Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 10 Mar 2008, 19:19 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Biliśmy z socem jakiś czas temu zmutowane pająki, jednak okazały się za silne na 7 osób z korssami - udało się jedynie zjechać połowę HP przed naszym revivem :P Wychodzi więc na to, że z takim sprzętem potrzeba minimum 14 osób, a zachowując bufor bezpieczeństwa 20. Biorąc ze sobą po 150ped ammo można by zrobić spory przerób pedów, co mogłoby czymśtam zaowocować - a jeżeliby był to event cykliczny to na pewno ;)
Nie traktujcie tego jako konkretnej oferty, ot luźny temat do dyskusji - dlatego nie podaje konkretnych dat, ani terminów. Chcę po prostu wysondować, czy da radę zebrać odpowiednią ilość odpowiedzialnych ludzi z polskiego community chętnych na coś takiego. Ze strony naszego socu byłoby to około 7 osób w zależności od terminu, czyli brakuje 13 :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 10 Mar 2008, 19:47 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 94
HP: 145
Society: Eldorado
Nick w grze: MrBlonde
Fajny pomysł, mnie możesz dopisać :)
Można by też spróbować na daspy wyskoczyć bo te mają wolniejszy regen i nie ginie się po jednym strzale. Powinien się znaleźć jakiś sponsor który zawiózłby ekipe po kosztach przelotu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Mar 2008, 14:12 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Nort jakby się zastanowić to po perwsze jak jeden odpadnie to siła ognia z 7 robi się na 6 itd itd więc zakładając żę jeden hit pająka to jeden out wychodzi nam że biorąc początkową siłę ognia jako mnożnik ilości osób czyli dla teamu 7 osobowego wynosi 7 to pod koniec przy ostatnim wytrwałym pajączek oberwie łącznie od wszystkich 28 pojedyńczych mnożników hitów. Idąc dalej i zakładając że pajączek się nie odnawia (jakiś tam błędzik trzeba dodać na korektę itd) i że dostał połowę jego HP wystarczy aby oberwał łącznie od wszystkich 56 pojedyńczych mnożników hitów. Co za tym idzie wystarczy już 10 killerów zamiast 7 aby można mu było zdjąć całe HP zanim on dobije ostatniego wytrwałego pozostawionego samotnie na boju walki.
Krzywe przedstawiają mnożniki hitów od 7 (ta najniższa), 10 i 20 killerów w zależności od kolejno zdejmowanych przez pajączka killerów.

Image


dla 20 killerów prawdopodobnie pajączek zdążył by 2-3 razy kłapnąć. Oczywiście założenie jest takie że wszyscy równo i jednocześnie killują bez przepychanek , latania na lagu, spamowania czatu itd ORAZ że pajączek zdejmuje jednego zawodnika co ten sam odcinek czasu. Biorąc pod uwagę , że nigdy nie osiągnie się tego stanu 10-20% poprawki na powyższe rozważania ..



pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Mar 2008, 20:20 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Podobno po ostatnim vu pająki regeneruja się jak ambu allo czy esto .... ale może już to zmienili


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Mar 2008, 01:49 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
Dragon napisał(a):
Podobno po ostatnim vu pająki regeneruja się jak ambu allo czy esto .... ale może już to zmienili

nic nie zmienili :/ dalej regen maja powalony na maxa...:/ szybszy niz warszawskie metro....
pozdr
Martre


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Mar 2008, 23:56 
Green
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 161
HP: 220
Society: BlackAngels HQ
Nick w grze: Zlotko
W weekendy i swieta :D mozesz na mnie liczyc 8) Ciekawy jestem co by z tego wyszlo...


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso