Odpowiedz
Autor Wiadomość
Mężczyzna
PostWysłany: 08 Gru 2008, 01:07 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 283
Skąd: Kraków
HP: 130
Society: Tap sikret
Nick w grze: xxx
nom nawet ładnie było


Image


i odrazu zapowiadam następny event



Kiedy: 13.12.2008 sobota
Czas: 20:00 (czasu polskiego)
Ilosc rekawic: 3
Miejsce zbiorki: Jason Center JC
Mob: zależy ile będzie osób

_________________
Cheers


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 08 Gru 2008, 09:09 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
Skąd: Socho..
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
Gucio troszke mi popsules cala koncepcje PF no ale trudno.. Chcialem odczekac dluzszy troszke czas az zainteresowanie ludnosci znow wzrosnie i pojdziemy na cos duuzego :)
A tu widze ze ustawiasz PF tak czesto ile wlezie :D Rozumiem ze przychodzi 6-10 osob i fun jest przedni ale zabawa w +16 osob jest dopiero konkretna :D

_________________
Image

~~Stawiać Towera co niedziela, to marzenie każdego minera!! ~~


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 10 Gru 2008, 18:09 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 552
Skąd: Port Atlantis
HP: 88
Nick w grze: Nie pamiętam.
jestem za tym by zrobic z jakis 1 miech przerwy od PF bo im wiecej osob tym lepszy mob im lepszy mob tym iweksza szansa wyjscia na +


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 13 Gru 2008, 15:33 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 283
Skąd: Kraków
HP: 130
Society: Tap sikret
Nick w grze: xxx
przypominam ze dzisiaj pw event. zbiorka w JC o 20.

_________________
Cheers


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Gru 2008, 08:31 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
Skąd: Socho..
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
Gucio moja prosba. Daj sobie siana na jakis czas z PF po po jakims miesiacu wyruszymy potezna ekipa na cos duzego. heh samolub ze mnie ale koncepcje mi rozwala :D

_________________
Image

~~Stawiać Towera co niedziela, to marzenie każdego minera!! ~~


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Gru 2008, 10:49 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
Skąd: Gateshead
HP: 145
Society: Poltropia
och Babel, nie rozumiesz, dla Gucia jest to szansa na lekko wiekszego moba, ktorego sam by nie wzial na klate, jak np. ambu. ja po swietach chcetnie sie przejde na PF'a. teraz ostro skilluje (skille x3 to fajna sprawa, mysle, ze nie tylko dla mnie).

_________________
Since 2004-07-04
+682B53AFBE

Image


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Gru 2008, 11:51 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 283
Skąd: Kraków
HP: 130
Society: Tap sikret
Nick w grze: xxx
PL napisał(a):
, ktorego sam by nie wzial na klate, jak np. ambu..



a jestes pewny? więc roman jak nie to cicho :P

_________________
Cheers


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Gru 2008, 13:32 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Gucio napisał(a):
a jestes pewny? więc roman jak nie to cicho :P


a gdzie szacunek dla doroslych? :P

ja sie chetnie kiedys wybiore tylko jak sie dowiem czemu w duzym tlumie strasznie mnie laguje

_________________
Na poczatku nie wiedzialem dlaczego wszyscy mi zycza GL, teraz juz wiem... - J3
Wielu przegranych to ludzie, którzy poddali się nie zdając sobie sprawy jak blisko byli sukcesu - Thomas A. Edison


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 22 Sty 2009, 10:33 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
Skąd: Socho..
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
Temat ucichl ale mam nadzieje ze dzieki temu bedzie wieksze zainteresowanie.

Zrobmy psikusa chlopakom co mieli ath ze spidera i wskoczmy oczko wyzej xD

A wiec..
Kiedy: 01.02.2009 (niedziela)
Czas: 20:00 (czasu polskiego)
Ilosc rekawic: 3
Miejsce zbiorki: Segna Forest
Mob: Chomper

Od razu informuje ze to tylko moja propozycja a nie narzucone zdanie i musicie sie z tym zgodzic. Chetnie wyslucham waszych propozycji co do czasu pfa, moba i miejsca. Jesli wiekszosc bedzie za zmiana czegokolwiek to moment zmienimy :) Mamy jeszcze troche czasu wiec ustalmy optymalne rozwiazanie aby przyszlo jak najwiecej osob. Informujcie swoich ziomali z sockow bo nie wiedza co traca xD
Co byscie powiedzieli na wspolne gadanie na TS podczas PF'a? Jesli bedzie zainteresowanie wsio wytlumacze co,gdzie,jak xD

_________________
Image

~~Stawiać Towera co niedziela, to marzenie każdego minera!! ~~


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 22 Sty 2009, 14:38 
Unskilled
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 150
Skąd: Gdynia
HP: 95
Nick w grze: Michael Amar Vahail
Ja może pójdę;P Chociaż wiele nie pomogę, bo nie mam skilla w powerfiście.


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 22 Sty 2009, 14:56 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 116
Skąd: Warszawa
HP: 155
Society: Task Force
Nick w grze: Tomek Strix Strix
ja się pisze, mimo ,że mam zero power fista - nie ma to jak trening połączony z zabawą :) Rozumiem ,że bawimy sie rękawiczkami z tt?


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 22 Sty 2009, 20:08 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
Skąd: Socho..
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
Tak tak rekawice z tt, mam nadzieje ze nie bedzie nas tak malo jak teraz ci ktorzy deklaruja swoja obecnosc :)

_________________
Image

~~Stawiać Towera co niedziela, to marzenie każdego minera!! ~~


Profil GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 23 Sty 2009, 13:02 
Weak
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 40
HP: 0
Society: Unwanted Cockoos
Nick w grze: Annica Martusia Hansen,Defiant
Nie obiecuję , ale jestem zainteresowany. :)


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Sty 2009, 16:14 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
Skąd: Płock
HP: 0
Society: Poltropia
do 02.02 trwa eventx2, zapewne większoć będzie chciała poskillować w swoich podstawowych profesjach

_________________
Poltropia, strona www:
http://www.poltropia.neostrada.pl/


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Sty 2009, 17:56 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
Skąd: Warszawa
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Ja też nie obiecuje ale może bede.


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 28 Sty 2009, 16:44 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
Skąd: Socho..
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
Faktycznie wyskoczyli mi z tym eventem i popsuli caly pomysl :)) Trzeba bedzie przelozyc :D

_________________
Image

~~Stawiać Towera co niedziela, to marzenie każdego minera!! ~~


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 28 Sty 2009, 22:45 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
Skąd: Gateshead
HP: 145
Society: Poltropia
byloby super..., mam jeszcze pare leveli do zaliczenia...

_________________
Since 2004-07-04
+682B53AFBE

Image


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 28 Sty 2009, 23:04 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
Skąd: Socho..
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
PF z 1 lutego zostaje przeniesiony na 08.02.2009. !!! DAjmy szanse podskilowania gdy x2

_________________
Image

~~Stawiać Towera co niedziela, to marzenie każdego minera!! ~~


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 29 Sty 2009, 16:59 
Unskilled
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 150
Skąd: Gdynia
HP: 95
Nick w grze: Michael Amar Vahail
Nadal może będę. Zależy od paru czynników:P


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 29 Sty 2009, 17:45 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 116
Skąd: Warszawa
HP: 155
Society: Task Force
Nick w grze: Tomek Strix Strix
ja również potwierdzam obecność


Profil E-mail GGOffline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso