Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 07 Lip 2008, 20:38 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
Jutro, we wtorek godzina 21:00 zbiórka w Fort Ithaca.

Lecimy lać atroxy:) na S od TP

Wypodażenie: bez armora, po 2 rekawice (jak zabraknie to sie dokupi;P)

jak zwykle czekam na wszystkie uwagi. Jesli bedzie za malo osob (ponizej 6) to pojdziemy moze na cos mniejszego - bo nie wiem czy podolamy atroxowi w 6 bez arma:)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Lip 2008, 22:21 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 280
HP: 90
Nick w grze: Michal vel Baraneq
Postaram sie wpasc ;)
moja propozycja aby miejsce huntu bylo blizej reva zeby szybko wrocic na pole bitwy po zabiciu ;)
pzdr


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Lip 2008, 22:36 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
mozemy zmienic:) jest jeszcze AFAIR reis i od niego na N jest tyci land z troxami
ale ci bardziej poczatkujacy raczej moga nie miec tego tp


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Lip 2008, 23:02 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 280
HP: 90
Nick w grze: Michal vel Baraneq
no fakt ale czy Ci bardziej poczatkujacy bede mieli ithace?:P jezeli chodzi o troxy to proponuje (tak jak wspomniales) kolo reis albo wieksze kolo nate lub akmul.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Lip 2008, 23:04 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
na poprzednich bylo po ok 5 osob - to troche malo
jesli przyjdzie tyle samo to bedzie za slabo na wieksze troxy


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Lip 2008, 23:11 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 280
HP: 90
Nick w grze: Michal vel Baraneq
spoko, zobaczymy ile ludzi sie pojawi. Jeszcze jedno ale odnosnie tp, proponowalbym spotkanie w new oxfort bo ten tp wszyscy maja.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lip 2008, 07:02 
Newbie
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 9
HP: 0
Society: Kingsize - dla każdego !
Nick w grze: KUB
sirapacz napisał(a):
Jutro, we wtorek godzina 21:00 zbiórka w Fort Ithaca.

Lecimy lać atroxy:) na S od TP

Wypodażenie: bez armora, po 2 rekawice (jak zabraknie to sie dokupi;P)


Jeżeli wystarczą rękawice z TT to idę. Fort Ithaca jest oki, ale tak całkiem na goło, bez amora ? Rozniosą nas w drzazgi :) Może chociaż pixie ? :)
Może tym razem przyglobimy :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lip 2008, 16:27 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
atroxy rzadko zadaja damage - powinnismy wytrzymac spokojnie:) kurde na pf wczesniej pajaki tluklismy to zwyklego atroxa nie machniemy? :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lip 2008, 16:34 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 124
HP: 0
Nick w grze: Krzysztof
Reis to bardzo dobry pomysł bardzo blisko reva

Chętnie przyjdę potwierdźcie tylko godzinę i miejsce spotkania.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lip 2008, 16:40 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
bede dopiero o 22:00 - nie wyrobie sie najprawdopdoobniej na 21:00:( Zbiórka w REIS !!!!

jak ktos nie ma tego tp to niech poprosi kolege z soca albo niech sie odezwie do mnie to sprobuje na szybko przeciagnac do TP


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lip 2008, 17:15 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2008
Posty: 193
HP: 121
Society: KingSajz
Nick w grze: Artur rogaloo
tam to ja jeszcze nie bylem:) ale zycze wam dobrych łowów


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lip 2008, 19:04 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
rogal lecisz z nami - masz jeszcze kupe czasu na zrobienie tego runa. z TI idz na prawa krawedz mapy i omijasz landy z prawej strony i prujesz caly czas w dol (na S) o ile pamietam nie ma tam zadnych mobow. Kawal drogi do przebiegniecia ale oplaca sie:) jak bedziesz mial problem to daj znac - powinienem byc wczesniej.

mozesz tez kupic Lesser TP chip (zaplacisz ze 20-30ped) i 500 sztuk mind essence i uzywajac teleportu dolecisz tam duzo szybciej. nie pamietam jakie masz tp na amie ale tak bedze chyba najszybciej.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lip 2008, 19:05 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 206
HP: 0
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: BaBeL BaBeL kamil
NO wiec pisac swoja gotowosc i dokladna godzinke bo juz sie zagubilem.. czy 22 czy 21 :) Sirapacz potwierdz czas prosze.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lip 2008, 19:14 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
22:00

ja powinienem byc dostepny wczesniej ale W REIS SPOTYKAMY SIE O 22:00


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lip 2008, 19:16 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 556
HP: 169
Society: Hunters Unlimited
Nick w grze: Infinity
dobrze ze przelozyles na 22... to zwieksza szanse na moje pojawienie sie na tym evencie :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lip 2008, 19:17 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
niestety mam robote i problemy z czasem :) ale to lepiej:) jak bedzie wiecej osob to moze na cos mocniejszego sie przespacerujemu:D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 00:10 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 135
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
frekwencja widze coraz wieksza:) 14 osob:) kto ma screeny to wklejac:)
mielismy globa 81ped a i tak w plecy:P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 00:17 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
Wynik EVENTU; kilka ped w dupe, ale nie to sie liczy, liczy sie zabawa. Był jeden globik 81 ped, oglądajcie sami :-P


Screenshot globa: (2,6 MB)

Filmik uwieczniający 81 ped glob :-P (18 MB)
Filmik na Youtube


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso