Wyszukiwarka znalazła 10 wyniki(ów)
Przeszukaj te wyniki:

Autor Wiadomość

 Forum: Nowości/Wydarzenia/VU   Temat: Entropia Tour Agency CE2 Relaunch Event

Wysłany: 28 Lis 2009, 15:36 

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 3036


Wczoraj wieczorem odbyła się wyprawa po złote runo, czyli run TP. Na Calipso właśnie było przedpołudnie (sądząc po słońcu). W New Oxford stawiło się kilkanaście osób poubieranych rozmaicie, począwszy od pomarańczek, panienek w szpilkach i okularach słonecznych, przez jakiś częściowo ubranych w zbroj...

 Forum: Nowości/Wydarzenia/VU   Temat: Entropia Tour Agency CE2 Relaunch Event

Wysłany: 25 Lis 2009, 08:38 

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 3036


Z wielką ochotą wezmę udział w tej imprezie.
Chwała organizatorom za inicjatywę i pomoc dla nowych, początkujących graczy.

 Forum: Ogólne   Temat: "Skalman on the biggest magazine in Sweden!"

Wysłany: 02 Mar 2006, 01:14 

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 5679


10 godzin!!!

tylko, lamerzy graja tak krotko,
duzo to graja koreanczycy i chinczycy tak po 20 godzin dziennie. Wielu przy tym umiera, ale to ogromny narod!!!
Cieszcie sie, ze nie slyszeli o PE!!!

 Forum: Stare poradniki   Temat: 6. Owoce, dung - czyli to co można znaleźć za darmo

Wysłany: 23 Lut 2006, 10:39 

Odpowiedzi: 51
Wyświetleń: 40302


Nie chce zakladac nowego tematu, poniewaz moj problem dotyczy rowniez zbieractwa owocowo-gownianego. Jestem ostatnio szukaczem owocow (rzadko zbieraczem), bo mam na utrzymaniu AXE1x0 i Opalo (pazerne wielce sa) i mam pytanie: Czy jak znajdzie sie paczke owockow to rozsadne jest rozejrzenie sie po ok...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Zwiedzanie swiata w poszukiwaniu...

Wysłany: 20 Lut 2006, 16:54 

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 2055


Dzieki, dzieki, dzieki.... Zaswitalo swiatelko nadzei, cywilizacja istnieje na Calipso!! Ide od Twin Peaks, juz jestem niedaleko, East Scyllia Mountains, za tymi wzgorzami... PS> Hadesheim - miasto wymarle, super klimaty na jakies eventy!! Jak wedrowalem pustymi zaulkami tego rozleglego miasta, praw...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Zwiedzanie swiata w poszukiwaniu...

Wysłany: 20 Lut 2006, 16:15 

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 2055


....Sklepow. Mam pytanko, gdzie sa sklepy z lepsza bronia i zbrojami (np. tzw. pixie, gnoll..) Czy sa miasta, gdzie mozna kupic w sklepie lepsze wyposazenie, czy tylko u graczy producentow. Wedlug moich peregrynacji dotychczasowych mozna wnioskowac, ze najbardziej oblegana okolica w PE jest Port Atl...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Czy mnie oszukuja na cenie? Vibrant sweat

Wysłany: 17 Lut 2006, 09:35 

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 4440


Bardzo dziekuje za pomoc. Niezbyt optymistycznie to wyglada, ale trudno. Trzeba z tym zyc. Moze zaczne szukac owocow?
Dzieki

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: Czy mnie oszukuja na cenie? Vibrant sweat

Wysłany: 17 Lut 2006, 09:08 

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 4440


Mam pytanie, jako noobie w PE zajalem sie oczywiscie zbieraniem potu. Ale najwyzsza oferte jaka dostaje na butelki to 1pec. Na rynku sprzedawcy domagaja sie max 1,4pec. Wedlug forumowego poradnika butelki mozna gdzies (?) sprzedawac po 2 pec. Prosze o pomoc i wskazanie mi gdzie mozna sprzedac pot za...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: powitanie i pytanie? no nie, zaczyna sie...

Wysłany: 15 Lut 2006, 22:59 

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 2105


Dziekuje bardzo za rady i milutkie powitania. Wlasnie zaliczylem dzisiaj swoje pierwsze poty (pierwsze 100) Ale, niestety nie znalazlem (sic!) ani jednego owoca, ani g... tez. Co do konta, to nie do konca rozumiem, czy moge sobie zalozyc drugie konto dla drugiej postaci na moje prawdziwe dane (tzn, ...

 Forum: Pomoc dla początkujących   Temat: powitanie i pytanie? no nie, zaczyna sie...

Wysłany: 15 Lut 2006, 08:23 

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 2105


Witam Was wszystkich. Jak mozna sie domyslic jestem, jak to mowia, noobie w PE. Mam pytanie: Probowalem zakladac konto jeszcze raz, ale okazalo sie, ze poprzednie zgloszenie jest zanotowane i mam czekac na... zatwierdzenie? Czy dlugo czeka sie na aktywacje konta w PE? Dziekuje z gory za pomoc Mam ko...
Sortuj według:  
Strona 1 z 1 [ Wyszukiwarka znalazła 10 wyniki(ów) ]



Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso