Wyszukiwarka znalazła 271 wyniki(ów)
Przeszukaj te wyniki:

Autor Wiadomość

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 26 Mar 2013, 05:11 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Niestety bankrut. Wg mnie w tym momencie polityka MA brzmi: nie wpłacasz nie grasz :(

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 17 Sty 2013, 14:29 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Runda X Złoża: Quan: 19,2 -> 26 dian: 3,75 -> st azzu: 4,8 -> st narc: 19,36 -> 27 cald: 14,79 -> st lyst: 3,45 -> tt belk: 21,96 -> 28 Razem: 84,45 Sredni zwrot po tt ~87% koszty: bomby: 100 aukcja: 2,12 ref: 0,14 napr: 0,27 Razem: 102,53 Ogólnie: 185,75 + 84,45 - 102,53 = 167,67 Skile: Prosp 3002 ...

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 16 Sty 2013, 19:16 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Runda IX złoża: belk: 36,18 -> 57 lyst: 25,08 -> tt kan: 5,00 -> st duru: 3,20 -> st gazz: 9,75 -> st Razem: 82,08 Zwrot po tt ~ 78% Koszty: bomby: 100 aukcja: 1,06 refiner: 0,23 naprawy: 0,47 Razem: 101,76 Ogólnie: 205,40 + 82,08 - 101,76 = 185,75 Skile: Prosp 3001 -> 3002 Geo 2050 -> 2053 Ground A...

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 09 Sty 2013, 13:52 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Może i racja, ale teraz faktycznie trochę za późno. Na początku wybrałem ore bo jakoś nigdy nie byłem przekonany do enmaterów, nie wiem dlaczego.

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 09 Sty 2013, 11:42 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Zauważyłem, że zwrot bardzo słabiutki, ale pobawię się do końca, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 09 Sty 2013, 09:13 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Alferix poszedł do storge, źle wpisałem, poprawione.
Wiem, że mam za mało. 1k pedow już by było ok ale ja więcej nie wpłacę. Liczę na to, że się uda coś z tych 400 zrobić.
PostPost został usunięty przez baraneq 09 Sty 2013, 09:10.

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 08 Sty 2013, 20:53 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Może i racja. Chociaż ta runda trochę mi poprawiła humor ;) Runda VIII Złoża: lyst: 165,46 -> 170 cumb: 3,45 -> st lano: 2,86 -> tt alferix: 8,55 -> st Razem: 172,86 http://img43.imageshack.us/img43/7720/lysterium120ped08012013.jpg Zwrot po tt ~ 180% Koszty: bomby: 100 aukcja: 0,72 refiner: 1,70 nap...

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 07 Sty 2013, 20:25 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


hm, na razie wygląda to bardzo źle :( Niestety jest kicha. Nie spodziewałem się aż tak złego zwrotu. Ta runda trochę podtrzymała mnie na powierzchni. Runda VII Złoża: lyst: 20,45 -> tt gazz: 4,00 -> st erionite: 2,60 -> st cald: 72,08 -> 94 iron: 1,30 -> st cumb: 1,35 -> st iolite: 1,00 -> st Razem...

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 07 Sty 2013, 12:19 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Runda VI Złoża: duru: 14,40 -> st belk: 3,40 -> st gazz: 39,25 -> 54 lyst: 4,84 -> tt Razem: 58,84 Zwrot po tt: ~60% koszty: bomby: 100 aukcja: 1,09 naprawy: 0,15 refiner: 0,01 Razem: 101,25 Ogólnie: 171,23 + 58,84 - 101,25 = 128,82 Skile: Prosp 2996 -> 2998 Geo 2043 -> 2047 Ground Ass 990 -> 992 Mi...

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 05 Sty 2013, 21:17 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Runda V zloża: gazz: 2,75 -> st belk: 6,08 -> st lyst: 12,61 -> tt duru: 3,20 -> st cumb: 28,35 -> 38,00 blaus: 3,92 -> st frig: 6,60 -> st lano: 1,10 -> tt alferix: 2,85 -> st adomasite: 12,60 -> st Razem: 51,71 Zwrot po tt: ~80% koszty: bomby: 100 aukcja 0,86 ref: 0,02 naprawy: 5,33 Razem: 106,21 ...

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 05 Sty 2013, 13:09 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Runda IV Złoża: azzu: 12.00 -> st dian: 6,25 -> st lyst: 11,48 -> tt quantinum: 1,20 -> st cald: 6,80 -> st belk: 30,68 -> sprzedane za 39 zinc: 4,30 -> st narc: 3,60 -> st Razem: 50,48 ped Zwrot po tt 76,31% koszty: bomby: 100 ped aukcja: 0,91 ped ref: 0,15 ped naprawy: 0,34 ped Razem: 101,40 ped O...

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 05 Sty 2013, 09:26 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Dzięki Sivy, tak też będę robił.
JC pamiętam, ale liczę na odrobinę szczęścia ;)

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 05 Sty 2013, 00:04 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Runda III złoża: cumb: 2,40 -> st blaus: 2,64 -> st copper: 27,20 -> sprzedane za 28.00 terrudite: 5,50 -> st alferix: 0,95 -> st dianum: 7,50 -> st azzu: 1,20 -> st belk: 12,64 -> sprzedane za 16 Razem: 44 ped Koszty: bomby : 100 ped naprawy: 0,17 ped aukcja: 1,21 ped refiner: 0,08 ped Razem: 101,4...

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 04 Sty 2013, 15:09 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Runda II Złoża: azzu: 8,40 -> storge Dianum: 35,00 -> sprzedane za 41 ped narc: 62,48 -> sprzedane za 83 ped (razem z tym ze storge) quantinum: 3,60 -> st Razem: 124 ped koszty: bomby: 100 ped naprawy: 0,20 ped refiner: 0,09 ped aukcja: 2,07 ped Razem: 102,36 Zwrot po tt: 109,48% Ogólnie: 312,47 + 1...

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 03 Sty 2013, 14:24 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Będę starał się kopać na terenach gdzie występują podobne złoża, tylko niezbyt się teraz orientuje. Może ktoś podpowiedzieć gdzie szukać rozsądnych złóż?
Iolite 120%? musiałem przeoczyć ;)

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 02 Sty 2013, 20:38 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Runda I Kupiłem of-105 , starałem się z jak najmniejszym tt, oraz wyciągarkę z tt. a więc: kupiłem bomby(czy jak to asie teraz zwie) za 100ped złoża: Iolite: 3.80 ped -> poszlo do tt narc: 6,16 ped -> storge blaus: 3,88 ped -> storge lyst: 43.07 ped -> tt erdo: 1,20 ped -> storge zinc: 2,5 ped -> st...

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera II

Wysłany: 30 Gru 2012, 15:22 

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 13907


Witam. Po kilku latach przerwy w grze wracam z kolejnym logiem. dla przypomnienia pierwszy całkiem udany jest TU Jak zwykle mam do dyspozycji 400ped. CELE 1. Nie stracić wszystkiego. 2. Postawić towera :) Skile z kopania jakie w tej chwili mam: Prosp 2984 Geo 2034 Ground Ass 979 Mining 3332 Surv 402...

 Forum: Ogólne   Temat: Enhancerki VS MałyAmp

Wysłany: 16 Sty 2011, 23:40 

Odpowiedzi: 58
Wyświetleń: 13896


Okta napisał(a):
..........
Ilości rzuconych sond / Ilość claimów 136/37 = 3,675 nadal ta liczba wydaje sę mi za wysoka :(
.........


dlaczego tak liczysz? ja zawsze liczę na odwrót, wtedy mam stosunek climów do rzuconych bomb/sond.
np 37/136 = 27,2%
czyli 27,2% to były trafione climy, a 72,8% to pustaki.

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: pomoc

Wysłany: 24 Lis 2009, 19:21 

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 1756


koksu1132 napisał(a):
gdzie mam isc co mam robić??


Czy Ty nie widzisz, że nikt nie poda Ci wszystkiego na tacy? tzn inaczej, wszystko już jest napisane wystarczy poszukać tu na forum. Trochę samodzielności!

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Szybka pomoc!!

Wysłany: 24 Lis 2009, 16:47 

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 4151


Dawno tu takiego gościa nie było. Może dzieciak ADHD ma i wszystko musie mieć na już ;) Ale faktycznie kultury to musi się jeszcze nauczyć.

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Nowy komputer do nowej Entropii (VU 10.0) - cryengine

Wysłany: 24 Lis 2009, 15:48 

Odpowiedzi: 112
Wyświetleń: 23857


Znalazłem sponsora i dołoży mi 500zł do kompa, wiec mam na wydanie 2500-2700zł. Mógłby ktoś podać przykładową konfiguracje w tym przedziale cenowym? :) EDIT: Co powiecie o tej konfiguracji? Procesor: Intel Core i5-750 /2.66GHz, 8MB, LGA1156, BOX - 689 zł Pamięć RAM: Kingston 4GB (2x2GB) 1333MHz CL9 ...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Nowy komputer do nowej Entropii (VU 10.0) - cryengine

Wysłany: 23 Lis 2009, 22:40 

Odpowiedzi: 112
Wyświetleń: 23857


Wszystko fajnie ale prosiłbym o jakieś szczegóły. Procesor dwu czy cztero rdzeniowy? Chciałbym działać na Win7 i aby wszystko ładnie było zgrane.

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Nowy komputer do nowej Entropii (VU 10.0) - cryengine

Wysłany: 23 Lis 2009, 18:44 

Odpowiedzi: 112
Wyświetleń: 23857


Odświeżam temat. Teraz ja chce coś dla siebie. Chciałbym sprzęt do 2000zł max 2200zł za samą "skrzynkę", resztę mam. Zależy mi na tym aby ten komp był w miarę cichy, tzn żeby nie przypominał startującego odrzutowca (jak to ma miejsce przy obecnym sprzęcie), głównie chodzi o zasilacz i dysk...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: od zera do milionera

Wysłany: 16 Lis 2009, 16:55 

Odpowiedzi: 131
Wyświetleń: 24993


Wiem, że wyjdzie na to że się czepiam ale pomyliłeś nazwy, Ty nie używasz Seismic Bomb tylko Survey Probe :roll:

 Forum: Błędy, bugi i problemy w grze   Temat: Jak się atakuje

Wysłany: 14 Lis 2009, 18:38 

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1262


Tym się nie atakuje, to jest "dekoracja" ;)

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: od zera do milionera

Wysłany: 10 Lis 2009, 16:15 

Odpowiedzi: 131
Wyświetleń: 24993


Moja osobista rada (nie musisz się do niej stosować :wink: ) na początek poczytaj na forum o co chodzi w grze, czym się rożni enamtter od ore, jaki sprzęt do czego, gdzie występują ore/enmatter które możesz łatwo trafisz z początkującym sprzętem a dopiero potem kup interesujący Cię sprzęt bomby/sond...

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: strzał w 10

Wysłany: 06 Paź 2009, 21:45 

Odpowiedzi: 179
Wyświetleń: 73900


Moje gratulacje :!: :!: jak widzę tak ładne climy z miningu to aż mnie korci żeby wrócić do gry ;)

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 12 Kwi 2009, 10:32 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


Skan np dowodu i jakiegoś rachunku z Twoimi danymi (imię, nazwisko adres). Tylko nie zdziw się jak sprawdzanie tych danych zajmie im duuuzo czasu. Ja wysłałem im dokumenty 20.03 i to tej pory mi nie sprawdzili :cry: Wyslalam im skan dowodu i prawa jazdy,tylko.. nie jestem pewna,czy te pliki rzeczyw...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 10 Kwi 2009, 16:13 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


Skan np dowodu i jakiegoś rachunku z Twoimi danymi (imię, nazwisko adres).
Tylko nie zdziw się jak sprawdzanie tych danych zajmie im duuuzo czasu. Ja wysłałem im dokumenty 20.03 i to tej pory mi nie sprawdzili :cry:

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 18 Mar 2009, 18:14 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


XII napisał(a):
sry ale baranq podaj linka do tych papierów zeskanowanych - wiesz potrzebuję komórkę kupić :D hahaha ;) albo kredyt wezmę jeszcze nie wiem :D

...to żart oczywiście, ale ktoś może coś takiego zrobić jak wpadnie przypadkiem na te skany :P


juz sie tym zajalem zeby sieci zniknely

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 18 Mar 2009, 13:58 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


przecież to oczywiste, że kopie takich dokumentów musisz wysłać faxem/pocztą na boga co tu dużo myśleć i kombinować ile ty masz lat chopie ? uber miner drwiący ze mnie, smiejący się i poniżający a w takiech błachej sprawie...czuję się jakbym czytał 14 latka Czy ja kiedykolwiek drwiłem albo śmiałem ...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 18 Mar 2009, 11:55 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


JIIIS napisał(a):
EDIT: baraneq, oni nie odpisali tylko praktycznie skopiowali Ci te informacje, ktore podali Ci juz wczesniej :P no jak z kazdym maja tyle roboty to nie dziwne, ze sie tam nie moga wyrobic


Od tego oni sa zeby pomagac w tego typu sprawach.

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 18 Mar 2009, 10:55 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


haha teraz mi odp takie cos :D Hi, You need to send the completed form, together with a color scanned copy of a government issued ID (for example a passport or drivers license where name and date-of-birth are clearly legible), the utility bill (e.g. Electricity, Gas, Cable, Water, Land L...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 18 Mar 2009, 09:55 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


Tylko ze przez support case nie da sie dolaczyc plikow wiec zrobilem skany, wrzucilem na imageshacka i podalem im linki.

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 17 Mar 2009, 22:31 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


No to po 2 prawie 48 godzinach dostalem odp: Hi, If you do not have a utility bill in your name, you probably have some other kind of document (school card, library card etc) showing your name and the address you live on. Please have a look and attach a scanned copy of this document in a rep...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 15 Mar 2009, 21:36 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


buzz napisał(a):
Piszą żebyś wysłał dodatkowo jeszcze jakiś rachunek za gaz, prąd, telefon gdzie są twoje dane, adres.


Z tym rachunkiem bedzie problem :( aktulanie nie mam zadnych tego typu rachunkow :/

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 13 Mar 2009, 22:30 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


Głupiś jak baran znaczy sie ;) nie wiem na co ty liczyles... przeciez po wpisaniu kodu z GC mozesz na stronie zmienic sobie dane... pewnie by sie nie czepili jakbys to zrobil przed wypłatą... Upewnij sie ze Twoje teorie nie sa bledne, to nie boli :roll: blech serio? to kaszana ;) baranku wyrazy prz...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 13 Mar 2009, 20:45 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


No to mi odpisali: Hi, When you register your first deposit, you will get a one-time opportunity to update the account name. If you did not update your account name correctly at this stage or you did not get the opportunity to change the name, we ask you to fill out and send us this special request ...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 13 Mar 2009, 17:42 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


Bylem w lakkim szoku bo MA nie "zabralo" mi kwoty jaka chcialem wyplacic a tylko oplate jaka sie placi za przelew tj. 1% ale nie mniej jak 100ped.
Wyslalem do suppa wiadomosc z dolaczonymi skanami, zobaczymy czy mi poprawia czy beda sie domagac faxu lub listu.

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 13 Mar 2009, 12:31 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


Skad ci przyszlo do glowy zeby wpisac tylko pierwsza litere nazwiska :P ? Przelew zostal odrzucony wlasnie ze wzgledu na brak poprawnego nazwiska. Tak na samym poczatku wpisalem i pozniej zapomnialem zmienic ;) Czy teraz wystarczy ze wysle do suppa wiadomosc ze kiedys tam zle wpisalem nazwisko, dod...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Wypłata w USD i inne problemy z wypłatami

Wysłany: 13 Mar 2009, 11:05 

Odpowiedzi: 97
Wyświetleń: 19585


Witam. U mnie panding juz znikl ale kasy na koncie nie ma :( Nie wiem czy ma to znaczenie ale w moich danych jako nazwisko wpisalem tylko pierwsza litere. Moze to byc powod dlaczego kasy nie ma na koncie? czy poprostu jeszcze trzeba poczekac jakis czas zeby pieniazki wplynely na konto? edit: oto wia...

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Mathew : )

Wysłany: 18 Lut 2009, 08:13 

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 3149


Widac czyja szkola ;) tak serio, wielkie GRATY :D kop dalej bo naprawde idzie Ci bardzo dobrze :D Pzdr

 Forum: Niveus Lupus   Temat: Osiagniecia wspolne i solo w N*L

Wysłany: 31 Sty 2009, 15:27 

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 6389


To i ja dodam swoje 3 grosze ;)

The Best Of Baraneq
Image

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Takie cos z takim czyms, bez takiego czegos

Wysłany: 25 Sty 2009, 09:35 

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 6823


Dzieki wszystkim :)

Fred napisał(a):
gratulacje, nie mogles wziac mnie do teamu?


hehe wchcialem ale Ty wolales crafcic :P

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Takie cos z takim czyms, bez takiego czegos

Wysłany: 25 Sty 2009, 00:36 

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 6823


Oto moje najnowsze osiagniecie.
Taki farmidon, z takim lootem bez unl guna (nawet L-ki nie dal)

Image

PS. zapraszam wszystkich do Njveus Lupus ;)

 Forum: Niveus Lupus   Temat: Niveus Lupus ! Skład

Wysłany: 11 Sty 2009, 19:10 

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 6920


Jak najbardziej wspomozemy nasza naradowa reprezentacje :D

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Dotychczasowe osiągnięcia Mcon'a

Wysłany: 23 Gru 2008, 19:14 

Odpowiedzi: 123
Wyświetleń: 32219


Moje Gratulacje!! Nalezalo Ci sie! :D

 Forum: Ogólne   Temat: Merry Mayhem 2008

Wysłany: 19 Gru 2008, 16:58 

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 5486


No to trzeba bedzie troche fefki pomeczyc :) a noz uda sie cos wygrac :)

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: SPIRITS GOD

Wysłany: 13 Gru 2008, 21:37 

Odpowiedzi: 91
Wyświetleń: 25701


Wielkie Graty :D :D i witaj wsrod ATH-owcow :D

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera

Wysłany: 10 Gru 2008, 14:43 

Odpowiedzi: 326
Wyświetleń: 75883


Courtney napisał(a):
gratki chociaż się dziwie że tak późno. myślałem że już dawno masz


No wiesz jak sie skiluje "naturalnie" i nie gra sie po 12h dziennie to troche na to czasu potrzeba.

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera

Wysłany: 10 Gru 2008, 11:36 

Odpowiedzi: 326
Wyświetleń: 75883


Aktulane moje skile z miningu:

CGA: 2076
Drill: 2511
Extraction: 2723
Geology: 3248
Metallurgy: 291
Mineral sense: 107
Mining: 4417
Prosp: 4009
Surv: 2505

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera

Wysłany: 10 Gru 2008, 01:12 

Odpowiedzi: 326
Wyświetleń: 75883


Kolejny sukces w kopaniu :D

Image

Jeszcze tylko miner :D

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: ~Poland PowerFist~

Wysłany: 02 Gru 2008, 10:44 

Odpowiedzi: 153
Wyświetleń: 49706


rogaloo napisał(a):
no to moze ktos zorganizuje PFa bo trzeba cos ubic:) moze w weekend?


a moze Ty zorganizujesz? kazdy powinien poznac smak organizatora wiekszej imprezy ;)

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: Korss h400 HUNT

Wysłany: 10 Lis 2008, 19:47 

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 13532


Ja bardzo chętnie jeżeli event zacznie się o 22 ;)

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: nowe spodenki, nowa koszulka i co jeszcze...

Wysłany: 07 Lis 2008, 10:41 

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 865


Z tego co sie orientuje to teraz aby miec ciuch w kolorze tych skor co podales to trzeba:
1. uszyc ciuch,
2. zrobic texture ze skor
3. nalozyc teksture na ciuch

ale zeby nalozyc tekture to potrzeba juz jakiegos wyzszego skila do tej profesji.

Pzdr

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: ~Poland PowerFist~

Wysłany: 02 Lis 2008, 16:32 

Odpowiedzi: 153
Wyświetleń: 49706


Niestety nie bedzie Babla ani mnie na pf-ie :( , wiec mam prosbe zeby ktos to zlozyl do kupy i spelnil role lidera eventu. Pzdr

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: ~Poland PowerFist~

Wysłany: 14 Paź 2008, 10:48 

Odpowiedzi: 153
Wyświetleń: 49706


Braden Lassair napisał(a):
:idea: A może by tak Araneatroxy w pobliżu Fortu Troy :?:


zeby bic pajaki to trzeba co najmniej 2 pelnych teamow, chociaz nie wiem czy teraz nawet tyle wystarczy.

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Poszukiwane 3 lata i znalezione -> ATH

Wysłany: 08 Paź 2008, 16:11 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 15692


Jeszcze jeden uberhof :D nie wiem skad one sie biora :D

ImageImage

a chwile pozniej wiadomosc o zablokowaniu (taka jak akazdy dostal) :shock:

 Forum: Ogólne   Temat: ENTROPIA TRACKER

Wysłany: 05 Paź 2008, 16:58 

Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 13222


Jest na to sposob. Sciagnac sobie program ktory zlicza globki i po klopocie ;)

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Arko i Globale i HOFy (oraz może kiedyś ATH)

Wysłany: 21 Wrz 2008, 10:14 

Odpowiedzi: 116
Wyświetleń: 57454


Moje gratulacje :!: :!: :D

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Poszukiwane 3 lata i znalezione -> ATH

Wysłany: 19 Wrz 2008, 16:57 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 15692


Mala poprawka do ATH :D

Image

Szczegolne podziekowania dla JC Dentona :)

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Początkujacy miner z ~BomBerS~

Wysłany: 15 Wrz 2008, 20:46 

Odpowiedzi: 52
Wyświetleń: 12543


Wielkie GRATY :!: :!:

mam jedno ale, zajrzyj do tego tematu http://www.entropiauniverse.pl/viewtopic.php?t=132 ;)

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Poszukiwane 3 lata i znalezione -> ATH

Wysłany: 15 Wrz 2008, 17:05 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 15692


Wkradl sie blad przy spisywaniu moich skili. Nie moge juz wyedytowac wiec pisze tu ;) mam o 1k wiecej prospa ;)

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: TO JUŻ 4 LATA ...

Wysłany: 15 Wrz 2008, 00:02 

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 5127


Wielki Graty za wytrzymalosc :D

btw da sie gdzies sprawdzic dokladna date rozpoczecia przygody z Entropia?

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Poszukiwane 3 lata i znalezione -> ATH

Wysłany: 14 Wrz 2008, 15:08 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 15692


Ogilvy napisał(a):
A czy to jest "+" czy zwrot kosztow ? :)


Staralem sie kopac tak zeby wychodzic zawsze na 0. Na dluzsza mete udawalo mi sie to. To ATH jest jak najbardziej na + :)

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Poszukiwane 3 lata i znalezione -> ATH

Wysłany: 13 Wrz 2008, 22:51 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 15692


Dzieki Morcie :P wiedzialem, ze ktos mi zrobi takiego psikusa :P

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Początkujacy miner z ~BomBerS~

Wysłany: 13 Wrz 2008, 16:11 

Odpowiedzi: 52
Wyświetleń: 12543


GRATY :!: :!: :!: Widze ze MA polubilo nasz soc :D oby tak dalej ;)

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera

Wysłany: 12 Wrz 2008, 13:57 

Odpowiedzi: 326
Wyświetleń: 75883


No to very happy end :D Upragniony towerek zdoby ciezka praca. Bywaly ciezkie chwile ale na szczescie udalo mi sie je przetrwac. Chcialem postawic wieze ale nie spodziewalem sie ze bedzie to ATH. Zycze wszytkim podobnych sukcesow :!: sprzet jakim trafilem towera: Ziplex TK220 + OA-102 http://img169....

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Poszukiwane 3 lata i znalezione -> ATH

Wysłany: 12 Wrz 2008, 12:40 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 15692


Jeszcze raz dzieki.

Teraz to juz naprawde jest zakonczenie mojego testu z miningu "od tiny do towera" :D

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Poszukiwane 3 lata i znalezione -> ATH

Wysłany: 11 Wrz 2008, 19:55 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 15692


sprzet to:
TK220 + oa-102 od Gandalfa ;)

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: BaBeL i jego wyczyny...

Wysłany: 11 Wrz 2008, 17:43 

Odpowiedzi: 43
Wyświetleń: 12408


Graty!!! mowilem ze trafisz cos wiekszego ;) BBS sie rozkrecaja :D

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Poszukiwane 3 lata i znalezione -> ATH

Wysłany: 11 Wrz 2008, 17:42 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 15692


Wielkie Graty.. i przede wszystkim gratuluje cierpliwosci bo ty chyba kopiesz od zawsze... :D a no i musze cie opier^^ za to żes mowil ze ampy są Beee :D ale skille to masz słabiutkie :P. Chyba żeś prospa wyjął Też czekam na ATh.. z miningu ale 6ciocyfrowe :P Fakt mowilem ze ampy sa bee ale przekon...

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Poszukiwane 3 lata i znalezione -> ATH

Wysłany: 11 Wrz 2008, 16:33 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 15692


Dzieki wszystkim :)

Getox ale pozniej globa trafiles :P

Martre to tylko chwilowe ;)

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Poszukiwane 3 lata i znalezione -> ATH

Wysłany: 11 Wrz 2008, 15:53 

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 15692


W koncu sie udalo. Po 3ponad 3 latach gry trafilem swojego upragninego towera :D
Dziekuje wszystkich za gz w grze.

moje skile:
prosp: 2269
geo: 2769
CGA: 1616

Image

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Tell - osiągnięcia

Wysłany: 10 Lip 2008, 22:32 

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 6190


Graty!!
tyle ich natlukles i w koncu sie udalo :D

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: WTOREK 8 VII - Powerfist dla każdego

Wysłany: 07 Lip 2008, 23:11 

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 5484


spoko, zobaczymy ile ludzi sie pojawi. Jeszcze jedno ale odnosnie tp, proponowalbym spotkanie w new oxfort bo ten tp wszyscy maja.

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: WTOREK 8 VII - Powerfist dla każdego

Wysłany: 07 Lip 2008, 23:02 

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 5484


no fakt ale czy Ci bardziej poczatkujacy bede mieli ithace?:P jezeli chodzi o troxy to proponuje (tak jak wspomniales) kolo reis albo wieksze kolo nate lub akmul.

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: WTOREK 8 VII - Powerfist dla każdego

Wysłany: 07 Lip 2008, 22:21 

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 5484


Postaram sie wpasc ;)
moja propozycja aby miejsce huntu bylo blizej reva zeby szybko wrocic na pole bitwy po zabiciu ;)
pzdr

 Forum: Błędy, bugi i problemy w grze   Temat: Problem z GC

Wysłany: 17 Cze 2008, 18:18 

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2283


W sobote w godzinach popoludniowych dostalem wiad od ma zebym wyslal dwa kolejne kody z gc co niezwlocznie zrobilem. Od tamtej pory czekam na wiadomosc o mozliwosci zalogowania sie. Czy ma zawsze tak dlugo wykonuje podobne operacje? zaczyna mnie pomalutku irytowac to czekanie :omur:

 Forum: Błędy, bugi i problemy w grze   Temat: AVATAR LOGGED

Wysłany: 16 Cze 2008, 22:51 

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 3391


Niedawno byla taka sytuacja. Pewnie maja problemy z serwerami, niedlugo powinno puscic ;)

 Forum: Błędy, bugi i problemy w grze   Temat: Problem z GC

Wysłany: 14 Cze 2008, 19:18 

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2283


Tak tez myslalem. A da sie to jak zsynchronizować? czy musze pisac do MA?

 Forum: Błędy, bugi i problemy w grze   Temat: Problem z GC

Wysłany: 14 Cze 2008, 19:01 

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2283


Witam. Dzis rano chcialem zalogowac sie do gry ale za kazdym razem wyskakiwalo mi ze jest bledny numer z gc. Po 3 nieudanych logowaniach zablokowala mi sie karta. Napisalem do suppa o odblokowanie, mam nadzieje ze niedlugo odblokuja. Problem jest taki ze na 100% wpisywalem prawidlowy numer. Kilka go...

 Forum: Błędy, bugi i problemy w grze   Temat: Nie moge sie zalogowac

Wysłany: 02 Cze 2008, 16:31 

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1326


Juz dziala ;) temat do usuniecia :)

 Forum: Błędy, bugi i problemy w grze   Temat: Nie moge sie zalogowac

Wysłany: 02 Cze 2008, 16:00 

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1326


Wlasnie przeczytalem na EF ze ludzie tez to maja. Mam nadzieje ze szybko to naprawia.

 Forum: Błędy, bugi i problemy w grze   Temat: Nie moge sie zalogowac

Wysłany: 02 Cze 2008, 15:44 

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1326


Mam problem z logowaniem, a mianowicie; trafilem clima, chcialem wyciagnac ale po kilku klikach wyciagarka nic nie wyciagnela, poza tym nie moglem sie ruszyc wiec sie wylogowalem a teraz nie moge sie zalogowac. Wpisuje login, haslo, sc i stoi na autoryzacji :/ Co z tym zrobic? pisac do suppa? jezeli...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Hunting?

Wysłany: 22 Maj 2008, 22:59 

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 2943


Jezeli nie podoba Ci sie sprawdzanie przez market value to wchodz na aukcje i tam sprawdzaj markup.

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Hunting?

Wysłany: 22 Maj 2008, 19:12 

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 2943


Kliknij prawym klawiszem na oleju i wybierz market value, tam bedziesz mial sredni markup towaru. Pzdr

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Hunting?

Wysłany: 20 Maj 2008, 21:03 

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 2943


zacznij od mieczyka z trade terminala. Pzdr

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: Polak + Power Fist = dead Araneatrox'a Stalker'a

Wysłany: 29 Kwi 2008, 17:20 

Odpowiedzi: 969
Wyświetleń: 208611


Nie wydaje mi sie zeby "automatyczny" podzial lootu byl sprawiedliwy, dlaczego? poniewaz zalozmy ze przyjdzie wiecej osob ktore nie zmieszcza sie w 1 team i jak wtedy podzielisz loot? skoro tylko jeden team bedzie zgarnial cala pule (ten ktory zada wiecej dmg) i rozdzielal miedzy soba? prz...

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera

Wysłany: 11 Kwi 2008, 21:48 

Odpowiedzi: 326
Wyświetleń: 75883


Dzieki :) tak btw to nawet nie wiecie jak mnie cieszy takie zainteresowanie moim watkiem. nigdy nie przypuszcalem ze taki test mozesz przyniesc taka "popularnosc" :D Temat ma juz ponad 20k wyswietlen i jest na pewno w czolowce najczesciej wyswietlanych ;) Moje kopanie teraz wyglada tak, ze...

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera

Wysłany: 09 Kwi 2008, 12:49 

Odpowiedzi: 326
Wyświetleń: 75883


To widze ze ta teoria zupelnie nie zgadza sie z rzeczywistoscia ;)
Chcialbym zeby Ci co mieli towera, napisali mniej wiecej przy jakich skilach, z jakim finderem i z jakim ampem (jezeli bym wsadzony) go trafili.
Pzdr

 Forum: Ogólne   Temat: Mining: od tiny do towera

Wysłany: 08 Kwi 2008, 15:42 

Odpowiedzi: 326
Wyświetleń: 75883


Ktos kiedys pisal, ze przy 1000 CGA wypada tower (wiem ze to tylo taka teoria :P). Wlasnie osiagnalem ta liczbe ale niestety towerka ani widu ani slychu :(

 Forum: HOF-y/Globale, sukcesy i osiągnięcia   Temat: Tell - osiągnięcia

Wysłany: 24 Mar 2008, 21:54 

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 6190


No Graty :!: :!:
W koncu szczescie wrocilo do Ciebie ;)

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: Polak + Power Fist = dead Araneatrox'a Stalker'a

Wysłany: 26 Lut 2008, 15:48 

Odpowiedzi: 969
Wyświetleń: 208611


ok to zorganizujcie, ja chetnie przyjde jako uczestnik pf-a.

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: Polak + Power Fist = dead Araneatrox'a Stalker'a

Wysłany: 26 Lut 2008, 15:08 

Odpowiedzi: 969
Wyświetleń: 208611


Ja sie chetnie przylacze :) i tak nudy straszne w tej entropii :) baaardzo ach chcialabym uczestniczyc w takim czyms ze w 40 osob gilamy po nozkach Areanatroxa stalkera :roll: yhy tyle ludzi bylo chyba tylko 2 lub 3 razy, nie ma szans powtorzyc takiej frekwencji. Z reszta jak ktos chce zorganizowac...

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: Polak + Power Fist = dead Araneatrox'a Stalker'a

Wysłany: 25 Lut 2008, 23:05 

Odpowiedzi: 969
Wyświetleń: 208611


Jak tam po evencie, może wklei ktoś jakieś screeny ? Co hunciliście, mam nadzieję, że padły jakies globki/hofy ? Pozdro... taaaaaaaa globow i hofow od groma nawet ath padlo. A tak na powaznie. Juz chyba nie warto organizowac tego eventu. Wczoraj bylo razem ze mna 5 osob, z tego miejsca chcialbym im...

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: Polak + Power Fist = dead Araneatrox'a Stalker'a

Wysłany: 24 Lut 2008, 12:12 

Odpowiedzi: 969
Wyświetleń: 208611


BUMP

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: Polak + Power Fist = dead Araneatrox'a Stalker'a

Wysłany: 19 Lut 2008, 22:59 

Odpowiedzi: 969
Wyświetleń: 208611


Niedziela 24.02.08 o godzinie 21:00 naszego czasu kolejny POWERFIST :D spotkanie tam gdzie zwykle czyli Jason. Zapraszam!!

 Forum: Nasze konkursy/eventy   Temat: Polak + Power Fist = dead Araneatrox'a Stalker'a

Wysłany: 03 Lut 2008, 22:58 

Odpowiedzi: 969
Wyświetleń: 208611


Nie wiem czy event jeszce trwa czy sie w ogole odbyl. Ja niestety z przyczyn niezaleznych ode mnie nie moglem pojawic sie w ustalonej (przeze mnie) godzinie. Chcialem wszystkich przybylych przeprosic za moja nieobecnosc.
Sortuj według:  
Strona 1 z 3 [ Wyszukiwarka znalazła 271 wyniki(ów) ]



Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso