGISTER.
Update : Please use normal ASCII characters only when making team names!


Zasady sa bazowane na poprzednim evencie (adjusted fap)z 2005 roku z paroma zmianami. Kazdy global, hof (z huntu lub polowania) zdobyty na jednym z Landow (lista ponizej) kwalifikuje Ciebie na uczestnika eventu. Im wiecej globali lub hofow, tym wieksza szansa na nagrode. Pare nazw Landow wyswietla sie na liscie globali/Hofow automatycznie, tak, ze beda automatycznie zaliczone. W przypdaku Landow gdzie nie wyswietla sie nazwa, nalezy zrobic screena z pozycja i czasem. Warto tez wlaczyc mape ("p" - pozycja, "u" - czas, "m" - mapa). Screena tego nalezy zamiescic w tym temacie.


Cytuj:
Registration

To register reply to this thread with the text "!Register <avatar name>" For instance: "!Register Modified Akoz Power" (without the quotes). Please do it EXACTLY like that since I will try to register these automatically. After you have registered wait 15 minutes, then doublecheck that your name appears correctly in the list of participants below. If you mis-spell your name your globals will not be automatically added. You can correct your name by editing your post and waiting 15 minutes. If you forgot to register you can still submit your globals manually by posting in this thread a screenshot with coords and timestamp visible.


Rejestracja.
Aby sie zarejestrowac, prosze wyslac posta w temacie (link powyzej). Ma to miec forme: !Register <pelna nazwa ava>
Przyklad: !Register Modified Akoz Power
Po 15 minutach od wyslania prosze sprawdzic, czy nazwa jest prawidlowo zapisana (lista uczestnikow w poscie 2).
Jesli zapomniales sie zarejestowac, caly czas mozesz zamieszczac posty ze screenam w temacie.

Cytuj:
Drawing rules

The winner be drawn based on the eurolottery numbers from Tuesday 4th of September 2012 according to the same principle as posted in my previous event. After first prize has been drawn all entries from the winner is removed and the second prize will be drawn from the new list based on the same principle. Third prize will go to the one with the most points.
All participant entries will be put into one long list before the draw day. The list should generally be arranged by time and date of entries, but variation CAN occur. The entries will be numbered, and the winning entry will be chosen by the formula (<lottery numbers> MODULO <number of entries>) which will yield one winner.
Update : An example draw has been added in my third post (look two posts down from this one)


Zasady losowania.
Zwyciezca bedzie losowany na podstawie numerow z eurolottery (wtorek, 4ty wrzesien, 2012). Po wylosowaniu osoby na pierwsze miejsce, zostanie ona usunieta z listy, a nagroda za drugie zostanie wylosowana w ten sam sposob. Trzecia nagroda bedzie dla osoby z najwieksza iloscia punktow. wszystkie wpisy uczestnikow beda umieszczone w jednej dlugiej liscie przed dniem losowania. Zasadniczo lista powinna byc ulozona wg. czasi i daty wpisu, ale moga sie zdazyc jakiies zmiany/bledy. Wpisy beda ponumerowane i zwycieski wpis bedzie wybrany na podstawie zasady: <numer loterii> Modulo <liczba wpisow>. Przyklad zamieszczony jest w poscie nr 4.

Wykaz Landow

Medusa's Head (Wszystkie wyspy) - automatycznie (Scip, Sumima, Osseo ++)
Nea's Place (OLA 16) - automatycznie (Ambu young)
New Switzerland (OLA 41) - automatycznie (Argo young, Argo stalker)
Longu Land (OLA 20) - screen potrzebny (Longu young)
Armax Arena (OLA 25) - screen potrzebny (Armax young)
Daunting Desert (OLA 29) -screen potrzebny (rozne moby)
Miner's Heaven (OLA 61) - screen potrzebny (bez mobow)

Podczas eventu mozna przy okazji zrobic misje na argo, armaxa i longu, scipu i sumimy.

Sorki za ewentuane bledy, ale robie to na szybko hahaha.

_________________
Since 2004-07-04
+682B53AFBE

Image


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 04 Maj 2012, 21:14 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
oczywiście nie ma nic za darmo i landy muszą zarobić na nagrody, jeżeli nie zarobią wystarczająco to nagrody będą stanowić 95% dochodu z taxa

moim zdaniem ten event to bardzo fajny pomysł, żeby "sprzedac" po dobrej cenie uber sprzet, ktory juz chyba raczej traci na wartosci niz zyskuje, chyba, ze ktos wezmie komputer :D

z drugiej strony dla graczy tez fajnie, jak ktos polowal w tych miejscach to moze trafic dodatkowy gratis, mozna podciagnac misje i szczesliwym trafem zdobyc nagrode, ja pare losow na tej loterii kupie ;) szkoda tylko, ze przed eventem skonczylem juz na jednym z landow konkursowych cala misje na longu :(

_________________
Na poczatku nie wiedzialem dlaczego wszyscy mi zycza GL, teraz juz wiem... - J3
Wielu przegranych to ludzie, którzy poddali się nie zdając sobie sprawy jak blisko byli sukcesu - Thomas A. Edison


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 05 Maj 2012, 11:51 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
Skąd: Gateshead
HP: 145
Society: Poltropia
jak narazie longu niezbyt laskawe. przedwczoraj i wczoraj po pracy ubilem 900 sztuk i tylko 2 globale po 55 ped.

_________________
Since 2004-07-04
+682B53AFBE

Image


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 05 Maj 2012, 12:49 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
PL napisał(a):
jak narazie longu niezbyt laskawe. przedwczoraj i wczoraj po pracy ubilem 900 sztuk i tylko 2 globale po 55 ped.


raczej są dla Ciebie łaskawe ;) ja na 11k longu jak prowadziłem sobie statystyki to miałem: 58, 65, 59, 52, 63, 374, 83, 96, 78, 61, leciały głównie seriami dość blisko siebie, a przerwy między globami potrafiły być i nawet 3k mobów, czyli standard ;) akurat w międzyczasie prawie nie krafciłem, więc możesz się spodziewać podobnych rezultatów ;)

_________________
Na poczatku nie wiedzialem dlaczego wszyscy mi zycza GL, teraz juz wiem... - J3
Wielu przegranych to ludzie, którzy poddali się nie zdając sobie sprawy jak blisko byli sukcesu - Thomas A. Edison


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 05 Maj 2012, 15:48 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
Skąd: Gateshead
HP: 145
Society: Poltropia
ja przekrafcam loot na textury i wczoraj glob mi wpadl z tego.
co do lungu, to jestem zdziwiony lootem, jest bardzo dobry, tyle ze globali potrzeba do eventu hahaha

_________________
Since 2004-07-04
+682B53AFBE

Image


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 05 Maj 2012, 18:07 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
PL napisał(a):
ja przekrafcam loot na textury i wczoraj glob mi wpadl z tego.
co do lungu, to jestem zdziwiony lootem


dodatkowo w loocie basic extractor i longu skin maja nawet nawet markup, longu skin udalo mi sie puscic nawet po 300% takze juz samo to pokrylo straty z taxa :D

_________________
Na poczatku nie wiedzialem dlaczego wszyscy mi zycza GL, teraz juz wiem... - J3
Wielu przegranych to ludzie, którzy poddali się nie zdając sobie sprawy jak blisko byli sukcesu - Thomas A. Edison


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 06 Maj 2012, 03:39 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
Skąd: Płock
HP: 0
Society: Poltropia
imo Akoz szuka "ohów" nad jego zasobami

_________________
Poltropia, strona www:
http://www.poltropia.neostrada.pl/


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso