Odpowiedz
Autor Wiadomość
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Paź 2008, 00:32 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
Skąd: Socho..
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
Troche dalem sobie i Wam drodzy forumowicze odpoczac od PF ale nie na dlugo :D mam nedzieje ze jeszcze znajdzie sie kilka osob ktore chca poboxowac. Czekam na wasze opinie!

Kiedy: 19.10.2008 (niedziela)
Czas: 20:00 (czasu polskiego)
Ilosc rekawic: 3
Miejsce zbiorki: New Oxford
Mob: Male Falxy

Od razu apeluje zeby nie przychodzily osoby ktore maja watpliwosci co do zaufania mi przy podziale lotu itp. Nie ufasz? nie przychodz gdyz nie mam ochoty wysluchiwac potem niemilych komentarzy!

_________________
Image

~~Stawiać Towera co niedziela, to marzenie każdego minera!! ~~


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Paź 2008, 07:12 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 243
Skąd: Miasto Papieskie;)
HP: 121
Society: Niveus Lupus
ja sie pisze :D
i jedna mala uwaga ,,,czy nie mozna by bylo przesunac na 19.?...
ostatnio skonczylo sie o 2 w nocy ( u mnie 3 ) o o 5 wstaje...

_________________
Image

Black End


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Paź 2008, 09:20 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
Skąd: Socho..
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
Eryku nie wiem czy na 19:00 sie da :) wiesz wieczorynka i te sprawy^^ Ale sadze ze napewno do 23 bedzie koniec eventu a wiec max 3h. Ale niech pisza inni ktora godzina im bardziej pasuje, oczywiscie ustalimy odpowiadajacy czas wiekszosci :)

_________________
Image

~~Stawiać Towera co niedziela, to marzenie każdego minera!! ~~


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Paź 2008, 10:27 
Poor
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 29
HP: 0
Society: The Gladiators
Nick w grze: Braden
Jak dla mnie może być 19 ;)
:idea: A może by tak Araneatroxy w pobliżu Fortu Troy :?:


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Paź 2008, 10:48 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 280
HP: 90
Nick w grze: Michal vel Baraneq
Braden Lassair napisał(a):
:idea: A może by tak Araneatroxy w pobliżu Fortu Troy :?:


zeby bic pajaki to trzeba co najmniej 2 pelnych teamow, chociaz nie wiem czy teraz nawet tyle wystarczy.

_________________
Account Created 2005-05-10


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Paź 2008, 11:29 
Poor
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 29
HP: 0
Society: The Gladiators
Nick w grze: Braden
baraneq napisał(a):
Braden Lassair napisał(a):
:idea: A może by tak Araneatroxy w pobliżu Fortu Troy :?:


zeby bic pajaki to trzeba co najmniej 2 pelnych teamow, chociaz nie wiem czy teraz nawet tyle wystarczy.


Może nam szczęście dopisze i pojawi się wystarczajaca ilość ludu ...


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Paź 2008, 11:41 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 243
Skąd: Miasto Papieskie;)
HP: 121
Society: Niveus Lupus
babel104 napisał(a):
Eryku nie wiem czy na 19:00 sie da :) wiesz wieczorynka i te sprawy^^ Ale sadze ze napewno do 23 bedzie koniec eventu a wiec max 3h. Ale niech pisza inni ktora godzina im bardziej pasuje, oczywiscie ustalimy odpowiadajacy czas wiekszosci :)

sie dostosuje...
a tak btw...eryk to moj sasiad;))erykgr

_________________
Image

Black End


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Paź 2008, 14:41 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 140
Skąd: RODOS GRECJA
HP: 170
Society: EntropiaForum
Nick w grze: eryk erykgr erykxp
witka
i zaś się zabawimy myślę że dam rady :wink:

_________________
Image


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Paź 2008, 16:58 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
Skąd: Socho..
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
No i bardzo fajnie ze jest zainteresowanie :) pajaci to cos raczej nieosigalengo przy stanie 15 osob :) Wiecj ja myslalem zeby na E od oxford pomeczyc falxy. Ostatnio tam bylem to jest ich pozadny respawn :)

_________________
Image

~~Stawiać Towera co niedziela, to marzenie każdego minera!! ~~


Profil GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 14 Paź 2008, 18:41 
Weak
Dołączenie:
Grudzień 2007
Posty: 40
HP: 0
Society: Unwanted Cockoos
Nick w grze: Annica Martusia Hansen,Defiant
Jeżeli nie będzie kolidować z eventem XII to się zgłaszam :)


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Paź 2008, 19:21 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
Skąd: Socho..
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
Juz tak to z mutakiem ustalimy ze nie bedzie kolidowalo :) Spokojnie powinno byc dobrze ^^

_________________
Image

~~Stawiać Towera co niedziela, to marzenie każdego minera!! ~~


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Paź 2008, 19:34 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2008
Posty: 193
Skąd: Dąbrowa Białostocka
HP: 121
Society: KingSajz
Nick w grze: Artur rogaloo
to jak nie bedzie kolidowalo to tez bym sie chetnie z wami wybral bo jeszcze nigdy nie bylem na PF-ie

_________________
Image


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 16 Paź 2008, 14:55 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
Skąd: Socho..
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
Juz jest wsio jasne ze moj pf i event XII nie beda ze soba kolidowaly^^
Wiec zapraszam kazda chetna osobe :)

_________________
Image

~~Stawiać Towera co niedziela, to marzenie każdego minera!! ~~


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Paź 2008, 16:51 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
Skąd: Socho..
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
Malutkie przypomnienie!
Dzis 20:00 w nex oxford zbioreczka :D NIe zawiedzcie mnie swoja obecnoscia :)

_________________
Image

~~Stawiać Towera co niedziela, to marzenie każdego minera!! ~~


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Paź 2008, 17:52 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
Skąd: Warszawa
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Stawie sie bo dawno już nie byłem na pf-ie mam nadzeje ze coś z tego wyjdzie. :)


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Paź 2008, 18:32 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
Skąd: EU
HP: 110
well, są pewne szanse że i ja się pojawię - tęsknię za PF :)

EDIT:
20:00 czasu polskiego to która czasu EU?

_________________
kanibale przepraszają za zjedzenie misjonarzy


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Paź 2008, 18:56 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
abyss napisał(a):
well, są pewne szanse że i ja się pojawię - tęsknię za PF :)

EDIT:
20:00 czasu polskiego to która czasu EU?


-2h roznicy, czyli 18 EU time

_________________
Na poczatku nie wiedzialem dlaczego wszyscy mi zycza GL, teraz juz wiem... - J3
Wielu przegranych to ludzie, którzy poddali się nie zdając sobie sprawy jak blisko byli sukcesu - Thomas A. Edison


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Paź 2008, 20:00 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
Skąd: Kraków
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
skazany na smierc, csi, kosci czy event pf....

sie okaze co wybralem za godzine ;p


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Paź 2008, 20:08 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
Skąd: EU
HP: 110
dzieki za podanie czasu - ostatnio troche sie pogubilem :)

_________________
kanibale przepraszają za zjedzenie misjonarzy


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Paź 2008, 20:20 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 156
HP: 0
Nick w grze: dmochu
czy jest mozliwosc dolaczenia troszke pozniej ja do 19 nie dam rady?

_________________
...bo wszyscy jestesmy jak pieczarki, trzymaja nas w ciemni i karmia gównem....


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso